kopipeist teisest foorumist:
Pole ammu kirjutanud.
Nagu eelmistest postidest näha siis andsid alla poolteljed, selge pilt, uued alla ning korras jälle. Natuke trenni ja sõitmist ning kõik tundub hea.
12.04.2008 Audru superkross, minek!
Kiire klaaside vahetus, uued veljed ja rehvid, uus rool, õlid jms vahetada ning valmis. Rinka auto see kahjuks pole, sai põrratud seal viimaste kohtade vahel ning finaalis andis alla pooltelg ( jälle!! ). Mitte ükski start ei saanud sisse 2'st käiku, alati on nii kui minemas pooltelg ( hea märguanne ). Sellest ka startides suur maha jäämine. Sõit käis rallikrossi reeglite järgi, stardid olid mõnusad, koguaeg kas civicute ja golfi, citroeni vastu
Mõned pildid:
Koju tulek, üldjuhul võistlusega rahul, kurvides sain natukenegi järgi kuid sirgel pole midagi teha. Jälle uued poolteljed alla ning peaks olema nagu tiptop.
27.04.2008 Taali superkross, minek!
Proovisõidus pooltelg, jälle!! Täiesti uus, praak ? Kiiresti uus all ning valmis sõiduks. Sõit jällegi rallikrossi reeglite järgi. 1 sõit kokkuvõttes 3's aeg. Väga hea. Teine sõit 5's aeg ning kolmas sõit 3's aeg. Finaalis seega 4's stardikoht. 1. Stardikoht Karl Raudsepp ( civic ), 2. Joel Alliksaar ( golf ) 3. Nikolai Martsenko ( saxo ). 1 ring sai pusitud tugevasti Martsenkoga, möödusin ning olin kolmas. 3ndal ringil õnnestus suurel hool peale hüpet tulles sõita välja tulnud kivi otsa, rehv puruks, ratas täiesti viltu all, roolilatt, roolivarras ning enamus esisillast puruks. Maha tulek ning väike nördimus. Üldiselt võib väita, et Taalis on auto konkurentsi võimeline ning jäin võistlusega väga rahule!
Mõni pilt:
11.05.2008 Tarvastu Rallisprint (kohalik sõit)
10.05 kell 01:30 auto veel seisis samas seisus mis Taalist tulles oli. Kuna plaan oli võtta ette suurem remont, siis mis ikka, täna sõitma minek! Kähku auto garaazi ning tegema. Kuna Taalis olid lõpuks ikkagi alla andnud poolteljed mis ragisesid kõvasti. Vahetatud sai ainult roolivarras ning rattad sirgu aetud.
proovisõit, oioi mis häält poolteljed teevad, need küll vastu ei pea. Sõitsin vabaklassi kus on ikka üpris kõvad sõitjad üle eesti ning SK'st jne. 4's aeg, kaotus kolmandale kohale 0,1 sek. Auto veel pidas vastu. 2 sõit, start neljandana. Möödusin kolmandana startinust ning suurendasin vahemaad, minu ja neljanda koha aja vahe miski 12 sekundit 8). Selge pilt kui kolmandas voorus mingit üli ebareaalset aega ei sõideta siis kolmas koht kindlustatud (raja olud jms olid juba väga hullud). Teisest sõidust maha tulles kostis väga halb asi, mootoris sees kolin
. Kokkuvõttes kolmas koht ning päevaga rahul.
Mõni pilt:
Nüüdseks auto suhteliselt laiali. Eest-poolt uksi pole ühtegi plekki, saavad natuke sirgendamist mis vajab ja värvi. põhi-koopad-esiosa(kapotialune ja plekkide alt) läheb värvimisse. Amordid plaan panna coiloverid, 14" pidurid ja uued klotsid. Kõik esisilla jupid uued, kiire rool, kõvem latt ning vardad. Poolteljed saavad natuke lisa vidinaid (eks näis kas hakkavad paremini vastu pidama, kui ei siis tuleb kõvemda poolteljed tellida). Mootor tuleb uus + sisse-välja lase. Tagasillal saavad ka kõik jupid vahetatud, pidurid jms.
Ahjaa, vahepeal uus lelu ka tekkinud. Sai ostetud krossi kere ning uus mootor. Kerel põhikohad ja asjad ülikõvad, väga kõva puur ning kere tugevdatud, topeltamordid jms.Uued bilsud said alla, iste väga korralik jne. Viimane kere mis Karksist omalajal väljus. Plekid said kõik uued pandud jms, eks ta suht täielik krossikas ole, välimuselt perfektne jms pole
Ütleme nii, et kõige kiireim sigull millega sõitnud
Sellega põristab ringi siis isa!
Ennem esimest superkrossi võistlust said ka korralikud pildid tehtud:
Pole vist elusees nii palju juttu maha kirjutanud
Siit veel küsimus, mis muu automargi vedrud istuvad taha? Oleks midagi palju kõvemat sinna vaja!