2105, kapa, 1984
2105, kapa, 1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kõvasti kilomeetreid mõõdetud vahepeal. Isegi kui igapäev koolis temaga ei käi, väsib ta siiski.
Eilsest läks auto teenitud sügispuhkusele. Esisilda pole ma viitsind vaadata ja selle kolin oli meeletu, peale selle häälitses taga midagi, roolilõtk oli meeletu, eila kadus tühikäik ja lõppes kindlustus + ÜV ka kohe ees.
Aga kuna mul on garaa? nii kaugele jõudnud, et sinna saab auto sisse ajada, siis võimalust ma kasutasin. Juba natuke nokitud ka. vaja veel mõlemate sildadega tegeleda. Taga käib nagu kolakas siis, kui gaasi järsku maha võtad. Vist mõni varras.
Pluss tahaks värv poleerimist ja põhi mastiksi uuendamist
Palgata puhkusel:
[Muudetud: 12-10-2008 kapa]
Eilsest läks auto teenitud sügispuhkusele. Esisilda pole ma viitsind vaadata ja selle kolin oli meeletu, peale selle häälitses taga midagi, roolilõtk oli meeletu, eila kadus tühikäik ja lõppes kindlustus + ÜV ka kohe ees.
Aga kuna mul on garaa? nii kaugele jõudnud, et sinna saab auto sisse ajada, siis võimalust ma kasutasin. Juba natuke nokitud ka. vaja veel mõlemate sildadega tegeleda. Taga käib nagu kolakas siis, kui gaasi järsku maha võtad. Vist mõni varras.
Pluss tahaks värv poleerimist ja põhi mastiksi uuendamist
Palgata puhkusel:
[Muudetud: 12-10-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
mmolbert120
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 02 Okt 2008 12:06
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21053
- Kontakt:
räägi mulle kuidas sa selle summuti alla panid selles mõttes kuidas sa selle toru sinna külge panid ja kas läbimõõtude vahe on suur ja kuidas kinnituse tegid.
kui viidsid sis räägib msnis sellest täpsemalt
minu msn : koval5@hotmail.com
kui viidsid sis räägib msnis sellest täpsemalt
minu msn : koval5@hotmail.com
Njah. Kaval plaan oli talvest toda autot säästa.
Varusin endale varuosi ja sattus kätte Opel Omega, ülevaatusega. Siis mõtlesingi, et talveks soola sisse likku läheb Opel. 31. oktoober oli Lada soojas garaa?is (ülevaatus sai läbi). Sõitsin õhtul Piritale Opeliga, kus selle saaled ja klapid suvatsesid kolisema hakata. Nii ei õnnestunudki Ladat säästa talvest ja tuli teda kõpitseda.
Täna käisin ülevaatusel ja sain napilt läbi. Tagumised pidurid olid liiga erinevad, signaal sai enne just üle vaadatud (jumpsis) aga ülevaatusel suvatses ta ära kõrbeda ja ei töödanud, esimesed pidurivoolikud olid ka natuke mõrased (need vaja kiiremas korras ära teha). CO 2,9%, tunde järgi panin paika.
Esisillas on müstiline kolks, kuskilt loksu ei leidnud ja ülevaatuses ka probleeme polnud.
Peab kogenuma inimese appi tooma...
[Muudetud: 3-11-2008 kapa]
Varusin endale varuosi ja sattus kätte Opel Omega, ülevaatusega. Siis mõtlesingi, et talveks soola sisse likku läheb Opel. 31. oktoober oli Lada soojas garaa?is (ülevaatus sai läbi). Sõitsin õhtul Piritale Opeliga, kus selle saaled ja klapid suvatsesid kolisema hakata. Nii ei õnnestunudki Ladat säästa talvest ja tuli teda kõpitseda.
Täna käisin ülevaatusel ja sain napilt läbi. Tagumised pidurid olid liiga erinevad, signaal sai enne just üle vaadatud (jumpsis) aga ülevaatusel suvatses ta ära kõrbeda ja ei töödanud, esimesed pidurivoolikud olid ka natuke mõrased (need vaja kiiremas korras ära teha). CO 2,9%, tunde järgi panin paika.
Esisillas on müstiline kolks, kuskilt loksu ei leidnud ja ülevaatuses ka probleeme polnud.
Peab kogenuma inimese appi tooma...
[Muudetud: 3-11-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Algselt postitas: kapa
Njah. Kaval plaan oli talvest toda autot säästa.
Varusin endale varuosi ja sattus kätte Opel Omega, ülevaatusega. Siis mõtlesingi, et talveks soola sisse likku läheb Opel. 31. oktoober oli Lada soojas garaa?is (ülevaatus sai läbi). Sõitsin õhtul Piritale Opeliga, kus selle saaled ja klapid suvatsesid kolisema hakata. Nii ei õnnestunudki Ladat säästa talvest ja tuli teda kõpitseda.
Täna käisin ülevaatusel ja sain napilt läbi. Tagumised pidurid olid liiga erinevad, signaal sai enne just üle vaadatud (jumpsis) aga ülevaatusel suvatses ta ära kõrbeda ja ei töödanud, esimesed pidurivoolikud olid ka natuke mõrased (need vaja kiiremas korras ära teha). CO 2,9%, tunde järgi panin paika.
Esisillas on müstiline kolks, kuskilt loksu ei leidnud ja ülevaatuses ka probleeme polnud.
Peab kogenuma inimese appi tooma...
[Muudetud: 3-11-2008 kapa]
Ma tean kes lammutas mitu omegat ära ja annaks mootori suht odavalt ära,kui alles on.Asub Nõo juures.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
Me täname Hautz, pole mootorit vaja. Leian siitki.
Kolks oli enne sarniirivahetust (suuurem). Kuna sarniirid (ülemised) loksusid, vahetasin ära. Arvasin, et kogu too heli sealt pärit ongi, kuid tutkit. Natuke vaiksemaks sai, palju mitte. Too on üldse imelik kolin, korra sõites on, siis jälle mitte. Peaks stendi minema.
Kolks oli enne sarniirivahetust (suuurem). Kuna sarniirid (ülemised) loksusid, vahetasin ära. Arvasin, et kogu too heli sealt pärit ongi, kuid tutkit. Natuke vaiksemaks sai, palju mitte. Too on üldse imelik kolin, korra sõites on, siis jälle mitte. Peaks stendi minema.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Tere,Algselt postitas: kapa
Me täname Hautz, pole mootorit vaja. Leian siitki.
Kolks oli enne sarniirivahetust (suuurem). Kuna sarniirid (ülemised) loksusid, vahetasin ära. Arvasin, et kogu too heli sealt pärit ongi, kuid tutkit. Natuke vaiksemaks sai, palju mitte. Too on üldse imelik kolin, korra sõites on, siis jälle mitte. Peaks stendi minema.
Ma olen selle kolksuga eelnevalt kokku puutunud,ning selle põhjustajaks on esistabika kummipuks,mis on kulunud!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Väike vaheülevaade:
Ta liigub siiski, küll on minu lubadesaamine tema kiiremini lagunema pannud. Vahepeal sai 60 000km täis. Talvel on temast rõõmu kui palju. Roostetab teine ainult meeletul kiirusel. Oma suure uljusega lükkasin ta libedal nii julmalt valli, et vasakesinurk polnud nurk vaid ümarkaar. Seda sai sirgendatud, kuid märk lollusest jäi külge . Roostet tuleb igast august välja, eks suvel näeb, kas piirdume parandustega või vuhistan kogu auto üle. Klapid teevad ikka valjemat häält, üks päev irdus pükste tihendist tükk ja seegi möliseb nüüd. Piduritega on ka oma saaga, üks silinder jookseb (taga) ja esimestes on õhk sisse saanud. Ootab mind ka klotside vahetus. Uksepolstrid said vahetatud tsipake hubasemate vastu, plast oli inetu. Puuduolevate detailidega varustas Kytt, nullviis ja Kapa tänavad sind. Istutasin ustesse ka keskkluku mootorid (nendel on ka ajalugu klubis ), aga võhik ja loll, nagu ma olen, siiani pole neid üheskoos käima saanud. Raadiovastuvõtjat kaasajastasin, maakeeli ostsin uue Eila hakasid tagatuled aegajalt ära kaduma.
Aprilli alguseks üritan auto korda saada, teadagi miks:P.
Polstrid läksid mingid nõukaaegsed koperatiivikad:
Sees istuvad nii (telefon pildistas):
Punktist A punkti B viib, aga käemäärimist tahab samapalju.
Lõpetuseks jääb endale soovida külma närvi selle autoga
[Muudetud: 5-9-2009 kapa]
Ta liigub siiski, küll on minu lubadesaamine tema kiiremini lagunema pannud. Vahepeal sai 60 000km täis. Talvel on temast rõõmu kui palju. Roostetab teine ainult meeletul kiirusel. Oma suure uljusega lükkasin ta libedal nii julmalt valli, et vasakesinurk polnud nurk vaid ümarkaar. Seda sai sirgendatud, kuid märk lollusest jäi külge . Roostet tuleb igast august välja, eks suvel näeb, kas piirdume parandustega või vuhistan kogu auto üle. Klapid teevad ikka valjemat häält, üks päev irdus pükste tihendist tükk ja seegi möliseb nüüd. Piduritega on ka oma saaga, üks silinder jookseb (taga) ja esimestes on õhk sisse saanud. Ootab mind ka klotside vahetus. Uksepolstrid said vahetatud tsipake hubasemate vastu, plast oli inetu. Puuduolevate detailidega varustas Kytt, nullviis ja Kapa tänavad sind. Istutasin ustesse ka keskkluku mootorid (nendel on ka ajalugu klubis ), aga võhik ja loll, nagu ma olen, siiani pole neid üheskoos käima saanud. Raadiovastuvõtjat kaasajastasin, maakeeli ostsin uue Eila hakasid tagatuled aegajalt ära kaduma.
Aprilli alguseks üritan auto korda saada, teadagi miks:P.
Polstrid läksid mingid nõukaaegsed koperatiivikad:
Sees istuvad nii (telefon pildistas):
Punktist A punkti B viib, aga käemäärimist tahab samapalju.
Lõpetuseks jääb endale soovida külma närvi selle autoga
[Muudetud: 5-9-2009 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kaua sa ikka sõidad, et midagi ei juhtuks. Kunagi pidid need esimesed triibulised tulema.
Täna hommikul polnud üldse plaanis autoga kooli minna, aga kui kell ähvardas hiljaks jäämist, siis tegin selle otsuse minna. Kihutasin mööda Pärnu mnt. Tallinnas. Enne viadukti oli tarvis sisse keerata Paide tänavasse. Selle nurgal seisis täpselt furgoon, minul ees sõitis furgoon, parem suund sees. Arvasin, et ta keerab ka Paide tänavasse, kuid tutkit, see kimas edasi. Nii tuli Ristmik väga äkki ja ma siis keerasin. Ratas käis august läbi, kiirust oli liialt ja rattad suvatsesid killustikusel pöördel libisema hakata. Ma loll ei vabastand pidurit kah ja ohutus saare nurk (kõrge äärekiviga) püüdis mu karteri ja õõtshoova enda embusse.
Nojah, õli jooksis karterist kui mahlakask kevadel. Õõts kõver. Ja kooli jäin ikkagi hiljaks.
Suur olukorra kiirus, teeoludega (auk ja lahtine kruus) mittearvestamine, nähtavuse puudumine (furgoonid), kaasliikleja lollus, kiirustamine, nooruse uljus, loll pea ja vähene sõidukogemus rajapäevadelt - kõik ühel ajal.
Et jah, saab uue karteripõhja panna ja loodetavasti vaid alumise õõtshoova. Võimalik, et ka õlipump sai pihta ja sillas veelgi miskit kõver, aga suures vihas enda vastu autole ligi ei roni mõned päevad.
Pildid tegi Nokia ja suurt siit aru saada pole. Tegelikkus on alati hullem:D
Täna hommikul polnud üldse plaanis autoga kooli minna, aga kui kell ähvardas hiljaks jäämist, siis tegin selle otsuse minna. Kihutasin mööda Pärnu mnt. Tallinnas. Enne viadukti oli tarvis sisse keerata Paide tänavasse. Selle nurgal seisis täpselt furgoon, minul ees sõitis furgoon, parem suund sees. Arvasin, et ta keerab ka Paide tänavasse, kuid tutkit, see kimas edasi. Nii tuli Ristmik väga äkki ja ma siis keerasin. Ratas käis august läbi, kiirust oli liialt ja rattad suvatsesid killustikusel pöördel libisema hakata. Ma loll ei vabastand pidurit kah ja ohutus saare nurk (kõrge äärekiviga) püüdis mu karteri ja õõtshoova enda embusse.
Nojah, õli jooksis karterist kui mahlakask kevadel. Õõts kõver. Ja kooli jäin ikkagi hiljaks.
Suur olukorra kiirus, teeoludega (auk ja lahtine kruus) mittearvestamine, nähtavuse puudumine (furgoonid), kaasliikleja lollus, kiirustamine, nooruse uljus, loll pea ja vähene sõidukogemus rajapäevadelt - kõik ühel ajal.
Et jah, saab uue karteripõhja panna ja loodetavasti vaid alumise õõtshoova. Võimalik, et ka õlipump sai pihta ja sillas veelgi miskit kõver, aga suures vihas enda vastu autole ligi ei roni mõned päevad.
Pildid tegi Nokia ja suurt siit aru saada pole. Tegelikkus on alati hullem:D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Karteripõhi nagu koidab, et oli endal kuskil.
Aga saatuse irvitamisega on siin ka kontakt. Kaks nädalat tagasi andsid mulle klassiõe vanemad mõned nõukogude aegsed ülejäänud jupid. Seal hulgas oli ka õlipump. "Milleks mulle küll see" oli minu mõte vastuvõtmisel. Aga jah, seegi on mul nüüd olemas. Õõtsa peaks poest tooma, kasutatuid nigu ei tihka alla panna.
Kogu loo moraal on see, et ärge kihutage tänaval vaid Ladaklubi rajapäeval. Ja siis alles kool ja muud tegurid:D
Aga saatuse irvitamisega on siin ka kontakt. Kaks nädalat tagasi andsid mulle klassiõe vanemad mõned nõukogude aegsed ülejäänud jupid. Seal hulgas oli ka õlipump. "Milleks mulle küll see" oli minu mõte vastuvõtmisel. Aga jah, seegi on mul nüüd olemas. Õõtsa peaks poest tooma, kasutatuid nigu ei tihka alla panna.
Kogu loo moraal on see, et ärge kihutage tänaval vaid Ladaklubi rajapäeval. Ja siis alles kool ja muud tegurid:D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...