25. leht 26-st

Postitatud: 24 Veebr 2010 20:53
Postitas siksaator
Vahepeal olen siis ainult nii palju teinud, et olen uksed eest ära võtnud ning täna sai genekas ka korra maha kistud ja uuritud teda. Nüüd millagil üritan, siis Fordi genekale VAZ-i originaal geneka rihmaseibi otsa saada ja siis saaks geneka tagasi panna.
Paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Asjad/tegevused liiguvad, siis hetkel auto kallal vaevaliselt- ülikool röövib enamuse ajast. Usun, et suuremat progressi on näha kevadel või siis suvel;).

Postitatud: 14 Mär 2010 00:24
Postitas siksaator
Pisike update:rolleyes.
Sai siis laupäeval esiklaas ja tagaklaas eemaldatud ning ka kõik iluliistud sai küljest kistud:P. Esiklaasi tihendi alumised nukad olid mõlemal pool oodatust isegi ilusamad- ainult kerge pindmine rooste oli kohati peal;).
Nüüd kui kooli kõrvalt veel aega jääb millalgi, siis üritan kõik uksed käsile võtta- kõige pealt klaasidest ja mehhanismidest puhtaks rookida ja siis vaadata, mis neist saab:P.
Praegune moto: tasa sõuad, kaugele jõuad:spin.

Postitatud: 11 Apr 2010 15:27
Postitas siksaator
Vahepeal sai siis siin Lada originaal rihmaseib treialile viidud ja ta tegi keskmist võlliava veits suuremaks (2mm);). Nüüd siis genekal Lada originaal rihmaseib küljes ja genekas ilusti küljes ka uuesti:P. Laadimine siis tühikäigul ilusti 14,2-14,3V:P. Paar päeva tagasi sai, siis kogu muusikasüsteem korra autosse pandud ning proovitud neid (Sony makk, Mac Audio 2*200W RMS võimendi, 2*200W RMS (2*600W Max) 10 tollised Clarioni supakad ning kaks 30W 13cm kõlarit). Sai siis üsna korralikult agu antud ning tühikäigul kuskil poole VOL-i peal näitas tester laadimisvooluks 13,5V-13,7V:P. Nii et praguseks hetkeks on laadimismured lahenenud;). Vähemalt üks muregi on lahenduse leidnud:rolleyes.
Nädala sees sai siin uksed ka seest tühjaks roogitud- esialgsel vaatlusel roostet kuskil ei näinud:P. Nüüd kui jälle millalgi aega leiab, siis üritan vaikselt hakata esitiibasid küljest ära võtma:rolleyes.

Päikest foorumi rahvale!;)

Postitatud: 01 Mai 2010 22:42
Postitas siksaator
Pisike update siis jälle- põhiliselt piltide näol:rolleyes. Tänase päeva alguseks oli seis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sai ka täna päeval peale piltide tegemist veel nokitsetud ning eemaldasin need veerenni liistud. Keegi siin kunagi mainis, et veneaegne õllepudeli avaja pidi hea olema selleks tööks ja proovisin isegi seda. Ütleme nii, et paremat abivahendit pole nende liistude eemaldamiseks kui veneaegne õllepudeli avaja;). Ühtegi mõlki ega kraapsu eemaldamise käigus ei tulnud:rolleyes. Veel sai eemaldatud täna kojamehed koos mootori ja hoovastikuga, katuseraam sai maha võetud ning armatuuri kohal olev nö päikesesirm terves ulatuses.
Paar probleemset kohta on ka lahti võtmise ajal nähtavale tekkinud.
Esiklaasi nurgad:
Pilt
Pilt
Ustetihendite alumised ääred:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ütleme nii, et midagi pead murdvat pole- ainult kättevõtmise asi:P.
Vahepeal väga hea hinnaga kätte sattunud asjad.
Rool:
Pilt
Ning signale sai juurde muretsetud ka mahuandur:rolleyes.
Eks nüüd kui piisavalt aega ja vahendeid leian, siis üritan mootori ja käigukasti maha kakkuda:P.

[Muudetud: 1-5-2010 siksaator]

Postitatud: 01 Mai 2010 23:08
Postitas twist
Enne sellist lammutamist oleks hea alati auto ära pesta. Endale kõvasti lihtsam.
Edu!

Postitatud: 01 Mai 2010 23:21
Postitas siksaator
Algselt postitas: twist
Enne sellist lammutamist oleks hea alati auto ära pesta. Endale kõvasti lihtsam.
Edu!
Oleks endal pesemis võimalus käepärast koguaeg võtta, siis oleks ta muidugi ära pesnud:rolleyes. Aga enamus välisdetailide seisukord on teada mul ning need küljes olevad porised detailid (esitiivad, esipõll, tagapõll ning üks tagumine tiib) lähevad nagunii vahetusse;). Ja kui kunagi suvel ajab auto külili, küll siis saab põhja alt ka pestud:P.
Edu läheb vaja;).

Postitatud: 09 Mai 2010 12:54
Postitas siksaator
Pisike progress nädalavahetusel- sai peaaegu täielikult eemaldatud esitiivad:P.
Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Mai 2010 10:05
Postitas SexSix
Kas esitiibade tagumiste-alumiste otste juures olev rooste on tingitud sellest, et just niipalju oli sinna ?narusse kogunenud pori?

Postitatud: 11 Mai 2010 10:19
Postitas GTA
Ma ruttan asjade käigust ette, aga kui tahad, et see rool sinna paremini sobiks, peaksid ehk armatuuri näidikuploki ja liistude kleepsu mõne heledama või siis päris ehtsa spooni vastu vahetama:)

Postitatud: 13 Mai 2010 00:56
Postitas siksaator
Algselt postitas: SexSix
Kas esitiibade tagumiste-alumiste otste juures olev rooste on tingitud sellest, et just niipalju oli sinna ?narusse kogunenud pori?
Just täpselt!;) Seda liiva ja sodi oli seal ikka meeletult- täpselt selle ala ulatuses:rolleyes.
Ma ruttan asjade käigust ette, aga kui tahad, et see rool sinna paremini sobiks, peaksid ehk armatuuri näidikuploki ja liistude kleepsu mõne heledama või siis päris ehtsa spooni vastu vahetama
Mõte iseenesest hea aga armatuur ei jää kindlasti sellise kujuga nagu ta on- ruttan ka veits mõtetes ette ja plaanis on vist teha klaasriidest armatuur:rolleyes. Aga eks aeg näitab, mis saama hakkab;).
Eile sai siis veits nokitsetud jälle:P. Nüüdseks siis esitiiva jäänused ka eemaldatud ning küljest sai võetud ka esipõll:P.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Juul 2010 20:23
Postitas siksaator
Väike update:rolleyes.
Vahepeal sai siin siis parem tagumine tagatiib eemaldatud ning ka tagant sai ära koogitud kõik tuled. Armatuur sai ka eemaldatud.
Pilt
Pilt
Esipõll sai tehasekrundist puhastatud ning uus krunt selga lastud:
Pilt
Salongi põrandalt võtsin ka sinna paigaldatud pigimati ära ning lasin roostes kohad puhtaks, katsin roostemuunduriga ning kruntisin ära. Samuti puhastasin eest tulede ümbruse ära ja kruntisin:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Juul 2010 22:38
Postitas logman
Vaatan, et radikat kah hoolega värvitud, aga see pole üldsegi hea.
Jahutuse mõttes ;).
Kui, siis kiht tehase värvi, aga sul juba tehase oma pluss krunt ja punastki ning nagunii tuleb veel kunagi üle värvida - läheb paljuks.

Postitatud: 28 Juul 2010 22:51
Postitas siksaator
Algselt postitas: logman
Vaatan, et radikat kah hoolega värvitud, aga see pole üldsegi hea.
Jahutuse mõttes ;).
Kui, siis kiht tehase värvi, aga sul juba tehase oma pluss krunt ja punastki ning nagunii tuleb veel kunagi üle värvida - läheb paljuks.
Pole hullu sellest radikast, sest et see on nagu nii katki- tosooli välja laskmise ava punn murdus kunagi juba küljest ära ning sai tagasi pandud see sinna tinutades ning pika aja peale ajab ikkagi sealt läbi. Ehk siis kui millalgi keretööd ühele poole saavad, siis tuleb uus radikas hankida;).

Postitatud: 17 Dets 2010 20:15
Postitas vaz05
Pole hullu sellest radikast, sest et see on nagu nii katki- tosooli välja laskmise ava punn murdus kunagi juba küljest ära ning sai tagasi pandud see sinna tinutades ning pika aja peale ajab ikkagi sealt läbi. Ehk siis kui millalgi keretööd ühele poole saavad, siis tuleb uus radikas hankida;). [/quote]

Hoiatan ette et radikas maksab palju raha ja ,et proovi uuesti remontida. aga muidu edu ja paksu rahakotti!;)

[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]

Postitatud: 17 Dets 2010 21:57
Postitas masuurik
EI maksa.võin enda oma 5 krooniga ära anda.Kasutatud ja korras radikaid igal pool.

Postitatud: 17 Dets 2010 22:15
Postitas apsu
ma ei ütleks, et uuski palju maksab. Radiaator tagaveolisele alates 627 kr, mis on vägagi soodne arvestades, et muumaalaste radikate hinnad algavad sealt 1500.- kandist

Postitatud: 24 Dets 2010 17:52
Postitas freestyle
Jube sarnane kere taastamise protsess minumomale (: Kohe täpselt samad detailid (esitiivad, põll ja kundepoolne tagumine tiib). Igatahes kapaga edu sulle selle ettevõtmisega.

Postitatud: 24 Dets 2010 19:51
Postitas aargo
Seda masinat oma silmagagi nähtud kunagi Karksi-Nuias :D a see et kui radika vastu huvi tunned millalgi siis anna teada, ise elan ka Karksi-Nuiast 15km. Veidi lähemalt tuua ;)

[Muudetud: 24-12-2010 aargo]

Postitatud: 29 Dets 2010 20:28
Postitas siksaator
Hetkel on jah seisud nii, et auto on ilusti garaazi ära pakitud ning nii ta seal hetkel seisab- koolis käimine ning igapäeva auto korras hoidmine võtab oma aja. Nii palju veel OT, et sai siis bensukate pealt totaalne hüpe tehtud diislile ning siiamaani pole kahetsenud;). Liigun siis hetkel sellise autoga ning kes liikluses ära tunneb, siis võib käppa visata:P:
Pilt
Algselt postitas: vaz05
Hoiatan ette et radikas maksab palju raha ja ,et proovi uuesti remontida. aga muidu edu ja paksu rahakotti!;)

[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]
Eks seda asja vaatab jah, siis kui kere ja muud asjad korras- hetkel hoiab veel mingit moodi mahlu sees ning on oma ülesannete kõrgusel (paar korda paari kuu jooksul auto liigutamiseks. Edu tarvis ning loodame, et uus aasta toob suurema rahakoti ning selle sisu;):D.
Algselt postitas: masuurik
EI maksa.võin enda oma 5 krooniga ära anda.Kasutatud ja korras radikaid igal pool.
Ott, ära nüüd nii heldeks ka kohe mine:D:D.
Algselt postitas: apsu
ma ei ütleks, et uuski palju maksab. Radiaator tagaveolisele alates 627 kr, mis on vägagi soodne arvestades, et muumaalaste radikate hinnad algavad sealt 1500.- kandist
Võtan teadmiseks;).
Algselt postitas: freestyle
Jube sarnane kere taastamise protsess minumomale (: Kohe täpselt samad detailid (esitiivad, põll ja kundepoolne tagumine tiib). Igatahes kapaga edu sulle selle ettevõtmisega.
Eks need ole jah tavaliselt põhikohad, mis mädanema lähevad. Edu läheb tarvis;).
Algselt postitas: aargo
Seda masinat oma silmagagi nähtud kunagi Karksi-Nuias :D a see et kui radika vastu huvi tunned millalgi siis anna teada, ise elan ka Karksi-Nuiast 15km. Veidi lähemalt tuua ;)
[Muudetud: 24-12-2010 aargo]
Tore, et omakandi mehi siia juurde tekib;).

Postitatud: 29 Dets 2010 21:45
Postitas aargo
abiks ikka ju :lol mul neid gäguli juppe päris omajagu ja kuna plaan nüüd auto ümber vahetada millegi uuema vastu siis läheb ilmselt varsti kõik müügiks. lihtsalt ei ole ruumi kus kõiki autosid saaks hoida, iga nurga peal kas rallikas või tänavalegaalne pill nii et..:( tuleb ruumi tekitada paraku