2. leht 43-st

Postitatud: 14 Dets 2007 14:44
Postitas olaaf
rööbet suurendad spaceritega? või teed midagi suuremahulisemat?

Postitatud: 14 Dets 2007 15:29
Postitas uzzac
ette suuremad spacerid ja taha õige offsetiga velg+veidi spacerit ka

hea asi tehasest tellides velgedega on see et saad ise ET valida

[Muudetud: 14-12-2007 uzzac]

Postitatud: 15 Dets 2007 14:29
Postitas Moss
Äge kollane putukas, nägin seda aastaid tagasi Linnaringil sõitmas ja mul olid silmad nagu tõllarattad :o Mul ka muidu mõned küssad masina kohta. Räägi veits mis piduritega tehtud on ja palju Driftbox kurvis G-jõudu näidanud on? Tühikaal on asjal vist alla 800kg?

Postitatud: 16 Dets 2007 17:27
Postitas karel
kui võimalik, ehk viskad vedrustusest ka paar pilti? Täitsa huvitab, kuidas need coiloverid alla aretatud on.

Postitatud: 16 Dets 2007 19:50
Postitas uzzac
seni parim külgsuunaline G on olnud 1.25...tühikaal koos minuga on 920kg aga saaks palju vähemagahakkama kui poleks sellist min kaalu nõuet....põhimõtteliselt 750kg pole probleem saavutada...piduritega pole peaegu et miskit ette võetud...korralik motuli kuni 660 kraadi pidurivedelik, head brembo kettad ja ferodo racing 2500 klotsid...taga sama jutt ainult et volvo 740 stock pidurisadulad..ees siis stock lada pidurid



vedrustuse piltide kohta niipalju, et praegu on auto pulkadeks laiali ja pildistamien suht raske sest midagi nagu küljes ei ole hetkel...aga kui kokku paneb ja meeles on eks siis võib pilte uppida küll

Postitatud: 22 Dets 2007 12:25
Postitas uzzac
esimse hooaja pauguga lõpp

[Muudetud: 22-12-2007 uzzac]Pilt

Postitatud: 22 Dets 2007 12:26
Postitas uzzac
pea sa ka viga veidiPilt

Postitatud: 22 Dets 2007 12:30
Postitas uzzac
mõista mõista mis see on

[Muudetud: 22-12-2007 uzzac]Pilt

Postitatud: 22 Dets 2007 12:33
Postitas uzzac
tagasil valmis kujulPilt

Postitatud: 22 Dets 2007 12:34
Postitas uzzac
Volvo 240 sild Vaz 2101 allPilt

Postitatud: 22 Dets 2007 15:23
Postitas 2emty
Algselt postitas: uzzac
mõista mõista mis see on
sierra mootor ja käigukast ;)
sinu klassi järgi siis 1,6 :D
käigukast tundub väga type-9 moodi ehk siis 5 käiku?

Postitatud: 22 Dets 2007 15:46
Postitas uzzac
samara mootor ja T9 kast

Postitatud: 22 Dets 2007 18:40
Postitas w2rk
Paistab, et autoga palju vaeva nähtud, kuid mulle kui autospordist absoluutselt mitte midagi teadvale inimesele tekkis küsimus. Kas kopika kere on millegipoolest parem toorik kui mõni muu auto, et kas mõne teise auto kerele on äkki lihtsam ringraja masinat ehitada, või on tegu lihtsalt Ladafännist sõitjaga?

Postitatud: 22 Dets 2007 18:56
Postitas reiner
Mille tugevdus/kinnitus/vms see on?

[Muudetud: 22-12-2007 reiner]Pilt

Postitatud: 22 Dets 2007 21:31
Postitas uzzac
see kinnitus on taga stabika kinnitus

Postitatud: 22 Dets 2007 21:35
Postitas uzzac
Algselt postitas: w2rk
Paistab, et autoga palju vaeva nähtud, kuid mulle kui autospordist absoluutselt mitte midagi teadvale inimesele tekkis küsimus. Kas kopika kere on millegipoolest parem toorik kui mõni muu auto, et kas mõne teise auto kerele on äkki lihtsam ringraja masinat ehitada, või on tegu lihtsalt Ladafännist sõitjaga?
nii

asi lihtsalt selles et avanes hea võimalus osta selline valmis auto(siis oli ta üleni lada tehniak peal) ja nüüd on teda ajapikku arendatud siin vaikselt...auto on nimielt soome LadaCup 5 kordne meister ja seda 3 korda järjest...auto on ostetud 2005 aastal Linnaringilt kus ta eesti super 1600 poistele tegi julmalt silmad ette...sellest siis ka huvi antud isendi vastu...sai siis päevakese mõeldud ja peale viimast starti isegi veel sooja mootoriga ta minu omaks saigi :D


kuna teelpüsivus on autol minu klassis siiani parim siis ei oska hetkel paremat autot soovida ja ülds ega esiveolisega tagaveolisele rinkal vastu saagi...


PS! üritan uppida ka paar videot nii kokpitist kui ka sõitudest

Postitatud: 22 Dets 2007 21:40
Postitas PohlA
küsiks miks selline silla kinnitus hea on? ja kas silla kinnitus varrastel(reaktiiv-vardad) puksid ka on või on metall metalliga? ja kas seda t9 kasti kasutatakse vastupidavuse pärast?

[Muudetud: 22-12-2007 PohlA]

Postitatud: 22 Dets 2007 21:43
Postitas uzzac
Algselt postitas: PohlA
küsiks miks selline silla kinnitus hea on? ja kas silla kinnitus varrastel(reaktiiv-vardad) puksid ka on või on metall metalliga?
kõik on jäigad ühendsed (uniballid) välja arvatud vat link mis kerele kinnitub stock lada kummipuksidega

kõige selle eelised tulevad välja läbi sõidu ilu ja mõnu

Postitatud: 22 Dets 2007 21:48
Postitas PohlA
kas sul ka mõni pilt silla kere poolsetest kinnitustest on? ja kas ma saan õigesti aru et sild on reguleeritav ka?

Postitatud: 22 Dets 2007 22:00
Postitas uzzac
sild on igas suunas regullitav (välja arvatud külgkalle)...kerele kinnritb vat link origilaan paralleer varda kinnitud kohtadest ja ülejäänud on ise meisterdatud..pildid ka üritan sebida kohe