2105, kapa, 1984

2105, kapa, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: kapa
Lõpuks hakkab 1.3 juba meeldima, algul tundus meeletult tuima ja unisena.
Tuim ja unine on 1300ne siis, kui käike kuskil 2500 kandis vahetada. 3-4000 on juba hoopis teine lugu. Kontrolli, mis ülekanne sul sillas on. Kui mingi 4.1 või kiirsild, jumal hoidku selle eest, siis võid igasuguse kiirendusest unistamise kohe peast välja visata:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kapa, raha tasub alles hoida nii nagu siiani hoidsite. Keegi kunagi oskab/saab sellega kindlasti midagi tarka teha.
Muide, sajakroonine mis toodetud krooni tuleku aastal ja on väga heas korras maksab hetkel ülesostja käes 1500.- eeki ehk viieteistkümnekordne hind on sel pääsukesel, "koidulal", tahtsin öelda!

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... em&id=5429

[Muudetud: 4-7-2008 logman]
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Algselt postitas: GTA

Tuim ja unine on 1300ne siis, kui käike kuskil 2500 kandis vahetada. 3-4000 on juba hoopis teine lugu. Kontrolli, mis ülekanne sul sillas on. Kui mingi 4.1 või kiirsild, jumal hoidku selle eest, siis võid igasuguse kiirendusest unistamise kohe peast välja visata:P
Pole tahhokat, pole probleemi:lol. Kiirendan tunde järgi, kui enam ei vea, vahetan ära. Ülekanne on !vist! 4.3.
Mu selleteemalise lause mõtte oli selles, et tundsin autot ostes umbusku 1.3 mootorisse, aga tegelt pole hullu midagi. Arenemis ruumi on 1.3-l (karpa jonksu ajada või meh. peale, süüte täppisriistaga reguleerida jne) aga kõike ei tasu kohe ära kasutada :D. Pooleteist liitrine on siiski plaanis ühele teisele autole kapotialla panna.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

räägi mis väljalaskega tegid ? aint viimase püti vahetasid ära ?
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Sai proovi pärast alla pandud taha otseläbi pütt. Ülejäänud jäi originaal. Just niiviisi, et võimalikult vähe silma hakkaks. Lärm on muidugi meeletu, aga maanteel möödasõidul käib nagu puhtamalt käigud lõpuni. Eks see ole arusaadav, kui võrrelda otseläbi ja Lada originaalpüti sisu:P.

Nojah, eks kui ülevaatuse aeg on, siis saab originaali tagasi alla visata.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Niisiis, vahepeal tehtud:
*ülemised sarniirid vahetatud
*"eksport" peeglid installitud (või kurat teab mis peeglid need on, istusid külge koos kolmnurkadega. Nähtavus loeb!)
*laagriloksu reguleeritud
*soojenduskraan vahetatud. No kaua sa ikka selles saunas sõidad:P. Selle tööga oli ka oma triloogia: vana kraan maha ja asemele kasutamata, kuid aastake seisnud kraan. Peale tosooli sisse saamist sai ta kohe salongi põrandale :lol. Nojah, vene osade "kvaliteet" siiski. Järgnevana läks külge keraamiline kraan, siiani olen rahul.
*raadiovastuvõtja paigaldatud, et päevauudiseid kuulata:rolleyes.
*kapotitrossi kõri suvatses ka ära mõraneda, uus läks naks külge.

Kõige selle kõrval on kojameeste intervall re?iim mind mõnitama hakanud, suvatseb need luuad jätta klaasil, kus meeldib...:(

Peeglid on sellised:
Pilt
Pilt
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Tore, et asi liigub paremuse suunas.

Tip-top 05 on :)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: kapa
Kõige selle kõrval on kojameeste intervall re?iim mind mõnitama hakanud, suvatseb need luuad jätta klaasil, kus meeldib...:(
Vaheta kojameeste relee ära ja vaata siis, kes viimasena naerab:P Minul samane viga relee vahetusega lahenes.

A ekportpeeglid need küll pole, mingid tuuningvariandid hoopis, mindora poeski neid saada:)!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: logman

Bensiini A-76 liiter maksis 30 kopikat. Ai-93 oli nii megakallis (ei mäletagi täpselt, kas 35 või 40 kopsi), et tangiti ikkagi seitsekümmendkuut ja paljud tegid selleks mootorit ringi - vähendasid surveastet.
Lisaksin omalt poolt, et A-76 bensiini sai ju mujalt ka kui tanklast ja siis oli 200 liitrit 30 rubla...;)
See oli tegelik ümberehitamise eesmärk, kes ikka tõelist tõmmet tahtis, see 76-le ei ehitanud ja kulutas rohkem raha kütusele.


[Muudetud: 25-7-2008 Indy]
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Ega jah seda A76 tanklast ei ostetud.... paljud töötasid GAZ51-53 peal, või ZIL või hoopis LAZil... nii et kütust oli omast käest võtta, aga kui ei töötanud ise auto peal, siis töötas tuttav või sugulane, või sugulase tuttav, või tuttava sugulane.... 20se kanni hinnaks oli 3 rubla...
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Eilne kiirendusvõistlus näitas, et auto kiirenduslikud omadused on madalad. See selle võistluse eesmärk oligi juu.
Hommikul kakkusin karburaatori maha. On jah jube rokane seest :(. Teen väikese leotuskuuri ja pesu. Vb muudan ka mehaaniliseks.
Kui juba karburaator oli maha kakutud, oli kohe ka klapikambri kaane alla tore piiluda. Sealt oli ka rokane :D. Siis mõtlesin vaadata, mis nägu rihm on ja ühel hetkel avasatsin, et kurat, märgid ei istu. Kui väntvõlli märgid olid kohakuti, siis nukarattal polnud. :kuri Panin rihma paar hammast edasi, kui karpa kokku laon, näis, mis teeb.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Kui karpasse 150/150õhk ja 150/150 bens düüsid paned, siis peaks kuskil 3500rpm juures minema hakkama. 7000rpm vahetad käigu ära, siis peaks tõmme alles jääma. Minu 1.3 oli nii, teisega läks 90 nii, et kogu aeg tõmbas istmesse, mis on ma arvan, et päris hea...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Aga kütusekulu? Läheb ka "teisega üheksakümneni"? :D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

no mul oli kiirendades 11-14l/100km :P
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ainult 2k mehhaaniliseks muutmisest pole kasu,
tuleb muuta ka muid andmeid.
vihjeks võta 2106 karburaatori andmed ja vii need üle oma karburaatorile
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Jätsin kõik siiski originaaliks, tegin puhtaks ja puhusin läbi. Nüüd on mootor krapsakam. Vaja veel süüde paika saada, madalatel pööretel kippus linnas kõvasti detoneerima. :(
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Keerasin süüte paika (tunde järgi, andke andeks:rolleyes) ja natuke inimesi laiali vedades hakkas külge pookima kahtlane viga: tühikäigult gaasi andes läks kolme silindriga, pööretel tuli neljas ka taha. Ma kahtlustasin, kohe süüdet. Kludisin küünlad maha ja oh imet! Üks küünal oli katki mõranenud. Seh sulle vene küünlaid (Brisk on vist vene?), polnud palju just sõitnud, oma 2000km ehk. Ostsin uued NGK-d (mark oli vist BP-6ES) ja asi lahenes.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: kapa
Keerasin süüte paika (tunde järgi, andke andeks:rolleyes) ja natuke inimesi laiali vedades hakkas külge pookima kahtlane viga: tühikäigult gaasi andes läks kolme silindriga, pööretel tuli neljas ka taha. Ma kahtlustasin, kohe süüdet. Kludisin küünlad maha ja oh imet! Üks küünal oli katki mõranenud. Seh sulle vene küünlaid (Brisk on vist vene?), polnud palju just sõitnud, oma 2000km ehk. Ostsin uued NGK-d (mark oli vist BP-6ES) ja asi lahenes.
Brisk on USA firma,ning ei ole kusagilt seotud Venemaaga:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ahnii, vabanda mu lollust.

Igaljuhul auto on nagu taassündinud ja mõne kõpitususe järel ootab Summercampi. :bouncing
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Pole midagi;)
Aga hea,et masin paremini tööle hakkas,ning edu edaspidiseks:rolleyes

[Muudetud: 30-7-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Vasta