21063, Sahk2, 1987
21063, Sahk2, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ssahk2
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 ja 21063
21063, Sahk2, 1987
Kapa ja Hyper7 meeldetuletuste peale lõpuks otsustasin ka enda teema ära teha.
Autoks on siis 21063, mille sain 2006 kevadel enda vanaemalt, kes otsustas istuda ümber Civicusse.
Masin on hetkel arvelt maha võetud ajutiselt, et vähem tüli oleks. Eesmärk on siis aasta ja kolme kuu pärast see enda igapäevaautona kasutusele võtta. Hetkel on ta maal kasutuses piima järgi käimiseks ja sõpradega ringi sõitmiseks.
Mõned puudused, mis siis autol on: mootoripadjad on hetkel läbi, generaator laeb vägagi kahtlaselt, üks pidur teeb viimasel ajal sellist häält, et tahab vist hakata kinni kiiluma, kere on natuke roostes uste äärtest ja plekkide keevituskohtadest, sisustust tuleks päris parajalt kohendada, elektrisüsteemi tuleks kah natuke üle vaadata.
Panen siis mõned pildi kah ülesse, et ikka aimu saada, milline masin on.
[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]
[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]
Autoks on siis 21063, mille sain 2006 kevadel enda vanaemalt, kes otsustas istuda ümber Civicusse.
Masin on hetkel arvelt maha võetud ajutiselt, et vähem tüli oleks. Eesmärk on siis aasta ja kolme kuu pärast see enda igapäevaautona kasutusele võtta. Hetkel on ta maal kasutuses piima järgi käimiseks ja sõpradega ringi sõitmiseks.
Mõned puudused, mis siis autol on: mootoripadjad on hetkel läbi, generaator laeb vägagi kahtlaselt, üks pidur teeb viimasel ajal sellist häält, et tahab vist hakata kinni kiiluma, kere on natuke roostes uste äärtest ja plekkide keevituskohtadest, sisustust tuleks päris parajalt kohendada, elektrisüsteemi tuleks kah natuke üle vaadata.
Panen siis mõned pildi kah ülesse, et ikka aimu saada, milline masin on.
[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]
[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Su sõnastus on tekstis koguaeg tulevikus. St tuleks teha. Aga tee siis, mis sa ootad.
Paranda auto vead ja siis sõida edasi. Jõudu
Paranda auto vead ja siis sõida edasi. Jõudu
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Tarmo, nüüd sa teed vea. Mitte mootoripadi ei läinud minu juhtimisel, vaid ma konstanteerisin fakti, et mootoripadi on läbi.
Aga jah, siit pildilt paistab ta nukram, kui enne... Tõsi on see, et tööd sul on veel.
Seega, jõudu ja kui nõust või jõust puudu jääb, anna teada
Aga jah, siit pildilt paistab ta nukram, kui enne... Tõsi on see, et tööd sul on veel.
Seega, jõudu ja kui nõust või jõust puudu jääb, anna teada
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Hea kohe näha enda auto sugulast. Pisut uuem aasta küll, aga pole vist väga suurt vahet. Ootan juba aega, millal saame enda "nullkuuskolmed" koos kooli ette parkida.
Igatahes, edu sulle!
Igatahes, edu sulle!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
bumba kohta ei tea norida kuna endal on ka mingi imelik aga 21051 oli juba orginaalis.... see selleks... mootoripatjadeks oleks võinud küll panna niva omad kuna vastupidavamad aga kui mootor valu ei saa peaksid need ka kestma.... edu ehitamisel ja hoidmisel...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Nivaomasid tavasõiduks ei soovita. Võttab keresse vibra sisse.Algselt postitas: JX
bumba kohta ei tea norida kuna endal on ka mingi imelik aga 21051 oli juba orginaalis.... see selleks... mootoripatjadeks oleks võinud küll panna niva omad kuna vastupidavamad aga kui mootor valu ei saa peaksid need ka kestma.... edu ehitamisel ja hoidmisel...
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Ammu unistan niva padjad tavaliste vastu vahetada. Esiteks, mootor asub kõrgemal (probleem klapikambrikaane mahavõtmisel ja õhufilter käib vastu kapoti) Teiseks, vibra on jube, eriti tühikäigul, sõidu ajal sisemüra väga kõrge.
Plussideks võib nimetada ainult vastupidavust.......
NB! Sorry OT eest!!!!
Sahale edu auto korda tegemisel ja ära ta põllu peal ära tapa....
Plussideks võib nimetada ainult vastupidavust.......
NB! Sorry OT eest!!!!
Sahale edu auto korda tegemisel ja ära ta põllu peal ära tapa....
Jupid Venemaalt!
-
ssahk2
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 ja 21063
Nüüd siis elektrisüstemis mingi kala sees:ylbe
Nimelt siis see kaitse, mille alt jooksevad läbi nii parempoolne kaugtuli, kui vist ka ventikas põleb kogu aeg läbi. Ise kardan, et viga on ventikas, aga mine tea. Eks peaks mõne targema isikuga konsulteerima sel teemal. Äkki oskab keegi anda nõu, mille järgi kindlaks teha, kas viga on ventikas (lühis äkki kuskil) või tuledes (kuigi tööle lülitades nad põlevad mingi aja)?:puzzled
Igasugune abi teretulnud:):P
Nimelt siis see kaitse, mille alt jooksevad läbi nii parempoolne kaugtuli, kui vist ka ventikas põleb kogu aeg läbi. Ise kardan, et viga on ventikas, aga mine tea. Eks peaks mõne targema isikuga konsulteerima sel teemal. Äkki oskab keegi anda nõu, mille järgi kindlaks teha, kas viga on ventikas (lühis äkki kuskil) või tuledes (kuigi tööle lülitades nad põlevad mingi aja)?:puzzled
Igasugune abi teretulnud:):P
Oota nüüd hetkeke... Minu andmed ütlevad, et 2106-l ei ole mitte parempoolne kaugtuli ja ventikas ühe kaitsme all. Mis ventikast sa räägid? Ikka radiaatori jahutusventilaatorist? Minu info ütleb, et parempoolne kaugtuli asub kaitsme nr 4 all, jahutusventilaator aga nr 15 kaitsme all. Üldiselt, ega seal muud pole, kui juhet mööda jälge ajama, kus lühis tekkida võib. Lihtsad asjad nagu pistikud ja lülitid kõigepealt. PS: ventilaatorile käib 16A kaitse
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
ssahk2
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2103 ja 21063
Kapa jutt jumalast täppis. Ei tea kust oli kõrvade vahele jäänud, et ühe kaitsme all need kaks asja. Igatahes kontrollisin ventikat ja avastasin, et ventika juhtmel lihtsalt üks ühendus logiseb. Sellest siis tingitud ka see, et vahepeal töötab, vahepeal mitte. Tuleb lihtsalt see ühendus ära vahetada ja töötab nagu Norras.
Nüüd aga ilmnevad uued probleemid. Jahutusvedelik tilgub salongi. Armatuurlaua all on mingi väike pot?ik (Sry, ei tea kuidas selle asja õige nimi on:spin), kuhu tulevad sisse jahutusvedeliku torud ning sealt lasebki läbi. Nii et saab natuke möllata jällegi.
Igatahes loodan, et kui need asjad korras, siis asi natuke parem jälle;)
Nüüd aga ilmnevad uued probleemid. Jahutusvedelik tilgub salongi. Armatuurlaua all on mingi väike pot?ik (Sry, ei tea kuidas selle asja õige nimi on:spin), kuhu tulevad sisse jahutusvedeliku torud ning sealt lasebki läbi. Nii et saab natuke möllata jällegi.
Igatahes loodan, et kui need asjad korras, siis asi natuke parem jälle;)