2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Küll ma olen vastu sellele kleepsu stiilile, kuidagi jube mage aga las autoomanik teeb mis tahab
Muidugi kleepsu I love sluts oleksin teiste alla jätnud, vale mulje jätab sõitjast .Muidu vinge
Muidugi kleepsu I love sluts oleksin teiste alla jätnud, vale mulje jätab sõitjast .Muidu vinge
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Käisime sõitmas. Lausa kaks korda.
Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.
Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.
Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77
Lõpetuseks veel mõni paremas valguses tehtud pilt luugist. Päevavalges ja ihusilmaga vaadeldes on tegu päris kena tükiga. I like it!
Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.
Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.
Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77
Lõpetuseks veel mõni paremas valguses tehtud pilt luugist. Päevavalges ja ihusilmaga vaadeldes on tegu päris kena tükiga. I like it!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Roolisüsteem ja pidurid toimivad imehästi. Vahepeal sai natuke rada lödistatud, sest õlipumba flants tuli pumba küljest lahti. Ju oli häda liigses vibratsioonis mis tuli vanadest ja kõveratest piduriketastest. Igatahes sai flants kõvema keermeliimiga kinni tagasi, aga uuesti rajale pole saanud. Nüüd nv superkrossi raames aitan ühte sõpra ja õhtul proovin Ladakesega jälle tiirutada. Superkrossil on kohal ka Albert Särg, kes meil autot seadistab. Mingid korrekturid ta juba kütusekaardis tegi, aga see on autost eemal valminud ja kindlasti vajab kerget ülekäimist. Oli teine päris rikas suurel koormusel, aga 25% gaasil jälle lahja. 15-16.09 on esimene etapp, selleks peab kõik jonksus olema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Poltide-mutrite alla, mis vibratsiooni kardavad, soovitan soojalt seibe.
http://mdmetric.com/nordlock/NL_cat_ENG.pdf
Kümmekond aastat töömasinal kasutusel, laitmiseks pole senini põhjust leidnud.
http://mdmetric.com/nordlock/NL_cat_ENG.pdf
Kümmekond aastat töömasinal kasutusel, laitmiseks pole senini põhjust leidnud.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Würthis on.
Aga nii pisikesi pole seal näinud ega kunagi kasutanud, sest probleemsed poldid algavad konkreetsel harveril 8mm mõõdust ja neidki on kõigest 4tk (mootori küljes).
Tulemus on enam-vähem sama, mis sinise liimi puhul, kuid jääb ära liimiga mökerdamine. Samuti on sissemurdunud poldi kättesaamise vaev väiksem, kui liimitud poldi puhul.
No ja kui mõni koost ei olegi loodud ühenduses seisma, siis nord-lock seibid ja liim käsikäes sunnivad seda juba igal juhul .
Aga nii pisikesi pole seal näinud ega kunagi kasutanud, sest probleemsed poldid algavad konkreetsel harveril 8mm mõõdust ja neidki on kõigest 4tk (mootori küljes).
Tulemus on enam-vähem sama, mis sinise liimi puhul, kuid jääb ära liimiga mökerdamine. Samuti on sissemurdunud poldi kättesaamise vaev väiksem, kui liimitud poldi puhul.
No ja kui mõni koost ei olegi loodud ühenduses seisma, siis nord-lock seibid ja liim käsikäes sunnivad seda juba igal juhul .
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Pean kurbusega tõdema, et sellel aastal Lada starti ei jõuagi. Eile raiskasime 4 tundi ringrajal häälestamisele mis tulemust ei andnud. Sai paigaldatud deto andur, mis praktiliselt kohe koormuse all viga hakkas näitama. Maadlesime, mis me maadlesime, aga jagu ei saanudki. Nüüd võtame mootori ükskord lahti ja laseme üle käia, sest tihendit sai alles vahetatud, mis oli ka detonatsioonist ära lennanud. On ikka jama selle autoga
Kuuma saanud mootoris tekkinud deto jäljed olid päris koledad, aga uue tihendiga kokku sai pandud.
Kuuma saanud mootoris tekkinud deto jäljed olid päris koledad, aga uue tihendiga kokku sai pandud.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kurja juur.
Kurja juur neljas silinder? Kõige kehvema jahutusega silinder?