21073-40, GTA, 1996
21073-40, GTA, 1996
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
To Logman: Seda minagi, et lõpp ei ole:P
Kast toimib ka täiesti eduliselt, viimased 15km tõi vaikselt ilma õlita täristades koju ära, käigud lülituvad ja kast ei häälitse, või noh, samad kerged undamised mis ennegi. Võllide laagrid on aga läbi... 170 tuhande km juures on nad hullemad kui igivanal kopka kastil.
Ahjaa, tahtsin hoiatada ka teisi 5k kastide omanikke. Keerake omalgi need 3 mutrit-polti kaitsekummi juures kenasti kinni. Suht ootamatu viga ja kõik nad olid lahti põrunud ja üks nüüd lõpetuseks kastis. Ei tulnud tõesti sellise asja peale, et neid kontrollida, ehk on kellelgi teisel sellest õppetund:rolleyes.
Kast toimib ka täiesti eduliselt, viimased 15km tõi vaikselt ilma õlita täristades koju ära, käigud lülituvad ja kast ei häälitse, või noh, samad kerged undamised mis ennegi. Võllide laagrid on aga läbi... 170 tuhande km juures on nad hullemad kui igivanal kopka kastil.
Ahjaa, tahtsin hoiatada ka teisi 5k kastide omanikke. Keerake omalgi need 3 mutrit-polti kaitsekummi juures kenasti kinni. Suht ootamatu viga ja kõik nad olid lahti põrunud ja üks nüüd lõpetuseks kastis. Ei tulnud tõesti sellise asja peale, et neid kontrollida, ehk on kellelgi teisel sellest õppetund:rolleyes.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Isver, pole nii ammu kirjutanud, et mul oli raskusi selle teema leidmisega.
Sai antud lubadus natuke näidata, mis autost saanud on. Suuremalt jaolt sai ta vahepealsel ajal varuosadeks müüdud-jagatud, kuid kere seisis endiselt garaa?i kõrval võpsikus ja nii juba kaks tervet ja jupike ka kolmandat aastat.
Selline hüljatud hunnik õnnetust. Hea, et suurvesi ära ei viinud:D
Umbes kuu aega tagasi käivitasin traktori ja lohistasin ta lodust välja. Selle käigus keerdusid ümber kardaani piduri- ja kütusetoru. Sai auto aga kohe sõbraga külili aetud ja esimese asjana too vahetatud. Oma töökohast jäi ilma tagumine piduriregulaator.
Üks küljekarp oli mädanema läinud.
Paar üldvaadet:
Kaunis, kas pole?:D
Esimesed päevad läksid pisiasjadele, koristamisele, jne-jne. Mingi hetk sai mootor peale tõstetud. 1.6l, sama mis 05 kapoti all oli.
Kassist oli palju abi:)
Põrandalt pigimatt üles, algul ei tahtnud uksepolstreid üldse panna aga kuidagi nõme oli nii. Brundzale kõlbasid ekspordikad, mulle sobivad ka. Kellel uksekäepidemeid pakkuda oleks?
Ralliautos peab alumiiniumrihvlit ka natuke olema:)
Ja lisahobuste saamiseks on muid vahendeid kah:
Külas käis seltsimees Tom, kohe auto kallale:
Relakas läks vähe lappama, karbist ei jäänudki suurt miskit järgi.
Vahepeal oli mõttepaus, puhkepaus ja Rapla kardika üritus, ehitus seisis. Peale seda ei andnud karp enam asu ja tuli tegutsema hakata.
Keevitada ei oska aga saingi vähe praktikat.
Kõik pooleli aga edenemas siiski
Nädal tagasi sai auto lõpuks uksed ette tagasi, mootor käima ja testimine algas:rolleyes
Elektrisüsteem ka enamvähem olemas. Kokku pandud kahe auto juhtmestikust, mõni viga veel leidub aga ei midagi erilist.
Istme kinnitused nelikandist, reguleeritav ja kogu krempel eemaldatav, originaalkinnitusi ei ratsinudki
Pruugitud Karksi iste ja sobivad vööd.
Aku pagasnikus, mootorini viib elektri korralik keevituse kaabel mis paigaldatud juhtmekõrisse. Valida on vaja veel massilüliti asukoht
Mõni lisanäidik ja lüliti. Süütelukk on likvideeritud, roolisammas uus ja allapoole lastud.
Töökoht sai päris mugav ja kõik vajalik on kättesaadav ka kinniste rihmadega. Tähelepanu juhin gaasipedaalile, mis mingist omaaegsest rallikast pärit. Pidada olema sobilik kand-varvas tehnikale, mida mina isiklikult veel ei valda:P.
Paar lisahobujõudu kahju ei tee:)
Tegu on siis autoga, millega oma sõiduoskusi arendada proovida. Sõidab täitsa ägedalt ja juhitavus on lausa võiks ütelda, et mõnus. Kruusa peal kontravõtteid on tore harjutada:) Kergem kaal ja laiem rööbe aitab ikka kõvasti paremuse poole seda. Paigaldatud on lisastabikad, rehvimõõt 185/60R13 Cromodora velgedel. Esmakordselt sõidan ka 4.4 dfiriga, kast on 2106. Kapott on seest tühjaks lõigatud, vahetatud ülemised ?arniirid, filtrid, õli tagasillas ja mootoris.
Mulle too auto sellisena meeldib igatahes väga ning uus elu meeldib ka talle, tundub. Pisiasju on veel kõvasti teha, eks viimistleda, vigu ravida jne. Aega läheb talle päris palju aga seda hetkel on.
Uue nime on ta ka saanud - Rott. Kole kui öö, kiire nagu välk:wow
Ärge siis põllurallikaks teda tembeldage, täitsa aus masin veel, kere peaks kestma küll.
Mõningate varuosadega toetamise ja oma kulutatud aja eest tänan: Tom, Siim789, Hulkur, VRT, Marek504
[Muudetud: 1.8.10 GTA]
Sai antud lubadus natuke näidata, mis autost saanud on. Suuremalt jaolt sai ta vahepealsel ajal varuosadeks müüdud-jagatud, kuid kere seisis endiselt garaa?i kõrval võpsikus ja nii juba kaks tervet ja jupike ka kolmandat aastat.
Selline hüljatud hunnik õnnetust. Hea, et suurvesi ära ei viinud:D
Umbes kuu aega tagasi käivitasin traktori ja lohistasin ta lodust välja. Selle käigus keerdusid ümber kardaani piduri- ja kütusetoru. Sai auto aga kohe sõbraga külili aetud ja esimese asjana too vahetatud. Oma töökohast jäi ilma tagumine piduriregulaator.
Üks küljekarp oli mädanema läinud.
Paar üldvaadet:
Kaunis, kas pole?:D
Esimesed päevad läksid pisiasjadele, koristamisele, jne-jne. Mingi hetk sai mootor peale tõstetud. 1.6l, sama mis 05 kapoti all oli.
Kassist oli palju abi:)
Põrandalt pigimatt üles, algul ei tahtnud uksepolstreid üldse panna aga kuidagi nõme oli nii. Brundzale kõlbasid ekspordikad, mulle sobivad ka. Kellel uksekäepidemeid pakkuda oleks?
Ralliautos peab alumiiniumrihvlit ka natuke olema:)
Ja lisahobuste saamiseks on muid vahendeid kah:
Külas käis seltsimees Tom, kohe auto kallale:
Relakas läks vähe lappama, karbist ei jäänudki suurt miskit järgi.
Vahepeal oli mõttepaus, puhkepaus ja Rapla kardika üritus, ehitus seisis. Peale seda ei andnud karp enam asu ja tuli tegutsema hakata.
Keevitada ei oska aga saingi vähe praktikat.
Kõik pooleli aga edenemas siiski
Nädal tagasi sai auto lõpuks uksed ette tagasi, mootor käima ja testimine algas:rolleyes
Elektrisüsteem ka enamvähem olemas. Kokku pandud kahe auto juhtmestikust, mõni viga veel leidub aga ei midagi erilist.
Istme kinnitused nelikandist, reguleeritav ja kogu krempel eemaldatav, originaalkinnitusi ei ratsinudki
Pruugitud Karksi iste ja sobivad vööd.
Aku pagasnikus, mootorini viib elektri korralik keevituse kaabel mis paigaldatud juhtmekõrisse. Valida on vaja veel massilüliti asukoht
Mõni lisanäidik ja lüliti. Süütelukk on likvideeritud, roolisammas uus ja allapoole lastud.
Töökoht sai päris mugav ja kõik vajalik on kättesaadav ka kinniste rihmadega. Tähelepanu juhin gaasipedaalile, mis mingist omaaegsest rallikast pärit. Pidada olema sobilik kand-varvas tehnikale, mida mina isiklikult veel ei valda:P.
Paar lisahobujõudu kahju ei tee:)
Tegu on siis autoga, millega oma sõiduoskusi arendada proovida. Sõidab täitsa ägedalt ja juhitavus on lausa võiks ütelda, et mõnus. Kruusa peal kontravõtteid on tore harjutada:) Kergem kaal ja laiem rööbe aitab ikka kõvasti paremuse poole seda. Paigaldatud on lisastabikad, rehvimõõt 185/60R13 Cromodora velgedel. Esmakordselt sõidan ka 4.4 dfiriga, kast on 2106. Kapott on seest tühjaks lõigatud, vahetatud ülemised ?arniirid, filtrid, õli tagasillas ja mootoris.
Mulle too auto sellisena meeldib igatahes väga ning uus elu meeldib ka talle, tundub. Pisiasju on veel kõvasti teha, eks viimistleda, vigu ravida jne. Aega läheb talle päris palju aga seda hetkel on.
Uue nime on ta ka saanud - Rott. Kole kui öö, kiire nagu välk:wow
Ärge siis põllurallikaks teda tembeldage, täitsa aus masin veel, kere peaks kestma küll.
Mõningate varuosadega toetamise ja oma kulutatud aja eest tänan: Tom, Siim789, Hulkur, VRT, Marek504
[Muudetud: 1.8.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Need on Cromodorad 13x6 ET18 ja ET23. Lisaflantsid ka vahel, mis rööbet laiendavad. Alla saab need ka tavalise valuveljepoldiga.
Olen kohanud ka ekstra pikki treitud valuveljepolte. Tikud oleks ehk jah, pikas perspektiivis sobivam.
Eile-täna sai katsetatud Dellorto DHLA40L karpasid. Peale natukest nokitsemist, öösel manuaalide otsimist, printimist... Ja loomulikult Dr. Tuhale helistamist kui ikkagi midagi vussis oli - mis loomulikult viis vajaliku info saamiseni - mingi rahuldavalt sai nad tööle lõpuks küll. Kollektorid lunastasin Rutjal lätlaste käest:)
Hoovastikku veel leiutama ei hakanud, õhufiltreid ka pole - originaalne airbox ei sobi. Bensutorustik on ka ajutine, ainult kohapeal katsetamiseks. Tuleviku muusika vist praegu- aga milline muusika, milline tämber:wow
Äkki on kellelgi soodsa hinnaga "vedelemas" trompeteid ja pestavaid filtreid nende otsa. Vastu võin osalise vahetusena pakkuda nende õiget airboxi paneelfiltrile millel kaas kahjuks puudub.
[Muudetud: 2.8.10 GTA]
Olen kohanud ka ekstra pikki treitud valuveljepolte. Tikud oleks ehk jah, pikas perspektiivis sobivam.
Eile-täna sai katsetatud Dellorto DHLA40L karpasid. Peale natukest nokitsemist, öösel manuaalide otsimist, printimist... Ja loomulikult Dr. Tuhale helistamist kui ikkagi midagi vussis oli - mis loomulikult viis vajaliku info saamiseni - mingi rahuldavalt sai nad tööle lõpuks küll. Kollektorid lunastasin Rutjal lätlaste käest:)
Hoovastikku veel leiutama ei hakanud, õhufiltreid ka pole - originaalne airbox ei sobi. Bensutorustik on ka ajutine, ainult kohapeal katsetamiseks. Tuleviku muusika vist praegu- aga milline muusika, milline tämber:wow
Äkki on kellelgi soodsa hinnaga "vedelemas" trompeteid ja pestavaid filtreid nende otsa. Vastu võin osalise vahetusena pakkuda nende õiget airboxi paneelfiltrile millel kaas kahjuks puudub.
[Muudetud: 2.8.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Väljast on ikka samasugune nagu enne... aga sellepärast ju sisemus räämas olema ei pea.
Ei mina tea kus sellega paugutama hakkab aga mingid numbrid peaks ikka külge kruttima, siis saab vajalikku kohta pukseeridagi teist:rolleyes.
Ei mina tea kus sellega paugutama hakkab aga mingid numbrid peaks ikka külge kruttima, siis saab vajalikku kohta pukseeridagi teist:rolleyes.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Sisuliselt seisab. Paar korda ikka käivitatatud kah. Ei satu lihtsalt vanematekoju, tööl kiire, mujal kiire. Nii see elu on
Puhkuse ajal, siiski, olles naisega koos lapsehoidja rollis, värvisime roti punaseks. Järgmised tulevad peale ja neile tuleb ka vene tehnikat näidata:D.
Tulemus oli siiski nii jube, et sellest pilti ei teinud ja ei tee ka. Läheb ümbertegemisele:lol. Ilmselt saab auto ka nullviie välimuse. Selle tarbeks võtsin kunagi postiga jõudu katsunud kapoti, lõikasin selt raami välja ja lõin haamriga veidi sirgemaks. Sellele masinale ideaalilähedane.
Dr. Tuha ettevalmistusega lühendatud käändmikud ja tugevdatud sillatala on ka riiulisse selle auto tarbeks varutud.
Puhkuse ajal, siiski, olles naisega koos lapsehoidja rollis, värvisime roti punaseks. Järgmised tulevad peale ja neile tuleb ka vene tehnikat näidata:D.
Tulemus oli siiski nii jube, et sellest pilti ei teinud ja ei tee ka. Läheb ümbertegemisele:lol. Ilmselt saab auto ka nullviie välimuse. Selle tarbeks võtsin kunagi postiga jõudu katsunud kapoti, lõikasin selt raami välja ja lõin haamriga veidi sirgemaks. Sellele masinale ideaalilähedane.
Dr. Tuha ettevalmistusega lühendatud käändmikud ja tugevdatud sillatala on ka riiulisse selle auto tarbeks varutud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme