2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Saime kätte airboxi. Sobib suurepäraselt :)
Pilt

Pilt

Pilt

Samuti on nüüd ühelpool kütusetorustikuga. Esimesel surveproovil juba ei tuvastanud ühtegi leket. Paistab, et õigeid tükke kasutades on probleeme vähe :)
Pilt

Pilt

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Eile saabus lõpuks see hetk, mil auto esimesed meetrid omal jõul liikus. Nüüd takistab sõitmist vaid paigast esisild, mille homme Pärnus paika timmime ja pühapäeval rajale :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Valmis ta saigi. Nüüd ei oskagi kuidagi olla :)



Ps. Teglt on mõned pisiasjad veel teha, aga sõitmist ei seganud miski. Korralikud proovitiirud teeme nädala sees, sest täna rajale ei pääsenud. Kodutänavatel paarkiiremat sai siiski tehtud :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kehvake pilt, aga mingit aimu saab kuidas tagaluuk nüüd välja näeb :)
Pilt
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Küll ma olen vastu sellele kleepsu stiilile, kuidagi jube mage aga las autoomanik teeb mis tahab :D
Muidugi kleepsu I love sluts oleksin teiste alla jätnud, vale mulje jätab sõitjast :D.Muidu vinge
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Käisime sõitmas. Lausa kaks korda.

Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.

Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.

Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77


Lõpetuseks veel mõni paremas valguses tehtud pilt luugist. Päevavalges ja ihusilmaga vaadeldes on tegu päris kena tükiga. I like it!

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kas teil elektrilist veepumpa paralleelselt ühendada kuidagi ei annaks ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Peaks saama ikka, aga mõtetu lisakoormus akule imo. Eriti kui praegune seade peaks kenasti toimima.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Pigem mõtlen seda, et mootori seiskamisel jätkuks vedeliku ringlemine. Põhimõtteliselt võiks ta lülitatav olla, et tuled näiteks maha ja lükkad lülitist pumba järgi. Nagu ma aru saan, siis genekat te ei kasuta?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Genekat ei ole jah. Sedasi teda kasutada oleks loomulikult vinge ja eks sellepärast ta valitud saigi, aga enamasti piisab ühest jahtutusringist, et kõik tempid alla tuleks. Kohapeal peale sõitu enamasti jahtuda pole vaja lasta.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Vahepeal õnnestub ka mitte-Ladaga rajal uhada.

kliki pilti
Pilt
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kuidas see uus roolisüsteem sõita oli?
m'kay
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Roolisüsteem ja pidurid toimivad imehästi. Vahepeal sai natuke rada lödistatud, sest õlipumba flants tuli pumba küljest lahti. Ju oli häda liigses vibratsioonis mis tuli vanadest ja kõveratest piduriketastest. Igatahes sai flants kõvema keermeliimiga kinni tagasi, aga uuesti rajale pole saanud. Nüüd nv superkrossi raames aitan ühte sõpra ja õhtul proovin Ladakesega jälle tiirutada. Superkrossil on kohal ka Albert Särg, kes meil autot seadistab. Mingid korrekturid ta juba kütusekaardis tegi, aga see on autost eemal valminud ja kindlasti vajab kerget ülekäimist. Oli teine päris rikas suurel koormusel, aga 25% gaasil jälle lahja. 15-16.09 on esimene etapp, selleks peab kõik jonksus olema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Poltide-mutrite alla, mis vibratsiooni kardavad, soovitan soojalt seibe.
http://mdmetric.com/nordlock/NL_cat_ENG.pdf
Kümmekond aastat töömasinal kasutusel, laitmiseks pole senini põhjust leidnud.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kõlab nagu lahendus. Kas Eestist ka selliseid saab? Meil suht väikseid vaja, M5 või oli isegi M4
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Würthis on.
Aga nii pisikesi pole seal näinud ega kunagi kasutanud, sest probleemsed poldid algavad konkreetsel harveril 8mm mõõdust ja neidki on kõigest 4tk (mootori küljes).
Tulemus on enam-vähem sama, mis sinise liimi puhul, kuid jääb ära liimiga mökerdamine. Samuti on sissemurdunud poldi kättesaamise vaev väiksem, kui liimitud poldi puhul.
No ja kui mõni koost ei olegi loodud ühenduses seisma, siis nord-lock seibid ja liim käsikäes sunnivad seda juba igal juhul ;).
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tuleb välja et isa on puhkuse ajal need sinna juba külge krudinud. Vot mis kõik salaja toimub :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Pean kurbusega tõdema, et sellel aastal Lada starti ei jõuagi. Eile raiskasime 4 tundi ringrajal häälestamisele mis tulemust ei andnud. Sai paigaldatud deto andur, mis praktiliselt kohe koormuse all viga hakkas näitama. Maadlesime, mis me maadlesime, aga jagu ei saanudki. Nüüd võtame mootori ükskord lahti ja laseme üle käia, sest tihendit sai alles vahetatud, mis oli ka detonatsioonist ära lennanud. On ikka jama selle autoga :)


Kuuma saanud mootoris tekkinud deto jäljed olid päris koledad, aga uue tihendiga kokku sai pandud.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Tuttav probleem, lihtne küsimus - mis põhjustas teil detonatsiooni?

Põhimõtteliselt oli meil sama vaatepilt, hetkel süüdistan kütet kuna see ainuke kahtlase väärtusega element. Teised asjad on kontrollitud ja vastavad vanadele kogemustele, millega kunagi probleeme ei olnud.
Festina lente!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kurja juur.

Postitus Postitas SexSix »

Kurja juur neljas silinder? Kõige kehvema jahutusega silinder?
Vasta