M vöi V: Vaz 2103, Overspeed, 1974 a. MÜÜA!
M vöi V: Vaz 2103, Overspeed, 1974 a. MÜÜA!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
minul ei ole midagi olnud :puzzled aga enne olid valetpidiAlgselt postitas: dzidziise sa oled valetpidi.Ja mis teema teil Olaafiga on nede numbrimärkidega ,palju sa ikka targemaks saad sellest nr märgist.Algselt postitas: carl93
suunatuled ja gabariidid on 180 kraadi valepidi aga muidu mõnus masin eduu:)
carl-steven berg
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Müstilist pole siin midagi. Mul 2107 kenasti korras, aint karbas on düüsid vahetatud. Küttekulu ma alla 10-e ei saa. Tallinnas käin tihti, maanteesöitu palju, kuid alati üle 10-e. Hakkasin juba karba vahetuseks valmistuma, kui HIBA-t tuues motamees mo autoga söitis Ristile ja tagasi. Küttekulu 8l/100km. Seega auto on korras, karba on korras, asi lihtsalt juhis ja seadistuses. Mul karba timmitud ju nii, et kui motamees istus oma 2102-st mo 2107-sse, siis see pidi liikuma kui loom, kuid küttekulude vahe on ka 2 l/100km.Algselt postitas: Mel
Mis puutub bensukulusse, siis täiesti korras auto puhul kiire sõit ei suurendagi kulu palju. Ise tegin kunagi linnas 011-ga samad mõõtmised. Täpseid numbreid ei mäleta, aga hästi rahuliku sõiduga tuli 8 või oli isegi ka 7,8 või 7,9 l/100km. Närviliselt sõites (süstides, gaas-pidur-gaas-pidur), siis kasvas kulu ka ainult liitri võrra.
Võrdluseks enda renaultiga (2003. a ja 1,2 mootor) tegin sama proovi. Rahulikult sõites on kuluks 6,8-7,0. Närvilise sõiduga ajab probleemideta kulu 9 liitri peale. Täitsa müstiline kasv.
seega kui on asi seadistatud nii, et vajutades on ka vöimalus rüübata, siis seda kütet ka läeb. Olen kohanud palju selliseid karbasid, kus düüsedega on regullitud mölemad kambrid nii, et ka vajutades ei saa küttekulu suureks, kuid siis pole asjal ka jöudu nii nagu vöiks.
To motamees: ons auto kohta miskit uut huvitavat ka? Näiteks suveläbi matt ees, sumpsivahetus. Körvalvaatlejana saad ju ikkagi pilte teha ja miskit huvitavat kirjutada.
[Muudetud: 18-6-2009 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Eleanor on korras ja ka söidus "kihutamiseks", kuid ta on mul selline lemmik ja see mille kallal putitan uusi asju juurde, arendusprojekt (nokitsen uusi asju külge, neist aga 2107 teemas omal ajal).
See 2103 oli mo öe oma. Ta aga ostis omale uue auto ning selle kinkis minule teades mo veneautode fännlust. Nüüd ongi see mul uueks igapäeva tööautoks. Tööauto ... st ajan igapäevaseid kodutööasju sellega ning hakkan käima mandril tööl laeva sellega. Just Saaremaa-Tallinn-Saaremaa otste pärast peab ta eriti heas töökorras olema, et saarelt kaugel olles alt ei veaks. Eelmise tööauto, Saab 900i, kandsin maha, kuna ta oli juba nii vanake ning sellises seisukorras, et soovis pensionile minna.
See 2103 oli mo öe oma. Ta aga ostis omale uue auto ning selle kinkis minule teades mo veneautode fännlust. Nüüd ongi see mul uueks igapäeva tööautoks. Tööauto ... st ajan igapäevaseid kodutööasju sellega ning hakkan käima mandril tööl laeva sellega. Just Saaremaa-Tallinn-Saaremaa otste pärast peab ta eriti heas töökorras olema, et saarelt kaugel olles alt ei veaks. Eelmise tööauto, Saab 900i, kandsin maha, kuna ta oli juba nii vanake ning sellises seisukorras, et soovis pensionile minna.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Auto on tehniliselt väga heas korras ning väljanägemisel pole ka miskit viga. Kuid söiduk on mul nagu üleliiast, teisi on liialt palju millega söita.
Seega on see 2103 kas müüa (10'000 EEK) vöi eelsitatum soov oleks ta üks-ühele vahetada samakorraliku tänapäeva kerghaagise vastu. Haagise kast peab aga olema ÜLE 200 senti-meetri pikk. Laius vöib olla ka 122. Sild vöib olla nii torsioon- kui lehtvedruga. Poordikörgus vöib olla ka 23.
Lihtsalt infoks, kui kellelgi peaks huvi vöi soov olema, et sellised vöimalused on olemas.
[Muudetud: 10-9-2009 overspeed]
Seega on see 2103 kas müüa (10'000 EEK) vöi eelsitatum soov oleks ta üks-ühele vahetada samakorraliku tänapäeva kerghaagise vastu. Haagise kast peab aga olema ÜLE 200 senti-meetri pikk. Laius vöib olla ka 122. Sild vöib olla nii torsioon- kui lehtvedruga. Poordikörgus vöib olla ka 23.
Lihtsalt infoks, kui kellelgi peaks huvi vöi soov olema, et sellised vöimalused on olemas.
[Muudetud: 10-9-2009 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Ükspäev kukkus järsku körvalistuja selili söidu ajal. Kunde tooli seljatoe reguleerimise kamm oli ära kulunud. Järgmisel päeval sain poest uue kammi, kuid ainult juhipoolse istme omi oli müüa. Löikasin siis vana kammi natukse teisiti küljest, kärpisin mönest kohast uut kammi ning löpuks lasin keevitusega külge. Asi toimib nagu uus. Ühtlasi kui iste maas, pingutasin köik istme kelkude poldid ning määrisin kelkudel rullikud.
Arrogance diminishes wisdom.