21073-40, GTA, 1996
21073-40, GTA, 1996
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sul ikka mingi suurem massiviga veel sees - kui käivituda ei taha ning temperatuuriandur lollitab tagaklaasisoendusega.
puuduv laadimine otseselt ei käivitumist ei takista küll aga liiga madal pardapinge (ajule ei meeldi üldse madal pinge ning osad releed ei tõmbu täielikult juba 10-11v juures!)
puuduv laadimine otseselt ei käivitumist ei takista küll aga liiga madal pardapinge (ajule ei meeldi üldse madal pinge ning osad releed ei tõmbu täielikult juba 10-11v juures!)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Selle madala pingega on täitsa probleeme, kuid kas need võib ka kehva massi kaela saata või tuleb ka generaator laiali harutada? Otsese pinge "vilkumisega" enam kokku pole puutunud, siiski tahab teinekord paar tuuri gaasiga saada, kui osuti valge ala peale paneb. Akult mõõtes olen pingeks saanud 13,9-14,0 - mitte eriti rohkem, seda nagu pisut vähe manuaali järgi võttes.
Vahel näeb ka sõites, kuidas laadimine punase-valge piirimaile vajunud on ja mõnikord läheb ta oma õigele kohale tagasi alles pärast uuesti käivitamist.
Vahel näeb ka sõites, kuidas laadimine punase-valge piirimaile vajunud on ja mõnikord läheb ta oma õigele kohale tagasi alles pärast uuesti käivitamist.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Eelneva probleemi põhjus polnudki vist teps mitte laadimises...
Kuna sooja mootoriga käivitumine läks päris kehvaks ja lausa õnnemänguks, tuli asjasse süveneda. Et vahepeal ka Check Engine põlema lõi, tuli diagnoosida. Kood 15 - jahutusvedeliku anduri liiga kõrge väärtus, ehk siis nagu aru saan - väärtus on kõrge ja selle juures saab ecu aru, et mootor puhta külm. Siis kallab segu rikastamiseks kõvasti kütet peale ja hakkabki see soojalt käivitamise puterdamine ja lausa täistõmbamine. Lahtise filtriga käivitades viskas kohati mustagi välja.
Imelik, et vahepeal sõitis normaalselt. Muidugi hakkas vahepeal ka sõidu ajal puterdama.
Mõõtsin anduri takistust ka ise ja käisin ka elektriku juures, kuid et parasjagu sel hetkel viga küljes polnud, ei näidanud andur ka kahtlaseid väärtusi. Tegutsesin siis järgmiselt: Kõik pritsega seotud pistikud sai wd-40ga kokku tehtud, sama ka süütejuhtmetega. Selle käigus avastasin, et väntvõlli pöörlemissageduse anduri juhtmed veidi räbalad ja katkise isolatsiooniga. Kuna nad veel katki otseselt polnud, teipisin esialgu ära. Jahutusvedeliku anduri panin uue, maksis 65.-. Tegu vene jupiga, nii et huvitav-huvitav, kaua too kesta võib:D Aku miinusklemmi keerasin ka puruks, selle asendasin uuega. 10.-
Esialgu jäi auto käima ja eks aeg näitab kas edu oli. Üldiselt on mul üks hea remondimanuaal, kus lisaks traditsioonilisele mootori-sildade-kasti jne remondile (vene ajal väga levinud, A4 formaadis raamat) on lisatud ka monopritse põhimõtted, komponendid, erinevad tööre?iimid jne. Midagi on võimalik sealt välja lugeda kui tahtmist on.
Kuna sooja mootoriga käivitumine läks päris kehvaks ja lausa õnnemänguks, tuli asjasse süveneda. Et vahepeal ka Check Engine põlema lõi, tuli diagnoosida. Kood 15 - jahutusvedeliku anduri liiga kõrge väärtus, ehk siis nagu aru saan - väärtus on kõrge ja selle juures saab ecu aru, et mootor puhta külm. Siis kallab segu rikastamiseks kõvasti kütet peale ja hakkabki see soojalt käivitamise puterdamine ja lausa täistõmbamine. Lahtise filtriga käivitades viskas kohati mustagi välja.
Imelik, et vahepeal sõitis normaalselt. Muidugi hakkas vahepeal ka sõidu ajal puterdama.
Mõõtsin anduri takistust ka ise ja käisin ka elektriku juures, kuid et parasjagu sel hetkel viga küljes polnud, ei näidanud andur ka kahtlaseid väärtusi. Tegutsesin siis järgmiselt: Kõik pritsega seotud pistikud sai wd-40ga kokku tehtud, sama ka süütejuhtmetega. Selle käigus avastasin, et väntvõlli pöörlemissageduse anduri juhtmed veidi räbalad ja katkise isolatsiooniga. Kuna nad veel katki otseselt polnud, teipisin esialgu ära. Jahutusvedeliku anduri panin uue, maksis 65.-. Tegu vene jupiga, nii et huvitav-huvitav, kaua too kesta võib:D Aku miinusklemmi keerasin ka puruks, selle asendasin uuega. 10.-
Esialgu jäi auto käima ja eks aeg näitab kas edu oli. Üldiselt on mul üks hea remondimanuaal, kus lisaks traditsioonilisele mootori-sildade-kasti jne remondile (vene ajal väga levinud, A4 formaadis raamat) on lisatud ka monopritse põhimõtted, komponendid, erinevad tööre?iimid jne. Midagi on võimalik sealt välja lugeda kui tahtmist on.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tundub, et ka vahetatud starteril pole pikka pidu enam. Mõnikord ta vaid plõksub ja ei mõtlegi vedu võtta. Mingi 3x on saanud juba autot käima lükata, ühe korra kui kedagi võtta polnud, leidsin raudtoru, mille paar kõvemat obadust starteri meelt muutma panid.
Täna õhtul harutasin lahti siis originaali. No ja seal ta siis oligi. Pendiksi esimesest plastrõngast järgi vaid mingid sulanud känkrad ja kahvel peaaegu pooleks minemas. Vahetasin need, määrde panin uue Litooli. Pikilõtk jäi ka lubatud poole millimeetri piiresse, noh silma järgi. Homseks jääb siis teadasaamine, kas starter õppis uuesti ameti selgeks või mitte. Kokku-lahti nökerdamine, raamatust targema info tudeerimine, puhastamine jne võttis seekord aega poolteist tundi õhtusest ajast. Kardan, et teisel starteril on sama viga, sest seda käiasin mõnel korral arutult pikalt, kui auto käivitumisraskustega maadles. Loll saab ju ikka kirikus peksa, mitte mujal.
Viimati tehtud töödega võib muidu rahule jääda - Check Engine pole rohkem sõidu ajal süttinud ja mingeid ekstsesse soojalt ega külmalt käivitamisel pole sellest kandist esinenud.
Ahjaa, plokisoojenduse otsustasin ka kasutusele võtta. Oli tal mingine Defa spetsiaalpistik, tolle lõikasin maha ja panin tavalise europistiku, maanduse panin ka sinna. Küsiks, kuivõrd ohtliku/ohutu teo ma tegin, garaa?is mul maandust ju pole ja soojenduselemendi rikke puhul on tegu vist surmalõksuga? Tõstke käsi, kes sel viisil tavalise pistiku pannes sealt särakat on saanud või olen ma ilmaaegu mures?:P Hea asi on muidu küll, panin eile pooleks tunniks järgi ja juba 2,5 km pärast hakkas salongis hea soe olla. Nagu suvel peaaegu juba:) Külmadeks ilmadeks paras lisa!
Täna õhtul harutasin lahti siis originaali. No ja seal ta siis oligi. Pendiksi esimesest plastrõngast järgi vaid mingid sulanud känkrad ja kahvel peaaegu pooleks minemas. Vahetasin need, määrde panin uue Litooli. Pikilõtk jäi ka lubatud poole millimeetri piiresse, noh silma järgi. Homseks jääb siis teadasaamine, kas starter õppis uuesti ameti selgeks või mitte. Kokku-lahti nökerdamine, raamatust targema info tudeerimine, puhastamine jne võttis seekord aega poolteist tundi õhtusest ajast. Kardan, et teisel starteril on sama viga, sest seda käiasin mõnel korral arutult pikalt, kui auto käivitumisraskustega maadles. Loll saab ju ikka kirikus peksa, mitte mujal.
Viimati tehtud töödega võib muidu rahule jääda - Check Engine pole rohkem sõidu ajal süttinud ja mingeid ekstsesse soojalt ega külmalt käivitamisel pole sellest kandist esinenud.
Ahjaa, plokisoojenduse otsustasin ka kasutusele võtta. Oli tal mingine Defa spetsiaalpistik, tolle lõikasin maha ja panin tavalise europistiku, maanduse panin ka sinna. Küsiks, kuivõrd ohtliku/ohutu teo ma tegin, garaa?is mul maandust ju pole ja soojenduselemendi rikke puhul on tegu vist surmalõksuga? Tõstke käsi, kes sel viisil tavalise pistiku pannes sealt särakat on saanud või olen ma ilmaaegu mures?:P Hea asi on muidu küll, panin eile pooleks tunniks järgi ja juba 2,5 km pärast hakkas salongis hea soe olla. Nagu suvel peaaegu juba:) Külmadeks ilmadeks paras lisa!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ducatol oli keegi enne mind paigaldanud suisa tavalise kahe otsaga pistiku. Ilma maanduseta. Muretsesin kah algul, aga siis lõin käega, kui indikaatorlambiga mootori üle käisin. Sirakat ei saanud kunagi.
Tol bussil sai lõpuks peale mootori vahetust olema lausa kaks soojendust. Üks, mis ennem, oli torgatud radikasse minevasse alumisse lõdvikusse ja teise sain koos uue plokiga. Kuradima hää oli küll. Arvesti ketas käis kiiremini ringi küll, aga poole tunniga oli 40C sees kah iga ilmaga.
Tol bussil sai lõpuks peale mootori vahetust olema lausa kaks soojendust. Üks, mis ennem, oli torgatud radikasse minevasse alumisse lõdvikusse ja teise sain koos uue plokiga. Kuradima hää oli küll. Arvesti ketas käis kiiremini ringi küll, aga poole tunniga oli 40C sees kah iga ilmaga.
Simuna rajalt mõni pilt:) Polnud nagu suurem asi lumerada aga see-eest oli kõva põhjaga. Krt, mõnus on korra auto mudaseks teha:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Eriti positiivne, et autol midagi ära ei lagunenud. Aplaus ja korralik pesu talle selle eest!:)
Tänud Hulkurile laenatud jooksu naelrehvide eest!
Siin pildil ei pane ma muide läbi valli (mida tglt naatuke ka juhtus:D), vaid auto on juba ilusti libisemas:P.
Tänud Hulkurile laenatud jooksu naelrehvide eest!
Siin pildil ei pane ma muide läbi valli (mida tglt naatuke ka juhtus:D), vaid auto on juba ilusti libisemas:P.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
reiner: Kui asfaldil kangutada saaks, siis ütlen:P Lumel oli igatahes palju mõnusam ja selline, ülejuhitavam tunne. Samas ei läinud käest ära, mis minu sõiduoskuse ja lamellidega tänasel kinnisõidetud lumel üllatav on:). 05-lt tõstsin esimese stabika ka sellele autole, kokku on päris mõnus juhitavus, amordid, puksid ja muu sodi on originaal ja suht kulunud ka, arenguruumi on.
Ülejäänud 2 kuud pole autoga mitte midagi teinud, ainult kalla ja talla:D Eksperiment, kas Ladaga saab ka kapotti tõstmata sõita on peale rasket algust kujunenud edukaks:lol
Paigaldanud olen teleskoopantenni, nagu vana aja ässadel ikka oli. Piduritega pole vahepeal päris rahul nagu on ja ei ole ka, vahetasin võimendi, tagaklotse tuleb ka veel vahetada. No ja rooste riivab ka silma, aga kas rohkem kui mõlkis tiivad? Mõtteainet, mis selle autoga edasi teha, on küllaga:)
Aus auto. Peagi täitub pool aastat minu käes olemist ja viie kuuga on läbitud 10 000km. Üldse ei kurda!
[Muudetud: 7.3.08 GTA]
Ülejäänud 2 kuud pole autoga mitte midagi teinud, ainult kalla ja talla:D Eksperiment, kas Ladaga saab ka kapotti tõstmata sõita on peale rasket algust kujunenud edukaks:lol
Paigaldanud olen teleskoopantenni, nagu vana aja ässadel ikka oli. Piduritega pole vahepeal päris rahul nagu on ja ei ole ka, vahetasin võimendi, tagaklotse tuleb ka veel vahetada. No ja rooste riivab ka silma, aga kas rohkem kui mõlkis tiivad? Mõtteainet, mis selle autoga edasi teha, on küllaga:)
Aus auto. Peagi täitub pool aastat minu käes olemist ja viie kuuga on läbitud 10 000km. Üldse ei kurda!
[Muudetud: 7.3.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Siis on ju hästi,ladina vanasõnagi ütleb "Per aspera ad Lada"Algselt postitas: GTA
Ülejäänud 2 kuud pole autoga mitte midagi teinud, ainult kalla ja talla:D
Aga,mul oli asja ka.Palju sul autopassis kw/hj näitab ?Mul
Niva 21213/21214 1,7 l raamatus näitab 58 kw/78,9 hj.
Kui 1,7 mootor on sedaanil nagu sul,siis mõni interneti lehe-
külg annab 84 hj,ühel Soome lehel lausa 85 hj.Kumba näitu õigemaks lugeda ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Passis mudeliks Lada Nova, mootor bensiin-kat ja 62kW (84hj). Ei oska mina ka arvata, mis see õige number on, tüüpiline venelaste hämamine:rolleyes
05-l on ex-niva mootor, ja 59kW sellel tehase paberite järgi, ehk nivaga kaasaantud manuaalis. Muu kirjanduse andmetel aga vahemikus 56-59kW.
Minule teadaolevalt on vahed erinevatest standardites, vene GOST-i järgi on paar kW rohkem kui lääne DIN-i järgi, ehk mingid erinevad mõõtmistehnoloogiad või midagi säärast.
05-l on ex-niva mootor, ja 59kW sellel tehase paberite järgi, ehk nivaga kaasaantud manuaalis. Muu kirjanduse andmetel aga vahemikus 56-59kW.
Minule teadaolevalt on vahed erinevatest standardites, vene GOST-i järgi on paar kW rohkem kui lääne DIN-i järgi, ehk mingid erinevad mõõtmistehnoloogiad või midagi säärast.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Niisiis, mõtlesin, et pajatan ka teistele minu käigukasti eripärast: nimelt on sel küljepeal nüüdsest selline tore pragu:D Vahva on ta veel sellepärast et sealt on kõik õli kärme välja voolama.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ma olen üsna kindel, et pildilt puuduva 6se poldi leian ma kasti seest. Nii põnev, kas ikka on see või ei ole?:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Hetkel all 2101 käigukast. Väga rajult lühikesed käigud, 1.-3. auto nagu muuseas köhatab need läbi ja suudab teha palju enamat kui varem.
Vigane koht on punase ringiga ümbritsetud.
Vigane koht on punase ringiga ümbritsetud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme