2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 609
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: 2102, Samara Baltic

#801

Postitus Postitas Priidic » 18 Juun 2013 16:07

Et teinekord vihm ei segaks, muretse endale toode Rain Away v mõni analoog, siis võid kojamehe üldse boksi jätta. :)
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:

KÕIK FOORUMIST VÄLJA JA KOKKUTULEKUTELE!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#802

Postitus Postitas uzzac » 18 Juun 2013 16:52

Ma mudu seda kasutangi, aga seekord ununes peale kanda. Kojamees oli vana vaha maha nühkinud ja seal oli väga kehva vaade. Kõrvalt kus vaha veel oma tööd tegi nägi pilt hoopis teistsugune välja :D

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#803

Postitus Postitas uzzac » 20 Juun 2013 09:56

Käisin, sõitsin ja kirjutasin, aga pilti tegi Sergei. STCC ja BaTCC @ auto24ring

kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/06/rootslaste-pealetung/
Pilt

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#804

Postitus Postitas uzzac » 13 Aug 2013 13:32

Käisime Riias paarutuamas. Reedel esimestes vabatrennides harjusin rajaga, polnud ju seal 2 aastat käinud. Samuti on vahepeal muutunud ülekanne ja käigud ei olnud teps mitte samas kohas kus harjunud olin. Laupäevane hommikune trenn oli kergelt niisekl rajal, kus käisin ikkagi slikiga peal, et katsetada pidamist juhuks kui stardis sadama hakkab. Kvall juba kuivas ja isiklik rekord 1:35.7, ning kümnes stardikoht 20-st võistlejast.

Stardis lasin paar autot mööda kartuses kusagile lõksu jääda ja auto ära lõhkuda. Sõidus hakkasin jälitama ning suutsin mitu kohta parandada. Kui 12-st ringist oli 6-7 läbitud märkasin, et mootori temp kisub katlaselt kõrgeks. Lülitasin sisse sund venti ja ikka ei muutunud. Otsisin jahedamat õhku ja sõitisin sirgel eessõitva auto tuulest välja, kuid ikka ei aidanud. Hoidsin siiski lõpuni peal, kuid oli tunda, et jõudu enam nii palju ei ole kui varem ja 1 ring enne lõppu pidin veel ühe koha loovutama. Kinnises boksis selgus, et vesi ongi mootorist suurem määral kadunud, ning veepumba trenaaži august tilgub teist üsna usinalt. Logi näitas maks temperatuuriks 125c ning pideval tiksus temp 110c piirimail.

Teiseks stardiks asenduspumpa ei õnnestunud leida, ning jäigi üle asjad kokku pakkida. BalticOpen arvestuses tõis koju 4.da koha punnid ja 1600 arvestuses sõitsin üksi, ning sealt esimese sõidu esikoht :)

Järgmine start on juba 24 august Pärnus auto24ringil, ning tänaseks on auto saanud uue veepumba, lastud korra soojaks, mõõtsime kompressiooni, mis oli kuumalt kõigis silindrites võrdselt 14. Lahti ei hakka võtma, ning starti lähme sellisena nagu ta hetkel on.

Pilt

Pilt

Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#805

Postitus Postitas VäikeMägilane » 13 Aug 2013 13:43

No vast ei teind liiga jah...aga õli tasub ikkagi ära vahetada
ja vaadata mis seal sees on.
Mis nende käikudega siis on, et ei istu?

Hea, et ikka sigull pildis on, edu!
Festina lente!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#806

Postitus Postitas uzzac » 13 Aug 2013 14:47

Õli vast läheb jah uus, kuigi temp üle 110c ei kippunud. Samas mingit tükke seal sees näha ei saa, sest kartesrist sodi kätte ilma selle eemaldamiseta ei saa. Kui tükid on läbi pumba käinud, siis on pump õhtal sekundiga.

Käiguvahetused lihtsalt uue ülekandega teistes kohtades ja tuli ümber harjuda. Seal kus varem sai 4-nda või 5-ndaga läbi olid nüüd käigud vastavalt 3 ja 4.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#807

Postitus Postitas VäikeMägilane » 13 Aug 2013 16:41

ma pidasin silmas õli kätevahel libistades ja nuusutades;)
et kas märkab jahutusvedelikku seal sees või on ilus puhas, tükke ei usu et tuleb nii naljalt läbi veesärgi:)
Festina lente!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#808

Postitus Postitas uzzac » 13 Aug 2013 17:19

Hea õnne korral võib mõni kolvitükk ju sisse vilksata :)

Aga õli oli iseenesest puhas - ei paistnud vee jääki. Samas kuivkarteri puhul ongi õli natuke rohkem koorelikööri moodi juba niisama. Kindluse mõttes saab uus sisse ikka.

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#809

Postitus Postitas uzzac » 23 Aug 2013 15:11

Homme olen Pärnus taas joonel. Kel mahti tulge pöialt hoidma.

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#810

Postitus Postitas uzzac » 17 Sept 2013 14:09

Pärnu viimasel etapil ikkagi selgus, et mootor kuuma ei pea. Koormuse all ketras tempi kohe lakke ning vaikselt töristades sõitsin mõlemad stardid ära. Punne on vaja teenida, et hooaja kokkuvõttes kolmas koht koju tooa. Nüüd laupäeval lähen jälle sõitma, kuid vahepeal on pea maas käinud ja tehtud korda. Siiski oli neljanda silindri põlemiskambris väike auk, mis sai kinni keevitaud, ning kahes esimeses sisselaske kanalis mikropraod spets liimiga taastatud. Loodame, et peab, sest lõpuni on mõlemas stardis vaja saada. Lisaks sellele teen oma debüüdi BMW 325 Cupis, sest õnnestus hea kokkuleppega rentida korralik stardivalmis masin, ning proovin BMW konkurentsis kusagile etteotsa trügida. Lihtne ei saa see olema, sest esimest korda istun roolitaha uuele autole alles laupäeva esimeses vabatrennis. Jällegi on oodatud kõik tublid toetajad ja pöidlahoidjad auto24ringile.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#811

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Sept 2013 14:11

Pöidlad pihus!

BMW-ga sõitnud reeglina VAZi tagasi ei tule - loodan, et VAZ oli on ja jääb siiski edasi:)
Festina lente!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#812

Postitus Postitas uzzac » 17 Sept 2013 14:45

See on eriprojekt. Õnnestub proovida ja plaanis oli ühe BMW etapi kaasategemine juba ammu. LADA FOREVER! :)

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#813

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Sept 2013 16:22

 
uzzac kirjutas:See on eriprojekt. Õnnestub proovida ja plaanis oli ühe BMW etapi kaasategemine juba ammu. LADA FOREVER! :)


nooh... elame näeme

ei midagi tõsist, aga kahju kui ühtegi VAZi enam rinkal ei ole...sa nagu viimane mohikaanlane meil seal ju!
A kui sa lõpetad siis ma hakkan rallile lisaks ka rinkad sõitma!
Loodan siiralt et seda ei juhtu
Festina lente!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#814

Postitus Postitas uzzac » 23 Sept 2013 09:54

Nüüd laupäeval, toimus järjekordne kihutamine. Kuna BMW proovimise soov on juba mõnda aega hinges püsinud, siis sai lisaks Ladale jõudu proovitud ka BMW 325 Cupis. Autoks millega rajale läksin oli auto24ringi enda rendikas, mis kunagi kandnud Kolditsa nime. Kvallis Ladaga kolmas aeg, Raivo ja Andrese Camarode järel. BMW-ga õnnestus uisutada kiiruselt üheksandana üle joone. Õudne kuidas need uued Kumhod ikka ei pidanud. Üldse! Teised sõitjad sai kehva rehviga paremini hakkama või oli neil parem seadistus, sest minu bemm ei tahtnud üldse kurvis sirgena püsida.

Esimene start oli Ladaga, kus õnnestus Camarode järel kolmas koht koju tuua. Lõpuks pääsesein 2013 aastal poodiumile! BMW start oli natuke huvitavam, sest esimeses kurvis tekkis paras segadus, ning jäi päris korralikult lõksu. Ühe koha suutsin stardikohaga võrreldes tagasi võtta ja lõpetasin kaheksandana.

Teine start Ladaga tuli BMW omale kohe otsa. Umbes 10 minutit sain vast hinge tõmmata, kui tuli uuesti rooli istuda. Seekord samuti start kolmandast ruudust. Esimesel ringil sõitis Raivo Spin FM kurvis otseks ja lõhkus Camaro ninaosa ning pöördus boksidesse parandama. Edasi sõitsin Andrese järel teisel kohal, ning üritasin rehve säästes lõpuni jõuda. Suur oli minu üllatus kui ühel hetkel seisis Andres oma Chevy kõrval rajaveerel. Edasi püüdsin jamasid vältida ja lihtsalt rajal püsida, ning üle joone tulingi ESIMESENA! See omakorda tähendas, et tõin lõpuks, peale üheksat hooaega koju Eesti Meistritiitli. JUHUU!

Tähistada siiski ei saanud, sest kohe pidi tormama BMW II starti. Ega suurt ei olnud muutunud, sest autol ikka tagaosal pidamist polnud, ning uisutades õnnestus taas ühe koha võrra positsiooni parandada. Üle joone tulime Klaari ja Jugalaga praktiliselt kõrvuti.

Selline sai meie 2013 hooaeg, mis lõpeb ikka maru magusal ja rõõmsal noodil. Näeme jälle aastal 2014!

Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#815

Postitus Postitas VäikeMägilane » 23 Sept 2013 10:36

Hea et auto koos püsis ja ise vigu ei teinud - õnnitlused!
Mis oli sul BMW-ga parim ringi aeg ja mis Ladaga?
Festina lente!

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Lugesin ka Postamehest aga ei uskunud.

#816

Postitus Postitas SexSix » 23 Sept 2013 12:25

"Baltic Open klassis tuli saadud punktidega Eesti meistriks Kaspar Aruvee."
Arvasin, et Postamees paneb pange. Õnnitlused! Järgmine hooaeg veel suurem nälg tulla meistriks!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#817

Postitus Postitas VäikeMägilane » 23 Sept 2013 12:36

Pidin ka tekstid uuesti läbulugema, et arusaada kes ikkagi meister on:) Esiti sain aru, et tegu etapi võiduga ainult...
No ikka joppab ka vahest:)))

Nüüd siis ruttu sponsoritelt raha lunima, sest argument on taskus.
Festina lente!

Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

#818

Postitus Postitas robi » 24 Sept 2013 00:05

Õnnitlused ka minu poolt, lisaks sellele, et sul jätkub visadust paistab, et ka saatus on soosiv. Võidulugu paistab hea klassikaline "underdog" dream olevat.

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#819

Postitus Postitas uzzac » 26 Sept 2013 10:02

auto24ringi 2013 aasta viimane autode võidusõit läbi minu silmade.

kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/09/if-at-fir ... ry-harder/
Pilt

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#820

Postitus Postitas uzzac » 24 Jaan 2014 10:38

Oh jummel kui kaua pole siia uuendusi kirjutanud.

Järgmiseks aastaks oleme võtnud käsile 16V projekti, mis tegelikult on juba üsna poole peal. Lõpetada on vaja sisselase ja väljalase, kuid pea ise on sobitatud ja hetkel on käsil klapivedrude/tõukurite otsimine ja omavahel kombineerimine.

Ideaalis sooviks lisaks ~30hj ja ~40nm, mis peaks 2.0 meestel elu üsna keeruliseks tegema. Niipea kui soojem, hakkan ise rohkem Pärnus isal abis käima ja siis peaks veel kiiremini rajale saama. Esimene etapp ei olegi omaette eesmärk, sõidame siis kui valmis saame.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 13 külalist