5. leht 43-st

Postitatud: 05 Apr 2008 22:42
Postitas an12dukas
Nii, sidur käes:spin
Kaugel pildid on?:)

Postitatud: 06 Apr 2008 00:16
Postitas uzzac
oh tööd on nii palju et ei jõua igast asjast pilte teha....täna said autole klaasid(pleksid) külge ja homme salong veel viimast korda rulli aj valge värviga üle ja siis kiirelt kärmelt järgmine nv autot kokku laduma...krt nii kiire on juba...ja kui koos siis sammud kohe karksi nuia poole et saaks pilli stendi ja siis kohe rajale trenni...soomest saabusid ka wilwoodi sadulad msi peaks ka külge saama...oi oi oi kui palju on teha...


aga nüüd jah uus hooratas 4.7kg käes...vana 3.6 kg ka veel varuks alles...siduri plaat sai ka lastud üle treida...vahetatud kõik silla osad(uniballid) ja kõik poldid ka uued sest somm va jobu oli võtnud küll polte jamutreid suva järgi..iga mutter või polt oma mõõdus jne..nüüd sild alt ära kahe 19 võtmega :D:o:o


aa ja sünniaastast niipalju et mingi jutt oli 1978 :O

[Muudetud: 5-4-2008 uzzac]

Postitatud: 06 Apr 2008 02:55
Postitas Moss
Algselt postitas: uzzac
üks mahukas artikkel ilmumas...
Tohutult mahukas oli küll :lol
Ei, tegelt vahva. Sel aastal vist esimese AutoLehe ostsin. Kahtlemata üks minu lemmikmasinatest siin lehel, olin ka täiesti vaimustuses peale Linnaringi kus soomlased sellega veel paarutasid.

Postitatud: 06 Apr 2008 22:15
Postitas uzzac
sain täna kätte Wilwoodi superlite sadulad...aga need kurat ei mahu kohe mitte kuidagi 13" ratta sisse...mingi 5cm spaceri peaks panema siis mahuks :(


niiet kui kellegil on huvi siis sellised asjad müügis...hinna täpsustan

Postitatud: 27 Apr 2008 23:35
Postitas uzzac
nonii ...väike update jälle siis...auto koos lõpuks ometi...kõik olulisemad asjad on valmis ja järgmine nv riiga minek on juba 90% kindel...viimane asi veel oli et karteri tihend va risu hakkas lekkima ja see sai täna ära vahetatud...iseasi ka pidama jääb ei tea ennem 1 mai...sest vareem rajale ei jõua uuesti...sõitmas käisin laupäeval...jube äge oli üle pika aja ja see quaife sisuga lühikeste vahedega otse kast on jumala mahe asi...poleks nüüd seda head mootorit stendis ära küpsetanud siis oleks pärnus 1.00.00 aega sõitmine suht reallne tundunud...aga peale sai ajutiselt eelmise hooaja 97kw mootor mis pärnus uue kastiga andis väiksel ringil juba 1sek kindlasti juurde kui mitte rohkem...


pildid ka tehtud aga julmalt suures formaadis niiet üles veel ei riputa aga kui nädala keskel jälle kodus pärnus olen siis õhtul vast viitsin tõmmelda ja need pildid väikseks tuunida..


PS! loodetavasti riiast saab jälle häid indoor kaamera kaadreid....

Postitatud: 05 Mai 2008 14:13
Postitas uzzac
huuh...riia nüüd siis seljataga...koju sealt koos võistluste kiireima ringi ja ühe teise koha ja ühe kolmanda koha karikaga...lisaks ka one hell of a video....video teen tuleva nv valmis ja panen youtube üles ka....lühidalt siis nii et kõik läks peaaegu 100% korda...oleks sõidud mõlemad 1 ring pikemad olnud oleks 2 esimest kohat suht lukus...napilt jäi puudu aga punkidega siis hetkel teisel kohal...esimesest kohast lahutab 14p ja kolmanada koha ees juhin 8p...

pildid ja muu kraam tulekul

Postitatud: 05 Mai 2008 16:24
Postitas Mikk
:o tubli töö
nüüd ainult esikoha püüdimne:)

Postitatud: 06 Mai 2008 23:34
Postitas uzzac

Postitatud: 19 Mai 2008 11:44
Postitas uzzac
kaunas selleks korraks seljataga...kõvasti koinimist oli nagu leedus ikk kohane..tehniline nõudis ajuvabu asju..nagu pleksiklaasi sertifikaat ja puuri sertifikaati...lõpuks sai ikka mõistus pähe meestele ja meie rajale...esimese korar koht Nemuno zieda rajal ja omas klassis 4 koht ningi kiireima rinigiaja mehest 1 sek maas pole üldse paha tulemus..arvetsades et mul ikak veel vahel eelmise aasta 97kw mootor...

videod üritan ka üle panna...on mida vaadata

Postitatud: 29 Juun 2008 22:47
Postitas uzzac
läbi raskuste läbitud ka pärnu etapp...laupäeval trennis sai otsa käigukastil 5 käik ja selle tulemusena ka nigel kvalifikatsiooni aeg...pühapäevases hommiku trennis kadus aegajalt jõud autol...veaks arvasime olevat ära hõõrdunud jagaja - süütepooli juhe...kahjuks proovida ei saanud väga et kas selles kotermann peitus..starti minnes selgus et siiski ei...sai siis esimene start ära löristatud kuidagimoodi ja ennem teise starti kiire brainstormingu käigus krudisin maha ühe karpa düüsi katte ja selgus et esimese silindri düüs oli lahti vibreerinud..see kinni ja uus kommukas ja küünlad igaks juhuks ja paslii sõitu...õnne kombel seal see viga oligi...teine start langesin stardisaginas elviimasele...tulise võidusõidu tulemisena oma klassis teises sõidus 6 koht (9-st) ja kokkuvõttes sai mingist 6-7 sõitjast möödutud...väga ärge oli neid uusi BMW 325 klassis mehi ära õgida üksteise järel...lõpptulemuseks kokkuvõttes 7 koht kahjuks aga kogemuse võrra rikkam ja loodame et 2 nädala pärast on parem...

aeg siis kiireim 1:03.528...kõik esimesed 5 tüüpi olid 0,5 sek sees aegadega..müstika...

kes kohal oli sai vast nauditavat võidusõitu nautida

Postitatud: 29 Juun 2008 23:10
Postitas AaClub
Esimeses sõidus oli jah kuulda et auto podises kudagi kahtlaselt, teine sõit oli jah autol juba ilusam hääl ja minek ka parem.
Aga kus klaasi ära lõhkusid? kellelt kivi said? :P

Postitatud: 29 Juun 2008 23:49
Postitas uzzac
latõ?? see kie?? või kes iganes...valge golf II...risu lõikas sirgele nii julmalt ja tegi üks null mul klaasile...hea lahmoonakas oli see kivi ka...nägin et tuleb klaasi...tõmbasin pea alla korraks reaksioonist...hea litakas käis ka:D

thank god for triplex....:)....kiirus oli mingi ~150 ja selline raudtee kivi ei suutnud läbi klassi tungida...see teeb tava autoga liigeldes tuju kohe rõõmsamaks...

Postitatud: 30 Juun 2008 22:06
Postitas noottaur
Vedas :D Aga sul pidavat mingeid videoid ka ju olema kaunast.. millal need netti üles paned?

Postitatud: 30 Juun 2008 23:16
Postitas uzzac
täitsa meelest läinud...nüüd pärnust ei saanud ühtegi kaadrit sest unustasime kaamera ära selle sagimise ja remontimise käigus

Postitatud: 13 Juul 2008 20:12
Postitas uzzac
teine pärnu ka seljataga nüüd...esimene sõit 6.dalt kohalt teiseks ja II start siis esireast...kõik läks hästi ak teise stardi esimesel kahel ringil, aga peale neid läks katki üks tagasilla kinnitus ja selle tagajärjel gardaani kummimuhv ja selle tagajärjel omakorda käigukasti korpus ja sidurikoda...

las siis videod räägivad enda eest
I start
http://youtube.com/watch?v=CK9Jh8fr4QM
http://youtube.com/watch?v=P4wi8Yv6DtQ

II start koos pauguga
http://youtube.com/watch?v=uaI26ZhhN4M

Postitatud: 05 Aug 2008 19:02
Postitas noottaur
Auto korras?

Postitatud: 07 Aug 2008 09:47
Postitas uzzac
auto töökorras koos uue mootoriga..sai eelmine nv testimas käidud pärnus ja vahe on kardinaalne...aga kahjuks on peas selline tobe mõte et kohe läheb p*tsi midagi...loodan et see ära kaob...võistluste sees ei ole aega õnneks selle peale mõelda aga trenni ringid olid küll masendavad...aegu ei sõitnud sest taga olid mingid lambi rehvid aga minek on perssega tuntavalt parem...käike saab ikka hulga kiiremini lapata sirgel ja kurvist viskab välja nagu lingust...tagumine stabikas sai ka külge timmitud tagasi ja kurvides andis päris hästi tunda kuidas auto jõuga powerit maha surub...sekundi peak ikka maha saama kui mitte rohkem...et siis stabiilse 1:03,5 pealt 1:02,5 peale...



ps! see laupäev nüüd pärnus KRABA race 2008 (tasuta üritus) kus selgub eesti meister...hetkel 4 koht punkidega ebaõnne tõttu eelmistel etappidel aga kolmandast kohast lahutab vaid 8p mis peaks olema sõidetav...hope for the best!

www.kraba.ee/race

Postitatud: 07 Aug 2008 09:57
Postitas olaaf
loodame parimat siis, et kestaks mootor, peaks rehv ja kannataks käigukast poolteljed ja reduktor :cool:

Postitatud: 07 Aug 2008 10:24
Postitas uzzac
aitäh aitäh

tulge kõik kel vähegi võimalik rajaäärde kaasa elama...kavas on ka ringraja veokite demosõit!

Postitatud: 10 Aug 2008 12:12
Postitas hendu
Sai käidud vaatamas Kraba Racet ning mõned klõpsud uzzacu masinast. Väga äss masin ja täitsa hästi liikus, edu ja jäksu omanikule!
Pilt

Pilt

Pilt

Veel on mõned pildid sõitudest, aga vaja veidi sortida ja siis saaks ülesse lükata need.

[Muudetud: 10-8-2008 hendu]