2105, kapa, 1984
Postitatud: 18 Nov 2007 17:12
Jõudis kätte aeg, kus arvasin, et Lada 053 tegemine kipub ära tüütama ja täna oligi päev, kui maja ette tõin uue Lada.
LADA 2105 1984a
Mootor: 1.3 rihm, 51kW
Käigukast: 4 edasikäiku, 1 tagasi
Kere: heas seisus, pinnapealne rooste siin-seal. Värvilt bee?.
Auto nagu auto ikka. Kere nagu öeldud on idanemise alghetkel. Nüüd tuleb kohe jaole saada, muidu läheb asi kurjaks kätte. Mootor on täitsa hea, mingit klapiklõbinat võis kuulda, aga vähe. Sisu on normaalselt kahjustada saanud, nagu ikka on oma töö päike teinud. Istmed on sellised... pruunid, "nahast". Peatoed varastati ära juba nõukaajal:P. Põhjamatt on kummist. Võib juhtuda, et vahetan ta riidest vastu, nagu istmedki.
HEAD: Auto on sõitnud vaid 56000km!:yllatunud Ja sedagi ainult suvel vanema inimese käes.
Kerel läbivat roostet leidnud pole ja loodan, et ei leiagi.
summuti on uus.
VEAD: alustan hullemaist: Sidur on läbi. Veel ei libise, aga võtab vääga hilja. Maha keerata ei saa.
Pindmine rooste.
Karbuss kippus ära külmuma. Ei teagi, kas läbi on termostaat, aga soojaks ta ka ruttu minna ei taha. Sai ülevaadatud ja korralikumalt kinnitatud soojaõhutoru ja pandud esialgu radikale katik (loe: papp). Veidi sai normaalsemaks asja, aga vähe. Temp.andur liigutab end pika sõidu peale (50km) paar millimeetrit.
Väikesed elektrisüsteemi vead on seismisel tekkinud: üks tuli ei taha põleda jne.
Rool on raskem kui mu teisel saral:lol.
Tulevik toob: 1. Ümberregistreerimise isa nimele.
2. Tehnilise ülevaatuse. Viimane lõppes oktroobris.
3. Naelrehvid, praeguste vene radiaalrehvidega Tallinna sõita oli enesetapp.
4. Uue siduriketta, äkki ka survelaagri.
5. Tibake salongi tuleb korrastada ja esipõlle sirgendada.
ja 6. värviparandused ja KORRALIKU korrosioonitõrje.
Sellinne auto siis. Plaanidest: Tahaks originaaliks enam-vähem jätta. Mootorit ei vaheta. Ja neoon, ilukilp, teibituuning, vaiperitriibud, antitiivad jne jäävad esialgses plaanis ära.
Peaks piisama, et pühapäeval piima toomas käia.
Rohkem pilte leiad siit: http://nagi.ee/photos/kapa/sets/53501/
[Muudetud: 4-7-2008 kapa]
LADA 2105 1984a
Mootor: 1.3 rihm, 51kW
Käigukast: 4 edasikäiku, 1 tagasi
Kere: heas seisus, pinnapealne rooste siin-seal. Värvilt bee?.
Auto nagu auto ikka. Kere nagu öeldud on idanemise alghetkel. Nüüd tuleb kohe jaole saada, muidu läheb asi kurjaks kätte. Mootor on täitsa hea, mingit klapiklõbinat võis kuulda, aga vähe. Sisu on normaalselt kahjustada saanud, nagu ikka on oma töö päike teinud. Istmed on sellised... pruunid, "nahast". Peatoed varastati ära juba nõukaajal:P. Põhjamatt on kummist. Võib juhtuda, et vahetan ta riidest vastu, nagu istmedki.
HEAD: Auto on sõitnud vaid 56000km!:yllatunud Ja sedagi ainult suvel vanema inimese käes.
Kerel läbivat roostet leidnud pole ja loodan, et ei leiagi.
summuti on uus.
VEAD: alustan hullemaist: Sidur on läbi. Veel ei libise, aga võtab vääga hilja. Maha keerata ei saa.
Pindmine rooste.
Karbuss kippus ära külmuma. Ei teagi, kas läbi on termostaat, aga soojaks ta ka ruttu minna ei taha. Sai ülevaadatud ja korralikumalt kinnitatud soojaõhutoru ja pandud esialgu radikale katik (loe: papp). Veidi sai normaalsemaks asja, aga vähe. Temp.andur liigutab end pika sõidu peale (50km) paar millimeetrit.
Väikesed elektrisüsteemi vead on seismisel tekkinud: üks tuli ei taha põleda jne.
Rool on raskem kui mu teisel saral:lol.
Tulevik toob: 1. Ümberregistreerimise isa nimele.
2. Tehnilise ülevaatuse. Viimane lõppes oktroobris.
3. Naelrehvid, praeguste vene radiaalrehvidega Tallinna sõita oli enesetapp.
4. Uue siduriketta, äkki ka survelaagri.
5. Tibake salongi tuleb korrastada ja esipõlle sirgendada.
ja 6. värviparandused ja KORRALIKU korrosioonitõrje.
Sellinne auto siis. Plaanidest: Tahaks originaaliks enam-vähem jätta. Mootorit ei vaheta. Ja neoon, ilukilp, teibituuning, vaiperitriibud, antitiivad jne jäävad esialgses plaanis ära.
Peaks piisama, et pühapäeval piima toomas käia.
Rohkem pilte leiad siit: http://nagi.ee/photos/kapa/sets/53501/
[Muudetud: 4-7-2008 kapa]