2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Põhjus on moottori ülekuumenemises mida põhjustas vedelikuga õlijahuti. Nii kui kuuma saab, nii deto sisse tuli, lisaks nüüd ilma kuumenemiseta põhjustab detot seadistamata mootor. Probleemiks või muutujaks on uus summuti. Oleks veel päev või kaks aega seal rajaääres nuppe keerata saaks pilli sõitma, aga no ei ole sellist võimalust. Hetkel kuulan maad, et vb saan BMW 325 Cupi masina rentida tulevaks etapiks. Mudu nagu ei saagi sõitma see aasta
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
palju see temp siis oli ja kui kaua? et detoneerima hakkaks?uzzac kirjutas:Põhjus on moottori ülekuumenemises mida põhjustas vedelikuga õlijahuti. Nii kui kuuma saab, nii deto sisse tuli, lisaks nüüd ilma kuumenemiseta põhjustab detot seadistamata mootor. Probleemiks või muutujaks on uus summuti. Oleks veel päev või kaks aega seal rajaääres nuppe keerata saaks pilli sõitma, aga no ei ole sellist võimalust. Hetkel kuulan maad, et vb saan BMW 325 Cupi masina rentida tulevaks etapiks. Mudu nagu ei saagi sõitma see aasta
bmw-ga sõitma lähed siis enam kollasesse ei taha istudagi;)
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tänavuse hooaja võib lugeda kõige ebameeldivamaks üldse. Koguaeg ainult ehita ja ehita, millal ükskord sõita saab? Vastan ise - laupäeval. Kuna OpenTrack saab olema viimane rajapäeva üritus Audruringil, siis proovime seal ikkagi õige hooga sõita saada. Vahepeal käis auto Viljandis Särje juures ja ta avastas, et hammasrihm on ühe hamba jagu valesti peal. Tuleb peegli ees endale vastu vahtimist tõmmata, sest kaheksa aasta jooksul, mil olen himmasrihma paigaldanud sellele autole peale pand, on see esimene kord kui nii pange panen. Lootus on nüüd õige hoog üles saada ja mingigi ringiaeg välja sõita. Elame-näeme.
Ahjaa, vahepeal sai sellise imeloomaga külgees sõitmist proovimas käidud -
kliki pilti
Ahjaa, vahepeal sai sellise imeloomaga külgees sõitmist proovimas käidud -
kliki pilti
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
OpenTrack seljataga. Auto töötas esimesest meetrist kuni paagi tühjenemiseni küllalt eeskujulikult. Algul läksin rajale mõttega sõita mõne ringi, aga kõik tundus toimivat ja otsustasin järjest kütta. Kokku tuli paagitäiega ringe 30 ja täpselt sessiooni lõpetava lipuga lõppes ka kütus. Õnneks veeresin boksini välja kuidagi moodi. Mootor laulis ja pidamine tekkis isegi vana kulunud slikiga. Pidurid vajavad natukene timmimist, sest tasakaalu päris paika ei saanudki veel. Ära sai unustatud remontida ka loksuv Watts link, mis tekitas suurel kiirusel päris huvitavaid olukordi. Õnneks suutsin sellest üle olla ja jalga peal hoida. Uuel rajal, nagu arvata oligi, jääb puudu sirgekiirusest, mida saab parandada pööretepiiraja tõstmisega, sest praegu jookseb auto ennem vana kiiret kurvi piirajasse @ 7800, mis teeb kiiruseks 180km/h. Kui tõstame piiraja 8300 peale saame kiiruseks juba natuke üle 190km/h, millest peaks piisama. Kahjuks aga teist kuiva sessiooni ei õnnestunudki sõita, sest rada ei kuivanud päris lõplikult ära. Tahtsin uute slikkidega aega parandada, sest tunne seda lubas. 1:26 peaks olema sõidetav. Igatahes, lõpptulemuseks jäi kuival kolmas aeg - 1:28.961 ja märjal rajal täis slikiga õnnestus kõige kiirem ring endale napsata - 1:38.907. Nüüd on auto otsaga Tallinnas ja ootab aega, et käia ära stendis, teha mõned ilusad pildid ning siis hakkame otsast lahti lammutama, et detojälgedega pea ära remontida ja vaadata mis karul kõhus veel huvitavalt on. Lõppskoor jäi korras mootoriga 43 ringi, millest 30 kuival ja suht põhjagaasiga. Kilomeetreid teeb see kokku 140 tuuri, mida on ikka aasta peale naeruväärselt vähe
Ajatabelid:
Kuival rajal
Märjal rajal
Petrolheads.ee lugu OpenTrackil toimunust
Pildivärki ka natu juurde
Ajatabelid:
Kuival rajal
Märjal rajal
Petrolheads.ee lugu OpenTrackil toimunust
Pildivärki ka natu juurde
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
bBlackDevil
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Dets 2011 11:39
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tänaseks on auto tegelikult osadeks kistud. Mootor koos kastiga on eemaldatud ja kuulub korrastamisele. Suurim ebameeldiv üllatus detoneerinud pea kõrval on aga purunenud kolb. Tükk on puudu täpselt sisselaske klapi kõrvalt. Arvatavasti ei jäänud piisavalt liha sinna. Ülejäänud osad olid korralikud.
Enne laialivõtmist käisime Sergeiga velodroomil valgust püüdmas.
Enne laialivõtmist käisime Sergeiga velodroomil valgust püüdmas.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kus kohas see boks teil asub? Facebookis ütleb, et tule astu boksist läbi ja sealt saab ka aga vastust ei saanud ainult, et kus kohas see asub.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Pole veel aasta jõudnud numbritki vahetada, kui meie juba jälle nuputame mida paremaks tuunida. Kindlasti käime üle pidurid, sest uuel rajal praegused enam sirgena ei püsinud. Kõik oli sama nagu eelnevad aastad, mil pole probleeme praktiliselt üldse olnud, kuid praegu jääb uuel rajal puudu. Esimesed sadulad koos kettaga kolivad tagasillale ja ette tellime suurema kolviga samad sadulad. Ketas on plaanis vaadata ainult vöö näol, mis kinnitub otse rummu külge. Selleks, et see kõik töötaks laseme treida uue rummu alumiiniumist, kus on ketta kinnitamiseks spets flants. Näidikute majandus käib samuti läbi uuenduskuuri. Tellitud on juba LCD dispei, mis asendab kõiki seniseid näidikuid. Mehhaanilise õlirõhu kella võibolla jätame alles, aga eks näis.
Ketas tuleb midagi sarnast
ja displei on selline
Displei tootja on sama mis ajulgi, seega peaks tegu olema plug-and-play süsteemiga. Ekraanile saab salvestada mitu nö lehekülge kus on ise valitud kujundus. Peaks väga hea ülevaatega tükk olema.
Ketas tuleb midagi sarnast
ja displei on selline
Displei tootja on sama mis ajulgi, seega peaks tegu olema plug-and-play süsteemiga. Ekraanile saab salvestada mitu nö lehekülge kus on ise valitud kujundus. Peaks väga hea ülevaatega tükk olema.