2106, AsjaPulk, 1981
2106, AsjaPulk, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mis vahet seal on, kelle nimel masin?Algselt postitas: AsjaPulk
Eks jah, hiljem peab siis ümber tegema vms. Elu õpetab kõvasti...
Mul pole juba aastaid ühtegi autot enda nimel. Müüa raskem, või kui paberite omanik ootamatult peaks lahkuma (sinna noh...)? Alusetu argus minu jaoks. Kõik sugulased-tuttavad teavad, kellele masin tegelikult kuulub, s.t. kes sõidab, hooldab, remondib, rahastab ja kasib ning ausate inimeste puhul ei tohiks mingeid probleeme tekkida.
No ja kui peakski keegi kõrvalt peale paberite omaniku lahkumist üritama mu masinapargile seaduse järgi käppa peale panna, siis fakk ma selliseid tegelasi
Samas pole ka midagi hullu lahti, sest need on kõigest asjad , tühipaljad asjad
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
lugesin ja jäin mõtlema, et kui suur on auto kindlustuse koefitsent kui auto kasvõi 16 aastase nimel. mille järgi seda koefitsenti mõõdetakse sellisel juhul? mõjutavad ju koefitsenti nii sõidustaash kui põhjustatud "matsud".
aga kui omanikul lube pole? kas siis on koefitsent sama nagu vahtraleheomanikul, elik 1,2 või maksimaalne võimalik(oli vist sinna 4 kanti)?
aga kui lubadega juht sellise(lubadeta omaniku) autoga õnnetuse põhjustab, kas siis lubadeta autoomaniku riksikoefitsent tõuseb? samas on selline koefitsendi tõstmine ju absurdne, sest omanikul pole ju juhtimisõigustki. mismoodi saab tema riskikoefitsent tõusta, kui ta üldse ei tohigi autot juhtida.
ilgelt offtopikuks ära kaldund, vabandan teema risustamise pätrast
aga kui omanikul lube pole? kas siis on koefitsent sama nagu vahtraleheomanikul, elik 1,2 või maksimaalne võimalik(oli vist sinna 4 kanti)?
aga kui lubadega juht sellise(lubadeta omaniku) autoga õnnetuse põhjustab, kas siis lubadeta autoomaniku riksikoefitsent tõuseb? samas on selline koefitsendi tõstmine ju absurdne, sest omanikul pole ju juhtimisõigustki. mismoodi saab tema riskikoefitsent tõusta, kui ta üldse ei tohigi autot juhtida.
ilgelt offtopikuks ära kaldund, vabandan teema risustamise pätrast
AsjaPulk, ma alguses mõtlesin ka, et teeks auto isa nimele, et siis kindlustus kõvasti soodsam (tal koenfitsent kõige väiksem mis olla saab - 0,4). Minu sigull oleks olnud viies auto tema nimel. Samas jälle hakkasin mõtlema, et kas on mõtet? Sest kui mina teeks sigulliga avarii, siis läheks isal nende viie auto kindlustamine "natuke" kalliks. Samas oleks tore kui üks päev oleks endal see koenfitsent 0,4. Elu lõpuni ei saa ju vanemate kulul liugu lasta..
Ma tegin enda sigullile kindlustuse pooleks aastaks ning see läks maksma peaaegu 1700 eeki. Isa oleks saanud umbes 500 eeguga.
Kytt - kõigil esmakordsetel kindlustajatel on koenfitsent 1,2. Maksimaalne on minu teada 2,8 (2,4 saad avarii puhul, aga kui täis ka veel oled, siis tõuseb 2,8 peale).
(Minu mäletamist mööda oli se nii)
Ja kindlustusest öeldi mulle, et kuue aastaga saab koenfitsendi miinimumini (juhul kui õnnetust ei tee).
Ma tegin enda sigullile kindlustuse pooleks aastaks ning see läks maksma peaaegu 1700 eeki. Isa oleks saanud umbes 500 eeguga.
Kytt - kõigil esmakordsetel kindlustajatel on koenfitsent 1,2. Maksimaalne on minu teada 2,8 (2,4 saad avarii puhul, aga kui täis ka veel oled, siis tõuseb 2,8 peale).
(Minu mäletamist mööda oli se nii)
Ja kindlustusest öeldi mulle, et kuue aastaga saab koenfitsendi miinimumini (juhul kui õnnetust ei tee).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Heh, uus link siis see:Algselt postitas: omega
http://www.carrating.org/car.php?14801
http://www.carrating.org/car.php?17062