1. leht 2-st

2103, ToM, 1981

Postitatud: 21 Juul 2007 01:58
Postitas ToM
Selle masina sain ma kaasa ühe avariilise 04-ga, mille ma doonoriks ostsin. Autol pole mootorit ja käigukasti peal, need tuli eraldi kaasa (1200ne remonti vajav mootor). Kere on nii ja naa, taguots paistab päris kobe olevat, aga karbid, uksed ja esiakna äär on üsna roostes ikka. Salongist niipalju, et need istmed (katteriie) on eelmise omaniku poolt ise tehtud. Pedaalidel on tjuuning katted:lol Ahjaa, eelmise omaniku väitel on tegu mingisuguse export variandiga, riiki ei mäleta enam. Üldiselt ma praegu mõtlen, et mis sellest autost edasi saab. Isa ütles kohe, et lõikame pooleks ja vanarauda, aga jah, seda ei juhtu hetkel. Pooleks annab alati lõigata, aga tagasi saamine on aga problemaatiline. Autol on dok olemas, aga eelmise omaniku nimel. Arvatavasi katsun mingi aeg masina ümberregistreerida oma nimele (kas selleks peab auto ark-is "ette näitama"? Praegu on mul selline plaan, et orgunnin dokud, peale läheb 1300-ne rihmaga mootor, kohendan mida vaja ja sõidaks talvel natuke jäärada:rolleyes Siis kui võimalusi rohkem, tahaks asja käsile võtta, keretööd, värv jne. Aga jah, öelge oma arvamus, et mida selle masinaga teha, 03 on nagu otsapidi uunikum juba;) aga ei tahaks teda niisama vedelema jätta, hetkel ma teda teha ei saa, jäärada tahaks ka kangesti sõita:rolleyes PILDIDPilt

Postitatud: 21 Juul 2007 14:51
Postitas kristjan92
Kui teed tänava masinaks siis saab ka jäärada sõita.:D
Piltidelt tundub et pole nii hullus seisus midagi aga edu ehitamisel.:spin

Postitatud: 21 Juul 2007 15:55
Postitas ToM
Edu läheb kõvasti tarvis. Nüüd on ikka kindel plaan, et tänava masinaks;) millega saab ka vahel jäärajal sõita:) Täna tassisin salongi tühjaks tränist ja kohe lähen ma teda pesema. Leidsin ühe laheda nõuka-aegse käigukangi nupu, mis mulle väga meeldib:D Nii lähen pesen masinat veits, varsti uued pildid.

Postitatud: 21 Juul 2007 17:24
Postitas maikel06
Kui auto läheb jäärajale, siis ei soovitaks parem 1.5 või 1.6 mootori vahele panna !
Igatahes Edu ehitamisel !;)

Postitatud: 21 Juul 2007 17:42
Postitas ToM
No eesmärk ei ole jääraja auto, vaid ikka tänavaauto, millega vahel ka rajal käia. Muidugi oleks 1500 või 1600 moto parem, kuid alguseks piisab ka 1,3 motost, ma arvan:rolleyes Asi on selles, et remondidtud 1,3 mootor on kohe võtta omadest varudest, nii et arvatavasti see ka vahele läheb. Auto ehitusel püüan jääda originali lähedaseks, mingit tjuuningut, peale pedaali katete ja käigukangi nupu ma tulemas ei näe.

Postitatud: 21 Juul 2007 18:10
Postitas kristjan92
jääraja peal saab 1300 väga hästi hakkama:cool: ja tänava liikluses ka 1300 saab hakkama;)

Postitatud: 22 Juul 2007 00:13
Postitas ToM
Tjuuning käigukangi nupp krabiga. Ma ei tea miks, aga see nupp meeldib mulle ikka väga, kui ma selle kasti põhjast, sodi alt ledsin, oli mu reaktsioon:: WOW:yllatunud täpselt seda ma vajan:D Roheline värv sobib ka täpselt mu 03-ga:spin See nupp koos pedaali katetega muudavad mu 03-e ikka rämedaks tuuning pilliks:lolPilt

Postitatud: 22 Juul 2007 00:17
Postitas ToM
Tuuning pedaali kattedPilt

Postitatud: 22 Juul 2007 00:27
Postitas kristjan92
kas pestust autost ka pilte on?:spin

Postitatud: 22 Juul 2007 00:28
Postitas MuKi14
Ehe mu sõbra 011-nel sama sugused pedaali katted... Päris omapärased teised.. :D
Igal juhul edu tänavatele jõudmisega...;)

[Muudetud: 21-7-2007 MuKi14]

Postitatud: 22 Juul 2007 00:41
Postitas ToM
Edu on tarvis! Selle pesemisega jäin päris hilja peale, vahepeal tegin heina:rolleyes Aga jah, digikas ei taha pimedas eriti pildistada, valgustab üle räigelt. Mingi pilt on, homme paremad. See sisu hakkas mulle päris meeldima, istmed on ju ikkagi ainulaadsed, kuna ise tehtud:rolleyes

[Muudetud: 21-7-2007 ToM]Pilt

Postitatud: 22 Juul 2007 00:46
Postitas MuKi14
Istmed paistavad olema nullviie pea tugetega... Roostet ikka on... Kuidas põhi on?? Seal ka uss puremas käind?:rolleyes

[Muudetud: 21-7-2007 MuKi14]

Postitatud: 22 Juul 2007 01:17
Postitas ToM
Niipalju kui ma seda põhja olen jõudnud uurida, on see ikka ühtlaselt roostes, aga õnneks auke pole näha. Loodan et piisab lihtsalt rooste eemaldamisest, aga jah, keevitustöid ikka jagub (karbid, esitiivad?, üks poolraam tuleb ära vahetada, kuna on rõvedalt lömmis), niiet loodan et pole probleem vajadusel ka natuke põhja lappida. Ahjaa, isa ütles et auto oli export variandina algselt pärit Hollandist (või Taanist?), siis oli vist soomes, kust toodi eestisse:P

Postitatud: 22 Juul 2007 19:59
Postitas siim789
Vist isegi nägin kui seda autot uudistamas käisid;) See ju sealt hetkel remondis oleva maantee äärest kohila kõrval.

Postitatud: 22 Juul 2007 20:30
Postitas ToM
Jep, toosama koht, aga uudistada võis ka mu vend või isa. Praegu on auto sellinePilt

Postitatud: 22 Juul 2007 20:33
Postitas ToM
veelPilt

Postitatud: 22 Juul 2007 20:35
Postitas ToM
Sisu tahab veel kõvasti puhastamist saada, sellega tegelen lähipäevilPilt

Postitatud: 23 Juul 2007 00:37
Postitas ToM
Poolraam on väga imelikult lössis, ilmselt on millegi otsa aetud, see tuleks vist ikka ära vahetada.Pilt

Postitatud: 23 Juul 2007 00:40
Postitas ToM
all akna ääres on mõlemal pool augud sees.:sein

[Muudetud: 22-7-2007 ToM]Pilt

Postitatud: 23 Juul 2007 00:56
Postitas ToM
Uksed tuleb panna uued ja kindlasti ka karbid ära vahetada. Niiet tööst puudust ei tule, arvan et piiravaks asjaoluks saab raha (kuna ikkagi olen veel õpilane, pole mul rahakott just puuga seljas:spin) ja see et mul pole ikka veel garaazi moodi asja, kuhu saaks auto sisse panna. Üldiselt katsun asjaga vaikselt tegelema hakata, pean tegema väikse invetuuri oma juppide hulgas (kõik jupid pole mul kodus, ma täpselt ise ka ei tea mida mul on), vaatama seda mootori asja (see tuleb teise auto pealt maha võtta) jne. Esialgsete plaanide järgi tuleb august mul väga töine, et veidi raha masina ehituseks koguda;)
Tekkis veel selline küsimus, et kas tasub kasutada veneaegseid karpe kere remondiks? Need on küll uued, kuid kohati roostes (kergelt, kaetud punakas pruuni värviga) Ühe paari selliseid sain 03-ga kaasa ja mul peaks endal ka olema selliseid. Või on kindlam ikka uued osta:puzzled
VEEL PILTEPilt