Tuim ja unine on 1300ne siis, kui käike kuskil 2500 kandis vahetada. 3-4000 on juba hoopis teine lugu. Kontrolli, mis ülekanne sul sillas on. Kui mingi 4.1 või kiirsild, jumal hoidku selle eest, siis võid igasuguse kiirendusest unistamise kohe peast välja visata:PAlgselt postitas: kapa
Lõpuks hakkab 1.3 juba meeldima, algul tundus meeletult tuima ja unisena.
2105, kapa, 1984
2105, kapa, 1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kapa, raha tasub alles hoida nii nagu siiani hoidsite. Keegi kunagi oskab/saab sellega kindlasti midagi tarka teha.
Muide, sajakroonine mis toodetud krooni tuleku aastal ja on väga heas korras maksab hetkel ülesostja käes 1500.- eeki ehk viieteistkümnekordne hind on sel pääsukesel, "koidulal", tahtsin öelda!
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... em&id=5429
[Muudetud: 4-7-2008 logman]
Muide, sajakroonine mis toodetud krooni tuleku aastal ja on väga heas korras maksab hetkel ülesostja käes 1500.- eeki ehk viieteistkümnekordne hind on sel pääsukesel, "koidulal", tahtsin öelda!
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... em&id=5429
[Muudetud: 4-7-2008 logman]
Pole tahhokat, pole probleemi:lol. Kiirendan tunde järgi, kui enam ei vea, vahetan ära. Ülekanne on !vist! 4.3.Algselt postitas: GTA
Tuim ja unine on 1300ne siis, kui käike kuskil 2500 kandis vahetada. 3-4000 on juba hoopis teine lugu. Kontrolli, mis ülekanne sul sillas on. Kui mingi 4.1 või kiirsild, jumal hoidku selle eest, siis võid igasuguse kiirendusest unistamise kohe peast välja visata:P
Mu selleteemalise lause mõtte oli selles, et tundsin autot ostes umbusku 1.3 mootorisse, aga tegelt pole hullu midagi. Arenemis ruumi on 1.3-l (karpa jonksu ajada või meh. peale, süüte täppisriistaga reguleerida jne) aga kõike ei tasu kohe ära kasutada . Pooleteist liitrine on siiski plaanis ühele teisele autole kapotialla panna.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Sai proovi pärast alla pandud taha otseläbi pütt. Ülejäänud jäi originaal. Just niiviisi, et võimalikult vähe silma hakkaks. Lärm on muidugi meeletu, aga maanteel möödasõidul käib nagu puhtamalt käigud lõpuni. Eks see ole arusaadav, kui võrrelda otseläbi ja Lada originaalpüti sisu:P.
Nojah, eks kui ülevaatuse aeg on, siis saab originaali tagasi alla visata.
Nojah, eks kui ülevaatuse aeg on, siis saab originaali tagasi alla visata.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Niisiis, vahepeal tehtud:
*ülemised sarniirid vahetatud
*"eksport" peeglid installitud (või kurat teab mis peeglid need on, istusid külge koos kolmnurkadega. Nähtavus loeb!)
*laagriloksu reguleeritud
*soojenduskraan vahetatud. No kaua sa ikka selles saunas sõidad:P. Selle tööga oli ka oma triloogia: vana kraan maha ja asemele kasutamata, kuid aastake seisnud kraan. Peale tosooli sisse saamist sai ta kohe salongi põrandale . Nojah, vene osade "kvaliteet" siiski. Järgnevana läks külge keraamiline kraan, siiani olen rahul.
*raadiovastuvõtja paigaldatud, et päevauudiseid kuulata:rolleyes.
*kapotitrossi kõri suvatses ka ära mõraneda, uus läks naks külge.
Kõige selle kõrval on kojameeste intervall re?iim mind mõnitama hakanud, suvatseb need luuad jätta klaasil, kus meeldib...
Peeglid on sellised:
*ülemised sarniirid vahetatud
*"eksport" peeglid installitud (või kurat teab mis peeglid need on, istusid külge koos kolmnurkadega. Nähtavus loeb!)
*laagriloksu reguleeritud
*soojenduskraan vahetatud. No kaua sa ikka selles saunas sõidad:P. Selle tööga oli ka oma triloogia: vana kraan maha ja asemele kasutamata, kuid aastake seisnud kraan. Peale tosooli sisse saamist sai ta kohe salongi põrandale . Nojah, vene osade "kvaliteet" siiski. Järgnevana läks külge keraamiline kraan, siiani olen rahul.
*raadiovastuvõtja paigaldatud, et päevauudiseid kuulata:rolleyes.
*kapotitrossi kõri suvatses ka ära mõraneda, uus läks naks külge.
Kõige selle kõrval on kojameeste intervall re?iim mind mõnitama hakanud, suvatseb need luuad jätta klaasil, kus meeldib...
Peeglid on sellised:
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vaheta kojameeste relee ära ja vaata siis, kes viimasena naerab:P Minul samane viga relee vahetusega lahenes.Algselt postitas: kapa
Kõige selle kõrval on kojameeste intervall re?iim mind mõnitama hakanud, suvatseb need luuad jätta klaasil, kus meeldib...
A ekportpeeglid need küll pole, mingid tuuningvariandid hoopis, mindora poeski neid saada:)!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Lisaksin omalt poolt, et A-76 bensiini sai ju mujalt ka kui tanklast ja siis oli 200 liitrit 30 rubla...Algselt postitas: logman
Bensiini A-76 liiter maksis 30 kopikat. Ai-93 oli nii megakallis (ei mäletagi täpselt, kas 35 või 40 kopsi), et tangiti ikkagi seitsekümmendkuut ja paljud tegid selleks mootorit ringi - vähendasid surveastet.
See oli tegelik ümberehitamise eesmärk, kes ikka tõelist tõmmet tahtis, see 76-le ei ehitanud ja kulutas rohkem raha kütusele.
[Muudetud: 25-7-2008 Indy]
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Ega jah seda A76 tanklast ei ostetud.... paljud töötasid GAZ51-53 peal, või ZIL või hoopis LAZil... nii et kütust oli omast käest võtta, aga kui ei töötanud ise auto peal, siis töötas tuttav või sugulane, või sugulase tuttav, või tuttava sugulane.... 20se kanni hinnaks oli 3 rubla...
Jupid Venemaalt!
Eilne kiirendusvõistlus näitas, et auto kiirenduslikud omadused on madalad. See selle võistluse eesmärk oligi juu.
Hommikul kakkusin karburaatori maha. On jah jube rokane seest . Teen väikese leotuskuuri ja pesu. Vb muudan ka mehaaniliseks.
Kui juba karburaator oli maha kakutud, oli kohe ka klapikambri kaane alla tore piiluda. Sealt oli ka rokane . Siis mõtlesin vaadata, mis nägu rihm on ja ühel hetkel avasatsin, et kurat, märgid ei istu. Kui väntvõlli märgid olid kohakuti, siis nukarattal polnud. Panin rihma paar hammast edasi, kui karpa kokku laon, näis, mis teeb.
Hommikul kakkusin karburaatori maha. On jah jube rokane seest . Teen väikese leotuskuuri ja pesu. Vb muudan ka mehaaniliseks.
Kui juba karburaator oli maha kakutud, oli kohe ka klapikambri kaane alla tore piiluda. Sealt oli ka rokane . Siis mõtlesin vaadata, mis nägu rihm on ja ühel hetkel avasatsin, et kurat, märgid ei istu. Kui väntvõlli märgid olid kohakuti, siis nukarattal polnud. Panin rihma paar hammast edasi, kui karpa kokku laon, näis, mis teeb.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Keerasin süüte paika (tunde järgi, andke andeks:rolleyes) ja natuke inimesi laiali vedades hakkas külge pookima kahtlane viga: tühikäigult gaasi andes läks kolme silindriga, pööretel tuli neljas ka taha. Ma kahtlustasin, kohe süüdet. Kludisin küünlad maha ja oh imet! Üks küünal oli katki mõranenud. Seh sulle vene küünlaid (Brisk on vist vene?), polnud palju just sõitnud, oma 2000km ehk. Ostsin uued NGK-d (mark oli vist BP-6ES) ja asi lahenes.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Brisk on USA firma,ning ei ole kusagilt seotud Venemaaga:rolleyesAlgselt postitas: kapa
Keerasin süüte paika (tunde järgi, andke andeks:rolleyes) ja natuke inimesi laiali vedades hakkas külge pookima kahtlane viga: tühikäigult gaasi andes läks kolme silindriga, pööretel tuli neljas ka taha. Ma kahtlustasin, kohe süüdet. Kludisin küünlad maha ja oh imet! Üks küünal oli katki mõranenud. Seh sulle vene küünlaid (Brisk on vist vene?), polnud palju just sõitnud, oma 2000km ehk. Ostsin uued NGK-d (mark oli vist BP-6ES) ja asi lahenes.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Pole midagi;)
Aga hea,et masin paremini tööle hakkas,ning edu edaspidiseks:rolleyes
[Muudetud: 30-7-2008 Alfist]
Aga hea,et masin paremini tööle hakkas,ning edu edaspidiseks:rolleyes
[Muudetud: 30-7-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia