21063, Sahk2, 1987

21063, Sahk2, 1987

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

21063, Sahk2, 1987

Postitus Postitas sahk2 »

Kapa ja Hyper7 meeldetuletuste peale lõpuks otsustasin ka enda teema ära teha.

Autoks on siis 21063, mille sain 2006 kevadel enda vanaemalt, kes otsustas istuda ümber Civicusse.

Masin on hetkel arvelt maha võetud ajutiselt, et vähem tüli oleks. Eesmärk on siis aasta ja kolme kuu pärast see enda igapäevaautona kasutusele võtta. Hetkel on ta maal kasutuses piima järgi käimiseks ja sõpradega ringi sõitmiseks.:D

Mõned puudused, mis siis autol on: mootoripadjad on hetkel läbi, generaator laeb vägagi kahtlaselt, üks pidur teeb viimasel ajal sellist häält, et tahab vist hakata kinni kiiluma, kere on natuke roostes uste äärtest ja plekkide keevituskohtadest, sisustust tuleks päris parajalt kohendada, elektrisüsteemi tuleks kah natuke üle vaadata.

Panen siis mõned pildi kah ülesse, et ikka aimu saada, milline masin on.

[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]

[Muudetud: 11-12-2007 sahk2]Pilt
j
Jevgenich
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 09 Nov 2007 21:55
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub
Kontakt:

Postitus Postitas Jevgenich »

Polegi nii hull ju , aga kui nii edasi sõpradega ringi sõidad , siis peale mootoripatjade läheb ka palju muid asju läbi ;) ning masin muutub põllurallikaks , mis siia klubisse kohe kindlasti ei sobi :(
Aga edu masina ülesehitamisega , ning loodame et sellest ka asja saab:cool:
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

Põllurallikaks ei lase tal kohe kindlasti muutuda.
Aga selle mootoripadjaga on selline lugu, et masin oli Kapa juhtimise all, kui läbi läks.:D
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Su sõnastus on tekstis koguaeg tulevikus. St tuleks teha. Aga tee siis, mis sa ootad.

Paranda auto vead ja siis sõida edasi. Jõudu
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Tarmo, nüüd sa teed vea. Mitte mootoripadi ei läinud minu juhtimisel, vaid ma konstanteerisin fakti, et mootoripadi on läbi. :P

Aga jah, siit pildilt paistab ta nukram, kui enne... Tõsi on see, et tööd sul on veel.
Seega, jõudu ja kui nõust või jõust puudu jääb, anna teada :rolleyes
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mille velg su masinal all on? Taga on 01, aga ees? Tundub kuidagi võõras..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

Velgeda kohta siis niipalju, et teadjamad mehed on öelnud, et pidavat Fiati veljed olema. Ise ei oska selle koha pealt seisukohta võtta, aga kuna ideaalselt alla sobivad, siis võivad Fiati omad olla küll.
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Kas ees mitte Talbot-i velg pole?
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Olen näinud samasuguseid velgi teistel siksidel veel peaks olema mingi vw oma aga pead ei anna;)
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Hea kohe näha enda auto sugulast. ;) Pisut uuem aasta küll, aga pole vist väga suurt vahet. Ootan juba aega, millal saame enda "nullkuuskolmed" koos kooli ette parkida. :D

Igatahes, edu sulle!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

Vahepeal peaks profiili uuendama kah.:spin
Sai siis siin nädal-paar tagasi mootoripadjad ära vahetatud. Loodetavasti jõuan ka seekord autoga kanali peale ja saab õli ära vahetatud ning muud vajalikku ka auto juures tehtud.

Viskan siia lõppu paar pilti kah üles;)Pilt
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Tubli!

Pildilt paistab võõras kütusepump. Küsimus targematele, kas on tegu AZLK 2141 pumbaga või millegi muu masina oma?
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

bumba kohta ei tea norida kuna endal on ka mingi imelik aga 21051 oli juba orginaalis.... see selleks... mootoripatjadeks oleks võinud küll panna niva omad kuna vastupidavamad aga kui mootor valu ei saa peaksid need ka kestma.... edu ehitamisel ja hoidmisel...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Algselt postitas: JX
bumba kohta ei tea norida kuna endal on ka mingi imelik aga 21051 oli juba orginaalis.... see selleks... mootoripatjadeks oleks võinud küll panna niva omad kuna vastupidavamad aga kui mootor valu ei saa peaksid need ka kestma.... edu ehitamisel ja hoidmisel...
Nivaomasid tavasõiduks ei soovita. Võttab keresse vibra sisse.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Ammu unistan niva padjad tavaliste vastu vahetada. Esiteks, mootor asub kõrgemal (probleem klapikambrikaane mahavõtmisel ja õhufilter käib vastu kapoti) Teiseks, vibra on jube, eriti tühikäigul, sõidu ajal sisemüra väga kõrge.
Plussideks võib nimetada ainult vastupidavust.......
NB! Sorry OT eest!!!!

Sahale edu auto korda tegemisel ja ära ta põllu peal ära tapa....
Jupid Venemaalt!
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

Tänan edusoovide eest!! Seda on alati vaja;)

Aitäh heade teadmiste eest, kindlasti võtan arvesse, kui järgmine kord seesama töö peaks käsile sattuma :bouncing
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

Nüüd siis elektrisüstemis mingi kala sees:ylbe

Nimelt siis see kaitse, mille alt jooksevad läbi nii parempoolne kaugtuli, kui vist ka ventikas põleb kogu aeg läbi. Ise kardan, et viga on ventikas, aga mine tea. Eks peaks mõne targema isikuga konsulteerima sel teemal. Äkki oskab keegi anda nõu, mille järgi kindlaks teha, kas viga on ventikas (lühis äkki kuskil) või tuledes (kuigi tööle lülitades nad põlevad mingi aja)?:puzzled
Igasugune abi teretulnud:):P
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Proovi ventikalt juhtmed lahti võtta,kui kaitse jääb terveks ,siis on asi ventikas.

Provi veel ventika rellest voolujuhtmeid ära võtta ja ka tuledest(ühekaupa kõike teha)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Oota nüüd hetkeke... Minu andmed ütlevad, et 2106-l ei ole mitte parempoolne kaugtuli ja ventikas ühe kaitsme all. Mis ventikast sa räägid? Ikka radiaatori jahutusventilaatorist? Minu info ütleb, et parempoolne kaugtuli asub kaitsme nr 4 all, jahutusventilaator aga nr 15 kaitsme all. Üldiselt, ega seal muud pole, kui juhet mööda jälge ajama, kus lühis tekkida võib. Lihtsad asjad nagu pistikud ja lülitid kõigepealt. PS: ventilaatorile käib 16A kaitse ;)
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
s
sahk2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Juul 2007 00:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2103 ja 21063

Postitus Postitas sahk2 »

Kapa jutt jumalast täppis. Ei tea kust oli kõrvade vahele jäänud, et ühe kaitsme all need kaks asja.:yllatunud Igatahes kontrollisin ventikat ja avastasin, et ventika juhtmel lihtsalt üks ühendus logiseb. Sellest siis tingitud ka see, et vahepeal töötab, vahepeal mitte. Tuleb lihtsalt see ühendus ära vahetada ja töötab nagu Norras.;)
Nüüd aga ilmnevad uued probleemid. Jahutusvedelik tilgub salongi.:kuri Armatuurlaua all on mingi väike pot?ik (Sry, ei tea kuidas selle asja õige nimi on:spin), kuhu tulevad sisse jahutusvedeliku torud ning sealt lasebki läbi. Nii et saab natuke möllata jällegi.:P
Igatahes loodan, et kui need asjad korras, siis asi natuke parem jälle;)
Vasta