2107, Anti, 1985
2107, Anti, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Vahepeal sai mootor käima pandud ja muid jubinaid külge keeratud, aga ÜV-le ikka veel minna ei saa. Pisiasju palju-palju.
Üks probleem ka tekkinud, millesse pole väga süvenenud, aga lähi ja kaugtuledele ning kojameestele ei tule voolu kuigi gabariidid, suunad, ohukad on olemas. Esituledes ka suunad puuduvad. Nagu mass oleks kuskilt kadunud.
Hetkel juba sellised mõtted, enne lume ja jää kadumist sellega ei sõidakski, aga kest teab...
Sõbra sigulli küljes hakkas üks asi niivõrd meeldima, et pidin
selle temalt omale saama, nimelt katuseraami.
Esimese asjana võtsin legoks ja lasin haljaks. Kruntisin ja värvisin ning ostsin uued poldid, seibid, mutrid.
Siis panin külge
Ja lisasin natuke pagasit
Paigaldamist ootavad veel lisa pidurituled ja käigukangi nupp:D ning kõik nõuka aegne tuuning, mida vaid leian:lol
Üks probleem ka tekkinud, millesse pole väga süvenenud, aga lähi ja kaugtuledele ning kojameestele ei tule voolu kuigi gabariidid, suunad, ohukad on olemas. Esituledes ka suunad puuduvad. Nagu mass oleks kuskilt kadunud.
Hetkel juba sellised mõtted, enne lume ja jää kadumist sellega ei sõidakski, aga kest teab...
Sõbra sigulli küljes hakkas üks asi niivõrd meeldima, et pidin
selle temalt omale saama, nimelt katuseraami.
Esimese asjana võtsin legoks ja lasin haljaks. Kruntisin ja värvisin ning ostsin uued poldid, seibid, mutrid.
Siis panin külge
Ja lisasin natuke pagasit
Paigaldamist ootavad veel lisa pidurituled ja käigukangi nupp:D ning kõik nõuka aegne tuuning, mida vaid leian:lol
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
ÜV on siis tehtud ja ilma ühegi veata!!!
Hommik otsa sellega sõidetud ja on ikka hea küll üle pika aja sigulli
roolis olla. Mahe piimakäru.
Välja on tulnud ka mõned pisivead, mis tuleks likvideerida, et normaalselt kulgeda saaks, aga niipea ei viitsi tegeleda nendega.
Ausalt öeldes on hetkel ehitamisest ja aretamisest kopp ees.
Hommik otsa sellega sõidetud ja on ikka hea küll üle pika aja sigulli
roolis olla. Mahe piimakäru.
Välja on tulnud ka mõned pisivead, mis tuleks likvideerida, et normaalselt kulgeda saaks, aga niipea ei viitsi tegeleda nendega.
Ausalt öeldes on hetkel ehitamisest ja aretamisest kopp ees.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Selle kütusekulu mõõtmisega on nii, et sigulliga sõidan ma maanteel väga harva, aga ühest autoraamatust lugesin, et kiirusel 90km/h on tavapärasest kuni liitri võrra suurem ja kui lisada 20l tühi bensu kanku, siis veel 0,5l lisaks 100 km kohta.
Sigulli tõmbasin üle pinnakaga, tootjaks Mipa ja koodiks Lada 601, täiesti purgi värv, ei mingit segamist. Valisin selle, kuna see on täiesti ronk-must ja hind oli ka väga soodne.
Sigulli tõmbasin üle pinnakaga, tootjaks Mipa ja koodiks Lada 601, täiesti purgi värv, ei mingit segamist. Valisin selle, kuna see on täiesti ronk-must ja hind oli ka väga soodne.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Koguaeg on vaja midagi aretada, käed taskus passida ma ei oska ja selle tulemusena sai alla kärukonks. Originaal kinnitused olid niivõrd mädad, et neid kasutada ei saanud. Stange kinnitustesse läksid torupuksid sisse, konksu raamile paksust lattrauast kõrvad külge ja valmis see asi saigi. Loomulikult sai asi vanast värvist ja roostest puhastatud ning krunditud, värvitud. Nüüd oleks vaja munakale mingit katet peale, võibolla poest selle plastik katte või hoopis tennise palli.
Tegelikult oli selle konksu paigalduse eesmärk see, et soov soetada zubrjonok tüüpi haagis. Olen vaadanud auto24 ja soov-s dokumentidega zubrjonokeid, millel ka tent peal oleks, aga ca 3,5-4k paneb mõtlema. Tahaks selle korralikult korda teha ja üle värvida ladaga ühte.
Tegelikult oli selle konksu paigalduse eesmärk see, et soov soetada zubrjonok tüüpi haagis. Olen vaadanud auto24 ja soov-s dokumentidega zubrjonokeid, millel ka tent peal oleks, aga ca 3,5-4k paneb mõtlema. Tahaks selle korralikult korda teha ja üle värvida ladaga ühte.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Kunagi, kui auto sain, olid iluvõre kui ka stange liistud väga väsinud olemisega ja ei jäänud muud üle kui mustaks värvida. Nüüd aga meeldibki rohkem matt must:D seepärast ostsingi uue võre just musta. Suve veljed tulevad kah kerevärvi mustad, kuna mulle lihtsalt meeldib nii:P hetkel on juba eeltöö tehtud, vaid värv peale kanda, aga enne aprilli ei viitsigi neid näppida.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Ehk kunagi suvepoole mingil üritusel saab näha:D
Peale konksu paigalduse sai vahepeal kõrvaldatud ka need pisivead, milleks oli tagaratta poldid, mis olid liiga pikad ja käisid vastu klotsi küljes olevat käsipiduri trossi hooba ning külm kabinet:D Külmas olin ise süüdi, kuna need plastikust augu katted, kus peal on sooja/külma märgid olid vahetusse läinud.
Peale konksu paigalduse sai vahepeal kõrvaldatud ka need pisivead, milleks oli tagaratta poldid, mis olid liiga pikad ja käisid vastu klotsi küljes olevat käsipiduri trossi hooba ning külm kabinet:D Külmas olin ise süüdi, kuna need plastikust augu katted, kus peal on sooja/külma märgid olid vahetusse läinud.