40. leht 43-st

Postitatud: 17 Dets 2012 15:11
Postitas uzzac
Käisin väljamaal, nägin ajalugu ja ringrada, aga mitte Ladat.

Pilt

Postitatud: 24 Dets 2012 08:48
Postitas france2
Palju selline ekraan ka maksab?

Postitatud: 19 Veebr 2013 09:47
Postitas uzzac
Stanceworks leidis meie Lada pildi kusagilt. Epic proud moment :smokin




 
france2 kirjutas:Palju selline ekraan ka maksab?
Hind netis täitsa olemas - £995.00 exc VAT

Postitatud: 22 Apr 2013 12:02
Postitas uzzac
Pikka aega pole autot näinud, ega midagi teinud. Vaikselt hakkab aga ilm lubama ja jalg tatsuma, et saaks ainult rajale. See aasta tõime auto talvekorterist otse Pärnusse ja hakkasime otsast pihta. Kõige esmasem asi mida tegime oli tagasilla ülekande vahetamine. 4.88 jäi uuel Pärnu rajal väheseks, sest enne kiiret kurvi (nüüd Velt Motocenter kurv) olin juba viiendaga piirajas. Asemele tellisime Soomest Lautamäki Motorspordist 4.56 arvuga hammaspaari, ning terve laupäeva hukkasime selle vahetamisele. Tuhat proovimist ja kokku-lahti võtmist, ning lõpuks olime rahul tulemusega. Hambumist testisime värviga ja jälg jäi kenasti ühtlaselt kogu hambale. Uue tükiga on 8000 pöörde juures kiiruseks vana 184km/h asemel ~200km/h.


Pilt

Pilt

Watts lingi keskmine polt saab ka uue puksi, sest lõtk oli juba ebameeldivalt suur. Õnneks on isal nädalake puhkust ja viib tükid töösse.

Veel sai kokku mootori alumine ots, mis nüüd ootab pea valmimist, ning seejärel võib juba kõik ülejäänud tükid autole külge kruvida. Kahjuks unustasin uue displei Tallinna ja see jäigi omale kohale sobitamata. Tuppa leiab uue koha ka OMP HTE 400 iste, sest vana homologeering on aegunud.

Lisaks olemasolevale südamele valmistame veel ühe - tagavaraks. Sinna sisse läheb uus H-keps koos Wiseco kolviga, ning pea on hetkel ka uus valmimas Liguri garaažis. Siis on 2 komplektset kärts-mürts mootorit, juhuks kui ühega peaks midagi juhtuma. Surveastme ajasime 12.5 kanti, ning eks paistab mis saama hakkab.

Esimene etapp on 11.05 auto24ringil, kuid kahjuks viibin Eestist eemal ja ei saa osaleda. Järgimine kord kui joonele saab panna on 14-15.06 ja selleks ajaks on kõik kindlasti valmis. Esimesed prooviringid tahaks ära teha mai kuus.

Postitatud: 23 Apr 2013 12:11
Postitas botzor
Watts link = nö "diagonaal varras"? Mis see parem on kui originaal? Olen sarnast süsteemi ka vfts'idel näinud.

Postitatud: 23 Apr 2013 14:01
Postitas RLV
Watts link-i erinevus võrreldes nö. diagonaal reaktiiv vardaga.
http://www.youtube.com/watch?v=a8cJCqWkfgk
Teinekord abistab google. Mõtteaineks või nii...

Postitatud: 23 Apr 2013 14:14
Postitas uzzac
Ja mitte ainult. Lisaks püsib sild ka omal kohal kui ta auto suhtes üles alla liigub. Panhard rod-iga liigub aga sild samal juhul auto kere suhtes kas vasakule või paremale.

Pilt

Postitatud: 23 Apr 2013 15:44
Postitas ToM
Aga liigub sul rinkal üldse tagaots nii palju et oleks märgatav vahe?

Postitatud: 23 Apr 2013 20:10
Postitas uzzac
Uuel rajal enam mitte, aga parem on kui rattad samas jäljes oleks. Pikas lauges kurvis võiks auto natuke "koera" jooksma vast hakata, aga kuna võrdlus puudub, siis teooriaks see jääb.

Postitatud: 23 Apr 2013 22:11
Postitas botzor
Aitähh, väga hea info!

Postitatud: 04 Mai 2013 22:44
Postitas uzzac
Sellal kui teised juba testivad autosid on meie oma jätkuvalt osadena. Täna sai kast alla, mootori alumine ots aistevahele. Ühendasime kõik õlivollad ja el. veepumba lõdvikud. Tegin valmis uue armatuurlaua taguse kuhu kinnitasin uue LCD displei ja selle juhtimiseks mõeldud nupupaneeli. Ainsa kellana läks omale kohale tagasi mehhaniline õlirõhk, millest igaks juhuks ei tahaks loobuda.

Pea on veel Grossmani juures tegemises, kuid varsti saame sellegi tagasi ja siis on veel mõni üksik juhe+volla ja rajale. Tegelikult on veel pidurid ka õhutamata, sest vedelik sai otsa ja Castroli sinist just igast poest ei osta ka.

Ise kaon Eestist nädalaks ajaks, peale mida tuleb vutt-vutt viimased tööd lõpetada. Tahaks juba sõita :)

Postitatud: 15 Mai 2013 17:18
Postitas uzzac
Kui mina nädal aega mööda Euroopat luftitasin tegi isa valmis esipidurid, mis näevad välja sellised.

Pilt

Pilt

Pilt

Lõpuks üks pilt ka uuest näidikupaneelist

Pilt

Postitatud: 10 Juun 2013 10:18
Postitas ttanelt
Kuidas autoga on? Jõuab reedeks rajale?

Postitatud: 10 Juun 2013 12:12
Postitas uzzac
Peaks jõudma. Käisime laupäeval esimesi ringe tegemas ja kõik püsis koos. Tahab veel kõvasti seadistamist saada, aga vähemalt pidurid ja ülekanne toimivad korralikult. Neljapäeval plaanime teha tõsisema seadistamise päeva ja võistlusetele olen end igatahes kirja juba pannud.

Postitatud: 16 Juun 2013 14:35
Postitas VäikeMägilane

Postitatud: 17 Juun 2013 10:57
Postitas uzzac
Lühidalt läks sedasi - Trennides timmisime autot ja harjusin rajaga. Reedel kvallis sõitsin niiskel rajal tutika slikiga välja II aja ja vihmasesse starti läksin juba vihmakatel. Stardis avastasin et kojamees ei tööta enam, mis tegi sõitmise päris tülikaks. Finišisse jõudsin IV kohal, mis arvestades konkurente on väga kõva sõna. Laupäeval oli õnneks kuiv ja stardiruut oli eelmise sõidu aegade põhjal, ehk IV taas. 3 konkurenti kooles ära ja finišis taas IV. Omas 1600 arvestuses sõitnis uhkes üksinduses ja seega 2x I koht :) Pikemalt pajatan juba Petrolheads.EE vahendusel ja väike videomontaaž ka parasjagu pooleli. Parim ringiaeg jäi 1.27,458.

Pilt

Tulemused - BalticOpen

Postitatud: 17 Juun 2013 13:33
Postitas VäikeMägilane
mis siis seda 1600 klassi enam pole või lihtsalt ei ilmunud kohale kedagi ja punktid said kirja sul?

Postitatud: 17 Juun 2013 14:01
Postitas uzzac
Nüüd on selliselt, et sõidan Baltic Open klassis -1600 arvestuses. Veel on sellised klassid mis siis kõik koos joonele pannakse:
Class 1:-1600cm³
Class 2:-2000cm³
Class 3:-3000cm³
Class 4: 3000+ cm³
Class 5: GT
Class 6: X1 (prototüüp)

Point ongi selles, et erineva kubatuuriga autod saaks koos sõita. Tähtis on ju ringiaeg ja see, et oleks kellega koos kihutada. Vana Super1600 muudeti Kumho Challenge'ks ja kõik läksid üle 15" monorehvile (tänavarehv). Mulle meeldib sõita slikiga ja kiiresti, seega on see Kumho selline üsna nigel valik. Varsti proovin selle õuduse enda auto all ära ja eks siis paistab, kas lähen mõnes sõidus ka Kumho klassis peale või mitte.

Postitatud: 17 Juun 2013 14:25
Postitas VäikeMägilane
jasna 'pedal to the metal' then!

PS: kui tõesti Soomerit alistada tahad, siis on olemas ka 2.016V Lada koned 3xx nukkadega ja s.a.13 - väidetavalt 240hp @ 9000

Postitatud: 18 Juun 2013 12:25
Postitas uzzac