2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
tTormi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 96
- Liitunud: 29 Okt 2006 14:23
- Asukoht: lõuna-osariik räpina
- Autod: 2101 74
päris kiiresti liikusid rajal:DAlgselt postitas: uzzac
http://youtube.com/watch?v=B_-DAfwVvPw
väike vidioot ka siis 2006 aasta puma racing weekendist...
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Kas mootori ehitamisel pole kunagi mõelnud 16 klapise mootori tegemisest? Lada 110 16v mootor annab juba tehaseseades 67kw kätte, mis peale ära tegemist peaks juba suht kõrgelt ja võimsalt käima? Või ei tasu see ehitus 60kg lisakaalu ära? Muidugi pole ka tuttav uuemate lada mootoritega, et mis potentsiaali nad tegelikult üldse omavad.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
asjal ei ole väga jumet sest kui juba 8 klapilisega on 120 kw kerge tulema siis milleks ajada asja veel keerulisemaks...pealegi just see 60kg mis tuleval aastal isegi 80kg peale liigub ei tasu end jah ära..
jäävad ikkagi vanad head läbi proovitud meetodid:)
ja pealegi...nagu näha videotest on minek isegi 97kw mootoriga vägev...
jäävad ikkagi vanad head läbi proovitud meetodid:)
ja pealegi...nagu näha videotest on minek isegi 97kw mootoriga vägev...
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
nonii....pisike update...sai käidud soomes ja soetatud igast häid vidinaid mille hulgas otsehammastega quaife sisuga lühikeste käiguvahede ja short shift kitiga käimakast...ning kütusesegu andur...
vahepealsed edusammud auto endaga on sellised et sai tallinnast veerenni tänava poest leitud mingid niva plastik tiivalaiendid ja nendest aretatud tagumised tiivalaiendid...kahjuks jääb ära taga laiemad rehvid ja veljed kuna matador lõpetab võidusõidurehvide tootmise ja seega pole enam kusagilt mõistliku hinnaga rehve saada...soome laost saime veel viimased 9 185/530 R13 rehvid millega peaks tänavuse hooaja välja vedama ja järgmine aasta tuleb minna lihtsalt 15" ratta peale üle...tiivalaiendid see aasta külge ikka sest mida laiem rööbe seda parem pidamine...kokku siis auto 10cm laiemaks tagant( mõlemalt küljelt 5cm)...lisaks plaanis teha hoopis esipidurite upgrade mis hõlmab endas wilwood pidurisadulate kasutusele võttu ja fiati ventileetritavad kettad...kõigele muule veel veidi juhmete tööd(ka uued korralikud kaablid autosse) ja salong, kapotialune ja pagassiruum seest valgeks ja auto väljast uue värske kollase alla....
laiendite pildid lisan ka lähiajal
vahepealsed edusammud auto endaga on sellised et sai tallinnast veerenni tänava poest leitud mingid niva plastik tiivalaiendid ja nendest aretatud tagumised tiivalaiendid...kahjuks jääb ära taga laiemad rehvid ja veljed kuna matador lõpetab võidusõidurehvide tootmise ja seega pole enam kusagilt mõistliku hinnaga rehve saada...soome laost saime veel viimased 9 185/530 R13 rehvid millega peaks tänavuse hooaja välja vedama ja järgmine aasta tuleb minna lihtsalt 15" ratta peale üle...tiivalaiendid see aasta külge ikka sest mida laiem rööbe seda parem pidamine...kokku siis auto 10cm laiemaks tagant( mõlemalt küljelt 5cm)...lisaks plaanis teha hoopis esipidurite upgrade mis hõlmab endas wilwood pidurisadulate kasutusele võttu ja fiati ventileetritavad kettad...kõigele muule veel veidi juhmete tööd(ka uued korralikud kaablid autosse) ja salong, kapotialune ja pagassiruum seest valgeks ja auto väljast uue värske kollase alla....
laiendite pildid lisan ka lähiajal