41. leht 43-st

Postitatud: 18 Juun 2013 16:07
Postitas Priidic
Et teinekord vihm ei segaks, muretse endale toode Rain Away v mõni analoog, siis võid kojamehe üldse boksi jätta. :)

Postitatud: 18 Juun 2013 16:52
Postitas uzzac
Ma mudu seda kasutangi, aga seekord ununes peale kanda. Kojamees oli vana vaha maha nühkinud ja seal oli väga kehva vaade. Kõrvalt kus vaha veel oma tööd tegi nägi pilt hoopis teistsugune välja :D

Postitatud: 20 Juun 2013 09:56
Postitas uzzac
Käisin, sõitsin ja kirjutasin, aga pilti tegi Sergei. STCC ja BaTCC @ auto24ring

kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/06/rootslaste-pealetung/
Pilt

Postitatud: 13 Aug 2013 13:32
Postitas uzzac
Käisime Riias paarutuamas. Reedel esimestes vabatrennides harjusin rajaga, polnud ju seal 2 aastat käinud. Samuti on vahepeal muutunud ülekanne ja käigud ei olnud teps mitte samas kohas kus harjunud olin. Laupäevane hommikune trenn oli kergelt niisekl rajal, kus käisin ikkagi slikiga peal, et katsetada pidamist juhuks kui stardis sadama hakkab. Kvall juba kuivas ja isiklik rekord 1:35.7, ning kümnes stardikoht 20-st võistlejast.

Stardis lasin paar autot mööda kartuses kusagile lõksu jääda ja auto ära lõhkuda. Sõidus hakkasin jälitama ning suutsin mitu kohta parandada. Kui 12-st ringist oli 6-7 läbitud märkasin, et mootori temp kisub katlaselt kõrgeks. Lülitasin sisse sund venti ja ikka ei muutunud. Otsisin jahedamat õhku ja sõitisin sirgel eessõitva auto tuulest välja, kuid ikka ei aidanud. Hoidsin siiski lõpuni peal, kuid oli tunda, et jõudu enam nii palju ei ole kui varem ja 1 ring enne lõppu pidin veel ühe koha loovutama. Kinnises boksis selgus, et vesi ongi mootorist suurem määral kadunud, ning veepumba trenaaži august tilgub teist üsna usinalt. Logi näitas maks temperatuuriks 125c ning pideval tiksus temp 110c piirimail.

Teiseks stardiks asenduspumpa ei õnnestunud leida, ning jäigi üle asjad kokku pakkida. BalticOpen arvestuses tõis koju 4.da koha punnid ja 1600 arvestuses sõitsin üksi, ning sealt esimese sõidu esikoht :)

Järgmine start on juba 24 august Pärnus auto24ringil, ning tänaseks on auto saanud uue veepumba, lastud korra soojaks, mõõtsime kompressiooni, mis oli kuumalt kõigis silindrites võrdselt 14. Lahti ei hakka võtma, ning starti lähme sellisena nagu ta hetkel on.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 13 Aug 2013 13:43
Postitas VäikeMägilane
No vast ei teind liiga jah...aga õli tasub ikkagi ära vahetada
ja vaadata mis seal sees on.
Mis nende käikudega siis on, et ei istu?

Hea, et ikka sigull pildis on, edu!

Postitatud: 13 Aug 2013 14:47
Postitas uzzac
Õli vast läheb jah uus, kuigi temp üle 110c ei kippunud. Samas mingit tükke seal sees näha ei saa, sest kartesrist sodi kätte ilma selle eemaldamiseta ei saa. Kui tükid on läbi pumba käinud, siis on pump õhtal sekundiga.

Käiguvahetused lihtsalt uue ülekandega teistes kohtades ja tuli ümber harjuda. Seal kus varem sai 4-nda või 5-ndaga läbi olid nüüd käigud vastavalt 3 ja 4.

Postitatud: 13 Aug 2013 16:41
Postitas VäikeMägilane
ma pidasin silmas õli kätevahel libistades ja nuusutades;)
et kas märkab jahutusvedelikku seal sees või on ilus puhas, tükke ei usu et tuleb nii naljalt läbi veesärgi:)

Postitatud: 13 Aug 2013 17:19
Postitas uzzac
Hea õnne korral võib mõni kolvitükk ju sisse vilksata :)

Aga õli oli iseenesest puhas - ei paistnud vee jääki. Samas kuivkarteri puhul ongi õli natuke rohkem koorelikööri moodi juba niisama. Kindluse mõttes saab uus sisse ikka.

Postitatud: 23 Aug 2013 15:11
Postitas uzzac
Homme olen Pärnus taas joonel. Kel mahti tulge pöialt hoidma.

Postitatud: 17 Sept 2013 14:09
Postitas uzzac
Pärnu viimasel etapil ikkagi selgus, et mootor kuuma ei pea. Koormuse all ketras tempi kohe lakke ning vaikselt töristades sõitsin mõlemad stardid ära. Punne on vaja teenida, et hooaja kokkuvõttes kolmas koht koju tooa. Nüüd laupäeval lähen jälle sõitma, kuid vahepeal on pea maas käinud ja tehtud korda. Siiski oli neljanda silindri põlemiskambris väike auk, mis sai kinni keevitaud, ning kahes esimeses sisselaske kanalis mikropraod spets liimiga taastatud. Loodame, et peab, sest lõpuni on mõlemas stardis vaja saada. Lisaks sellele teen oma debüüdi BMW 325 Cupis, sest õnnestus hea kokkuleppega rentida korralik stardivalmis masin, ning proovin BMW konkurentsis kusagile etteotsa trügida. Lihtne ei saa see olema, sest esimest korda istun roolitaha uuele autole alles laupäeva esimeses vabatrennis. Jällegi on oodatud kõik tublid toetajad ja pöidlahoidjad auto24ringile.

Postitatud: 17 Sept 2013 14:11
Postitas VäikeMägilane
Pöidlad pihus!

BMW-ga sõitnud reeglina VAZi tagasi ei tule - loodan, et VAZ oli on ja jääb siiski edasi:)

Postitatud: 17 Sept 2013 14:45
Postitas uzzac
See on eriprojekt. Õnnestub proovida ja plaanis oli ühe BMW etapi kaasategemine juba ammu. LADA FOREVER! :)

Postitatud: 17 Sept 2013 16:22
Postitas VäikeMägilane
 
uzzac kirjutas:See on eriprojekt. Õnnestub proovida ja plaanis oli ühe BMW etapi kaasategemine juba ammu. LADA FOREVER! :)
nooh... elame näeme

ei midagi tõsist, aga kahju kui ühtegi VAZi enam rinkal ei ole...sa nagu viimane mohikaanlane meil seal ju!
A kui sa lõpetad siis ma hakkan rallile lisaks ka rinkad sõitma!
Loodan siiralt et seda ei juhtu

Postitatud: 23 Sept 2013 09:54
Postitas uzzac
Nüüd laupäeval, toimus järjekordne kihutamine. Kuna BMW proovimise soov on juba mõnda aega hinges püsinud, siis sai lisaks Ladale jõudu proovitud ka BMW 325 Cupis. Autoks millega rajale läksin oli auto24ringi enda rendikas, mis kunagi kandnud Kolditsa nime. Kvallis Ladaga kolmas aeg, Raivo ja Andrese Camarode järel. BMW-ga õnnestus uisutada kiiruselt üheksandana üle joone. Õudne kuidas need uued Kumhod ikka ei pidanud. Üldse! Teised sõitjad sai kehva rehviga paremini hakkama või oli neil parem seadistus, sest minu bemm ei tahtnud üldse kurvis sirgena püsida.

Esimene start oli Ladaga, kus õnnestus Camarode järel kolmas koht koju tuua. Lõpuks pääsesein 2013 aastal poodiumile! BMW start oli natuke huvitavam, sest esimeses kurvis tekkis paras segadus, ning jäi päris korralikult lõksu. Ühe koha suutsin stardikohaga võrreldes tagasi võtta ja lõpetasin kaheksandana.

Teine start Ladaga tuli BMW omale kohe otsa. Umbes 10 minutit sain vast hinge tõmmata, kui tuli uuesti rooli istuda. Seekord samuti start kolmandast ruudust. Esimesel ringil sõitis Raivo Spin FM kurvis otseks ja lõhkus Camaro ninaosa ning pöördus boksidesse parandama. Edasi sõitsin Andrese järel teisel kohal, ning üritasin rehve säästes lõpuni jõuda. Suur oli minu üllatus kui ühel hetkel seisis Andres oma Chevy kõrval rajaveerel. Edasi püüdsin jamasid vältida ja lihtsalt rajal püsida, ning üle joone tulingi ESIMESENA! See omakorda tähendas, et tõin lõpuks, peale üheksat hooaega koju Eesti Meistritiitli. JUHUU!

Tähistada siiski ei saanud, sest kohe pidi tormama BMW II starti. Ega suurt ei olnud muutunud, sest autol ikka tagaosal pidamist polnud, ning uisutades õnnestus taas ühe koha võrra positsiooni parandada. Üle joone tulime Klaari ja Jugalaga praktiliselt kõrvuti.

Selline sai meie 2013 hooaeg, mis lõpeb ikka maru magusal ja rõõmsal noodil. Näeme jälle aastal 2014!

Pilt

Postitatud: 23 Sept 2013 10:36
Postitas VäikeMägilane
Hea et auto koos püsis ja ise vigu ei teinud - õnnitlused!
Mis oli sul BMW-ga parim ringi aeg ja mis Ladaga?

Lugesin ka Postamehest aga ei uskunud.

Postitatud: 23 Sept 2013 12:25
Postitas SexSix
"Baltic Open klassis tuli saadud punktidega Eesti meistriks Kaspar Aruvee."
Arvasin, et Postamees paneb pange. Õnnitlused! Järgmine hooaeg veel suurem nälg tulla meistriks!

Postitatud: 23 Sept 2013 12:36
Postitas VäikeMägilane
Pidin ka tekstid uuesti läbulugema, et arusaada kes ikkagi meister on:) Esiti sain aru, et tegu etapi võiduga ainult...
No ikka joppab ka vahest:)))

Nüüd siis ruttu sponsoritelt raha lunima, sest argument on taskus.

Postitatud: 24 Sept 2013 00:05
Postitas robi
Õnnitlused ka minu poolt, lisaks sellele, et sul jätkub visadust paistab, et ka saatus on soosiv. Võidulugu paistab hea klassikaline "underdog" dream olevat.

Postitatud: 26 Sept 2013 10:02
Postitas uzzac
auto24ringi 2013 aasta viimane autode võidusõit läbi minu silmade.

kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/09/if-at-fir ... ry-harder/
Pilt

Postitatud: 24 Jaan 2014 10:38
Postitas uzzac
Oh jummel kui kaua pole siia uuendusi kirjutanud.

Järgmiseks aastaks oleme võtnud käsile 16V projekti, mis tegelikult on juba üsna poole peal. Lõpetada on vaja sisselase ja väljalase, kuid pea ise on sobitatud ja hetkel on käsil klapivedrude/tõukurite otsimine ja omavahel kombineerimine.

Ideaalis sooviks lisaks ~30hj ja ~40nm, mis peaks 2.0 meestel elu üsna keeruliseks tegema. Niipea kui soojem, hakkan ise rohkem Pärnus isal abis käima ja siis peaks veel kiiremini rajale saama. Esimene etapp ei olegi omaette eesmärk, sõidame siis kui valmis saame.