2103,siksaator, 1976

2103,siksaator, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Postitus Postitas Vaalo »

Algselt postitas: siksaator
Algselt postitas: teitur
06 suunad ja koopaliisude puudumine võtab välimuse kohe ühe hinde alla, vähemalt minu silmis. Keevita auk 03suunale parajaks ja sa ei kahetse.
On keegi seda augu ümber modifitseerimist teinud? Raske ettevõtmine?
Kod. Freestyle teemas on sellest juttu ja pilte.

Muide ega see uus tagumine tiib 01/011 oma ei ole või on liistuaugud lihtsalt puudu?

[Muudetud: 13-12-2009 Vaalo]
f
freestyle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Juul 2008 14:24
Asukoht: tallinn
Autod: Soovin jagada teistega oma autopilte, osta varuosasid.

Postitus Postitas freestyle »

Minu teemast saad jah natukene aimu, kuid sulle nii omast tarkusest, kui plekki taha hakkad keevitama siis ära lase kohe tervet ringi vana augu seest keevist täis. targem oleks punktida, kui vähegi kannatab. minul tõmbas tiiva jube loppi nii et pidin hiljem üleliia tööd tegema. See juhtus just liigse kuuma tõttu ning kui võimalik keevita ennem need tükid sinna taha ära et oleks kohe hea ka korralikult keevis puhtaks lasta ja kruntida, sest hiljem kui tiib juba küljes on see üsna ebamugav. Aga aukude märkimise jaoks tegin shablooni, peaks teine veel kusagil alles olema, kuid ei tea kui kasutsukõlblik enam teine..

[Muudetud: 14-12-2009 freestyle]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Vaalo: tegu ikka 03/06-e tagatiivaga aga lihtsalt liistuaugud puudu, mis on muidugi kukeköha ise puurida:P.
Freestyle: aitäh õpetussõnade eest;).

Aega veel selle suunatule koha ümber tegemisega on, sest plekke hakkan külge keevitama vb alles tuleval suvel:rolleyes. Endal siin muidugi väike kihk panna ikka valge klaasiga 06-e suunatuled:rolleyes. 03-e romb suunatulele pole ju valgeid klaase?:puzzled
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: siksaator
... Endal siin muidugi väike kihk panna ikka valge klaasiga 06-e suunatuled:rolleyes. 03-e romb suunatulele pole ju valgeid klaase?:puzzled
Tuuning tuuningu pärast ei too kunagi häid tulemusi. Otsi läikivad-uued 03 suunad ja ma arvan, et kui külge proovid, jääd isegi rahule. 06 suunad on disaini mõttes 03 omade kõrval suur samm tagasi. Ja tiivaääre liistud pane ka tagasi;)
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Kui võimalus siis pane 03-me suunad , aga eks iga omanik ehitab endale autot:).Aga neid uusi tiivapealseid 03-me suundasi pole eriti saada.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Postitus Postitas Vaalo »

Algselt postitas: kristjan92
Aga neid uusi tiivapealseid 03-me suundasi pole eriti saada.
Tallinnas Lauliku tänava poes olid need küll täiesti olemas, 30 krooni tükk kui ma ei eksi. Aga noh see oli 2 aastat tagasi ka...
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Ah eks nende suunatulede üle ole veel aega mõelda ka;).
Täna käisin garaazis ja valmis sai tehtud Sierra 90A geneka ülemine kinnituskõrv ehk siis nüüd on genekas ilusti omal kohal, ära pingutatud ning juhtmed ühendasin ka ära;). Proovida/käivitada veel autot ei jõudnud, sest külm puges naha vahele:rolleyes. Homme plaanis siis auto käima panna ja vaadata, kas asi toimib või ei:P.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Täna sai auto käima pandud ja ennäe imet, genekas töötabki ja laeb ilusti;). Geneka paigalduse võib nüüd lõppenuks lugeda;).
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Vahepeal nagu eriti midagi polegi teinud:rolleyes. Vahetasin paar juhet geneka juures uute vastu ning geneka 14,0V pingeregulaatori vahetasin 14,5V pingeregulaatori vastu. Nüüd peaks nagu vähe võimsam laadimine olema:rolleyes. Genekas siis töötamise ajal ei ulu ega vilise ning rihm jookseb ka ilusti peal:P. Geneka jutu lõpetuseks veel see, et tegu siis Ford Sierra 2,3D/Fordi V6 mootori genakaga (pandi siis neid nendele diislitele millel igasugused elektrilisad peal olid);).
Geneka ülemise kinnituskõrva teen veel kunagi hästi tiba ümber, et too veepumba küljes olev osa jääks natuke rohkem kandma:
Pilt
Pilt
Vahepeal soetatud rool:
Pilt
Nii ta siis hetkel seisab:
Pilt

[Muudetud: 3-1-2010 siksaator]
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Generaator.

Postitus Postitas SexSix »

Generaator pärit diiselmootoriga auto pealt. Kuna diislitel väiksed pöörded siis ka generaatoril väike rihmaseib. Kas sa ei arva, et Lada 3500-4000 pööret liigasuurt pöörete arvu ei tekita generaatorile? Pildi järgi tuleb umbes 3 korrutada mootori pöörete arv: 10500-12000!!!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: SexSix
Generaator pärit diiselmootoriga auto pealt. Kuna diislitel väiksed pöörded siis ka generaatoril väike rihmaseib. Kas sa ei arva, et Lada 3500-4000 pööret liigasuurt pöörete arvu ei tekita generaatorile? Pildi järgi tuleb umbes 3 korrutada mootori pöörete arv: 10500-12000!!!
Samasugust generaatorit kasutati ka Fordi V6 mootoritel (rihmaseib sama suur). Nii on mulle räägitud;).
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Fordi rihmaseib.

Postitus Postitas SexSix »

Aga kui suur on Fordil väntvõlli otsas olev rihmaseib? Äkki väiksem kui Ladal? Ja V6 ei ole kindlasti tavakasutuses nii kõrgete pööretega kui Lada.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: SexSix
Aga kui suur on Fordil väntvõlli otsas olev rihmaseib? Äkki väiksem kui Ladal? Ja V6 ei ole kindlasti tavakasutuses nii kõrgete pööretega kui Lada.
Kahjuks Fordi väntvõlli rihmaseibi suurust ma ei tea:rolleyes. Minu masin kuskil rajal piitsa saama ei hakka ning usun ka, et pöörete laeks jääb kuskil 5000 pööret. Aga eks elame näeme, mis tollest generaatorist saab, kui ta antud kompotti ei sobi, siis alati võimalus ju midagi uut/teistsugust sinna panna;). Usun, et päris laiali ta ikka ei lenda;).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: siksaator
Usun, et päris laiali ta ikka ei lenda;).
Lendab ja kuidas veel,
rootori mähised hakkavad vastu staatorit käima ja ongi kogu lugu :) ega midagi peale selle, et kole hääl, laadimine kadunud ja pingeregulaator hukas muidugi ei juhtu...

Samas kui lähtuda nüüd majanduslikust aspektist siis rahaline kadu agregaadi purunemise korral on tühine seega - kuni kestab ja ise rahul oled pole mõtet ju torkida..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: siksaator
Usun, et päris laiali ta ikka ei lenda;).
Lendab ja kuidas veel,
rootori mähised hakkavad vastu staatorit käima ja ongi kogu lugu :) ega midagi peale selle, et kole hääl, laadimine kadunud ja pingeregulaator hukas muidugi ei juhtu...

Samas kui lähtuda nüüd majanduslikust aspektist siis rahaline kadu agregaadi purunemise korral on tühine seega - kuni kestab ja ise rahul oled pole mõtet ju torkida..
Lahenduseks oleks siis suurema rihmaseibi panek genekale?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Või...

Postitus Postitas SexSix »

...sebida väiksem väntvõlli otsa. Rallymehed kasutavad.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: SexSix
...sebida väiksem väntvõlli otsa. Rallymehed kasutavad.
Sigulli originaal geneka rihmaseib oleks siis enamvähem paraja mõõduga selle kompoti külge?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Oleks küll.
Genekas ei pea hirmsa kudiga ringi uhama.
Kui lahtiühendatud genekat laua peal testida (vaevalt et oled nii teinud), siis on ilusti näha, et aku laadimiseks vajalikud amprid-voldid saabuvad ka lihtsalt peoga hoo sisse andmisel.
Päris aeglaseks ka ei maksa teha - seibi taga olev ventikas ei suuda enam jahutada, nagu peaks. Eriti siis, kui rohkem tarbijaid järel.

Kui lada seib võllile ei sobi, kasuta treiali abi.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

seda õnnestuks isegi keevitada - fordi südamikule lada välimine äär

kui ilusti teha jääb tugev ja sirge ka
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Hetkel siis veel toda geneka rihmaseibi ei hakka vahetama, sest vahest on vaja ainult teda nii palju liigutada, et garaazi ette ja sealt vahest veel mingi 500m edasi:rolleyes. Gaasi ka hullusti ei anna niiet, toda väikest sõitmist peaks too kannatama:P. Mõõtsin ka need rihmaseibid ära supleriga: suuruste vaheks tuli siis 1cm ehk siis Fordi geneka oma on 1cm läbimõõdult väiksem.
Tühikäigul (~1100 pööret) toidab genekas praegu kõik elektrit vajavad vidinad ära- proovi pärast panin maki järgi, võimu ning kaks supparit ka ning VOL-i oli kuskil poole peal ja laadimist näitas 14.0V:P (tol hetkel olid lähituled järel aga ka täistulesid ei tõmmanud tühikäigul vilkuma:D).
Täna sai ka uste kinnituspolte lahti tehtud- need, mis löökkruvikeerajaga ei tulnud, neil sai lihtsalt poldipead maha puuritud:P. Eks nüüd kui tuttaval aega on, siis krudin uksed maha ja vast tema juures saan pahteldamis ja kruntimistööd ustele/luukidele teha aga eks näis;).

[Muudetud: 7-1-2010 siksaator]
Vasta