Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: siksaator
Sinna pole küll ise auku tehtud:D Need poldid kohe originaalis olnud ja nende poltide jaoks on kohe spetsvõti ka;) Polegi nagu kellegil eriti seda tagumist võru näinud(see mis nö kilbi ümber on:)).
Auk on kilbile kindlasti ise tehtud ning võru on tõesti haruldane pm. nagu lisavarustus
Algselt postitas: siksaator
Sinna pole küll ise auku tehtud:D Need poldid kohe originaalis olnud ja nende poltide jaoks on kohe spetsvõti ka;) Polegi nagu kellegil eriti seda tagumist võru näinud(see mis nö kilbi ümber on:)).
Auk on kilbile kindlasti ise tehtud ning võru on tõesti haruldane pm. nagu lisavarustus
no kuramus võta sa kinni:D aga igatahes, siis mingid erispets vargakindlad poldid sinna pandud:D;)
aga väga huvitav, ei tea kas kellegil veel selliseid vargakindlaid polte on pandud kilbi kinnituseks?:rolleyes
oleks vaid mu ?iguli eelmine omanik elus- uuriks kohe temalt poltide värgi kohta:rolleyes
Algselt postitas: motamees
Alla panin teise kardaani, kuna vana kardaan vibreeris veidi.
Vahetatud sai veel spidomeeter (päevalugeja ei töötanud), rool (oli lõhki kuivanud), tahhomeeter (vahel ei töötanud), aku (oli täitsa otsas).
Kunagi, kui Nivaga sõitsin, tundsin talvel transmissioonõlide takistust sõitmisel. Enne 20km läbisõitu ei hakanud masin vabalt jooksma. Nival tunneb seda, kuna all on mitu silda ja lisaks vahekast. Kindlasti on suhteliselt sama takistusega (üks sild ja käigukast) tegu ka tavamasinal, seda aga nii kenasti ei tunneta.
Selle ilmingu vähendamiseks tegin tagasilla reduktorile "kasuka" ümber.
Kõigepealt lasin reduktori ümberringi vahuga kokku.
tegelt oleks võinud väikse küttekeha kah sinna lisada oleks veelgi parem:D:D:D
kes kurat siis ikka õli viitsib vahetada ju (soojustamine ju odavam):D:D:D
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Algselt postitas: hautz
Kas Ülevaatusel pole keskmise püti puudumise pärast midagi öeldud?
Ülevaatus oli soetamise hetkel juba olemas. Mina omanikuks ainult kaks nädalat.
Algselt postitas: siksaator
aga väga huvitav, ei tea kas kellegil veel selliseid vargakindlaid polte on pandud kilbi kinnituseks?
Selliseid vargakindluse komplekte oli vanasti poes müügil. Need olid päris levinud.
Taolisi asju tehti ka ise. Sellisel puhul oli kinnituspoldiks lihtne polt. See oli ka kilbi kadumise vastu.
Ka sellel 03el kadus mandrisõidul üks kilp ära (arutu kihutamise tulem).
Kas sellel autol on vahetatud esipõll või originaalne veel küljes?
Mind vaevab ikka küsimus, mis ajast 03-l iluvõre all olevad avad on 2 auku ning millal oli sama koht väikeste avadega/ribidega.
Mis puutub bensukulusse, siis täiesti korras auto puhul kiire sõit ei suurendagi kulu palju. Ise tegin kunagi linnas 011-ga samad mõõtmised. Täpseid numbreid ei mäleta, aga hästi rahuliku sõiduga tuli 8 või oli isegi ka 7,8 või 7,9 l/100km. Närviliselt sõites (süstides, gaas-pidur-gaas-pidur), siis kasvas kulu ka ainult liitri võrra.
Võrdluseks enda renaultiga (2003. a ja 1,2 mootor) tegin sama proovi. Rahulikult sõites on kuluks 6,8-7,0. Närvilise sõiduga ajab probleemideta kulu 9 liitri peale. Täitsa müstiline kasv.
Peaks ka kasuka tagasillale ümber tegema,undab sindrinahk!Nali.Kahtlane tunne,et see kasukas midagi head teeb!Õli üks omadusi on ju;jahutus!Nimelt peab õli jahutama tagasilla ülekannet,laagreid.Ja soojust tekkib seal oi kui palju!
Algselt postitas: siksaator
aga väga huvitav, ei tea kas kellegil veel selliseid vargakindlaid polte on pandud kilbi kinnituseks?:rolleyes
oleks vaid mu ?iguli eelmine omanik elus- uuriks kohe temalt poltide värgi kohta:rolleyes
[Muudetud: 25-11-2007 siksaator]
minu 06 samad kilbid ja samad vargakindlad poldid nii kilbil kui ka ratastel
Algselt postitas: Mel
Kas sellel autol on vahetatud esipõll või originaalne veel küljes?
Mind vaevab ikka küsimus, mis ajast 03-l iluvõre all olevad avad on 2 auku ning millal oli sama koht väikeste avadega/ribidega.
Minu 76 aasta 03-el on igatahes kaks auku:
Tegin netis väikse uuringu ja minu arvamus on selline:
1975 ja uuematel on eespõlles kaks auku ja 1974 ja vanematel on eespõlles rohkem auke:D
Algselt postitas: Mel
Kas sellel autol on vahetatud esipõll või originaalne veel küljes?
Plekid ümberringi vahetatud. Nii, et minu auto pealt sa targemaks ei saa.
Algselt postitas: SexSix
Õli üks omadusi on ju;jahutus!Nimelt peab õli jahutama tagasilla ülekannet,laagreid.Ja soojust tekkib seal oi kui palju!
Jahutuse vajadust tean. Mandrilt tulles (80 km järjest sõitu) kohe tõstukile. Reduktor ei olnud ülearu palav. Sillatala on ju jahutuseks alles. Väljas oli 4kraadi sooja. Suuremate miinuskraadidega jahutus veelgi suurem. Probleeme ei tohiks tulla.
Algselt postitas: motamees
ARK'st.
Kõik juhid, kes on sõitnud üle 2000000 km, ilma suuremate avariideta, saavad sellise.
[Muudetud: 28-12-2007 motamees]
ma ei taha nüüd kedagi solvata aga mina leidsin sellist inffi ark.ee lehelt:
2. TRANSIITMÄRGI VÄLJASTAMINE
Transiitmärk väljastatakse:
1) sõiduki registrist kustutamisel, kui sõiduki omanik (valdaja) lahkub alaliselt Eestist koos sõidukiga,
2) sõiduki transiidi korral.
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...