2107, Anti, 1985
2107, Anti, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Kirjutaks ka vahepeal toimunust.
Märtsi lõpust, peale ÜV lõppu on pill vaid seisnud ja oma aega oodanud. Augustis sai kere täiesti puhtaks tehtud, mastiks eemaldatud, et saaks alustada kere remondiga. Esimesed poolraamid said korrastatud, põhja lapitud, känd tugevdatud ja nüüdseks järg pagassi põhja käes. Esialgu on plaanis põhi värvialla saada ja sillad alla.
[Muudetud: 7-10-2009 Anti]
Märtsi lõpust, peale ÜV lõppu on pill vaid seisnud ja oma aega oodanud. Augustis sai kere täiesti puhtaks tehtud, mastiks eemaldatud, et saaks alustada kere remondiga. Esimesed poolraamid said korrastatud, põhja lapitud, känd tugevdatud ja nüüdseks järg pagassi põhja käes. Esialgu on plaanis põhi värvialla saada ja sillad alla.
[Muudetud: 7-10-2009 Anti]
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Esisilla tala on moditud, ehk alumise õõtsa kinnitused 1,5 cm ette ja esimene tikk 1cm ülesse. Tala hakkab kinnituma poltidega läbi poolraamide ja samamoodi ka esimene topelt stabikas.
Tagasilda tuleb 4,3 differ ja esialgu ilma plokita. Mootoriks tuleb arvatavasti 1,7 karpaga ja kastiks 5k.
Pilt nutusest põhjast.
Tagasilda tuleb 4,3 differ ja esialgu ilma plokita. Mootoriks tuleb arvatavasti 1,7 karpaga ja kastiks 5k.
Pilt nutusest põhjast.
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Karpa panen kuna monopritse ei meeldi. Tulevikus tahaks proovida torukollet, millele käigukasti tunnelisse ruumi teen ja vb ka webereid. Ega täispritsung ja progetav aju ka välistatud pole.
Täna aga piilun oma esimesse ehitatud mootorisse sisse ja vaatan, miks asi pärast 7000 km hoolega õli võtma hakkas. Arvatavasti on põhjus puuritud plokis (76mm >79mm) ja rõngastes sdelano v rossii.
[Muudetud: 11-10-2009 Anti]
Täna aga piilun oma esimesse ehitatud mootorisse sisse ja vaatan, miks asi pärast 7000 km hoolega õli võtma hakkas. Arvatavasti on põhjus puuritud plokis (76mm >79mm) ja rõngastes sdelano v rossii.
[Muudetud: 11-10-2009 Anti]
Mis sul seal tagaotsas veel originaalplekkidest jäi? Peale vaadates tundub, nagu oleks tiivad, pagassi poolraam ja osa vedrude kõrval olevast karbist ka lapitud? Lisaks muule, ilmselgelt nähtavale... väliselt vajas ka taastamist?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aAnti
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 2107 - 85
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.
Nüüd siis ka sillaosad komplekteeritud. Läksid uued puksid, õõtsadel sai liitekohad üle keevitatud, muid tugevdusi ei teinud. Tagasillal sai ka varraste kinnitused üle keevitatud ja 3,9 differ asendus 4,3-ga. Rooliotsad ja sarniirid said omale määrdeniplid. Rattalaagritel sai ka vana litoli asemel kaasaegsem määre pandud. Läheb ka laagritega pendelhoob. On see laagritega pendelhoob ka parem, teeb rooli kergemaks? Tundub kuidagi nõrk. Rooli karbi võtsin ka doonori küljest, kuna on korralikum.
Nüüd siis ka sillaosad komplekteeritud. Läksid uued puksid, õõtsadel sai liitekohad üle keevitatud, muid tugevdusi ei teinud. Tagasillal sai ka varraste kinnitused üle keevitatud ja 3,9 differ asendus 4,3-ga. Rooliotsad ja sarniirid said omale määrdeniplid. Rattalaagritel sai ka vana litoli asemel kaasaegsem määre pandud. Läheb ka laagritega pendelhoob. On see laagritega pendelhoob ka parem, teeb rooli kergemaks? Tundub kuidagi nõrk. Rooli karbi võtsin ka doonori küljest, kuna on korralikum.
Dinitrol MLiga võiksid küll teha aga selle peale pane ka mastiks, sest see on MLi kihile kaitseks näiteks rataste alt tulevate kivide ja kõige muu eest mis selle MLi kihi muidu maha uhuks.Algselt postitas: Anti
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.
Aga väga põhjalik töö ja edu edaspidistes tegemistes.
[Muudetud: 1-11-2009 lada]