21021 e. Lada 1300 Combi, 1981, nymmik
21021 e. Lada 1300 Combi, 1981, nymmik
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
21021 e. Lada 1300 Combi, 1981, nymmik
Ei saa ilma kekutamata olla kohe, sest tõin täna jälle uue looma koju. 21021 export e. Lada 1300 Combi on tagaluugile kirjutatud.
Autol olnud 1 omanik, kes on kuupäeva järgi kõik kirja pannud, millal autot remonditud, mida ja kes teinud, palju sel hetkel läbisõit oli, palju maksis jne.
Auto on ostetud uuena Eestist, NB! ei ole kuskilt tagasi tulnud. Omanik oli tol hetkel kõva nina olnud aga ei tahtnud öelda kes Auto ei oleks muidu müüki läinud, kui peremees poleks kaotanud silmanägemist, kurb, et sellised asjad inimesi tabavad.
Auto on nagu uus peaaegu, loomulikult on mõned roostepesad ja pisike mõlk esitiivas, kuid see on kõik köömes. Raplast Tallinna ei olnud mingeid viperusi masinaga, seega tänane päev on igati korda läinud.
Eks varsti pajatan veel autost ja avaldan pilte, seniks pilt koos vanade omanikega.
Ahjaa, see 1972 aasta 2102 kerenumbriga 3468, mille Omega käest soetasin läheb müüki.
[Muudetud: 28-5-2008 nymmik]
[Muudetud: 28-5-2008 nymmik]
Autol olnud 1 omanik, kes on kuupäeva järgi kõik kirja pannud, millal autot remonditud, mida ja kes teinud, palju sel hetkel läbisõit oli, palju maksis jne.
Auto on ostetud uuena Eestist, NB! ei ole kuskilt tagasi tulnud. Omanik oli tol hetkel kõva nina olnud aga ei tahtnud öelda kes Auto ei oleks muidu müüki läinud, kui peremees poleks kaotanud silmanägemist, kurb, et sellised asjad inimesi tabavad.
Auto on nagu uus peaaegu, loomulikult on mõned roostepesad ja pisike mõlk esitiivas, kuid see on kõik köömes. Raplast Tallinna ei olnud mingeid viperusi masinaga, seega tänane päev on igati korda läinud.
Eks varsti pajatan veel autost ja avaldan pilte, seniks pilt koos vanade omanikega.
Ahjaa, see 1972 aasta 2102 kerenumbriga 3468, mille Omega käest soetasin läheb müüki.
[Muudetud: 28-5-2008 nymmik]
[Muudetud: 28-5-2008 nymmik]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Algselt postitas: nymmik
...pisike mõlk esitiivas, kuid see on kõik köömes...
Ei su silm ei peta, aga loe ka ikka läbi ka mis kirjutatud on;)Algselt postitas: kristjan92
kas esimeses tiiva ääres on mõlk või mu silm petab
Huvitav lugu iseenesest, järsku on kõik korralikud Eestimaa 02-d Ladaklubisse tee leidnud! Väga rõõmustav, mis siin muud:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Eksport variandil viidi parktuled põhituledesse ja suunad on 1 niidiga ning kollase klaasiga, kuid klaas on ikka 01 kujuga mitte sile nagu 011-lAlgselt postitas: ando
Kas sellel on kah parktuled esisuundades? Väga hea leid peaks mainima. Kas sellised juhiistmed kah juba originaalis sees?
Kaasa sain veel talvekummid (imelik miks talvekummid kui auto talvel seisis ) ning pakiraami
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Natuke olen siis saanud masinat näppida.
Minema sai visatud lisalülitid, mis olid salalukuks.
Pandud uus terve raadiokonsool.
Kell armatuuri, tehtud uuest ja vanast. Kell mida müüdi VOLGA poes, oli plast seieritega ja koleda sifferplaadiga, sai siis sisu ringi tõstetud vanasse korpusesse.
Veel panin kroom küljepeeglid, esialgu küll õhukesed, sest autentseid pakse on raskem hankida. Kui saabub juhus ja need saan, siis vahetan ringi hiljem.
Nüüd miski päev kiman ÜV punkti taha ja vaatame kas saab läbi.
Minema sai visatud lisalülitid, mis olid salalukuks.
Pandud uus terve raadiokonsool.
Kell armatuuri, tehtud uuest ja vanast. Kell mida müüdi VOLGA poes, oli plast seieritega ja koleda sifferplaadiga, sai siis sisu ringi tõstetud vanasse korpusesse.
Veel panin kroom küljepeeglid, esialgu küll õhukesed, sest autentseid pakse on raskem hankida. Kui saabub juhus ja need saan, siis vahetan ringi hiljem.
Nüüd miski päev kiman ÜV punkti taha ja vaatame kas saab läbi.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Vanast olid ainult tükid järgi. Enne silda pole mul küll mingit kinnitustAlgselt postitas: corrado
aga võrdle uut vanaga, teinekord ehk mõõdud erinevad siis ei taha ära mahtuda või midagi sellist, samas viimase püti kinnitus enne silda, selle keeramisega saab kardaanist eemale ka viia summutit
Püksid on kkasti küljes ja järgmised 3 kinitust on viimane pütt st. keskmine toru ei ole kuskile kere külge riputatud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Igatsugu probleeme on olnud. Ükskord suundus resonaator tagumise tungrauakronsteini alla.
Rellaka ja keevitusega tuleb uute asjade kallale minna siiski harva. Tavaliselt saab hakkama lihtsama paenutamisega. Panen puuklotsi vajalikku kohta vahele (kere ja väljalasketoru) ja lasen auto raskusega läbi 5x5 prussi peale. 5x5 on toetatud siis kusagile teise kohta väljalaske toru vastu. Vajadusel saab ka pinge alla pressitud torustikku natuke vasaraga meelitada. Nii paendub torustik vajalikus suunas ja jõuab lõpuks ka tagant välja.
Kui nüüd rääkida otse kardaanist, siis vahel on ikka väga lähedalt läbi läinud küll ( kardaanipoltide juurest). Ükskord isegi lõin sealt natuke resonaatorit mõlki ka.
Väljalaskesüsteem peab eest taha välja jõudma nii, et näpp läheks igalepoole vahele. Sellisest vahest tavaliselt piisab.
Rellaka ja keevitusega tuleb uute asjade kallale minna siiski harva. Tavaliselt saab hakkama lihtsama paenutamisega. Panen puuklotsi vajalikku kohta vahele (kere ja väljalasketoru) ja lasen auto raskusega läbi 5x5 prussi peale. 5x5 on toetatud siis kusagile teise kohta väljalaske toru vastu. Vajadusel saab ka pinge alla pressitud torustikku natuke vasaraga meelitada. Nii paendub torustik vajalikus suunas ja jõuab lõpuks ka tagant välja.
Kui nüüd rääkida otse kardaanist, siis vahel on ikka väga lähedalt läbi läinud küll ( kardaanipoltide juurest). Ükskord isegi lõin sealt natuke resonaatorit mõlki ka.
Väljalaskesüsteem peab eest taha välja jõudma nii, et näpp läheks igalepoole vahele. Sellisest vahest tavaliselt piisab.
C
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/798/auto_php-id=494798-www_auto24_ee.html
Miks müüd? Ja seal kahtlased andmed ka... Ei ole ju 1,5 mootoriga?
[Muudetud: 27-5-2008 AsjaPulk]
Miks müüd? Ja seal kahtlased andmed ka... Ei ole ju 1,5 mootoriga?
[Muudetud: 27-5-2008 AsjaPulk]