1. leht 43-st

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Postitatud: 14 Aug 2007 20:51
Postitas uzzac
tegu siis 3.dat aastat minu küsutuses oleva ringraja 2101-ga...kes vähegi on end eesti ringraja ja eelkõige Super 1600 klassiga kursisi hoidnud peaks too masin teada olema küll

autost endast: samara mootor, sierra käimakast (T9) ja tagasild on volvo 240 alt (plokkdiffer ka ofcourse) vedrustus on kõik koni coiloverid...pilte lasen ka üles nv jooksul

Pilt

Postitatud: 15 Aug 2007 08:26
Postitas olaaf
palju stendis samara mootor kätte andnud on jõudu?
palju see mootor pöördeid teeb ka? 9/10k?
toitesüsteemi weberite või pritsega?
millal järgmised võistlused on, kus see auto liigub :)
rinka kohta jube vähe (=0) reklaami kahuks...
kui spetsiaalselt ei otsi ei tea midagi...

Postitatud: 15 Aug 2007 08:52
Postitas Valdz
Puma Racing Weekendil sõitis see auto www.ladaklubi.ee kleepsuga lausa ringi, kui ma midagi väga puusse ei pane ;)

Postitatud: 15 Aug 2007 09:31
Postitas dasf
ei pane jah meie klubikleeps oli auto peal:)

Postitatud: 15 Aug 2007 12:00
Postitas momo
Tegu järjekordse näitega lada potensiaalist motospordis, meeldis vaadata kuidas sirge peal golfe söödi. Kaspar on päris andekas sõitja ja usun et kui samara mootor veel 30 jõudu lisa annaks oleks kopikas esikoha konkurentsis. Puma racing weekendil tuli vist neljas koht (parandage mind kui eksin)tasub veel mainida et selline tulemus sõideti välja startides mõlemas sõidus tagareast. Järgmisena võib kopikat näha 01.-02.09 Riias.

Postitatud: 16 Aug 2007 21:15
Postitas uzzac
MOMO on asjaga väga hästi kursis...ja tuli jah 4 koht kokkuvõttes...esimene start olin rivis 8 ja lõpetasin 5 ja teine start jäin taharitta kuna auto ei tahtnud starterist käivituda ja kõrvalise abi kasutamise eest pidin startima viimaselt 13 kohalt....lõpptulemus 1start 5 koht ja 2 start 4 koht mis kokku tegi gi 4.da koha

vastused veel siis et hekel pöörded 7500 piiratud sest on "lahja" mootor vahel...viimaseks võistluseks pärnus sept keskel tahaks õige asja vahele saada mis teeb dünos ikka 115 kw ära (praegu oli düno 97kw)...hetkel kubatuur 1530 aga meie klassis 1640 lubatud ja hekel valmiv mootor tuleb 1635 kuubikut...niiet leedukad ja lätlased rsk hoidke alt...puudu on veel quaifest tellimisel olevad käimakasti ülekanded mis koos lisahobustega peaks pärnu ringrajal aja 1:01.00 peale viima lõpptulemisena....

toitena kasutusel 2x weber 45 avaga..pea on tehtud Pipra juures ja kokku lasud Härra Grossmani juures panna...alumine ots on kerged kepsud ja mahle kolvid...laksu mootor mis hakkab 8500 pööret laulma saab H profiiliga kepsud PO-racingult ja Wiseco sepistatud kolvid, mis kunagi on kõik kokku andnud surveastme 13.5 ja parim düno oli 196 hobust tagarattalt...see oli päris karm, kuid kahjuks andis üks klapivedru alla ja jooksutas klapi läbi kolvi...

Postitatud: 16 Aug 2007 22:13
Postitas tuhajuhe
Käisin ise ka vaatamas,kui jutt on kollasest ladast siis elasin ise ka selle minekule kaasa.Olin superkrossi meestega pundis ja need olid üllatunud lada minekust.

Postitatud: 18 Aug 2007 17:32
Postitas uzzac
täna tehtud värsked pildid siis ka nagu sai lubatud

http://www.zone.ee/uzzac/Lada%201600/


seletusi ka siis natsa....

armatuuris vasakult paremale: vee temp., pöörded, õli temp., õlirõhk ja keskel see must kandiline plönn on pöörete piiraja ja sigaretisüütaja auk on DriftBoxi toite jaoks


siis nupuplokis tähised:

TB - tagavara bensupump
B - bensupump
T - tuled
K - kojamees
DB - DriftBox
V - mootori ventilaator

[Muudetud: 18-8-2007 uzzac]

Postitatud: 20 Aug 2007 19:41
Postitas searil
ilus auto aga tahaks teada mis asi see driftbox on?

Postitatud: 20 Aug 2007 19:49
Postitas olaaf
Algselt postitas: searil
ilus auto aga tahaks teada mis asi see driftbox on?
google.ee esimene result:
http://www.driftbox.com


Pilt

Postitatud: 20 Aug 2007 19:52
Postitas uzzac
Algselt postitas: searil
ilus auto aga tahaks teada mis asi see driftbox on?
see on üks imepärane vahend oma sõiduoskuste stabiliseerimiseks ja üldse tulemuste ja erinevate seadete testimiseks

Postitatud: 20 Aug 2007 22:48
Postitas MuKi14
Algselt postitas: uzzac
see on üks imepärane vahend oma sõiduoskuste stabiliseerimiseks ja üldse tulemuste ja erinevate seadete testimiseks
Tekkis kohe selline küsimus, et kuskohast selliseid asju eestist ka saab?:rolleyes

Postitatud: 20 Aug 2007 23:42
Postitas momo
DC-ICE, Tuning.ee etc.etc.

Postitatud: 20 Aug 2007 23:52
Postitas uzzac
ainus litsenseeritud edasimüüja eestis on http://www.artman-racing.ee/artman/?mid=89&id=10
Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: uzzac
see on üks imepärane vahend oma sõiduoskuste stabiliseerimiseks ja üldse tulemuste ja erinevate seadete testimiseks
Tekkis kohe selline küsimus, et kuskohast selliseid asju eestist ka saab?:rolleyes

Postitatud: 26 Aug 2007 21:17
Postitas uzzac
nonii...tuleva nädalavahetusel on mina koos oma autoga riias biekernieki ringrajal actionis...loodame et mõnes pimedas betooniga kokku ei saa...

Postitatud: 03 Sept 2007 10:31
Postitas uzzac
nonii...biekerniekilt tervelt tagasi ja esimese korra kohta ülimalt positiivse tulemusega...kokkuvõttes 4 koht...sõit oli vihmas ja mulle tundmatul rajal...seega ülimalt rahul...rahvas tegi mu kopikale laineid kui möödusin ja poolehoid oli minul suurem kui teistel :)

Postitatud: 03 Sept 2007 12:35
Postitas momo
Õnnitlused:) Loodan et järgmine hooaeg hakkavad stabiilselt poodiumikohad tulema.

Postitatud: 03 Sept 2007 19:35
Postitas uzzac
kõige parem on see et kui ma pärnus viimastel etappidel (15-16 sept) olen Raul Karust mõlemad sõidud ees saan kokkuvõttes 2 koha :D

Postitatud: 16 Sept 2007 21:15
Postitas uzzac
sellekskorraks siis hooaeg seljataga...kokkuvõttes tuli ära 2 koht kindasti ja kui kõik veel plaanikohaselt ja reeglite kohaselt läheb siis võimalus ka päris eesti meistriks klassis Super1600 tulla...aga viimane etapp päenus läks suurepäraselt...mõlemas sõidus teine ja kiireim ringiaeg ka minu nimel..

järgmiseks hooajaks suured plaanid ja alla esikolmiku ei taha leppida

Postitatud: 14 Dets 2007 14:40
Postitas uzzac
nii olen tükk aega vaikinud siin foorumis niiet nüüd siis aeg väike update teha...


hooaeg lõppes siiski kokkuvõttes II kohaga, mis ei ole teps mitte halb...


talvised plaanid on aga suured...see nv hakkan autole külge aretama tiivalaindeid et suurenada auto rööbet ja et saaks tagarehvideks kasutusele võtta 215/510 R13 rehvid praeguste 185/535 R13 asemel...tagu velgeseks saavad 8*13 tolli veljed ( http://www.autoracing.fi/pics/comp_cxr.jpg )...laiendid mis külge aretan on pärit Raimo Kulli 2007 aasta Golf V ringraja autolt...niiet väljanägemine saab olema tige...lisaks plaan veel auto seest, kapoti alt ja pagassist valgeks värvida ja kere ka uuesti ilusaks kollaseks...lootetavasti saab kevadeks auto sõitma ja ennem esimest võistlust ka kõvasti trenni teha et esimesel etapil heal tasemel olla...