2105, kapa, 1984
2105, kapa, 1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no nukkvõlli ja nookurite ülevaatamine pole ka teab mis teadustöö ju.
sellega saab paari tunniga ilusti hakkama kui vaikselt teha (klappide regullimiseks peab mootor maha jahtuma=aeg)
kui tallinnas hätta jääd saad abi ikka kui küsid - tallinnas palju helgeid päid koos meil...
sellega saab paari tunniga ilusti hakkama kui vaikselt teha (klappide regullimiseks peab mootor maha jahtuma=aeg)
kui tallinnas hätta jääd saad abi ikka kui küsid - tallinnas palju helgeid päid koos meil...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tänud abi pakkumast! Tõin hommikul uued silikoon juhtmed. Midagi nagu paranes, aga ega enne korralikku külmkäivitust sotti saa. Kui ikka jama, siis vaatame karu kõhtu...
Aga, muuseas sai ülevaatuspunkti sõidetud ja proovitud, et mis mehed arvavad. Piduritest oli norm, auto lendas stendist kus see ja teine... Tuled-viled ka korras, põhja all ja vedrustuse kohta ka midagi ei öeldud, aga raputati julmalt. Ise arvasin, et murenenud õõthoova puksid on jalahoop näkku aga tutkit...
Probleem tekkis CO-ga. Algul oli 9. Onu võttis kruvika ja kruttis, sai 6 peale. Siis tuli teine onu ja võttis jagajakaane maha, puhastas ja mässas ja kruttis veel kruvisid, sai ilusti 2 peale. Sujus.
Kindlustus sai ka nüüd korda. Kodu teel ilmnes, et õlituli hüppas kohapeal põlema. Selge oli see, et lahjem segu ajas tühikäigu ka madalaks. Maja ees tõstsin natuke.
Kiiremal sõidul selgus, et miskit põhja all vibrab ikka hullusti. Ei ole meist kardaaniristi vahetajat:lol:P Ju on kuidagi kõverasti kokku saanud. Uhh, ei sega mind väga.
Välja tuli veel, et oleks julgelt pidanud laiema rehvi alla panema. Ujub kurvis ja konarustel. Aga see ju ainult talvine lugu. Suveks 195/50 laius :D:D
Seega on ta nüüd tänavalegaalne. Saaks nüüd veel üksi roolida... (titeload)
[Muudetud: 15-12-2007 kapa]
Aga, muuseas sai ülevaatuspunkti sõidetud ja proovitud, et mis mehed arvavad. Piduritest oli norm, auto lendas stendist kus see ja teine... Tuled-viled ka korras, põhja all ja vedrustuse kohta ka midagi ei öeldud, aga raputati julmalt. Ise arvasin, et murenenud õõthoova puksid on jalahoop näkku aga tutkit...
Probleem tekkis CO-ga. Algul oli 9. Onu võttis kruvika ja kruttis, sai 6 peale. Siis tuli teine onu ja võttis jagajakaane maha, puhastas ja mässas ja kruttis veel kruvisid, sai ilusti 2 peale. Sujus.
Kindlustus sai ka nüüd korda. Kodu teel ilmnes, et õlituli hüppas kohapeal põlema. Selge oli see, et lahjem segu ajas tühikäigu ka madalaks. Maja ees tõstsin natuke.
Kiiremal sõidul selgus, et miskit põhja all vibrab ikka hullusti. Ei ole meist kardaaniristi vahetajat:lol:P Ju on kuidagi kõverasti kokku saanud. Uhh, ei sega mind väga.
Välja tuli veel, et oleks julgelt pidanud laiema rehvi alla panema. Ujub kurvis ja konarustel. Aga see ju ainult talvine lugu. Suveks 195/50 laius :D:D
Seega on ta nüüd tänavalegaalne. Saaks nüüd veel üksi roolida... (titeload)
[Muudetud: 15-12-2007 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Nüüd on koolivaheajal autot ikka natuke sõidutatud ja suuremad vead on ka välja tulnud.
Aastalõpu rongkäigul tuli juba välja jama: kardaanirist kukkus hirmsalt kolisema. Vibra oli juba ennist sees. Sai käidud natuke targemate inimeste käest uurimas, miks ta ikkagi vibrab. Targemaks sain selles osas, et saksa kardaanirist on mõlemast otsast 1mm lühem:P. Rongkäigul juhtus see, et vibrav kardaan (vibra tulenes sellest, et rist oli oma lühikuse tõttu ühele küljele saant/vajund) vibreeris lahti ühe stopperi nõellaagri eest, mis asja laiali tahtis ajada. Kanalil käik parandas vea.
Panin külge velje kapslid.
Mul on tunne, et käigukasti padi on läbi. Kindel ei ole, aga august läbisõites ja kõvasti mootorit pöördesse ajamisel koliseb käigukasti juures midagi... Jube jama.
Klapid tuleks ikka ära reguleerida ja süüde ülevaadata. Soojaks saades turtsub ta tühikäigul siiski...
Küttekulu on ka nagu on. Alla kümne pole nagu saanud aga sõidud ka külma mootoriga, lühikesed otsad ja raske jalaga... Kindlasti aitaks nüüd selle el.ventilaatori paigaldamine, millega ma veel pole hakkama saanud.
Üks auk oli põhjas. Oli tänaseni:lol. Enam ei ole. Kahtlane oli see, et põhi oli kõikjalt ilus ja läikis, aga juhi jalgealune oli seakusi:spin. Kiskusin istmed välja, polstri maha ja keevitasin augu kinni. Hiljem tegin mastiksi ja Dinitrol ML-ga üle. Egas ma saanud siis uuesti seda inetut kummimatti sisse panna... Teisest autost saadud must põhjamatt tundus normaalne ja sisse ta läks. Täna jäi ta sinna natuke inetult, kuna aeg sai otsa, et teda viimistleda aga homme panen ilusti kinni ja teen puhtaks. Seepärast täna sellest pilte ei ole, küll aga on "augulappimisest". Turvavööd panin ette rullikuga, on mugavam, kuna autoga sõidab kolm täiesti erimõõdus inimest. Bee?isid isteid enam sisse ei pannud, panin mustad:rolleyes.
kapa @ ootab jubedalt lund ja libedat teed:P
Aastalõpu rongkäigul tuli juba välja jama: kardaanirist kukkus hirmsalt kolisema. Vibra oli juba ennist sees. Sai käidud natuke targemate inimeste käest uurimas, miks ta ikkagi vibrab. Targemaks sain selles osas, et saksa kardaanirist on mõlemast otsast 1mm lühem:P. Rongkäigul juhtus see, et vibrav kardaan (vibra tulenes sellest, et rist oli oma lühikuse tõttu ühele küljele saant/vajund) vibreeris lahti ühe stopperi nõellaagri eest, mis asja laiali tahtis ajada. Kanalil käik parandas vea.
Panin külge velje kapslid.
Mul on tunne, et käigukasti padi on läbi. Kindel ei ole, aga august läbisõites ja kõvasti mootorit pöördesse ajamisel koliseb käigukasti juures midagi... Jube jama.
Klapid tuleks ikka ära reguleerida ja süüde ülevaadata. Soojaks saades turtsub ta tühikäigul siiski...
Küttekulu on ka nagu on. Alla kümne pole nagu saanud aga sõidud ka külma mootoriga, lühikesed otsad ja raske jalaga... Kindlasti aitaks nüüd selle el.ventilaatori paigaldamine, millega ma veel pole hakkama saanud.
Üks auk oli põhjas. Oli tänaseni:lol. Enam ei ole. Kahtlane oli see, et põhi oli kõikjalt ilus ja läikis, aga juhi jalgealune oli seakusi:spin. Kiskusin istmed välja, polstri maha ja keevitasin augu kinni. Hiljem tegin mastiksi ja Dinitrol ML-ga üle. Egas ma saanud siis uuesti seda inetut kummimatti sisse panna... Teisest autost saadud must põhjamatt tundus normaalne ja sisse ta läks. Täna jäi ta sinna natuke inetult, kuna aeg sai otsa, et teda viimistleda aga homme panen ilusti kinni ja teen puhtaks. Seepärast täna sellest pilte ei ole, küll aga on "augulappimisest". Turvavööd panin ette rullikuga, on mugavam, kuna autoga sõidab kolm täiesti erimõõdus inimest. Bee?isid isteid enam sisse ei pannud, panin mustad:rolleyes.
kapa @ ootab jubedalt lund ja libedat teed:P
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Sain haigusest nii palju võitu, et lubas Ladat katsuda.
Mis siis vahepeal saanud on...
Polster sai kinni pandud. Tegelikult, kui siin lumi veel maas oli, üritasin nii proovi pärast väikest rooli külge panna. Kuid (õnneks) asjale pani pidurid see, et vana rool lihtsalt ei tulnud maha. Ma proovisin ka tõmmitsaga, ei midagi. Kuna rooli ära lõhkuda ei tahtnud, siis kuumutamisega ei tegelenud ja jätsin nullviie rooli rahus peale.
Elektrilise ventika panin peale. Elektriku teadmised olid nadi võitu, kuid peale ta sai. Kuna radikat ei viitsind vahetada siis on ta lüliti pealt salongist, lülitil indikaator peal. Jama on see, et ventikas sööb kaitsmeid, mis tähendab lühist, mis tähendab uut ventikat. :lol:sein Laager (või on ta puksi pea:puzzledl) on ka kutu ja jube vibra on sees. Eks see asi rohkem proovimise pärast sai pandud. Ajutine lahendus ka.
Käimakasti padi kingiti ka mulle, nüüd peab orgunnima vahetuse.
Aga ta liigub siiski, küll vähe, aga siiski. Vahepeal sõitnud autoga 100km
Mis siis vahepeal saanud on...
Polster sai kinni pandud. Tegelikult, kui siin lumi veel maas oli, üritasin nii proovi pärast väikest rooli külge panna. Kuid (õnneks) asjale pani pidurid see, et vana rool lihtsalt ei tulnud maha. Ma proovisin ka tõmmitsaga, ei midagi. Kuna rooli ära lõhkuda ei tahtnud, siis kuumutamisega ei tegelenud ja jätsin nullviie rooli rahus peale.
Elektrilise ventika panin peale. Elektriku teadmised olid nadi võitu, kuid peale ta sai. Kuna radikat ei viitsind vahetada siis on ta lüliti pealt salongist, lülitil indikaator peal. Jama on see, et ventikas sööb kaitsmeid, mis tähendab lühist, mis tähendab uut ventikat. :lol:sein Laager (või on ta puksi pea:puzzledl) on ka kutu ja jube vibra on sees. Eks see asi rohkem proovimise pärast sai pandud. Ajutine lahendus ka.
Käimakasti padi kingiti ka mulle, nüüd peab orgunnima vahetuse.
Aga ta liigub siiski, küll vähe, aga siiski. Vahepeal sõitnud autoga 100km
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Neljapäeva õhtul arvas auto poe parklas, et tema enam starterit ringi ei vea. No ei vea. Keerad süütlukust, ei klõpsu kah... mitu korda proovisin, ühe korraga kavatses käima minna ja seda ma kasutasin kohe kodu sõiduks ära.
Kui laupäeval oli jälle vaja linna sõita, siis ta enam ei käivitunud, mitte kuidagi.
Pühapäev näitas seda, et parim aeg on viga leida. Kuna starter ei klõpsunud ka ja vool oli seal olemas, siis kahtlustasin kohe süütelukku. Võtsin klemmid 30 ja 50 lahti ja panin kokku. Starter vedas (ja vägev tulevärk käis silme ees:D). Selge oli, et süütelukk kutu. Aga kuna pühapäeval on poed kinni, siis otsustasin ta maha võtta ja osandada. Avanev pilt näitas, et süütelukk oli täitsa must seest. puhastasin ära ja lihvisin kontaktid. Nüüd juba starter vedas, aga omast lollusest olin kuskil midagi valesti pannud ja süüte ajal ei töödanud tuled, ventikas ja muu, mis lukust tuleb. Uuesti maha ja uuesti kokku. Nüüd töötas.
Tegelt tuleks uus lukk osta varuks...
Kui laupäeval oli jälle vaja linna sõita, siis ta enam ei käivitunud, mitte kuidagi.
Pühapäev näitas seda, et parim aeg on viga leida. Kuna starter ei klõpsunud ka ja vool oli seal olemas, siis kahtlustasin kohe süütelukku. Võtsin klemmid 30 ja 50 lahti ja panin kokku. Starter vedas (ja vägev tulevärk käis silme ees:D). Selge oli, et süütelukk kutu. Aga kuna pühapäeval on poed kinni, siis otsustasin ta maha võtta ja osandada. Avanev pilt näitas, et süütelukk oli täitsa must seest. puhastasin ära ja lihvisin kontaktid. Nüüd juba starter vedas, aga omast lollusest olin kuskil midagi valesti pannud ja süüte ajal ei töödanud tuled, ventikas ja muu, mis lukust tuleb. Uuesti maha ja uuesti kokku. Nüüd töötas.
Tegelt tuleks uus lukk osta varuks...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vahepeal tuli kevad ja ilmad läksid soojaks. Ma panin suverehvid alla tagasi (inetutel 01 velgedel, milled ma üle võõpasin). Maha pesin suure mustuse ja korrosioonikaitse välisplekidelt. Olenemata korralikukust "määrmisest" sügisel, on näha, et talv ei ole hästi ikka hästi mõjunud. Roostetäppe on ikka palju esile kerkinud ja see pole hea. Värviparandused teen millalgi ära. Jahutusventilaatori, mis sõi kaitsmeid ja värises, vahetasin välja. Käigukastipadja vahetasin ka ära ja lärm on kadunud.
Täna linnas seigeldes suvatsesid ühel hetkel kõik näidikud armatuuris nulli vajuda ja vasakpööret tehes minu üllatuseks suunatuli ka ei klõpsund. No selge, 10. kaitse! Sõitsin siis parklasse ja vahetasin kaitse ära, kuid käivitamisel suvatses see momentaanselt läbi põleda. Kuna kaitsmeid rohkem kaasas polnud, tuli võtta ette retk ilma näidikute, suunatulededetta ja pidurtuledetta (ja teab veel ilma milleta) maale, kuna sinna oligi plaanitud sõita. Kohale jõudes ajasin testriga jälgi ja kuna kaitse põles kohe süüte lülimisel, kahtlustasin ka laadimise signaallampi. Õigesti kahtlustasin, kuna selle relee oligi lühises. Relee eemaldatud ja kaitse enam ära ei sulanud.
Süüdet reguleerisin ka, madalatel pööretel on nagu erksam mootor.
Käigukasti- ja diferentsiaaliõli vahetus peaks nagu saabuma, usun, et seal mingi igivana solk sees, seega teen lähitulevikus selle töö ka ära.
Elu näitab seda, et see auto sai vist rohkem tolmukogumiseks ostetud. Seisab rohkem kui sõidab ja see ei ole hea...
[Muudetud: 1-5-2008 kapa]
Täna linnas seigeldes suvatsesid ühel hetkel kõik näidikud armatuuris nulli vajuda ja vasakpööret tehes minu üllatuseks suunatuli ka ei klõpsund. No selge, 10. kaitse! Sõitsin siis parklasse ja vahetasin kaitse ära, kuid käivitamisel suvatses see momentaanselt läbi põleda. Kuna kaitsmeid rohkem kaasas polnud, tuli võtta ette retk ilma näidikute, suunatulededetta ja pidurtuledetta (ja teab veel ilma milleta) maale, kuna sinna oligi plaanitud sõita. Kohale jõudes ajasin testriga jälgi ja kuna kaitse põles kohe süüte lülimisel, kahtlustasin ka laadimise signaallampi. Õigesti kahtlustasin, kuna selle relee oligi lühises. Relee eemaldatud ja kaitse enam ära ei sulanud.
Süüdet reguleerisin ka, madalatel pööretel on nagu erksam mootor.
Käigukasti- ja diferentsiaaliõli vahetus peaks nagu saabuma, usun, et seal mingi igivana solk sees, seega teen lähitulevikus selle töö ka ära.
Elu näitab seda, et see auto sai vist rohkem tolmukogumiseks ostetud. Seisab rohkem kui sõidab ja see ei ole hea...
[Muudetud: 1-5-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Eile-täna anomaalia külge tulnud: lastes pöörded maha (käik välja või foorini jõudes) ei jõua kohe tühikäiku üles võtta. Lased gaasi lahti, siis sureb välja või langevad pöörded nii madalale, et õlituli punetab armatuuris. Natukese aja (2-3 sekundit) pärast saab normaalsed tühikäigu pöörded peale. Jube nõme on nii, ma ei saa ennem aru ka, kas mootor seisab või sõidab, alles siis kui pidurit vajutad või gaasi tahad lisada. Ja siis on halb üllatus ees.
Targad mehed, kes te Ladadel käsi kapotti all olete hoidnud kauem kui mina, seletage natuke, millest selline käitumine tingitud on autol. Mootor on 2105 (rihm 1,3) ja karbuss ka daaz 2105. Mõtlen homme lihtsalt tühikäiku veel kõrgemale ajada (kuigi ta on suhteliselt kõrge isegi), näis mis saab...
kapa@jamas.ee
Targad mehed, kes te Ladadel käsi kapotti all olete hoidnud kauem kui mina, seletage natuke, millest selline käitumine tingitud on autol. Mootor on 2105 (rihm 1,3) ja karbuss ka daaz 2105. Mõtlen homme lihtsalt tühikäiku veel kõrgemale ajada (kuigi ta on suhteliselt kõrge isegi), näis mis saab...
kapa@jamas.ee
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
milline tühikäiguajam sul on?
kui pneumaatiline elektrovaakum süsteem (mikrolülitiga), siis võib väga hästi seal kala peituda.
kontrollida saad, kui asendad vaakumiga tühikäigukoguse tavalise mehhaanilisega ajutiselt. kui siis kõik korras on põhjus kas vigases membraanis või el plokis juhmetes mikrolülitis
kui pneumaatiline elektrovaakum süsteem (mikrolülitiga), siis võib väga hästi seal kala peituda.
kontrollida saad, kui asendad vaakumiga tühikäigukoguse tavalise mehhaanilisega ajutiselt. kui siis kõik korras on põhjus kas vigases membraanis või el plokis juhmetes mikrolülitis
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
On pneumoklapi ja mikrolülitiga. Olgu, siis lähen ruttu ruttu uurima selle juraka tööpõhimõtet ja kuis teda asendada.Algselt postitas: olaaf
milline tühikäiguajam sul on?
kui pneumaatiline elektrovaakum süsteem (mikrolülitiga), siis võib väga hästi seal kala peituda.
kontrollida saad, kui asendad vaakumiga tühikäigukoguse tavalise mehhaanilisega ajutiselt. kui siis kõik korras on põhjus kas vigases membraanis või el plokis juhmetes mikrolülitis
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no enamasti viga pneumoklapi membraani rebenemises või mädanemises.
ponud väga kallis tükk ning vist lahti ei käinudki - tuli koos korpusega uus panna - pole silme ees praegu kahjuks.
testida võid pannes kollest tuleva vooliku otse vaakumklapi külge - kui siis mured lahenevad viga kas el klapis, juhtplokis, mikrolülitis või juhtmestikus.
ponud väga kallis tükk ning vist lahti ei käinudki - tuli koos korpusega uus panna - pole silme ees praegu kahjuks.
testida võid pannes kollest tuleva vooliku otse vaakumklapi külge - kui siis mured lahenevad viga kas el klapis, juhtplokis, mikrolülitis või juhtmestikus.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Niisiiis...
Ja nii ta puhkab maja ees:
Vaatasin rehve endale, sest selle vene kitsa rehviga oli lihtsalt ebamugav suuremal kiirusel. No ja sattusid odavalt rehvid, koos veljega. Mis seal ikka, tõin koju. Alla nad ei istunud, sest keskava oli väike. Selle tegin suuremaks ja sobitasin alla. Muidu 4x100 velg (Originaalis BMW E30). Natuke jama on hetkel poltidega, lühikesed ja halb keerata. Just sinna süüsse ajan ka koduteelkõrvu hakanud kolina, kuigi poldid on kinni (või oli kolin juba varem, sillast midagi). Alguses teise auto all proovides tundus, et ratast välja keerates läheb vasta ülaõõtsa, aga sellel autol on sent ruumi. Rehv on 185mm lai. Ükspäev uurin valuvelje polte korralikemaid, sest praegu natuke kardan.
Tagasilla punni ei saa õlivahetuseks lahti, murra või maha. Proovin saada pneumoriistaga töökotta.
Süüte keerasin ka vist tiba varajaseks. Õismäel majade vahel keerutades väga hüppas, madalail pöördel paha sõita.
Natuke värviparandusi tegin ka, tiba laiguliseks läks, aga ennast ei häiri.
Fotosüüdistusi: http://nagi.ee/photos/kapa/sets/53501/
Ja nii ta puhkab maja ees:
Vaatasin rehve endale, sest selle vene kitsa rehviga oli lihtsalt ebamugav suuremal kiirusel. No ja sattusid odavalt rehvid, koos veljega. Mis seal ikka, tõin koju. Alla nad ei istunud, sest keskava oli väike. Selle tegin suuremaks ja sobitasin alla. Muidu 4x100 velg (Originaalis BMW E30). Natuke jama on hetkel poltidega, lühikesed ja halb keerata. Just sinna süüsse ajan ka koduteelkõrvu hakanud kolina, kuigi poldid on kinni (või oli kolin juba varem, sillast midagi). Alguses teise auto all proovides tundus, et ratast välja keerates läheb vasta ülaõõtsa, aga sellel autol on sent ruumi. Rehv on 185mm lai. Ükspäev uurin valuvelje polte korralikemaid, sest praegu natuke kardan.
Tagasilla punni ei saa õlivahetuseks lahti, murra või maha. Proovin saada pneumoriistaga töökotta.
Süüte keerasin ka vist tiba varajaseks. Õismäel majade vahel keerutades väga hüppas, madalail pöördel paha sõita.
Natuke värviparandusi tegin ka, tiba laiguliseks läks, aga ennast ei häiri.
Fotosüüdistusi: http://nagi.ee/photos/kapa/sets/53501/
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Poldid ammu ostetud ja all. On kindlam tunne küll, kuid mingi paranoia on, et poldid kruvivad lahti end:P. Iga kord, kui pingutan saab mõnele poldile nõksu peale keerata, krt kahtlane. Ma loodan, et luulud:spin.
Vahepeal sai tagasilda uus õli ja muid lollusi(:lol) tehtud auto juures. Sillad, mis enne tibake häält tegid augus on nüüd karjuma hakanud. Selline tume kolin esisillas. Arvan, et sarniir, aga teada saab alles kanalil. Eks tuleb mõni kogenum mees appi võtta "diagnoosimisel".
Ja siis kui veel rohi rohelisem oli, päike kollasem ja raha punakarva:lol
Muide, 190 rubla oli päris korralik summa. Eks tol ajal elanud teavad rohkem rääkida.
Lõpuks hakkab 1.3 juba meeldima, algul tundus meeletult tuima ja unisena.
Vahepeal sai tagasilda uus õli ja muid lollusi(:lol) tehtud auto juures. Sillad, mis enne tibake häält tegid augus on nüüd karjuma hakanud. Selline tume kolin esisillas. Arvan, et sarniir, aga teada saab alles kanalil. Eks tuleb mõni kogenum mees appi võtta "diagnoosimisel".
Ja siis kui veel rohi rohelisem oli, päike kollasem ja raha punakarva:lol
Muide, 190 rubla oli päris korralik summa. Eks tol ajal elanud teavad rohkem rääkida.
Lõpuks hakkab 1.3 juba meeldima, algul tundus meeletult tuima ja unisena.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No kui ma olin täpselt nii vana, kui sina praegu, siis sain Viljandi KEK'i betoonis vormijana umbes säärast palka.Algselt postitas: kapaMuide, 190 rubla oli päris korralik summa. Eks tol ajal elanud teavad rohkem rääkida.
Vene parim kassett-deck Majak-233 maksis 383.-
Väga kõva lõunasöögi (supp-pra-mag+morss) Viljandi KEK'i metallitsehhis (praegune Viljandi Metallitööstus) sai kätte ühe rubla eest.
Bensiini A-76 liiter maksis 30 kopikat. Ai-93 oli nii megakallis (ei mäletagi täpselt, kas 35 või 40 kopsi), et tangiti ikkagi seitsekümmendkuut ja paljud tegid selleks mootorit ringi - vähendasid surveastet.
Mulle tundus ka alguses mu enda masina 1.2 nii. Selline tunne oli, et läks päris kenasti edasi, aga rajal teistega mõõtu võttes ei liikund üldse.Algselt postitas: kapa
Lõpuks hakkab 1.3 juba meeldima, algul tundus meeletult tuima ja unisena.
Aga veljed sobivad väga hästi!
Huvitav huvitav. Minu 91 aasta pitjorkal oli kaks kaane tihendit ja nende vahel alumintsist "tihend" - ehk oli ka surveastet vähendatud. Aga kas tõesti 91 aastal oli veel A-76 sama moodi võtta nagu 30 aastat tagasi? Mina sõitsin 95 ja 98 segugaAlgselt postitas: logman
Bensiini A-76 liiter maksis 30 kopikat. Ai-93 oli nii megakallis (ei mäletagi täpselt, kas 35 või 40 kopsi), et tangiti ikkagi seitsekümmendkuut ja paljud tegid selleks mootorit ringi - vähendasid surveastet.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
OT, aga...
Tegelikult tulisee raha päevavalgele nädal tagasi. Vanaema koristas kappe ja tema ehmatus oli suur, kui põhjast tuli välja hunnik rublasid, mis 88-ndal aastal autoostuks sai kõrvale pandud. Enam pole muidugi miskit teha selle rahaga...
Reiner: mul just vabanes üks 1.5 ühe teise nullviie pealt. Vahetus on kättevõtmise asi:P. Aga praegu jääb nii.
[Muudetud: 4-7-2008 kapa]
Tegelikult tulisee raha päevavalgele nädal tagasi. Vanaema koristas kappe ja tema ehmatus oli suur, kui põhjast tuli välja hunnik rublasid, mis 88-ndal aastal autoostuks sai kõrvale pandud. Enam pole muidugi miskit teha selle rahaga...
Reiner: mul just vabanes üks 1.5 ühe teise nullviie pealt. Vahetus on kättevõtmise asi:P. Aga praegu jääb nii.
[Muudetud: 4-7-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...