Vaz 2106,Rallilada,1986
Vaz 2106,Rallilada,1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rRallilada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Lada 2106, Rallilada,1986
Vaz 2106,Rallilada,1986
Vaz 2106 Ralli
Räägin siis väheke enda autos , Vaz 2106 Ralli projekt ,
Olen siis niikaugele jõudnud, et turvapuur on sees bilstein b6 Ralli amordid all , jpm. Mõttes on siis teha NN külakrossiks see auto ,
Tänaseks on auto juba seest ära värvitud , aga jätsime selle ,, Pigi vms Sinna põhjaalla Ja pidime uuesti üleskraapima ,,
Alguses panime tugevtatud tagusilla alla ,aga See oli kõver Nii siis , Panime teise silla alla:sein
[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]
Räägin siis väheke enda autos , Vaz 2106 Ralli projekt ,
Olen siis niikaugele jõudnud, et turvapuur on sees bilstein b6 Ralli amordid all , jpm. Mõttes on siis teha NN külakrossiks see auto ,
Tänaseks on auto juba seest ära värvitud , aga jätsime selle ,, Pigi vms Sinna põhjaalla Ja pidime uuesti üleskraapima ,,
Alguses panime tugevtatud tagusilla alla ,aga See oli kõver Nii siis , Panime teise silla alla:sein
[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]
-
rralliace16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
- Asukoht: Valgamaa, Puka
- Autod: Vaz 2103 74"
ma ei tea kas nüüd õigust räägin, aga meil siin Valgamaal on külakross sellist viisi võistlus, et kellegil on oma maa peale ise valmistatud krossirada ning siis tulevad lähivaldade põllurallikad jms. masinad kokku, et omavahel võistelda. Tavaliselt osavõtumaksu pole, või on see väga madal. Igatahes EAL-iga on pidevalt võitlusi, sedausega need keelatud pole, aga EAL jääb nii ju rahadest ilma. Muidu ma ei soovita eriti sul neid nõuetega turvapuure toppida, kuna tuttav pani ning sõideti essal sõidul masin nagu karp kokku. Muidu autol polegi väga viga, arvestades seda, milline ta peale krossi on.
-
rRallilada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Lada 2106, Rallilada,1986
Algselt postitas: ralliace16
ma ei tea kas nüüd õigust räägin, aga meil siin Valgamaal on külakross sellist viisi võistlus, et kellegil on oma maa peale ise valmistatud krossirada ning siis tulevad lähivaldade põllurallikad jms. masinad kokku, et omavahel võistelda. Tavaliselt osavõtumaksu pole, või on see väga madal. Igatahes EAL-iga on pidevalt võitlusi, sedausega need keelatud pole, aga EAL jääb nii ju rahadest ilma. Muidu ma ei soovita eriti sul neid nõuetega turvapuure toppida, kuna tuttav pani ning sõideti essal sõidul masin nagu karp kokku. Muidu autol polegi väga viga, arvestades seda, milline ta peale krossi on.
Jah õigus , Tähendab et ei olnd õige puur sest neid puure sõidetakse siis kokku kui pannakse 3-5 korda üle kata ja siis ka mingi 2-3 cm Aint kõverad kuigi see on väga palju .
[Muudetud: 24-11-2007 Rallilada]
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Mismoodi sild kõver oli? Kas v-kujuliselt või oli sild porplelleris?
Omal sai kah kunagi tagasilla V-ks hüppatud Siis sai rihmadega kinni siduda estakaadi peale ja tiffrsit tungiga tõsta. Läks sirgeks küll, aga peale seda kohe tugevdusi keevitama sillale.
Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.
[Muudetud: 24-11-2007 Hulkur]
Omal sai kah kunagi tagasilla V-ks hüppatud Siis sai rihmadega kinni siduda estakaadi peale ja tiffrsit tungiga tõsta. Läks sirgeks küll, aga peale seda kohe tugevdusi keevitama sillale.
Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.
[Muudetud: 24-11-2007 Hulkur]
Loll jutt!Algselt postitas: Hulkur
Selle tagasilla tugevdamisega kah omad jamad. Mida raskem see tagasild on seda halvem juhitavus. Vetruv mass läheb niivõrd suureks.
Õige amordiga pole mingit probleemi. Ja pealegi, ega sa sellele sillale mingi 20kg rauda tugevdamiseks juurde ei keevita. 2-3kg ehk läheb sild raskemaks, aga see ei muuda küll midagi.
Õigetel ralli ladadel kasutatakse volvo tagasilda, mis on veel raskem kui tugevdatud lada tagasild...
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Kuulnud juttu, et kerguse mõttes ulmet tehtud
Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)
Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.
[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]
Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)
Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.
[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]
-
rRallilada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Lada 2106, Rallilada,1986
Algselt postitas: Hulkur
Kuulnud juttu, et kerguse mõttes ulmet tehtud
Kunagi olevat olnud lada originaalklass (rallis)
Siis kuttid kergendasid ikka oma autosid väga väga vaevaliselt.
Vaipade alt pigi minema, istmed vattist tühjaks, uuristati ukselinke kergemaks, ustest heli summ välja, ukseraame lõigati, polstreid kooriti(Seest poolt), taguistmetel lõigati metall konkstruktsiooni vähemaks, treiti poolasse kergemaks. Kindlasti oli veel seal neid kergendamise mooduseid aga rohkem hetkel ei mäleta.
[Muudetud: 25-11-2007 Hulkur]
Ma arvan ka et auto peab vägakerge olema ,Olen käind ise paaril superkrossil vaatamas Autosi Vattan sisse vapsiee kõik puhtaks lõigatud .
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Meil käis tööl masinaid kohendamas vahepeal üks rinkasõitja 70ndatest see rääkis, et volgameestel olid kered nagu sõelapõhjad ära uuristatud.
ta ise sõitis 03ga mis samuti oli päris ära uuristatud ning lisaks sellele olid ka standard klassis nn standartsematel vendadel iga raja jaoks omad hammasrattad käigukastis..
mootori oleks võinud 4-5cm tahapoole tuua oleks kaalujaotus palju paremaks läinud
ta ise sõitis 03ga mis samuti oli päris ära uuristatud ning lisaks sellele olid ka standard klassis nn standartsematel vendadel iga raja jaoks omad hammasrattad käigukastis..
mootori oleks võinud 4-5cm tahapoole tuua oleks kaalujaotus palju paremaks läinud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."