2103,siksaator, 1976

2103,siksaator, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#481

Postitus Postitas siksaator » 24 Veebr 2010 20:53

Vahepeal olen siis ainult nii palju teinud, et olen uksed eest ära võtnud ning täna sai genekas ka korra maha kistud ja uuritud teda. Nüüd millagil üritan, siis Fordi genekale VAZ-i originaal geneka rihmaseibi otsa saada ja siis saaks geneka tagasi panna.
Paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Asjad/tegevused liiguvad, siis hetkel auto kallal vaevaliselt- ülikool röövib enamuse ajast. Usun, et suuremat progressi on näha kevadel või siis suvel;).

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#482

Postitus Postitas siksaator » 14 Mär 2010 00:24

Pisike update:rolleyes.
Sai siis laupäeval esiklaas ja tagaklaas eemaldatud ning ka kõik iluliistud sai küljest kistud:P. Esiklaasi tihendi alumised nukad olid mõlemal pool oodatust isegi ilusamad- ainult kerge pindmine rooste oli kohati peal;).
Nüüd kui kooli kõrvalt veel aega jääb millalgi, siis üritan kõik uksed käsile võtta- kõige pealt klaasidest ja mehhanismidest puhtaks rookida ja siis vaadata, mis neist saab:P.
Praegune moto: tasa sõuad, kaugele jõuad:spin.

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#483

Postitus Postitas siksaator » 11 Apr 2010 15:27

Vahepeal sai siis siin Lada originaal rihmaseib treialile viidud ja ta tegi keskmist võlliava veits suuremaks (2mm);). Nüüd siis genekal Lada originaal rihmaseib küljes ja genekas ilusti küljes ka uuesti:P. Laadimine siis tühikäigul ilusti 14,2-14,3V:P. Paar päeva tagasi sai, siis kogu muusikasüsteem korra autosse pandud ning proovitud neid (Sony makk, Mac Audio 2*200W RMS võimendi, 2*200W RMS (2*600W Max) 10 tollised Clarioni supakad ning kaks 30W 13cm kõlarit). Sai siis üsna korralikult agu antud ning tühikäigul kuskil poole VOL-i peal näitas tester laadimisvooluks 13,5V-13,7V:P. Nii et praguseks hetkeks on laadimismured lahenenud;). Vähemalt üks muregi on lahenduse leidnud:rolleyes.
Nädala sees sai siin uksed ka seest tühjaks roogitud- esialgsel vaatlusel roostet kuskil ei näinud:P. Nüüd kui jälle millalgi aega leiab, siis üritan vaikselt hakata esitiibasid küljest ära võtma:rolleyes.

Päikest foorumi rahvale!;)

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#484

Postitus Postitas siksaator » 01 Mai 2010 22:42

Pisike update siis jälle- põhiliselt piltide näol:rolleyes. Tänase päeva alguseks oli seis selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sai ka täna päeval peale piltide tegemist veel nokitsetud ning eemaldasin need veerenni liistud. Keegi siin kunagi mainis, et veneaegne õllepudeli avaja pidi hea olema selleks tööks ja proovisin isegi seda. Ütleme nii, et paremat abivahendit pole nende liistude eemaldamiseks kui veneaegne õllepudeli avaja;). Ühtegi mõlki ega kraapsu eemaldamise käigus ei tulnud:rolleyes. Veel sai eemaldatud täna kojamehed koos mootori ja hoovastikuga, katuseraam sai maha võetud ning armatuuri kohal olev nö päikesesirm terves ulatuses.
Paar probleemset kohta on ka lahti võtmise ajal nähtavale tekkinud.
Esiklaasi nurgad:
Pilt
Pilt
Ustetihendite alumised ääred:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ütleme nii, et midagi pead murdvat pole- ainult kättevõtmise asi:P.
Vahepeal väga hea hinnaga kätte sattunud asjad.
Rool:
Pilt
Ning signale sai juurde muretsetud ka mahuandur:rolleyes.
Eks nüüd kui piisavalt aega ja vahendeid leian, siis üritan mootori ja käigukasti maha kakkuda:P.

[Muudetud: 1-5-2010 siksaator]

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 508
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#485

Postitus Postitas twist » 01 Mai 2010 23:08

Enne sellist lammutamist oleks hea alati auto ära pesta. Endale kõvasti lihtsam.
Edu!

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#486

Postitus Postitas siksaator » 01 Mai 2010 23:21

Algselt postitas: twist
Enne sellist lammutamist oleks hea alati auto ära pesta. Endale kõvasti lihtsam.
Edu!

Oleks endal pesemis võimalus käepärast koguaeg võtta, siis oleks ta muidugi ära pesnud:rolleyes. Aga enamus välisdetailide seisukord on teada mul ning need küljes olevad porised detailid (esitiivad, esipõll, tagapõll ning üks tagumine tiib) lähevad nagunii vahetusse;). Ja kui kunagi suvel ajab auto külili, küll siis saab põhja alt ka pestud:P.
Edu läheb vaja;).

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#487

Postitus Postitas siksaator » 09 Mai 2010 12:54

Pisike progress nädalavahetusel- sai peaaegu täielikult eemaldatud esitiivad:P.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#488

Postitus Postitas SexSix » 11 Mai 2010 10:05

Kas esitiibade tagumiste-alumiste otste juures olev rooste on tingitud sellest, et just niipalju oli sinna ?narusse kogunenud pori?

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#489

Postitus Postitas GTA » 11 Mai 2010 10:19

Ma ruttan asjade käigust ette, aga kui tahad, et see rool sinna paremini sobiks, peaksid ehk armatuuri näidikuploki ja liistude kleepsu mõne heledama või siis päris ehtsa spooni vastu vahetama:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#490

Postitus Postitas siksaator » 13 Mai 2010 00:56

Algselt postitas: SexSix
Kas esitiibade tagumiste-alumiste otste juures olev rooste on tingitud sellest, et just niipalju oli sinna ?narusse kogunenud pori?

Just täpselt!;) Seda liiva ja sodi oli seal ikka meeletult- täpselt selle ala ulatuses:rolleyes.

Ma ruttan asjade käigust ette, aga kui tahad, et see rool sinna paremini sobiks, peaksid ehk armatuuri näidikuploki ja liistude kleepsu mõne heledama või siis päris ehtsa spooni vastu vahetama

Mõte iseenesest hea aga armatuur ei jää kindlasti sellise kujuga nagu ta on- ruttan ka veits mõtetes ette ja plaanis on vist teha klaasriidest armatuur:rolleyes. Aga eks aeg näitab, mis saama hakkab;).
Eile sai siis veits nokitsetud jälle:P. Nüüdseks siis esitiiva jäänused ka eemaldatud ning küljest sai võetud ka esipõll:P.
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#491

Postitus Postitas siksaator » 28 Juul 2010 20:23

Väike update:rolleyes.
Vahepeal sai siin siis parem tagumine tagatiib eemaldatud ning ka tagant sai ära koogitud kõik tuled. Armatuur sai ka eemaldatud.
Pilt
Pilt
Esipõll sai tehasekrundist puhastatud ning uus krunt selga lastud:
Pilt
Salongi põrandalt võtsin ka sinna paigaldatud pigimati ära ning lasin roostes kohad puhtaks, katsin roostemuunduriga ning kruntisin ära. Samuti puhastasin eest tulede ümbruse ära ja kruntisin:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#492

Postitus Postitas logman » 28 Juul 2010 22:38

Vaatan, et radikat kah hoolega värvitud, aga see pole üldsegi hea.
Jahutuse mõttes ;).
Kui, siis kiht tehase värvi, aga sul juba tehase oma pluss krunt ja punastki ning nagunii tuleb veel kunagi üle värvida - läheb paljuks.

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#493

Postitus Postitas siksaator » 28 Juul 2010 22:51

Algselt postitas: logman
Vaatan, et radikat kah hoolega värvitud, aga see pole üldsegi hea.
Jahutuse mõttes ;).
Kui, siis kiht tehase värvi, aga sul juba tehase oma pluss krunt ja punastki ning nagunii tuleb veel kunagi üle värvida - läheb paljuks.

Pole hullu sellest radikast, sest et see on nagu nii katki- tosooli välja laskmise ava punn murdus kunagi juba küljest ära ning sai tagasi pandud see sinna tinutades ning pika aja peale ajab ikkagi sealt läbi. Ehk siis kui millalgi keretööd ühele poole saavad, siis tuleb uus radikas hankida;).

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#494

Postitus Postitas vaz05 » 17 Dets 2010 20:15

Pole hullu sellest radikast, sest et see on nagu nii katki- tosooli välja laskmise ava punn murdus kunagi juba küljest ära ning sai tagasi pandud see sinna tinutades ning pika aja peale ajab ikkagi sealt läbi. Ehk siis kui millalgi keretööd ühele poole saavad, siis tuleb uus radikas hankida;). [/quote]

Hoiatan ette et radikas maksab palju raha ja ,et proovi uuesti remontida. aga muidu edu ja paksu rahakotti!;)

[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#495

Postitus Postitas masuurik » 17 Dets 2010 21:57

EI maksa.võin enda oma 5 krooniga ära anda.Kasutatud ja korras radikaid igal pool.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#496

Postitus Postitas apsu » 17 Dets 2010 22:15

ma ei ütleks, et uuski palju maksab. Radiaator tagaveolisele alates 627 kr, mis on vägagi soodne arvestades, et muumaalaste radikate hinnad algavad sealt 1500.- kandist
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

freestyle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
Asukoht: tallinn
Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.

#497

Postitus Postitas freestyle » 24 Dets 2010 17:52

Jube sarnane kere taastamise protsess minumomale (: Kohe täpselt samad detailid (esitiivad, põll ja kundepoolne tagumine tiib). Igatahes kapaga edu sulle selle ettevõtmisega.

aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

#498

Postitus Postitas aargo » 24 Dets 2010 19:51

Seda masinat oma silmagagi nähtud kunagi Karksi-Nuias :D a see et kui radika vastu huvi tunned millalgi siis anna teada, ise elan ka Karksi-Nuiast 15km. Veidi lähemalt tuua ;)

[Muudetud: 24-12-2010 aargo]
Aga žiguli on ka auto :)

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#499

Postitus Postitas siksaator » 29 Dets 2010 20:28

Hetkel on jah seisud nii, et auto on ilusti garaazi ära pakitud ning nii ta seal hetkel seisab- koolis käimine ning igapäeva auto korras hoidmine võtab oma aja. Nii palju veel OT, et sai siis bensukate pealt totaalne hüpe tehtud diislile ning siiamaani pole kahetsenud;). Liigun siis hetkel sellise autoga ning kes liikluses ära tunneb, siis võib käppa visata:P:
Pilt

Algselt postitas: vaz05
Hoiatan ette et radikas maksab palju raha ja ,et proovi uuesti remontida. aga muidu edu ja paksu rahakotti!;)

[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]

Eks seda asja vaatab jah, siis kui kere ja muud asjad korras- hetkel hoiab veel mingit moodi mahlu sees ning on oma ülesannete kõrgusel (paar korda paari kuu jooksul auto liigutamiseks. Edu tarvis ning loodame, et uus aasta toob suurema rahakoti ning selle sisu;):D.
Algselt postitas: masuurik
EI maksa.võin enda oma 5 krooniga ära anda.Kasutatud ja korras radikaid igal pool.

Ott, ära nüüd nii heldeks ka kohe mine:D:D.
Algselt postitas: apsu
ma ei ütleks, et uuski palju maksab. Radiaator tagaveolisele alates 627 kr, mis on vägagi soodne arvestades, et muumaalaste radikate hinnad algavad sealt 1500.- kandist

Võtan teadmiseks;).
Algselt postitas: freestyle
Jube sarnane kere taastamise protsess minumomale (: Kohe täpselt samad detailid (esitiivad, põll ja kundepoolne tagumine tiib). Igatahes kapaga edu sulle selle ettevõtmisega.

Eks need ole jah tavaliselt põhikohad, mis mädanema lähevad. Edu läheb tarvis;).
Algselt postitas: aargo
Seda masinat oma silmagagi nähtud kunagi Karksi-Nuias :D a see et kui radika vastu huvi tunned millalgi siis anna teada, ise elan ka Karksi-Nuiast 15km. Veidi lähemalt tuua ;)
[Muudetud: 24-12-2010 aargo]

Tore, et omakandi mehi siia juurde tekib;).

aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

#500

Postitus Postitas aargo » 29 Dets 2010 21:45

abiks ikka ju :lol mul neid gäguli juppe päris omajagu ja kuna plaan nüüd auto ümber vahetada millegi uuema vastu siis läheb ilmselt varsti kõik müügiks. lihtsalt ei ole ruumi kus kõiki autosid saaks hoida, iga nurga peal kas rallikas või tänavalegaalne pill nii et..:( tuleb ruumi tekitada paraku
Aga žiguli on ka auto :)


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Argo66, Bing [Bot] ja 18 külalist