2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#781

Postitus Postitas uzzac » 17 Dets 2012 15:11

Käisin väljamaal, nägin ajalugu ja ringrada, aga mitte Ladat.

Pilt

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#782

Postitus Postitas france2 » 24 Dets 2012 08:48

Palju selline ekraan ka maksab?

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#783

Postitus Postitas uzzac » 19 Veebr 2013 09:47

Stanceworks leidis meie Lada pildi kusagilt. Epic proud moment :smokin

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater


 
france2 kirjutas:Palju selline ekraan ka maksab?

Hind netis täitsa olemas - £995.00 exc VAT

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#784

Postitus Postitas uzzac » 22 Apr 2013 12:02

Pikka aega pole autot näinud, ega midagi teinud. Vaikselt hakkab aga ilm lubama ja jalg tatsuma, et saaks ainult rajale. See aasta tõime auto talvekorterist otse Pärnusse ja hakkasime otsast pihta. Kõige esmasem asi mida tegime oli tagasilla ülekande vahetamine. 4.88 jäi uuel Pärnu rajal väheseks, sest enne kiiret kurvi (nüüd Velt Motocenter kurv) olin juba viiendaga piirajas. Asemele tellisime Soomest Lautamäki Motorspordist 4.56 arvuga hammaspaari, ning terve laupäeva hukkasime selle vahetamisele. Tuhat proovimist ja kokku-lahti võtmist, ning lõpuks olime rahul tulemusega. Hambumist testisime värviga ja jälg jäi kenasti ühtlaselt kogu hambale. Uue tükiga on 8000 pöörde juures kiiruseks vana 184km/h asemel ~200km/h.


Pilt

Pilt

Watts lingi keskmine polt saab ka uue puksi, sest lõtk oli juba ebameeldivalt suur. Õnneks on isal nädalake puhkust ja viib tükid töösse.

Veel sai kokku mootori alumine ots, mis nüüd ootab pea valmimist, ning seejärel võib juba kõik ülejäänud tükid autole külge kruvida. Kahjuks unustasin uue displei Tallinna ja see jäigi omale kohale sobitamata. Tuppa leiab uue koha ka OMP HTE 400 iste, sest vana homologeering on aegunud.

Lisaks olemasolevale südamele valmistame veel ühe - tagavaraks. Sinna sisse läheb uus H-keps koos Wiseco kolviga, ning pea on hetkel ka uus valmimas Liguri garaažis. Siis on 2 komplektset kärts-mürts mootorit, juhuks kui ühega peaks midagi juhtuma. Surveastme ajasime 12.5 kanti, ning eks paistab mis saama hakkab.

Esimene etapp on 11.05 auto24ringil, kuid kahjuks viibin Eestist eemal ja ei saa osaleda. Järgimine kord kui joonele saab panna on 14-15.06 ja selleks ajaks on kõik kindlasti valmis. Esimesed prooviringid tahaks ära teha mai kuus.

Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

#785

Postitus Postitas botzor » 23 Apr 2013 12:11

Watts link = nö "diagonaal varras"? Mis see parem on kui originaal? Olen sarnast süsteemi ka vfts'idel näinud.

RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

#786

Postitus Postitas RLV » 23 Apr 2013 14:01

Watts link-i erinevus võrreldes nö. diagonaal reaktiiv vardaga.
http://www.youtube.com/watch?v=a8cJCqWkfgk
Teinekord abistab google. Mõtteaineks või nii...

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#787

Postitus Postitas uzzac » 23 Apr 2013 14:14

Ja mitte ainult. Lisaks püsib sild ka omal kohal kui ta auto suhtes üles alla liigub. Panhard rod-iga liigub aga sild samal juhul auto kere suhtes kas vasakule või paremale.

Pilt

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#788

Postitus Postitas ToM » 23 Apr 2013 15:44

Aga liigub sul rinkal üldse tagaots nii palju et oleks märgatav vahe?
m'kay

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#789

Postitus Postitas uzzac » 23 Apr 2013 20:10

Uuel rajal enam mitte, aga parem on kui rattad samas jäljes oleks. Pikas lauges kurvis võiks auto natuke "koera" jooksma vast hakata, aga kuna võrdlus puudub, siis teooriaks see jääb.

Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

#790

Postitus Postitas botzor » 23 Apr 2013 22:11

Aitähh, väga hea info!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#791

Postitus Postitas uzzac » 04 Mai 2013 22:44

Sellal kui teised juba testivad autosid on meie oma jätkuvalt osadena. Täna sai kast alla, mootori alumine ots aistevahele. Ühendasime kõik õlivollad ja el. veepumba lõdvikud. Tegin valmis uue armatuurlaua taguse kuhu kinnitasin uue LCD displei ja selle juhtimiseks mõeldud nupupaneeli. Ainsa kellana läks omale kohale tagasi mehhaniline õlirõhk, millest igaks juhuks ei tahaks loobuda.

Pea on veel Grossmani juures tegemises, kuid varsti saame sellegi tagasi ja siis on veel mõni üksik juhe+volla ja rajale. Tegelikult on veel pidurid ka õhutamata, sest vedelik sai otsa ja Castroli sinist just igast poest ei osta ka.

Ise kaon Eestist nädalaks ajaks, peale mida tuleb vutt-vutt viimased tööd lõpetada. Tahaks juba sõita :)

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#792

Postitus Postitas uzzac » 15 Mai 2013 17:18

Kui mina nädal aega mööda Euroopat luftitasin tegi isa valmis esipidurid, mis näevad välja sellised.

Pilt

Pilt

Pilt

Lõpuks üks pilt ka uuest näidikupaneelist

Pilt

ttanelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2012 14:41
Asukoht: Rapla
Autod: Vaz 2107

#793

Postitus Postitas ttanelt » 10 Juun 2013 10:18

Kuidas autoga on? Jõuab reedeks rajale?

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#794

Postitus Postitas uzzac » 10 Juun 2013 12:12

Peaks jõudma. Käisime laupäeval esimesi ringe tegemas ja kõik püsis koos. Tahab veel kõvasti seadistamist saada, aga vähemalt pidurid ja ülekanne toimivad korralikult. Neljapäeval plaanime teha tõsisema seadistamise päeva ja võistlusetele olen end igatahes kirja juba pannud.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#795

Postitus Postitas VäikeMägilane » 16 Juun 2013 14:35

Festina lente!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#796

Postitus Postitas uzzac » 17 Juun 2013 10:57

Lühidalt läks sedasi - Trennides timmisime autot ja harjusin rajaga. Reedel kvallis sõitsin niiskel rajal tutika slikiga välja II aja ja vihmasesse starti läksin juba vihmakatel. Stardis avastasin et kojamees ei tööta enam, mis tegi sõitmise päris tülikaks. Finišisse jõudsin IV kohal, mis arvestades konkurente on väga kõva sõna. Laupäeval oli õnneks kuiv ja stardiruut oli eelmise sõidu aegade põhjal, ehk IV taas. 3 konkurenti kooles ära ja finišis taas IV. Omas 1600 arvestuses sõitnis uhkes üksinduses ja seega 2x I koht :) Pikemalt pajatan juba Petrolheads.EE vahendusel ja väike videomontaaž ka parasjagu pooleli. Parim ringiaeg jäi 1.27,458.

Pilt

Tulemused - BalticOpen

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#797

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Juun 2013 13:33

mis siis seda 1600 klassi enam pole või lihtsalt ei ilmunud kohale kedagi ja punktid said kirja sul?
Festina lente!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#798

Postitus Postitas uzzac » 17 Juun 2013 14:01

Nüüd on selliselt, et sõidan Baltic Open klassis -1600 arvestuses. Veel on sellised klassid mis siis kõik koos joonele pannakse:
Class 1:-1600cm³
Class 2:-2000cm³
Class 3:-3000cm³
Class 4: 3000+ cm³
Class 5: GT
Class 6: X1 (prototüüp)

Point ongi selles, et erineva kubatuuriga autod saaks koos sõita. Tähtis on ju ringiaeg ja see, et oleks kellega koos kihutada. Vana Super1600 muudeti Kumho Challenge'ks ja kõik läksid üle 15" monorehvile (tänavarehv). Mulle meeldib sõita slikiga ja kiiresti, seega on see Kumho selline üsna nigel valik. Varsti proovin selle õuduse enda auto all ära ja eks siis paistab, kas lähen mõnes sõidus ka Kumho klassis peale või mitte.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#799

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Juun 2013 14:25

jasna 'pedal to the metal' then!

PS: kui tõesti Soomerit alistada tahad, siis on olemas ka 2.016V Lada koned 3xx nukkadega ja s.a.13 - väidetavalt 240hp @ 9000
Festina lente!



Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist