2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Käisin, sõitsin ja kirjutasin, aga pilti tegi Sergei. STCC ja BaTCC @ auto24ring
kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/06/rootslaste-pealetung/
kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/06/rootslaste-pealetung/
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Käisime Riias paarutuamas. Reedel esimestes vabatrennides harjusin rajaga, polnud ju seal 2 aastat käinud. Samuti on vahepeal muutunud ülekanne ja käigud ei olnud teps mitte samas kohas kus harjunud olin. Laupäevane hommikune trenn oli kergelt niisekl rajal, kus käisin ikkagi slikiga peal, et katsetada pidamist juhuks kui stardis sadama hakkab. Kvall juba kuivas ja isiklik rekord 1:35.7, ning kümnes stardikoht 20-st võistlejast.
Stardis lasin paar autot mööda kartuses kusagile lõksu jääda ja auto ära lõhkuda. Sõidus hakkasin jälitama ning suutsin mitu kohta parandada. Kui 12-st ringist oli 6-7 läbitud märkasin, et mootori temp kisub katlaselt kõrgeks. Lülitasin sisse sund venti ja ikka ei muutunud. Otsisin jahedamat õhku ja sõitisin sirgel eessõitva auto tuulest välja, kuid ikka ei aidanud. Hoidsin siiski lõpuni peal, kuid oli tunda, et jõudu enam nii palju ei ole kui varem ja 1 ring enne lõppu pidin veel ühe koha loovutama. Kinnises boksis selgus, et vesi ongi mootorist suurem määral kadunud, ning veepumba trenaaži august tilgub teist üsna usinalt. Logi näitas maks temperatuuriks 125c ning pideval tiksus temp 110c piirimail.
Teiseks stardiks asenduspumpa ei õnnestunud leida, ning jäigi üle asjad kokku pakkida. BalticOpen arvestuses tõis koju 4.da koha punnid ja 1600 arvestuses sõitsin üksi, ning sealt esimese sõidu esikoht
Järgmine start on juba 24 august Pärnus auto24ringil, ning tänaseks on auto saanud uue veepumba, lastud korra soojaks, mõõtsime kompressiooni, mis oli kuumalt kõigis silindrites võrdselt 14. Lahti ei hakka võtma, ning starti lähme sellisena nagu ta hetkel on.
Stardis lasin paar autot mööda kartuses kusagile lõksu jääda ja auto ära lõhkuda. Sõidus hakkasin jälitama ning suutsin mitu kohta parandada. Kui 12-st ringist oli 6-7 läbitud märkasin, et mootori temp kisub katlaselt kõrgeks. Lülitasin sisse sund venti ja ikka ei muutunud. Otsisin jahedamat õhku ja sõitisin sirgel eessõitva auto tuulest välja, kuid ikka ei aidanud. Hoidsin siiski lõpuni peal, kuid oli tunda, et jõudu enam nii palju ei ole kui varem ja 1 ring enne lõppu pidin veel ühe koha loovutama. Kinnises boksis selgus, et vesi ongi mootorist suurem määral kadunud, ning veepumba trenaaži august tilgub teist üsna usinalt. Logi näitas maks temperatuuriks 125c ning pideval tiksus temp 110c piirimail.
Teiseks stardiks asenduspumpa ei õnnestunud leida, ning jäigi üle asjad kokku pakkida. BalticOpen arvestuses tõis koju 4.da koha punnid ja 1600 arvestuses sõitsin üksi, ning sealt esimese sõidu esikoht
Järgmine start on juba 24 august Pärnus auto24ringil, ning tänaseks on auto saanud uue veepumba, lastud korra soojaks, mõõtsime kompressiooni, mis oli kuumalt kõigis silindrites võrdselt 14. Lahti ei hakka võtma, ning starti lähme sellisena nagu ta hetkel on.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Õli vast läheb jah uus, kuigi temp üle 110c ei kippunud. Samas mingit tükke seal sees näha ei saa, sest kartesrist sodi kätte ilma selle eemaldamiseta ei saa. Kui tükid on läbi pumba käinud, siis on pump õhtal sekundiga.
Käiguvahetused lihtsalt uue ülekandega teistes kohtades ja tuli ümber harjuda. Seal kus varem sai 4-nda või 5-ndaga läbi olid nüüd käigud vastavalt 3 ja 4.
Käiguvahetused lihtsalt uue ülekandega teistes kohtades ja tuli ümber harjuda. Seal kus varem sai 4-nda või 5-ndaga läbi olid nüüd käigud vastavalt 3 ja 4.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Pärnu viimasel etapil ikkagi selgus, et mootor kuuma ei pea. Koormuse all ketras tempi kohe lakke ning vaikselt töristades sõitsin mõlemad stardid ära. Punne on vaja teenida, et hooaja kokkuvõttes kolmas koht koju tooa. Nüüd laupäeval lähen jälle sõitma, kuid vahepeal on pea maas käinud ja tehtud korda. Siiski oli neljanda silindri põlemiskambris väike auk, mis sai kinni keevitaud, ning kahes esimeses sisselaske kanalis mikropraod spets liimiga taastatud. Loodame, et peab, sest lõpuni on mõlemas stardis vaja saada. Lisaks sellele teen oma debüüdi BMW 325 Cupis, sest õnnestus hea kokkuleppega rentida korralik stardivalmis masin, ning proovin BMW konkurentsis kusagile etteotsa trügida. Lihtne ei saa see olema, sest esimest korda istun roolitaha uuele autole alles laupäeva esimeses vabatrennis. Jällegi on oodatud kõik tublid toetajad ja pöidlahoidjad auto24ringile.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
nooh... elame näemeuzzac kirjutas:See on eriprojekt. Õnnestub proovida ja plaanis oli ühe BMW etapi kaasategemine juba ammu. LADA FOREVER!
ei midagi tõsist, aga kahju kui ühtegi VAZi enam rinkal ei ole...sa nagu viimane mohikaanlane meil seal ju!
A kui sa lõpetad siis ma hakkan rallile lisaks ka rinkad sõitma!
Loodan siiralt et seda ei juhtu
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Nüüd laupäeval, toimus järjekordne kihutamine. Kuna BMW proovimise soov on juba mõnda aega hinges püsinud, siis sai lisaks Ladale jõudu proovitud ka BMW 325 Cupis. Autoks millega rajale läksin oli auto24ringi enda rendikas, mis kunagi kandnud Kolditsa nime. Kvallis Ladaga kolmas aeg, Raivo ja Andrese Camarode järel. BMW-ga õnnestus uisutada kiiruselt üheksandana üle joone. Õudne kuidas need uued Kumhod ikka ei pidanud. Üldse! Teised sõitjad sai kehva rehviga paremini hakkama või oli neil parem seadistus, sest minu bemm ei tahtnud üldse kurvis sirgena püsida.
Esimene start oli Ladaga, kus õnnestus Camarode järel kolmas koht koju tuua. Lõpuks pääsesein 2013 aastal poodiumile! BMW start oli natuke huvitavam, sest esimeses kurvis tekkis paras segadus, ning jäi päris korralikult lõksu. Ühe koha suutsin stardikohaga võrreldes tagasi võtta ja lõpetasin kaheksandana.
Teine start Ladaga tuli BMW omale kohe otsa. Umbes 10 minutit sain vast hinge tõmmata, kui tuli uuesti rooli istuda. Seekord samuti start kolmandast ruudust. Esimesel ringil sõitis Raivo Spin FM kurvis otseks ja lõhkus Camaro ninaosa ning pöördus boksidesse parandama. Edasi sõitsin Andrese järel teisel kohal, ning üritasin rehve säästes lõpuni jõuda. Suur oli minu üllatus kui ühel hetkel seisis Andres oma Chevy kõrval rajaveerel. Edasi püüdsin jamasid vältida ja lihtsalt rajal püsida, ning üle joone tulingi ESIMESENA! See omakorda tähendas, et tõin lõpuks, peale üheksat hooaega koju Eesti Meistritiitli. JUHUU!
Tähistada siiski ei saanud, sest kohe pidi tormama BMW II starti. Ega suurt ei olnud muutunud, sest autol ikka tagaosal pidamist polnud, ning uisutades õnnestus taas ühe koha võrra positsiooni parandada. Üle joone tulime Klaari ja Jugalaga praktiliselt kõrvuti.
Selline sai meie 2013 hooaeg, mis lõpeb ikka maru magusal ja rõõmsal noodil. Näeme jälle aastal 2014!
Esimene start oli Ladaga, kus õnnestus Camarode järel kolmas koht koju tuua. Lõpuks pääsesein 2013 aastal poodiumile! BMW start oli natuke huvitavam, sest esimeses kurvis tekkis paras segadus, ning jäi päris korralikult lõksu. Ühe koha suutsin stardikohaga võrreldes tagasi võtta ja lõpetasin kaheksandana.
Teine start Ladaga tuli BMW omale kohe otsa. Umbes 10 minutit sain vast hinge tõmmata, kui tuli uuesti rooli istuda. Seekord samuti start kolmandast ruudust. Esimesel ringil sõitis Raivo Spin FM kurvis otseks ja lõhkus Camaro ninaosa ning pöördus boksidesse parandama. Edasi sõitsin Andrese järel teisel kohal, ning üritasin rehve säästes lõpuni jõuda. Suur oli minu üllatus kui ühel hetkel seisis Andres oma Chevy kõrval rajaveerel. Edasi püüdsin jamasid vältida ja lihtsalt rajal püsida, ning üle joone tulingi ESIMESENA! See omakorda tähendas, et tõin lõpuks, peale üheksat hooaega koju Eesti Meistritiitli. JUHUU!
Tähistada siiski ei saanud, sest kohe pidi tormama BMW II starti. Ega suurt ei olnud muutunud, sest autol ikka tagaosal pidamist polnud, ning uisutades õnnestus taas ühe koha võrra positsiooni parandada. Üle joone tulime Klaari ja Jugalaga praktiliselt kõrvuti.
Selline sai meie 2013 hooaeg, mis lõpeb ikka maru magusal ja rõõmsal noodil. Näeme jälle aastal 2014!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Lugesin ka Postamehest aga ei uskunud.
"Baltic Open klassis tuli saadud punktidega Eesti meistriks Kaspar Aruvee."
Arvasin, et Postamees paneb pange. Õnnitlused! Järgmine hooaeg veel suurem nälg tulla meistriks!
Arvasin, et Postamees paneb pange. Õnnitlused! Järgmine hooaeg veel suurem nälg tulla meistriks!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
auto24ringi 2013 aasta viimane autode võidusõit läbi minu silmade.
kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/09/if-at-fir ... ry-harder/
kliki pilti või http://petrolheads.ee/2013/09/if-at-fir ... ry-harder/
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Oh jummel kui kaua pole siia uuendusi kirjutanud.
Järgmiseks aastaks oleme võtnud käsile 16V projekti, mis tegelikult on juba üsna poole peal. Lõpetada on vaja sisselase ja väljalase, kuid pea ise on sobitatud ja hetkel on käsil klapivedrude/tõukurite otsimine ja omavahel kombineerimine.
Ideaalis sooviks lisaks ~30hj ja ~40nm, mis peaks 2.0 meestel elu üsna keeruliseks tegema. Niipea kui soojem, hakkan ise rohkem Pärnus isal abis käima ja siis peaks veel kiiremini rajale saama. Esimene etapp ei olegi omaette eesmärk, sõidame siis kui valmis saame.
Järgmiseks aastaks oleme võtnud käsile 16V projekti, mis tegelikult on juba üsna poole peal. Lõpetada on vaja sisselase ja väljalase, kuid pea ise on sobitatud ja hetkel on käsil klapivedrude/tõukurite otsimine ja omavahel kombineerimine.
Ideaalis sooviks lisaks ~30hj ja ~40nm, mis peaks 2.0 meestel elu üsna keeruliseks tegema. Niipea kui soojem, hakkan ise rohkem Pärnus isal abis käima ja siis peaks veel kiiremini rajale saama. Esimene etapp ei olegi omaette eesmärk, sõidame siis kui valmis saame.