2105, kapa, 1984

2105, kapa, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: kapa
Tehke teie kännud tugevaks, siis ei juhtu!

[Muudetud: 22-12-2009 kapa]
siis murrab silla küljest ära kinnituse või siis lõhub ära varda enda - kõige kindlam on jätta ikka äärekivid omaette - nad on kõvasti kinni küll, selles ei pea kahtlema :)

poest uus känd - vana ära ja uus asemele - kui väga valesti saab uus külge (tulenevalt põhja deformatsioonidest) siis saab varda pikkuse reguleerimisega silla uuesti normaalasendisse...

kui arvestada seda, et sild liigubki kere suhtes kui auto üles alla liigub siis sent siia sinna pole väga hull tulemus
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Viisin ta garaa?i ära. Usun, et uut juppi panema ei pea, sest nii hull asi pole, kui ma esimese pauguga vaatasin. Märja auto juures on rõve tegutseda, seega jätsin ta kuivama. Aga üldiselt tuleb mehiselt mehise haamriga kolkida, usun, et saab sirgu. :) Ja siis, kui rihitud, siis tugevaks keevitama. Pidurdusjõu regulaatorist siiski ei loobu.

Telefoni pildilt pole hästi aru saada, aga natuke ehk koidab. Tegelikkus on koledam.
Pilt

Pilt

Varras oli vaid õrnalt kumer.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selle sirgeks saamiseks rakenda haamri asemel pidevat jõudu hoopis - suur koormarihm vms
võibolla pead kuskile sisselõike tegema, et asi normaalselt paika liiguks ja kogu risttala volti ei tõmbaks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Nonii. Sai sutsu sirgendatud, jube pehme kraam on ikka tehtud:(. Päris keskele silda ei saanud (jäi sent-kaks paremale) aga rohkem nagu ei saa lüüa ka, lööb teistpidi volti:puzzled. Aga muret pole, sest oma konstruktsioonilt see sild ongi ette nähtud mitte päris keskel olema, as Olku said.
Mure on see, et mul pole plekki ja pühade ajal ei saa ka kuskilt. Plaanin 1,5...2mm (kas piisab)? plekiga üle teha kännu ja teha tugikolmnurga nurkrauast, et ta rohkem ei nihkuks. Kui viitsi on, teen tutvust reguleeritava vardaga, saab silla päris keskele. Hetkel panin nõukaaegse tutnoi varda külge.

Häid jõule!

[Muudetud: 25-12-2009 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

selle pleki natukese leiaks sulle garaasi nurgast :D
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ma ei kahtle ammu enam LK liikmete lahkuses. Ent plekki sain pühade aegu G/K Tuule filiaalist (hyper7).
Uhasin kännu puhtaks ja ilusti üle 2mm plekiga. Siis keevitasin tugevduseks diagonaalis põhjale nurkraua. Lõpuks värviga üle. Asjale lihtsama ligipääsu huvides tuleb maha võtta tagavedru ja ja kel on, siis piduriregulaator.
Tagasilla varras sai reguleeritavaks tehtud keermelati ja nelja mutri abiga. Lahti pole tulnud, kuid tuleviku mõttes teen keermed millalgi keermeliimiga üle.
Velg oli kõver ja midagi koliseb (pigem undab) sõidu ajal. Esialgne arvamus, et kolistab kõver velg, sai välistatud veljevahetusega. Kuna ka uus velg laperdab all, siis eeldatavasti on pooltelg kõver.

edit: Kurja juur oligi pooltelg, mis oli kergelt kõver otsast. Ja oli kõvasti kinni ka, pikalt pidi veljega otsas logistama (spets tööriista veel ei ole). Uus (aastast 80 :spin)läks külge ja vaikus majas.
:puzzled
Pilt

Pilt

Kiilis parklas kohtasin üht kena "seitset", sõbrapilti ei saant tegemata jätta.
Pilt

[Muudetud: 6-1-2010 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Neljandad triibulised.

Postitus Postitas kapa »

Lumerada meeldib meile reedeti lihvida. Selleks on ühel heal mehel Märjamaal soose rada tehtud, väga hea rada on. Seal sai reedel sõitmas käidud. Väga tore oli. Tagasi tulles tuiskas külavahelisele teele värsket lund. Ühes suuremas S-kurvi lõpus oli tee eriti libe. Ma panin kolmanda käigu sisse ja võtsin kiiruse 40 peale kuskil. Väliskurvis oli lumehunnik, rattad hakkasid sinnapoole libisema. Andsin õrnalt juurde gaasi, et korrigeerida. Eriti nõme teeprofiil oli seal: tee oli servade poole väga alla kaldus, auto esirattad keerasid end ühte serva, tagumised teise. Kontroll kadus, sekund veel ja kõik oli lumine. Me olime kraavis.
Pilt

Pilt peale veerandtunnist väljakaevamist, mis oli tulutult. Kiirus polnud põhimõtteliselt suur, kuna auto lendas sisekurvi, keeras risti, tegi tiiru pääle.
Kahemehe lükkejõuga ja teise Lada väändega me autot välja ei saant. Suure proovimisega sai aku tühjaks. Peale tunnikest jalgade külmetamist ja seal teepeal korduvat perselikäimist (seal oli tõesti libe ja konarlik) saabus Belarus. Me olime jälle koos autoga teel. Tänan seda abivalmis kodanikku, kes oma traktorile sel tuulisel õhtul viitsis vee sisse kallata ja appi tulla. Hiljem võttis veel võmm kinni.

Õnnelik õnnetus.
Jah, ma olen päris veendunud juba, et ma sõita ei oska. Peaks libedasõidu koolitusele minema.


Ka lühemate "reiside" kirjeldused ruulivad.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pigem peaksid sa rohkem oma autot rajal tundma õppima
ja samuti ei teeks paha oma auto vedrustust paremaks ehitada...

[Muudetud: 30-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Kevin68 »

Hiiumaal täpipealt samasugune 2105, sama värvi, vahtralehed, numbrimärgi tähed on ka MAA aga numbrid ise teised. Aga masin on aus. :)

[Muudetud: 1-2-2010 Kevin68]
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Algselt postitas: Kevin68
Hiiumaal täpipealt samasugune 2105, sama värvi, vahtralehed, numbrimärgi tähed on ka MAA aga numbrid ise teised. Aga masin on aus. :)

[Muudetud: 1-2-2010 Kevin68]
Kas sa pead silmas Grimesi ja Märdu endist autot ( http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid145389)?
Minu arvates need isendid päris erinevad. :rolleyes Eks neid MAA numbrimärkidega "viitesid" liigub ka Tallinnas ringi. Neil vist see ühine joon, et kõik Raplas arvele võetud nagu ka seltsimees Kapa auto.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

kus kohas see rada seal märjamaal on! Kirjelda või juhenda!
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Rada asub muidu Pärnu maantee külje all Käbikülas (võin kohanimedega eksida), kuid tegemist on ühe härrasmehe eramaal asuva platsikesega, kuhu minemiseks on seega vaja tema eriluba. Avalikku ekspluatatsiooni ta ilmselt ei suhtuks väga hästi.

Meil poleks ka sinna asja, kui meil sealkandis juhuslikult tutvusi poleks. :rolleyes

[Muudetud: 2-2-2010 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Kevin68 »

Algselt postitas: hyper7
Kas sa pead silmas Grimesi ja Märdu endist autot ( http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... #pid145389)?
Minu arvates need isendid päris erinevad. :rolleyes Eks neid MAA numbrimärkidega "viitesid" liigub ka Tallinnas ringi. Neil vist see ühine joon, et kõik Raplas arvele võetud nagu ka seltsimees Kapa auto.
Ei pea Märtu ja Grimesi vana autot silmas, Märtu ja Grimesi endine 2105 seisab Orjakus ning nühib vahetevahel jäärada. Aga see millest ma siin teemas rääkisin on tõesti täpselt sama värvi ja välimusega Lada, ainukeseks erinevuseks paistab olema punased porilapatsid ja numbrimärgi numbrid. ;) Kooli nagu digikat ka ei taha kaasa tirida, aga vaatab ehk saan pildile kunagi.

Sorry, et OT

[Muudetud: 3-2-2010 Kevin68]
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Algselt postitas: hyper7
Rada asub muidu Pärnu maantee külje all Käbikülas (võin kohanimedega eksida)
Parandan siis, Paekülas on ja seal lähedal Tollil ka, ning kui veel edasi sõita, siis Vana-vigalas lausa kaks rada ;)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ikka Käbiküla, mõttetu vaidlus. Kuna rada mina ei oma ja avaliku kasutust see ei näe, siis rohkem ei kommentaari.

Keis klõusd.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Polegi vaielnud, kuna Paeküla ka märxi küljeall, siis eeldasin et seda rada mõeldi :bouncing
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Märgime vähe üles ka jälle, mis vahepeal juhtunud on:
Vahepeal on palju kihutatud, hanges käidud, juppe vahetatud ja eluohtlikesse situatsioonidesse satutud.
Sarniire sai taakord vahetatud. Seekord panustasin ehtsatele CCCP juppidele, näis, kaua sõidavad. Kojameestemootor lõhuti ära, see sai taaskord vahetatud. Õlirõhu anduri sain ka uue. Madaldasin ka vähe seda kurgikäru, kuid minimaalselt, et saaks ka maateel sõita. Kuskil 5cm tuli Maale lähemale.
Mõtlesin eelmisel sügisel, et lähen üle 13" veljele, kuid laisk nagu ma olen, ei viitsinud mässata ja nüüd sain hää hinnaga 185/55R14 rehvid ka ja käiku nad läksid. On hää sõita küll, kuigi harjumatu on natuke, kui auto otsib hirmsalt teed, eriti just vasakule kisub mingil hetkel. Teisel hetkel sõidab jälle otse. Siledat teed, kus proovida, ka pole, sest Savisaare tänavad... :puzzled Võimalik, et sillaregulli vaja.
Njah, talv on kerele muidugi laastavalt mõjunud. Oli küll viimseni sisse õlitatud, kuid rooste on siiski võimutsenud.
Kütust võtab ka mehiselt: 12l/100km oli enne, nüüd olen viimased paar paaki 98-ga sõitnud ja 10l/100km kulutanud. Natuke palju vist on, aga teha ma ka midagi enam ei oska, karburaatorist ei käi jõud üle.
Suurte külmadega oli kasu esivõrele käivast soojendusmatist, mille Ando mulle SC-l andis, aitäh Sulle. Auto käivitus iga ilmaga ja oli hää soe.
Hiilime ikka mööda garaa?e:
Pilt
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: kapa
Madaldasin ka vähe seda kurgikäru, kuid minimaalselt, et saaks ka maateel sõita. Kuskil 5cm tuli Maale lähemale.
Mis see lisa madaldus maantee sõidule teeks?
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Maa|tee ehk tee, mis ei asu linnas ega pole kaetud asfalt-, betoon- või kiviparkettkattega. Metsa, järve äärde ja mutta tahan sõita ka noh. Maanteel on umbe hää madala autoga. Tegelikult ei pea maale tulemagi... :spin

Ei teinud kirjaviga :)

[Muudetud: 1-4-2010 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Arusaadav kui maateest jutt oli, selle 12“ ekraani tagant ei saa vahest kõigest aru, tegelikult mis ma ikka siin vabandan, lugesin siin kiiruga ja mõtlesin vist ise N tähe maateele juurde:D
edu autoga
Vasta