Vaz 2106,Rallilada,1986

Vaz 2106,Rallilada,1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Vaz 2106,Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Vaz 2106 Ralli



Räägin siis väheke enda autos , Vaz 2106 Ralli projekt ,
Olen siis niikaugele jõudnud, et turvapuur on sees bilstein b6 Ralli amordid all , jpm. Mõttes on siis teha NN külakrossiks see auto ,
Tänaseks on auto juba seest ära värvitud , aga jätsime selle ,, Pigi vms Sinna põhjaalla Ja pidime uuesti üleskraapima ,,
Alguses panime tugevtatud tagusilla alla ,aga See oli kõver Nii siis , Panime teise silla alla:sein

[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Palun tee teema pealkiri korda!
Rohkem pilte tahaks näha?
Ja mida tähendab külakross?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
r
ralliace16
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
Asukoht: Valgamaa, Puka
Autod: Vaz 2103 74"

Postitus Postitas ralliace16 »

ma ei tea kas nüüd õigust räägin, aga meil siin Valgamaal on külakross sellist viisi võistlus, et kellegil on oma maa peale ise valmistatud krossirada ning siis tulevad lähivaldade põllurallikad jms. masinad kokku, et omavahel võistelda. Tavaliselt osavõtumaksu pole, või on see väga madal. Igatahes EAL-iga on pidevalt võitlusi, sedausega need keelatud pole, aga EAL jääb nii ju rahadest ilma. :lol Muidu ma ei soovita eriti sul neid nõuetega turvapuure toppida, kuna tuttav pani ning sõideti essal sõidul masin nagu karp kokku. Muidu autol polegi väga viga, arvestades seda, milline ta peale krossi on.:D
m
m4rt
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas m4rt »

bilstein b6 küll mingi rally amort pole
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: M4rt
bilstein b6 küll mingi rally amort pole
Ta mõtleb selle all "Bilstein B6 Rallye" amorti, Rallye on amordi nimi, pole tegemist tavalise b6 sport'ga

[Muudetud: 24-11-2007 ccve]
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Algselt postitas: ralliace16
ma ei tea kas nüüd õigust räägin, aga meil siin Valgamaal on külakross sellist viisi võistlus, et kellegil on oma maa peale ise valmistatud krossirada ning siis tulevad lähivaldade põllurallikad jms. masinad kokku, et omavahel võistelda. Tavaliselt osavõtumaksu pole, või on see väga madal. Igatahes EAL-iga on pidevalt võitlusi, sedausega need keelatud pole, aga EAL jääb nii ju rahadest ilma. :lol Muidu ma ei soovita eriti sul neid nõuetega turvapuure toppida, kuna tuttav pani ning sõideti essal sõidul masin nagu karp kokku. Muidu autol polegi väga viga, arvestades seda, milline ta peale krossi on.:D



Jah õigus , Tähendab et ei olnd õige puur sest neid puure sõidetakse siis kokku kui pannakse 3-5 korda üle kata ja siis ka mingi 2-3 cm Aint kõverad kuigi see on väga palju .

[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Algselt postitas: reiner
Palun tee teema pealkiri korda!
Rohkem pilte tahaks näha?
Ja mida tähendab külakross?






Kui kuulnud pole siis küla kross on selline, Et seal võivad tavaautod sõita , Aga seda korraldab eraisik.
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

pilt

Postitus Postitas Rallilada »

Turvapuur siis .Pilt
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Tagusild .

Postitus Postitas Rallilada »

Pilt
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Vana tagusild oli tugevntatud ja kõver.Pilt
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Mismoodi sild kõver oli? Kas v-kujuliselt või oli sild porplelleris?

Omal sai kah kunagi tagasilla V-ks hüppatud Siis sai rihmadega kinni siduda estakaadi peale ja tiffrsit tungiga tõsta. Läks sirgeks küll, aga peale seda kohe tugevdusi keevitama sillale.

Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.

[Muudetud: 24-11-2007 Hulkur]
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Ta on ka v-ks ,Tead kui sa lased silla tugevamaks teha siis pead laskma punktida Mitte ei tohi täis keevitus olla . Mul ühel Sõbral,tuttaval oli ka sild tugevntatud ja hoppa peaaegu iga sõit vahetas diffrit .
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Tagusilla panime Tikkpoltide peale ,sest siis hoiab paremini Reduktorit kinni .

[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: Hulkur
Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.
Loll jutt!
Õige amordiga pole mingit probleemi. Ja pealegi, ega sa sellele sillale mingi 20kg rauda tugevdamiseks juurde ei keevita. 2-3kg ehk läheb sild raskemaks, aga see ei muuda küll midagi.
Õigetel ralli ladadel kasutatakse volvo tagasilda, mis on veel raskem kui tugevdatud lada tagasild...
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kuulnud juttu, et kerguse mõttes ulmet tehtud :)

Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)

Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.

[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Postitus Postitas Vaalo »

Algselt postitas: Hulkur
uuristati ukselinke kergemaks...
Sa teed nalja?
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Peenikese puuriga olevat puuritud seest tühjaks ukselingid.

Nii mulle räägiti! Kas see nüüd 100% paika peab seda ei tea.
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Postitus Postitas Vaalo »

Ma arvan, et sellest oli ikka meeletult kasu, ukselingid on ju ühed raskemad detailid üldse.
r
Rallilada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada 2106, Rallilada,1986

Postitus Postitas Rallilada »

Algselt postitas: Hulkur
Kuulnud juttu, et kerguse mõttes ulmet tehtud :)

Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)

Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.

[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]










Ma arvan ka et auto peab vägakerge olema ,Olen käind ise paaril superkrossil vaatamas Autosi Vattan sisse vapsiee kõik puhtaks lõigatud .
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Meil käis tööl masinaid kohendamas vahepeal üks rinkasõitja 70ndatest see rääkis, et volgameestel olid kered nagu sõelapõhjad ära uuristatud.
ta ise sõitis 03ga mis samuti oli päris ära uuristatud ning lisaks sellele olid ka standard klassis nn standartsematel vendadel iga raja jaoks omad hammasrattad käigukastis..

mootori oleks võinud 4-5cm tahapoole tuua oleks kaalujaotus palju paremaks läinud :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta