3. leht 6-st

Postitatud: 26 Veebr 2008 23:50
Postitas PohlA
kus kohast sa sellise rooli leidsid?

Postitatud: 27 Veebr 2008 00:08
Postitas ToM
Algselt postitas: PohlA
kus kohast sa sellise rooli leidsid?
Streetrace foorumis müüs üks mees oma ladat põlluralliks/lõpuks viis vanarauda. Ma vaatasin, et wuopstiii, selline rool peal, saatsin talle kirju jne et ta mulle maha müüks selle. Kaubad olid peaaegu koos, kuid vahepeal pani ta selle rooli veel eraldi müüki, läks veits oksjoniks asi, kuid lõpuks omandasin ma selle 400 eesti krooni eest (ELS maksis ka 62 krooksu:P).
Eks neid aegajalt ikka liigub ma arvan, kui ostusoov, siis tasuks kuulutada foorumites.
Mina oma roolist igatahes enam ei loobu, kuni surm meid lahutab:D

Postitatud: 27 Veebr 2008 22:55
Postitas siksaator
Rool on ikka megakena:wow;)
Aga tundub, et selle kompressoriga on vist jamamist parajalt, teine nii vanake ju :).
Küsiks siis, et mis salongi põrandale tuleb?(pigimatt?mürasummutus vilt?uus värv?).
Aga see vihmaveerenni liistu eemaldamine tuleb mul endal ka käsile võtta, kui värvimiseks läheb:rolleyes(kuramus värv koorub sealt tagant:mad: ).
Aga jõudu ja jaksu ehitamisel;)

[Muudetud: 27-2-2008 siksaator]

Postitatud: 27 Veebr 2008 23:28
Postitas ToM
Algselt postitas: siksaator
Rool on ikka megakena:wow;)
Aga tundub, et selle kompressoriga on vist jamamist parajalt, teine nii vanake ju :).
Küsiks siis, et mis salongi põrandale tuleb?(pigimatt?mürasummutus vilt?uus värv?).
Aga see vihmaveerenni liistu eemaldamine tuleb mul endal ka käsile võtta, kui värvimiseks läheb:rolleyes(kuramus värv koorub sealt tagant:mad: ).
Aga jõudu ja jaksu ehitamisel;)

[Muudetud: 27-2-2008 siksaator]
Rool on küll ilus;)

Kompressor on küll vana, aga jutud liiguvad et päris tubli. Isegi autorestauraator Märt Aarne kasutab sellist:P Rohkem muretsen ma enda värvimisoskuste (või pigem nende puudumise pärast :P), kuid eks tuleb ka see ära õppida.

Põrandale tuleb küll uus värv (pärast keevitustöid). Seda, mis põranda ja vaiba vahel olema hakkab, ei kujuta ma veel täpselt ette. Arvan et ikka kõige alla pigimatt ja siis mürasummutus vilt.

Selle kuramuse liistuga on küll jama, ma kahtlen et ma suudan selle niimodi ära võtta ja tagasi panna et asi ilus jääb. Renn on mul selline, kujutan ette et selle peaks väikese traat kettaga saama puhtaks lasta.
Pilt

Jõudu ja jaksu läheb alati tarvis:D

Postitatud: 27 Veebr 2008 23:52
Postitas markus_m
Mina sain liistu sedasi kätte, et kruvikas alt liistu serva vastu ja siis haamriga koputasin terve liistu pikkuses serva lahti, pärast panin liistu ülevalt serva taha ja puuklotsi ja haamriga lõin tagasi, midagi ei ole aru saada.

Postitatud: 14 Mär 2008 00:00
Postitas ToM
Ilmad soojenevad, linnud laulavad. See teeb mulle ainult rõõmu, saab hakata vaikselt nokitsema. Näiteks ükspäev tõstsin eest üles, eemaldasin logarid, uurisin esi silda. Mõned järeldused:
*Roostetõrje on logarite all ilus
*Miskipärast roostetavad kerel peamiselt ühenduskohad, kus on kasutatud liitehermeetikut ( vihmavee renn, esitiibade kinnituskohad)
*Esisild on kulunud (üllatus:P). Kõik rooliotsad, ?arniirid, pendelhoob jne on lõtkuga, rooli vabakäik ka jube suur, rattad loksuvad isegi paar senti väljapoole. Õnneks enamik uusi juppe olemas, puudu veel see keskmine roolivarras, pendelhoob ja rooliotste klambrid. Loodan et pärast remonti saab sõitu nautida ka, seni on isegi maanteel kulgemine elamus olnud. Enam nii ei taha:P
Vaikselt peab mõtlema hakkama keevitamisele, kellelgi pole kedagi head seppa soovitada?

Ja on vana tõde, et nothing beats the cube inches. Niisiis sai ostetud 1600cc mootor omale (micro block:P)
Igatahes on see mootor oma elu alustanud niva peal, siis on mingi superkrossi tüüp seda väidetavalt tuuninud, siis on see käinud paari auto peal ja nüüd siin ta on. Eelmine omanik rääkis et oli sellega kruusal 180 spidosse lasknud:P kalamehejutud...
Pilt
Esimest korda kui ma seda mootorit nägin, ehmatasin ma päris ära, lubati head mootrit ja sain mingi sitakäkerdise:P See kui hea too pada on, pole veel selgunud, kuid käkerdis nägi ta välja küll. Mulle lubati ka kangemate kraadidega nukki, olla pealekeevitamisega tehtud. Klapikamri kaane all oli küll pilt suht ilus, kui kange see nukk on, seda ma ei osanud tuvastada.


Pilt
Kas keegi tahab pakkuda, mis värvi plokk on?:D Mina tean, selle pasakihi all on muide üsna normaalne värv, korralik välispesu tuleb teha, et see taas päevavalgele tuua.
Huvitav on see, et mootoril on kaks õlivarrast. Niiet kui ülemise pealt näitab et on alla normi, tuleb vaadata teise pealt, mille skaala on madalamal ja seega tase ok. Vene insenerid:lol
Vaheajal tahaks uue mootori hääli kuulda.

Postitatud: 14 Mär 2008 21:35
Postitas lada
millal arvad et siis auto valmis ka saad?:D

Postitatud: 14 Mär 2008 22:28
Postitas motamees
Algselt postitas: ToM
Huvitav on see, et mootoril on kaks õlivarrast.
See vihjabki sellele, et on Niva mootor. Nival on kasutusel ülemine varras, et tagavararatta kõrvalt saaks õli vaadata. Alumisel varda kohal on lihtsalt punn ees (sinna ei pääse hästi ligi). Keegi on tahtnud, et ka alumises kohas varras sees on.:wow

Postitatud: 14 Mär 2008 22:34
Postitas GTA
Tagaveolistel mingist aastast alates too niva-tüüpi õlivõtuvarras kasutusel, mugavam ilmselt käsitseda.

Esmese raksuga, kui pilti silmitsesin, arvasin, et mootor pärit põlenud autolt:yllatunud. Aga andekaid inimesi leidub ka mootori sittamise alal, tuleb välja...

Postitatud: 18 Mär 2008 00:21
Postitas ToM
Logareid alt ära võttes hakkas silma, et mõlemal pool tiiva ja kere vahel oli makrofleksi moodi asja. Ei pööranud tähelepanu siis sellele
Pilt
Täna hakkasin huvipärast sonkima.:sein:kuri
Pilt

Pilt
:sein

Pilt
Et siis mingi "meister" on makrofleksi abil masinale ilusama välimuse andnud. Kõik karpide otsad on niimoodi tehtud:P Üldse ei kannata ma kui keegi selliset jura teeb ja veelvähem kui selline jama mulle satub. See alumine must ring oligi kahtlane, nüüd siis vähemalt tean mis seis on. Plaane see ei muuda, karbid lähevad vahetusse+eest tükike tiiba ja tagant tükike tiivakaart. Ikkagi jube üllatav oili selline leid:P

Lansekad on vähemalt ilusad

Pilt

Aga jätkame kere probleemsete kohtadega

Pilt
Kõige koledam koht, niimoodi enam sõita ei saa.



Pilt
Mõlemalt poolt on koopad niimoodi roostetanud. Oleks taga ka logarid olnud...:rolleyes

Esipõllesse on roosteuss pesa teinud, motamees rääkis ka rooste teemas miks
Pilt

Ja lõppu paar üldisemat pilti. Vägisi on saabumas keretööd:puzzled Pean vist SMS laenu võtma. Mitu kohe:spin
Pilt

Pilt

Pilt

Ilma stangeta näeb ülbem välja:lol

Pilt

Pagass
Pilt

Keegi ei oska öelda mingit hinda (suurusjärku), mis võiks kuluda keevitamisele (karbid, tiivatükid, poolraam, tagakoopad jne mõned väiksemad asjad).:rolleyes

Postitatud: 18 Mär 2008 00:30
Postitas masuurik
Oleneb täiesti kus teha lased.pakun et mõne tuhande kanti?!

Postitatud: 18 Mär 2008 01:13
Postitas reiner
Mul oli lansedega sama lugu. Kui mastiika peal oli, siis oli kõik väga ilus ja kena. Aga kui natuke sai puhastatud, siis tulid roosteaugud välja. Pildil näidatud punase ringiga kohas, mõlemal lansel, mõlemal pool seda läbilöögi muhvi.
Tegin vajalikud tugevdus plekid ja keevitasin külge. Muidu vähe kõvema läbilöögiga lööb lanse kortsu.Pilt

Postitatud: 18 Mär 2008 15:37
Postitas Mikk
assa kus ussike poolraami närinud.....ei jää muud öelda kui jõudu tööle ja nendelt piltidelt hästi ju näha, et selle tökati all rooste möllab, igalt poolt, kus see tökat lihtsalt maha tuleb on ilmselt juba rooste all või siis kohe rooste minemas. pahtlilabidas kätte ja muitku aga lükkama....

Postitatud: 31 Mär 2008 15:47
Postitas corrado
päris karmilt roostes jah:(
kui ise teha siis ei tohiks keevitamine väga kalliks minna ja selliste projektide puhul soovitakski keevitamise ise teha, igatahes edu on kõvasti vaja et see korda teha ja muidugi raha ka:)

Ega vähe ei ole

Postitatud: 31 Mär 2008 17:54
Postitas ToM
Seda kuradima roostet ikka tuleb uksest ja aknast kui otsida:P
Näiteks tagumised koopad on ikka suht otsas ja üldse see osa seal tagaratta tagant, seal siukesed lollid kohad, kuhu kõik sopp pidama jääb:sein Aga veel päris alla ma andnud pole, kuigi nüüd on plaanid ka kõik tiivad uued panna.
Üldiselt tundub, et see 04 on jäämas nagu pikaajalisemaks projektiks, mida teen nii hästi nagu suudan.

Väike plaan on hankida mingi teine klassik, mis ei vajaks kohe suurmaid keevitustöid ja millega saaksin kohe jaanuaris uhama hakata. Selline masin millest LIIGA kahju poleks, sellise rallika stiili teeks, 1600'se mootori ja asjadega. Ülejäänud asjad on mul olemas kõik, norm plekki vaja ainult, poldiks mingi raceri kokku. Põhimõtteliselt ma veel ostma ei hakka, aga kui kellgi on mõni selline kere, võib juba vaikselt rääkima hakata.

Aga aeg annab arutust, hetkel kraabin 04'ja põhja alt ja toksin kruvikaga:lol

Postitatud: 19 Aug 2008 01:51
Postitas ToM
Sai vahepeal salong välja võetud ja väike pesupäev tehtud seest ja põhjaalt


Pilt

Pilt

Pilt

Tagatiibade seest viskasin muda ikka peotäite viisi välja:yllatunud Tagumised pooraamid on läbi (tagarataste tagant), mingeid remont plekke 04jale liigub sellised?

Postitatud: 25 Apr 2009 10:29
Postitas ToM
Nutikamad ehk mõistavad laiemas plaanis, miks selline romu sai ostetud:lol
Pilt
Pilt
04 ise seisab nukralt ja "ootab oma aega". Suvel katsuks katuse alla saada....

Postitatud: 25 Apr 2009 14:34
Postitas kapa
Jah. Mõte on sul bueno. Endal ka kaks viimast aastat peas olnud, resursse pole leidnud ja aega. Romugi ostetud. Kiidavad küll, et hea mootor, aga mina lasin oma romul kolinaga kokku, tänaval, mitte rajal. Ja sellepärast ehitusmõtted maha matsin, kahtlane, kas kaevabki üles.:puzzled

[Muudetud: 25-4-2009 kapa]

Postitatud: 28 Apr 2009 17:13
Postitas ToM
Algselt postitas: kapa
Jah. Mõte on sul bueno. Endal ka kaks viimast aastat peas olnud, resursse pole leidnud ja aega. Romugi ostetud. Kiidavad küll, et hea mootor, aga mina lasin oma romul kolinaga kokku, tänaval, mitte rajal. Ja sellepärast ehitusmõtted maha matsin, kahtlane, kas kaevabki üles.:puzzled
Mjaa, ma arvan et su romu oli lihtsalt liiga romu:lol Selle mootori kohta tuleb igalt poolt ainult kiidusõnu, mul on küll plaan asi ära teha. Aga millal - kurat seda teab. Lihtsalt sain romu hea hinnaga ja suhteliselt ligidalt:P

Postitatud: 03 Mai 2009 22:51
Postitas apsu
neid kereplekke ikka liigub. Endal olid esimesed poolraamid täiesti läbi. Kaks uut tükki läksid mingi 1200.- maksma, aga võin sulle laupäeval öelda näiteks, mis hinnaga meil siin kohaliku venelase juures saada, kui on huvi. (Tal võivad odavamad olla :))

Selline küsimus veel, et ega sa ei tahaks loovutada doonori pealt ühte turvavööde komplekti (kui oled, siis kirjuta U2U peale)
ja muidugi kuhjaga aega, käruga motivatsiooni ja paksu rahakotti.

ja velg jääb endale, või lihtsalt proovid kellegi oma? täitsa kena on.

[Muudetud: 3-5-2009 apsu]