M vöi V: Vaz 2103, Overspeed, 1974 a. MÜÜA!

M vöi V: Vaz 2103, Overspeed, 1974 a. MÜÜA!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
w
w2intz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Dets 2007 18:08
Asukoht: Kuressaare
Autod: M 412
Kontakt:

Postitus Postitas w2intz »

No kui see transiidi number ainult seni kaua kehtib nagu need eelnimetatud punktid, siis miks ta siis pleki sisse tambitakse? Eeldavast tehakse see kas kleepsuna vms. ;)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

miks sa arvad, et plekist.
leedus olid vähemalt täpselt samasugused papist tehtud...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Eesti oma kvaliteetsest alumiiniumist.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
Tekkis kohe küsimus, et miks esimesed suunatuled omi pooli on vahetanud? Miskine eelmise omaniku vimka või peabki nii olema?
Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tegin väheke värviparandust. Nii lihtsalt, kui võimalik.
Noaga ajasin maha lahtise pahtli ja karestasin aluspinna.
Värv peale...Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

...ja jupid uuesti külge.Pilt
C
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

suunatuled ja gabariidid on 180 kraadi valepidi aga muidu mõnus masin eduu:)
carl-steven berg
d
dzidzi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 130
Liitunud: 30 Okt 2005 13:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

Postitus Postitas dzidzi »

Algselt postitas: carl93
suunatuled ja gabariidid on 180 kraadi valepidi aga muidu mõnus masin eduu:)
ise sa oled valetpidi.Ja mis teema teil Olaafiga on nede numbrimärkidega ,palju sa ikka targemaks saad sellest nr märgist.:D
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: dzidzi
Algselt postitas: carl93
suunatuled ja gabariidid on 180 kraadi valepidi aga muidu mõnus masin eduu:)
ise sa oled valetpidi.Ja mis teema teil Olaafiga on nede numbrimärkidega ,palju sa ikka targemaks saad sellest nr märgist.:D
minul ei ole midagi olnud :kuri:puzzled aga enne olid valetpidi
carl-steven berg
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: Mel

Mis puutub bensukulusse, siis täiesti korras auto puhul kiire sõit ei suurendagi kulu palju. Ise tegin kunagi linnas 011-ga samad mõõtmised. Täpseid numbreid ei mäleta, aga hästi rahuliku sõiduga tuli 8 või oli isegi ka 7,8 või 7,9 l/100km. Närviliselt sõites (süstides, gaas-pidur-gaas-pidur), siis kasvas kulu ka ainult liitri võrra.
Võrdluseks enda renaultiga (2003. a ja 1,2 mootor) tegin sama proovi. Rahulikult sõites on kuluks 6,8-7,0. Närvilise sõiduga ajab probleemideta kulu 9 liitri peale. Täitsa müstiline kasv.
Müstilist pole siin midagi. Mul 2107 kenasti korras, aint karbas on düüsid vahetatud. Küttekulu ma alla 10-e ei saa. Tallinnas käin tihti, maanteesöitu palju, kuid alati üle 10-e. Hakkasin juba karba vahetuseks valmistuma, kui HIBA-t tuues motamees mo autoga söitis Ristile ja tagasi. Küttekulu 8l/100km. Seega auto on korras, karba on korras, asi lihtsalt juhis ja seadistuses. Mul karba timmitud ju nii, et kui motamees istus oma 2102-st mo 2107-sse, siis see pidi liikuma kui loom, kuid küttekulude vahe on ka 2 l/100km.
seega kui on asi seadistatud nii, et vajutades on ka vöimalus rüübata, siis seda kütet ka läeb. Olen kohanud palju selliseid karbasid, kus düüsedega on regullitud mölemad kambrid nii, et ka vajutades ei saa küttekulu suureks, kuid siis pole asjal ka jöudu nii nagu vöiks.

To motamees: ons auto kohta miskit uut huvitavat ka? Näiteks suveläbi matt ees, sumpsivahetus. Körvalvaatlejana saad ju ikkagi pilte teha ja miskit huvitavat kirjutada.

[Muudetud: 18-6-2009 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Söiduk jöudis oma ajalooga nüüd niikaugele, et mina olen tema uus ametlik omanik. Pole varem nii vanakooli masinaga söitnudki. Peab natukse harjuma. Esimese väljaminekuna sai uued kojameeste luuad ostetud, need olid ennem originaalid ees ning väga löhki juba.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Esimese tööna lisasin parempoolse küljepeegli. Oli teine vötta varuukse küljest. Nii mugavam manööverdada ning ilma selleta pole harjunud enam.
Muid pisitöid tuleb veel teha.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Vaheta millalgil istmed ka ära, halb vaadata kuidas pea võib istme taha käia kellegil kui keegi tagant sisse sõidab. Jõudu! :)

Andreas
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: Suska
Vaheta millalgil istmed ka ära, halb vaadata kuidas pea võib istme taha käia kellegil kui keegi tagant sisse sõidab. Jõudu! :)

Andreas
Möte liigub selles suunas ka.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Süüteküünlad panin uued NGK omad BP6ES nagu Hiba'legi. Ennem olid mingid teised, mitteühtemoodi. Esimese silindri küünal oli must, teistel kenad kuldpruunid. Eks hiljem vaatan, kas viga oli küünlas vöi on silindris.
Arrogance diminishes wisdom.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis eesmärgil see masin sul soetatud on?
07 seisab ja ootab või ka sõidus ikka?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Eleanor on korras ja ka söidus "kihutamiseks", kuid ta on mul selline lemmik ja see mille kallal putitan uusi asju juurde, arendusprojekt (nokitsen uusi asju külge, neist aga 2107 teemas omal ajal).
See 2103 oli mo öe oma. Ta aga ostis omale uue auto ning selle kinkis minule teades mo veneautode fännlust. Nüüd ongi see mul uueks igapäeva tööautoks. Tööauto ... st ajan igapäevaseid kodutööasju sellega ning hakkan käima mandril tööl laeva sellega. Just Saaremaa-Tallinn-Saaremaa otste pärast peab ta eriti heas töökorras olema, et saarelt kaugel olles alt ei veaks. Eelmise tööauto, Saab 900i, kandsin maha, kuna ta oli juba nii vanake ning sellises seisukorras, et soovis pensionile minna.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: overspeed
Eelmise tööauto, Saab 900i, kandsin maha, kuna ta oli juba nii vanake ...
See vanake om 13 aastat noorem, kui 2103. Küll vene autod om ikke hääd. :wow
C
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Auto on tehniliselt väga heas korras ning väljanägemisel pole ka miskit viga. Kuid söiduk on mul nagu üleliiast, teisi on liialt palju millega söita.

Seega on see 2103 kas müüa (10'000 EEK) vöi eelsitatum soov oleks ta üks-ühele vahetada samakorraliku tänapäeva kerghaagise vastu. Haagise kast peab aga olema ÜLE 200 senti-meetri pikk. Laius vöib olla ka 122. Sild vöib olla nii torsioon- kui lehtvedruga. Poordikörgus vöib olla ka 23.
Lihtsalt infoks, kui kellelgi peaks huvi vöi soov olema, et sellised vöimalused on olemas.



[Muudetud: 10-9-2009 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Ükspäev kukkus järsku körvalistuja selili söidu ajal. Kunde tooli seljatoe reguleerimise kamm oli ära kulunud. Järgmisel päeval sain poest uue kammi, kuid ainult juhipoolse istme omi oli müüa. Löikasin siis vana kammi natukse teisiti küljest, kärpisin mönest kohast uut kammi ning löpuks lasin keevitusega külge. Asi toimib nagu uus. Ühtlasi kui iste maas, pingutasin köik istme kelkude poldid ning määrisin kelkudel rullikud.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Suletud