2107, Anti, 1985
2107, Anti, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
2107, Anti, 1985
Otsisin vaikselt 07 või 05 umbes aasta ja siis üks tuttav pakkus
mulle ühte projekti, mis pooleli. Pikalt ei mõelnud ja nii ta minu
omaks saigi.
Alguses oli suhteliselt nukras seisus - pidureid polnud, enamus asju ei töötanud, summutaja puudus, seisnud aastaid põlluääres.
Läks aega 3 nädalat ja ÜV olemas, ehk siis veebruarist saadik tänavatel.
Pildid: 2107
[Muudetud: 5-9-2007 Anti]
mulle ühte projekti, mis pooleli. Pikalt ei mõelnud ja nii ta minu
omaks saigi.
Alguses oli suhteliselt nukras seisus - pidureid polnud, enamus asju ei töötanud, summutaja puudus, seisnud aastaid põlluääres.
Läks aega 3 nädalat ja ÜV olemas, ehk siis veebruarist saadik tänavatel.
Pildid: 2107
[Muudetud: 5-9-2007 Anti]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Vahepeal juhtunust: 1,3 mootor vahetus 1,6 vastu
Mootor: uued saaled
uued rõngad, kolvid, plokk puuritud
uus nukk reg, rattaga ja uute nookuritega
kaanest 2,25mm maha, surveaste 9,5
kaane sisse- ja väljalase lihvitud ja voolavust parandatud
kollektorite kanalid kaane omadega kokku viidud
klapid soveldatud
uued tihendid
2106 mehhaaniline karburaator.
Vahetatud esisillas kõik puksid ja juhipoolsed õõtsad.
Hetkel veel sissesõit, aga vahe eelmisega on suur.
Plaanis: 14x98 veljed ja masteri protid talveks, et saaks jäärajal käia.
Mootor: uued saaled
uued rõngad, kolvid, plokk puuritud
uus nukk reg, rattaga ja uute nookuritega
kaanest 2,25mm maha, surveaste 9,5
kaane sisse- ja väljalase lihvitud ja voolavust parandatud
kollektorite kanalid kaane omadega kokku viidud
klapid soveldatud
uued tihendid
2106 mehhaaniline karburaator.
Vahetatud esisillas kõik puksid ja juhipoolsed õõtsad.
Hetkel veel sissesõit, aga vahe eelmisega on suur.
Plaanis: 14x98 veljed ja masteri protid talveks, et saaks jäärajal käia.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
-2,25mm kaanest on 1600 mootoril pea 10,7 surveaste
kui kaas pole originaalis tugevdusribidega ning kaant ka ise te ei tugevdanud veesärgist, siis võib see kaas sattuda üsna varsti juba vanametallihunnikusse..
Edaspidi sellise surveastmega alla 98 eestis sõita ei saa..
sisuliselt ilma lisandita EESTI 98 bensiin detoneerib juba 10,8 surveastme juures
väike tabel ka meeldetuletuseks:
freesimissügavus 0,2 0,5 0,8 1,0 1,2 1,5 1,8 2,0 2,5 2,9
surveaste 9,0 9,2 9,4 9,5 9,8 9,9 10,2 10,4 11,0 11,5
[Muudetud: 17-9-2007 olaaf]
kui kaas pole originaalis tugevdusribidega ning kaant ka ise te ei tugevdanud veesärgist, siis võib see kaas sattuda üsna varsti juba vanametallihunnikusse..
Edaspidi sellise surveastmega alla 98 eestis sõita ei saa..
sisuliselt ilma lisandita EESTI 98 bensiin detoneerib juba 10,8 surveastme juures
väike tabel ka meeldetuletuseks:
freesimissügavus 0,2 0,5 0,8 1,0 1,2 1,5 1,8 2,0 2,5 2,9
surveaste 9,0 9,2 9,4 9,5 9,8 9,9 10,2 10,4 11,0 11,5
[Muudetud: 17-9-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ma vaatan,et sa oled endale kuskilt Alfa Romeo valukad alla saanud,masin on väga ilus ja veljed ka sobivad ideaalselt Edu:spin
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
tTimmThaler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
- Asukoht: Pärnumaa
- Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
- Kontakt:
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Kütusekulu selle karpaga ei teagi, aga päris suur. Tavaliselt on ikka 06 mehhaaniline peal, aga kui tekib isu parema mineku järgi, panen selle peale. Karpa vahetamine on lihtne, kuna tegin trossisüsteemi nii, et originaal hoovastiku ümber ehitama ei pea. Kuna sierra karpa käib kollektori peale lühikeste tikkpoltidega, on mul kolle ja karpa vahel mõne cm paksune vahetükk ja saab paigaldada õigete poltidega, tuli asendada vaid mutrid, kuna 13mm võtmega neid keerama ei mahu. Karpa marki täpselt ei teagi kuna seal peal kirjad nii Pierburg Neuss kui ka Solex, aga kui kedagi huvitab, siis võin ka koodi sealt üles kirjutada.