2105, kapa, 1984

2105, kapa, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

2105, kapa, 1984

Postitus Postitas kapa »

Jõudis kätte aeg, kus arvasin, et Lada 053 tegemine kipub ära tüütama ja täna oligi päev, kui maja ette tõin uue Lada.

LADA 2105 1984a

Mootor: 1.3 rihm, 51kW

Käigukast: 4 edasikäiku, 1 tagasi

Kere: heas seisus, pinnapealne rooste siin-seal. Värvilt bee?.


Auto nagu auto ikka. Kere nagu öeldud on idanemise alghetkel. Nüüd tuleb kohe jaole saada, muidu läheb asi kurjaks kätte. Mootor on täitsa hea, mingit klapiklõbinat võis kuulda, aga vähe. Sisu on normaalselt kahjustada saanud, nagu ikka on oma töö päike teinud. Istmed on sellised... pruunid, "nahast". Peatoed varastati ära juba nõukaajal:P. Põhjamatt on kummist. Võib juhtuda, et vahetan ta riidest vastu, nagu istmedki.

HEAD: Auto on sõitnud vaid 56000km!:yllatunud Ja sedagi ainult suvel vanema inimese käes.
Kerel läbivat roostet leidnud pole ja loodan, et ei leiagi.
summuti on uus.

VEAD: alustan hullemaist: Sidur on läbi. Veel ei libise, aga võtab vääga hilja. Maha keerata ei saa.
Pindmine rooste.
Karbuss kippus ära külmuma. Ei teagi, kas läbi on termostaat, aga soojaks ta ka ruttu minna ei taha. Sai ülevaadatud ja korralikumalt kinnitatud soojaõhutoru ja pandud esialgu radikale katik (loe: papp). Veidi sai normaalsemaks asja, aga vähe. Temp.andur liigutab end pika sõidu peale (50km) paar millimeetrit.
Väikesed elektrisüsteemi vead on seismisel tekkinud: üks tuli ei taha põleda jne.
Rool on raskem kui mu teisel saral:lol.




Tulevik toob: 1. Ümberregistreerimise isa nimele.
2. Tehnilise ülevaatuse. Viimane lõppes oktroobris.
3. Naelrehvid, praeguste vene radiaalrehvidega Tallinna sõita oli enesetapp.
4. Uue siduriketta, äkki ka survelaagri.
5. Tibake salongi tuleb korrastada ja esipõlle sirgendada.
ja 6. värviparandused ja KORRALIKU korrosioonitõrje.


Sellinne auto siis. Plaanidest: Tahaks originaaliks enam-vähem jätta. Mootorit ei vaheta. Ja neoon, ilukilp, teibituuning, vaiperitriibud, antitiivad jne jäävad esialgses plaanis ära.

Peaks piisama, et pühapäeval piima toomas käia. :rolleyes





Pilt


Rohkem pilte leiad siit: http://nagi.ee/photos/kapa/sets/53501/

[Muudetud: 4-7-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Suht korralik paistab, aga pakun, et läbisõit siiski 156000km. Või tõestati sulle kuidagi, et läbisõit 56000km ?
Kui natuke nuriseda auto kallal, siis all võiksid olla ka 05-e veljed 01-e asemel ja vasak esitiib võiks ka autoga ikka ühte värvi olla ;) .

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/574/auto_php-id=423574-www_auto24_ee.html
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Tegelikult päriselus seda värvivahet eriti ei näe, see pilt kuidagi... nadi. Tiib on teistvärvi, kuna vajus aiapostile või millegile kunagi otsa, sest käsipidurit ei pandud atuole peale. Tiib on vahetatud. Nullviie veljed tulevad talvekatega. Kui keegi oleks neid keskkapsleid loovutama, siis ei ütleks ära;). Ju on ikka 56000km. Esimene rihm, esimene sidur, esimene sumpa lõpp oli. No, vanahärra väga harva sõitis, polnud vajadust lihtsalt. Porilapakadki pole ära kukkunud. Tööriistad kõik sees, varurehv jumala uus jne.



[Muudetud: 4-1-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui ma ei eksi, siis mul peaks need kapslid olemas olema ja mul neid vaja ei ole (ma ei saagi aru miks ma need alles jätsin :P). Võin need täitsa muidu sulle anda.
Aga 56000km läbisõitu 84 aasta masina kohta on kuidagi vähevõitu. Alla 2500km aastas.. Aga noh, kõik on võimalik;)
Kusjuures isegi vaatasin auto24'st seda autot, et ostaks talvel sõitmiseks, aga nagu näha, siis ma ei ostnud seda:spin
Täitsa okei 05! Edu!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Aitähh soojade soovide eest. Täpsustaks seda, et 053 ei jää kauaks unarusse. Kui garaa?i saan, teen teda edasi. Tuleb temast auto millest pole kardirajal ja jäärajal väga kahju.

Suurpuhastus tuleb, kui sooja koha leian. Tuleb ka roosteeemaldamine. Vahet seal on, on ta 156 või 56. Vähe on ikkagi:). Istmed tahan vist mustad panna. Väikesi vigu on veel: üks klaas vajub alla, üks tuli on oma valguse mingi anomaalia teel kaotanud, tagastange on natuke kõverasti küljes, peatugesid pole ja rullikuta turvavöödest ei oska ma ka midagi arvata. Võta või jäta... Elektrisüstem ei taha ka suurt ühendust anda ja kurvis hakkab miski koledat häält taga tegema, summuti vist . Kui olen ümberregistreerinud ära ja karbussi külmumise jamast lahti saanud (on termostaat läbi? või mõni muu viga?) lähen proovin ülevaatust. Uut talverehvi ei kannata vist rahakott. Tuleb kasutatuga läbi ajada. Kellel soodsalt pakkuda 175/70R13, siis PS ;).
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Miks sa talveks nii laiad rehvid paned? Pigem ikka 155/80R13, sellega normaalne. Aga auto on aus. Ära seda kohe väga juppeks kaku :cool:


[Muudetud: 18-11-2007 ando]
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: kapa

Karbuss kippus ära külmuma. Ei teagi, kas läbi on termostaat, aga soojaks ta ka ruttu minna ei taha. Sai ülevaadatud ja korralikumalt kinnitatud soojaõhutoru ja pandud esialgu radikale katik (loe: papp). Veidi sai normaalsemaks asja, aga vähe. Temp.andur liigutab end pika sõidu peale (50km) paar millimeetrit.
Karpa külmub, kui õhuvõtt sooja peal pole ja kollektori ja filtri korpuse (05-l samas kui külma/sooja klapi kang) vahel puudub vajalik toru.

Termostaadi kontrollimiseks lihtne moodus: kui radikas peale pikemat sõitu alt ja pealt katsudes leige on, siis termostaat kinni suure ringi peal - ei lähe soojaks. Kui radika pealmine osa kähku kuumaks läheb ja alumine osa jääkülm on, (sama kehtib termostaadi enda korpuse kohta ka, eriti hästi tulevad need välja vaskkorpustega isendite puhul), siis termostaat ei avane - kuumeneb kiirelt üle.
Algselt postitas: kapa

neoon, ilukilp, teibituuning, vaiperitriibud, antitiivad jne jäävad esialgses plaanis ära.
:D Hea seegi!

Üldiselt küll korralik masin:) Tore, et nüüd ikka Lada pidamisest ka sõidurõõmu tunda saad, mitte ainult ehitamisega tegeleda. Loodan et ta siis ilusti kestab ja lisaks väljatoodudu pisiviperustele kohe mingeid uusi külge ei poogi;)

to Ando: Mina näiteks sõidan päris palju talvistel suurematel teedel, millel reeglina asfalt väljas ja kiirused ka suuremad. Seal oli nende 155 rehvidega natuke kahtlane tunne sõites - võrdlusmoment olemas oma praeguse 07mega vana omaniku käes, siis olid sel aastaläbi 155/80 all. Mul ju lamellid kah veel, neid ei pea mõni mees kohe üldse talveks kõlbulikeks:P Lumes pole ka hätta jäänud, niipalju kui sinna sattunud olen (teist hooaega samade rehvidega).

[Muudetud: 19.11.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

te ärge kuulake seda andot koguaeg. :D mul on ka 175 laius naelad alla ja pole häda midagi.
mis puutub 05 velgedesse siis pean üle vaatama mis mul siin endal on-kuna kõik rehvid käivad nüüd valude peale siis plekid on kõik üle.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ehk oled neist huvitatud? Võin nad sulle niisama anda, endal nagu nii vaja pole..
Kaks tükki on veits roostes, aga muidu on nad lihtsalt õli ja muu sodiga koos, et saab puhtaks teha:rolleyesPilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Sai garaa?is käidud ja üht-teist tehtud ka. Täiskomplektist jäi puudu põhja töötlus ja värviparandused aga seda ajapuuduse tõttu.
Vahetatud sai sidurketas ja survelaager. Poldid sain lahti padrunvõtme, kardaani ja poolemeetrise pikendusega. Probleem tekkis summutiga, millel saigi pükste kinnituspoltidest üks katki keeratud. Uut sisse keerama ei hakanud (jällegi ajapuudus). Kaotasime lihtsalt tihendi ära (panime möksiga) ja ulatas kokku küll. Iseasi, kaua ta peab:rolleyes. Kui kast oli maas ilmnes, et sidur on ikka vatti saanud. On olnud inimese käes, kes on kõvade pöörete saatel kohalt võtnud, nagu vanemad inimesed ikka :P. Korvi jätsin vana. Tsentrisse ajasin laenatud käigukasti võlliga.

Siis ilmnes, et kardaani tagumine rist on täitsa õhtal ja sai seegi uus toodud. Sellest tuli ka kolin tagasilla juures.

Õhufiltri panin uue, vana oli küll suhteliselt uus, aga parem ikka veel uuem:P.


Termostaadi vahetasin ära ja sellega kaasnes ka tosoolivahtus, kuigi töö käigus ilmnes, et vana jahutusvedelik oli ka sinna suhteliselt värskelt sisse kallatud. Nüüd läheb mootor soojaks ka.

Veel sai sirgeks aetud tagastange, mille oli keegi ära rihtinud. Nüüd hea vaadata kohe.

Korrosioonitõrjet sai tehtud. Laenasin õlipritsi (suruõhuga) ja piserdasime karpidesse, tiibadele ja ustesse.

Põhja all oli seis mitte nii ilus. Mastiks on hakanud kooruma ja ka rooste on juba saanud ligi tulla. Ühte kohta kraapides sai terava kruvikaga ikka augu ka sisse. Mis seal ikka, keevitan kinni kunagi.:rolleyes.

Autol on kummisisu sees, mis hakkas mind väga häirima. Esiteks, ta ei hinga, vesi koguneb sinna alla ja kukub korrodeeruma (mis on juba juhtunud) ja teiseks, jätab autost sellise odava mulje, saast. Selle vahetan lähitulevikus musta riidest sisu vastu. Sama plaan on istmetega.
Keskkonsooli viskasin tühja koha täitmiseks sisse. See on muide Jonxu käest saadud (aitähh).

Tulevikus ootab ees mind siis põhja keevitus, kohe peale seda ka polstrivahetus. Ja selle möönduse peab ka tegema, et rihmaotsas oleva ventika kõrvaldama. Lendab sinna peale elektriline, mis on mul olemas (saadud Valdzu käest, aitähh).

Sai taga siin Ark vahet sõidetud ja ilmnes, et segu pole päris õige. Mingil hetkel jääb tõmmet väheks. Aga seda näeb juba ÜV punktis kui vale ta on. Siis märkas isa, et miski nagu pooks taga pool. Ise ei ole seda viga täheldanud. Võib-olla mõni pidur...
Ja täna hommikul ei tahtnud tagmist käiku korralikult sees hoida kohaltvõtul. Käsi pidi kohaltvõtul kangil olema, sõites probleeemi ei täheldanud. Auto oli muidugi külm ka.

Illustreerivat materjali ka Teile:
Siis kui "sooja kohta" sisse sai.
Pilt
Sidurikorv.
Pilt
Äsja välja sõitnud.
Pilt
Pilt

Veel pilte leiab tuttavast kohast: http://nagi.ee/photos/kapa/sets/53501/?init=12&start=12

Egas midagi, saaks talvekad ka veel alla ja registreeritud ning Üv kätte oleks juba päris hea;).

[Muudetud: 27-11-2007 kapa]

[Muudetud: 29-7-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

See kummivaip on kaheotsaga asi, tal omad plussid ja miinused.
Kui kummivaip terve ilusti ja sa hüppad talvel oma lumiste jalanõudega autosse, siis see lumi sulab ja jääb sinna kummivaiba peale. Kui on riidest vaip, siis see vastupidiselt imab sisse selle vee. Muidugi on jalge all kummimatid, aga ikkagi satub seda vett sinna nende mattide alla
Miinus on kummivaibal muidugi see, et ta on äraütlemata kole:D
Riidest vaibaga auto on ikka palju ilusam ja hubasem.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

1. detsember kukkus ja naelrehv tuli alla panna. Leidsin endale tuttavalt kaks uut rehvi ja juurde ostsin 2 päris uut 155 mõõdus talvekat (sama mustriga). Lendasid nullviie velgedele (sänks Moosic).

Küsisime viisakalt seegikord garaazi ja saimegi sinna. Veljed värvisin valgeks. Ei viitsinud auto värvi otsima hakata, valge kärab...
Logarid panime ka sisse. Taha läksid klaasplast-logarid teiselt autolt. Ette nõukaaegsed (ei tea kus tehtud) alumiinium logarid.

Vaatasin veel, et korrosioonitõrje jäi ka tookord poolikuks. Saigi poest toodud Dintrol ML-i. Mõtlesin, et mis ta siis on, et teda nii kiidetakse aga hää kraam on. Põhi, karbid, põlled ja veel nipet näpet kohad said tehtud, natuke tuli puudu.

Pidurid said ka ülevaadatud töö käigus. Taga toimib kõik, ees kaa, aga klotsid vajavad peale talve kindlasti vahetust.

Suur asi oli karburaatori puhastus ja reguleerimine. Turtsutas teine väga tühikäigul ja tõmme polnud ka "päris see". Teab kui paika ta nüüd sai (esimest korda elus karpa küljes näppudega) aga nii hullusti ei lonka mootor enam. Tõmme oli ka olemas.

Kardaanrist, mis eelmine kord sai vahetatud sai, poos hirmsasti. Paps lõi väikese lõtku sisse, näis, mis nüüd teeb. Sidurit keerasin ka veidi veel maha.

Näis, kaua ta kestab.


Pilt


Ahjaa. Reinerile: kapsleid nagu näed praegu ei pannud, sest mul pole neid:P. See ei tähenda, et ma neist huvitatud ei ole. Neid saab alati külge panna.


Veel pilte: SIIN

ARK-s on jamad. Aga loodan, et kunagi saab tänavalegaalseks siiski. Rehv igaljuhul peab!:lol
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: kapaEtte nõukaaegsed (ei tea kus tehtud) alumiinium logarid.

Ahjaa. Reinerile: kapsleid nagu näed praegu ei pannud, sest mul pole neid:P. See ei tähenda, et ma neist huvitatud ei ole. Neid saab alati külge panna.

Minu teada tehti neid alumiinium logareid Soomes.

Ehk nüüd algaval nädalal tekib võimalus sulle need kapslid kätte toimetada.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

muide sigullile sobivad valged (laiakskeevitatud)plekveljed nagu rusikas silmaauku.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Õnnitlusi paluks! Autol said paberid ka korda. ÜV ootab nädalavahetusel ees.

Tegelikult panin vahepeal uue aknapesu süsteemi: pump, voolikud ja pihustid. Jube nõme süsteem on!:kuri Miks need voolikud salongi korra minema peavad ja siis sealt tagasi tulema? On nüüd väga hukas, kui uued voolikud "otse" viisin? Mina neid vanu esialgu kätte ei saanud. :sein
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

see on vedeliku eelsoendus ;)
karmi pakasega võib tekkida raskusi - samas siis enamasti lenduvat muda vähem mis klaasi määrib...
omal ka otse - mingit vahet otseselt märganud pole,
eks see pigem sellel ajal mõeldud kus -21 ja kangemat klaasipesuvedelikku saada polnud...
samas 2108l sellist asja enam ei kohta - voolikud lähevad otse kapotil olevatesse pihustitesse :)

[Muudetud: 12-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Täna pidi lihtsalt auto korra käima panema (jäi metsameestele ette). Egas siis prooviringita saa:P

Ja mis välja tuli, ei midagi ilusat. Taga on ikka mingi kolin sees, kui gaas põhja lüüa. Ei mina enam aru saa, mis seal koliseb, kas ikka kardaan poob või on lõtk liiga suur? Või viskab kardaan? Aru ma ei saa enam...
Probleem kaks: külmkäivitusel läheb ikka kolme silindriga tööle... Kuradi jama, sai ju karbussi regullitud. Siis kui temp. näidik tõusma hakkab saab millalgi neli silindrit taha ja töötab puhtalt. Milles asi? Küünlad sitad? Juhtmed? Bensupump? Soojalt saab tööle. Samas oli ta mul nüüd nädala aega seisnud ka...
Probleem kolm. Esiratas tõmbas kuskil kurvis vastu logarit või miskit. Porilapakal oli hõõrumis jälg peal. See pole õnneks väga suur probleem.

Klaasipesu torud jätan siis esialgu nii kuis panin, otse. Eks südatalvel näis, kui tuleb probleem, siis vean jälle ringiga.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kolme püta sündroom tabas mind kah kunagi. Täpselt sama - külmast peast kökutas, soojaks sõiteks töötas kõik ilusti. Tegemist oli väga raju juhtumiga. Üks nookur ja nukkvõll olid lõpuks omadega õhtal. Mingi saast oli sulgenud õli pääsu ühele nookurile.
A see tõesti väga äärmuslik juhus.

[Muudetud: 14-12-2007 logman]
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

mina pääsesin samast jamast küünalde ja juhtmete vahetusega.
praegu läheb käima nagu kellavärk kõigi nelja silindriga. kusjuures enam ei aidanud isegi juhtmete puhastamine.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Algselt postitas: logman
Kolme püta sündroom tabas mind kah kunagi. Täpselt sama - külmast peast kökutas, soojaks sõiteks töötas kõik ilusti. Tegemist oli väga raju juhtumiga. Üks nookur ja nukkvõll olid lõpuks omadega õhtal.
Ära kurat hirmu nahka aja :D. No loodame, et niihull asi pole.

Ise kaldun sinna karbussi juurde, et segu ikka sassis:sein
Aga kuna mul on sellised tsurakad ja kõvad küünlajuhtmed, siis esialgu arvan, et nende vahetamine poleks patt. Küünlad ka...
Silikoon juhtmed peab ikka panema. No vaatame, mis ta homme hommikul teeb. Kui väga tökats on, siis käik sisse ja poodi. :puzzled
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vasta