2108, revolutsionäär [oli meeldiv lada-periood]
2108, revolutsionäär [oli meeldiv lada-periood]
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no täna mindi tornist ära juba hoopis teiste helidega kui tuldi-
uudistajatele setup ka praegune:
1k kütus 115 õhk 165
2k kütus 115 õhk 135
õhtuks toodan mõned suuremad düüsid ja saab ilmselt veel paremaks veidi asja...
nukkvõll tahab veidi varasemaks saada ilmselt - alt on ikka tuim veel
uudistajatele setup ka praegune:
1k kütus 115 õhk 165
2k kütus 115 õhk 135
õhtuks toodan mõned suuremad düüsid ja saab ilmselt veel paremaks veidi asja...
nukkvõll tahab veidi varasemaks saada ilmselt - alt on ikka tuim veel
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
enam pole mingit detonatsiooni - täna kahjuks ei põrkunud revoga kokku aga homme saab revo super 1300 veel suuremad düüsid ja käib nagu eelsoendatud mürsk edasi,
deto põhjus oli miski ekonoomiku ilgelt väiksed düüsid karpas - inimesed väiksem düüs ei anna veel suuremat ökonoomiat
praeu ilmselt kulu kuskil 12/100km himme saame selle 15 peale kui korralikult peale suruda siis ehk rohkemgi.
igatahes punase noolega 296 nukiga 3km sõitu ja umbes 8l kütet
deto põhjus oli miski ekonoomiku ilgelt väiksed düüsid karpas - inimesed väiksem düüs ei anna veel suuremat ökonoomiat
praeu ilmselt kulu kuskil 12/100km himme saame selle 15 peale kui korralikult peale suruda siis ehk rohkemgi.
igatahes punase noolega 296 nukiga 3km sõitu ja umbes 8l kütet
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
tõsilugu, võrreldes raplas oleva seadega on masin ikka päris mürsk praegu;)
sõber kommenteeris et kõrgel pöördel teeb sama häält nagu ta tsikkel juba peaaegu
raplas ei toiminud kiirenduspump - olin karpa juures ühe vooliku klambri valesti kinni keeranud nii et klambri pea hoidis kiirenduspumba klappi kinni.
raplas olid peal trompetid, mis nagu hiljem selgus erilist kasu ei toonud. olkuga masinat timmides avastasime et torude liitekoht jääb otse õhudüüside peale ning karpa lõõride ja trompetite lõõride mõõdud ei klappinud ning kompott tekitas hoopis ebasoosivaid keeriseid.
seega sai nüüd eemaldatud trompetid, vabastatud kiirenduspump, ja natukene veel näpitud, ning masin juba päris rakett valmis
[Muudetud: 2-7-2009 revolutsionäär]
sõber kommenteeris et kõrgel pöördel teeb sama häält nagu ta tsikkel juba peaaegu
raplas ei toiminud kiirenduspump - olin karpa juures ühe vooliku klambri valesti kinni keeranud nii et klambri pea hoidis kiirenduspumba klappi kinni.
raplas olid peal trompetid, mis nagu hiljem selgus erilist kasu ei toonud. olkuga masinat timmides avastasime et torude liitekoht jääb otse õhudüüside peale ning karpa lõõride ja trompetite lõõride mõõdud ei klappinud ning kompott tekitas hoopis ebasoosivaid keeriseid.
seega sai nüüd eemaldatud trompetid, vabastatud kiirenduspump, ja natukene veel näpitud, ning masin juba päris rakett valmis
[Muudetud: 2-7-2009 revolutsionäär]
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt: