2101, Reigo, 1975

2101, Reigo, 1975

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
reigo
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

2101, Reigo, 1975

Postitus Postitas reigo »

Tekkis veidi aega ja mõtlesin, et võiks ju enda autost ka siia midagi kirjutada.

Tegu Lada 2101-ga aastast 1975, mootorik originaal 1,2l. Auto ostis isa 1996. aastal Hiiu- või Saaremaalt ühe vanatädi käest, kes seda ilusti garaa?is katete all oli hoidnud. Läbisõitu oli masinal sel ajal ainult 16000km. Paar aastat hiljem sai isa endale uue auto, ning vana jäi ema kasutada, ise olin autoga sõitmise ära õppinud sellel samal autol. Nüüd on aastaid kümme mööda läinud ja lada minu nimele tehtud. Läbisõitu on kõvasti juurde tulnud, kohe lööb 119800km ette.

Paari nädala eest otsustasid mõned kodanikud omavoliliselt autot kasutada ning lasid selle mult rotti. Auto leiti üles, suurt midagi õnneks ära ei lõhutud. Lasen piltidel enda eest rääkida:

Pilt

Uut esistanget on vaja, koos numbrimärgi kinnitustega:
Pilt
Pilt

Autoratast ei oska ka pätid korralikult vahetada:
Pilt

Õiged numbrimärgid visati minema ja asemele pandi kahepoolse teibiga mingid suvalised:
Pilt
Pilt

Nüüdseks olen ära vahetanud lõhutud lukud. Esituled ei põlenud ka, selle põhjuseks tulelülitushoovastik. See läheb vahetusse. Praegu on ajutiselt nii joodetud, et lähituled põleksid.

Autole oleks vaja uut originaal rooli, millel signaalirõngas ka olemas on (kruve oleks ka vaja) ning uut, korras esistanget koos numbrikinnitustega (nagu enne mainitud). Ka juhipoolset ümmargust kroompeeglit tahaks saada. Kui kellelgi midagi neist asjadest leidub, siis võiks märku anda.

Veidi sooviks ka nõu. Kuidas euronumbri alust kõige parem oleks auto taha kinnitada?

Ja nüüd põhjus, miks mul teema tegemise aeg tekkis. Sõitsin täna hommikul tööle, autoga kõik korras. Siis läksin paari tunni pärast töökaaslasega poodi ja tagasi jõudes märkasin kapoti alt auru. Selle põhjuseks katkine termostaat:mad: Kohe kiiruga tanklasse varutosooli järgi ja siis autopoodi otsima, kust uusi juppe osta. Sain vajaliku Kadaka tee nn. putkast, mis vana raudtee juures on. Nüüd ootan kuni mootor maha jahtub, et termostaati vahetada. Ehk jõuan isegi tööle tagasi... Huvitav mis üllatusi veel ette tulla võib? Pätid on vist autoga igasugu trikke teinud:kuri
Vasta