2105, kapa, 1984

2105, kapa, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Mina ostsin omale Briski küünlad just venemaalt, seal nagu teisi marke silma ei hakanudki (ega me autopoes kuskil ei käinud kahjuks, mingi hulgilao moodi asi oli:spin). Loodan et mul kestavad:puzzled
m'kay
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kõvasti kilomeetreid mõõdetud vahepeal. Isegi kui igapäev koolis temaga ei käi, väsib ta siiski.
Eilsest läks auto teenitud sügispuhkusele. Esisilda pole ma viitsind vaadata ja selle kolin oli meeletu, peale selle häälitses taga midagi, roolilõtk oli meeletu, eila kadus tühikäik ja lõppes kindlustus + ÜV ka kohe ees.
Aga kuna mul on garaa? nii kaugele jõudnud, et sinna saab auto sisse ajada, siis võimalust ma kasutasin. Juba natuke nokitud ka. vaja veel mõlemate sildadega tegeleda. Taga käib nagu kolakas siis, kui gaasi järsku maha võtad. Vist mõni varras.

Pluss tahaks värv poleerimist ja põhi mastiksi uuendamist

Palgata puhkusel:
Pilt

[Muudetud: 12-10-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

vaata gardaani ristid üle selle kolaka kohapealt
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Tagumine rist sai aasta eest uus, aga keskmine mitte. Samas loksu ma ei leidnud kardaanist kontrollides. Ma kahtlustan ikka vardaid. Ees tahab ka miski vahetust, kuid mis, minu mõistus ei võta. :kuri
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
m
molbert120
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 02 Okt 2008 12:06
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21053
Kontakt:

Postitus Postitas molbert120 »

räägi mulle kuidas sa selle summuti alla panid selles mõttes kuidas sa selle toru sinna külge panid ja kas läbimõõtude vahe on suur ja kuidas kinnituse tegid.
kui viidsid sis räägib msnis sellest täpsemalt
minu msn : koval5@hotmail.com
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Üleeile regulleerisin roolikarpi. Loks nagu läks vähemaks, aga täielikult ei kadunud. Rohkem toda reguleerpolti keerata ei anna ka. Üks päev pidurid korda vaja teha ja nipet-näpet veel ja proovime ülevaatusel õnne.



[Muudetud: 25-2-2009 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Njah. Kaval plaan oli talvest toda autot säästa.
Varusin endale varuosi ja sattus kätte Opel Omega, ülevaatusega. Siis mõtlesingi, et talveks soola sisse likku läheb Opel. 31. oktoober oli Lada soojas garaa?is (ülevaatus sai läbi). Sõitsin õhtul Piritale Opeliga, kus selle saaled ja klapid suvatsesid kolisema hakata. Nii ei õnnestunudki Ladat säästa talvest ja tuli teda kõpitseda.

Täna käisin ülevaatusel ja sain napilt läbi. Tagumised pidurid olid liiga erinevad, signaal sai enne just üle vaadatud (jumpsis) aga ülevaatusel suvatses ta ära kõrbeda ja ei töödanud, esimesed pidurivoolikud olid ka natuke mõrased (need vaja kiiremas korras ära teha). CO 2,9%, tunde järgi panin paika.:spin

Esisillas on müstiline kolks, kuskilt loksu ei leidnud ja ülevaatuses ka probleeme polnud. :puzzled
Peab kogenuma inimese appi tooma...

[Muudetud: 3-11-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Kas müstiline kolks on kergelt terava kõlaga ning suht tugev? Omal oli selline jama uutest allapandud sharniiridest, mis olid praagid. Ega pole sharniire vahetanud ning kolks peale seda tekkinud?
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: kapa
Njah. Kaval plaan oli talvest toda autot säästa.
Varusin endale varuosi ja sattus kätte Opel Omega, ülevaatusega. Siis mõtlesingi, et talveks soola sisse likku läheb Opel. 31. oktoober oli Lada soojas garaa?is (ülevaatus sai läbi). Sõitsin õhtul Piritale Opeliga, kus selle saaled ja klapid suvatsesid kolisema hakata. Nii ei õnnestunudki Ladat säästa talvest ja tuli teda kõpitseda.

Täna käisin ülevaatusel ja sain napilt läbi. Tagumised pidurid olid liiga erinevad, signaal sai enne just üle vaadatud (jumpsis) aga ülevaatusel suvatses ta ära kõrbeda ja ei töödanud, esimesed pidurivoolikud olid ka natuke mõrased (need vaja kiiremas korras ära teha). CO 2,9%, tunde järgi panin paika.:spin

Esisillas on müstiline kolks, kuskilt loksu ei leidnud ja ülevaatuses ka probleeme polnud. :puzzled
Peab kogenuma inimese appi tooma...

[Muudetud: 3-11-2008 kapa]

Ma tean kes lammutas mitu omegat ära ja annaks mootori suht odavalt ära,kui alles on.Asub Nõo juures.;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Me täname Hautz, pole mootorit vaja. Leian siitki.

Kolks oli enne sarniirivahetust (suuurem). Kuna sarniirid (ülemised) loksusid, vahetasin ära. Arvasin, et kogu too heli sealt pärit ongi, kuid tutkit. Natuke vaiksemaks sai, palju mitte. Too on üldse imelik kolin, korra sõites on, siis jälle mitte. Peaks stendi minema.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: kapa
Me täname Hautz, pole mootorit vaja. Leian siitki.

Kolks oli enne sarniirivahetust (suuurem). Kuna sarniirid (ülemised) loksusid, vahetasin ära. Arvasin, et kogu too heli sealt pärit ongi, kuid tutkit. Natuke vaiksemaks sai, palju mitte. Too on üldse imelik kolin, korra sõites on, siis jälle mitte. Peaks stendi minema.
Tere,
Ma olen selle kolksuga eelnevalt kokku puutunud,ning selle põhjustajaks on esistabika kummipuks,mis on kulunud!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vaata üle see nurgapealne stabika kummipuks. Mul kolksusid ka rattalaagrid, ülevaatusel ei näidanud midagi ja koguaeg ei kolksunud. Eks sa näpi, varsti saad sõita ka äkki ;)
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ma igaks juhuks küsin üle ikka, enne kui töötava masina laiali kakun:

Soojalt ilma gaasipedaali vajutamata ei taha käima minna, hirmus bensiinihais ümber auto ja kapotiall, küttenumbrid kipuvad suureks minema:kuri.

Kas nõelklapp laseb läbi?
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt küll...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Väike vaheülevaade:
Ta liigub siiski, küll on minu lubadesaamine tema kiiremini lagunema pannud. :D Vahepeal sai 60 000km täis. Talvel on temast rõõmu kui palju. Roostetab teine ainult meeletul kiirusel. Oma suure uljusega lükkasin ta libedal nii julmalt valli, et vasakesinurk polnud nurk vaid ümarkaar. Seda sai sirgendatud, kuid märk lollusest jäi külge :sein. Roostet tuleb igast august välja, eks suvel näeb, kas piirdume parandustega või vuhistan kogu auto üle. Klapid teevad ikka valjemat häält, üks päev irdus pükste tihendist tükk ja seegi möliseb nüüd. Piduritega on ka oma saaga, üks silinder jookseb (taga) ja esimestes on õhk sisse saanud. Ootab mind ka klotside vahetus. Uksepolstrid said vahetatud tsipake hubasemate vastu, plast oli inetu. Puuduolevate detailidega varustas Kytt, nullviis ja Kapa tänavad sind. Istutasin ustesse ka keskkluku mootorid (nendel on ka ajalugu klubis :rolleyes), aga võhik ja loll, nagu ma olen, siiani pole neid üheskoos käima saanud. Raadiovastuvõtjat kaasajastasin, maakeeli ostsin uue ;) Eila hakasid tagatuled aegajalt ära kaduma.
Aprilli alguseks üritan auto korda saada, teadagi miks:P.


Polstrid läksid mingid nõukaaegsed koperatiivikad:
Pilt
Sees istuvad nii (telefon pildistas):
Pilt

Punktist A punkti B viib, aga käemäärimist tahab samapalju.

Lõpetuseks jääb endale soovida külma närvi selle autoga :spin

[Muudetud: 5-9-2009 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kaua sa ikka sõidad, et midagi ei juhtuks. Kunagi pidid need esimesed triibulised tulema.

Täna hommikul polnud üldse plaanis autoga kooli minna, aga kui kell ähvardas hiljaks jäämist, siis tegin selle otsuse minna. Kihutasin mööda Pärnu mnt. Tallinnas. Enne viadukti oli tarvis sisse keerata Paide tänavasse. Selle nurgal seisis täpselt furgoon, minul ees sõitis furgoon, parem suund sees. Arvasin, et ta keerab ka Paide tänavasse, kuid tutkit, see kimas edasi. Nii tuli Ristmik väga äkki ja ma siis keerasin. Ratas käis august läbi, kiirust oli liialt ja rattad suvatsesid killustikusel pöördel libisema hakata. Ma loll ei vabastand pidurit kah ja ohutus saare nurk (kõrge äärekiviga) püüdis mu karteri ja õõtshoova enda embusse.
Nojah, õli jooksis karterist kui mahlakask kevadel. Õõts kõver. Ja kooli jäin ikkagi hiljaks.

Suur olukorra kiirus, teeoludega (auk ja lahtine kruus) mittearvestamine, nähtavuse puudumine (furgoonid), kaasliikleja lollus, kiirustamine, nooruse uljus, loll pea ja vähene sõidukogemus rajapäevadelt - kõik ühel ajal. :sein

Et jah, saab uue karteripõhja panna ja loodetavasti vaid alumise õõtshoova. Võimalik, et ka õlipump sai pihta ja sillas veelgi miskit kõver, aga suures vihas enda vastu autole ligi ei roni mõned päevad.


Pilt

Pilt

Pildid tegi Nokia ja suurt siit aru saada pole. Tegelikkus on alati hullem:D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

küll sul ikka juhtub :) . Aga edu uue karteri ja õõtsa otsinguil ja edu ning peale remonti palju muretuid kilomeetreid ;)
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Kogu selle loo moraal on: KOOL ON SAATANAST! :spin
Ma arvan, et sinu tahtmise juures ei ole see õõtsa ja karteripõhja vahetus midagi, jõudu remondil. :)
Jõud taga, peab minema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võin teise karteripõhja ja ilmselt ka miski õlipumbaga toetada vajadusel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Karteripõhi nagu koidab, et oli endal kuskil.

Aga saatuse irvitamisega on siin ka kontakt. Kaks nädalat tagasi andsid mulle klassiõe vanemad mõned nõukogude aegsed ülejäänud jupid. Seal hulgas oli ka õlipump. "Milleks mulle küll see" oli minu mõte vastuvõtmisel. Aga jah, seegi on mul nüüd olemas. Õõtsa peaks poest tooma, kasutatuid nigu ei tihka alla panna.

Kogu loo moraal on see, et ärge kihutage tänaval vaid Ladaklubi rajapäeval. Ja siis alles kool ja muud tegurid:D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vasta