21083i, an12dukas, 1995
21083i, an12dukas, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kas tänapäeval on siis auto võimsus ka juba saanud konkurentide ees suureks saladuseks?
Ma saan aru, et tehnilisi lahendusi hoitakse kiivalt enda teada, aga neist tulenev võimsus...
Tulevikus ikka autot enne võistlust teistele kah näidatakse või hakkavad masinad nägema päiksevalgust alles stardis?
Kaetakse kile või riidega kinni, et konkurent jumala eest ei näeks, mis veljed ja rehvid kasutusel või kas tagaaknal on Pioneeri kleeps (+10hp).
Ma saan aru, et tehnilisi lahendusi hoitakse kiivalt enda teada, aga neist tulenev võimsus...
Tulevikus ikka autot enne võistlust teistele kah näidatakse või hakkavad masinad nägema päiksevalgust alles stardis?
Kaetakse kile või riidega kinni, et konkurent jumala eest ei näeks, mis veljed ja rehvid kasutusel või kas tagaaknal on Pioneeri kleeps (+10hp).
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Väike update.
Siiamaani sõidetud 7 etappi superkrossi ning 1 etapp rallikrossi.
Nendest pool ka lõpuni saadud:D
Esimesel etapil läks juba trenni teisel ringil plokikaane tihend. Teine etapp sain lõpuni ja olin kolmas. Kolmandal etapil otsustas kaks ringi enne lõppu sidur minuga koostöö lõpetada ning sõit tuli teiselt kohalt pooleli jätta. Neljandal etapil olin teine, viiendal samuti, kuid kuuendal etapil Taalis tuli tervelt kolm korda katkestada:D. Esimene kord murdus juhipoolne stabika varras, teine kord murdus kõrvalistuja poolne ning tegi palju pahandust lõhkudes pööretelugeja. See sai WÜRTHi liimiga kinni liimitud:lol kuid finaalis sulas see lahti ning sõit oli jälle katki:)
Vahepeal said vahetatud ka esimesed piduriklotsid, mis aga vajasid sissesõitu, mis jäi muidugi tegemata. Käisime proovimas Lauluväljaku Noortesprindil, kuid tulemust ei olnud mõtet loota sest ei saanud õieti kiirendadagi- pidi juba pidurit tallama, muidu läksid kurvid pikaks:D. Läksidki.
Seitsmendal etapil (uskuge või mitte aga Audru ringrajal) jõudsin isegi lõpuni, kuid ega sõiduga rahule ei jäänud kuna sadas vihma ning autol pole siiamaani rinkaseadistust. 3. koht.
Rallikrossi esimesel etapil Kehalas hakkas juba trenni ajal jamama käigukast, visates teist käiku välja. Edaspidi proovisin teise käigu asemel kolmandat kasutada ja ainult finaalis teisega minna, kuid teises sõiduvoorus hakkas ka kolmandat välja viskama. Ja kusjuures mitte gaasi maha laskes, vaid täisgaasi pealt:mad:.
Väike pilt ka Lauluväjaku sõidust:)
[Muudetud: 20-6-2008 an12dukas]
Siiamaani sõidetud 7 etappi superkrossi ning 1 etapp rallikrossi.
Nendest pool ka lõpuni saadud:D
Esimesel etapil läks juba trenni teisel ringil plokikaane tihend. Teine etapp sain lõpuni ja olin kolmas. Kolmandal etapil otsustas kaks ringi enne lõppu sidur minuga koostöö lõpetada ning sõit tuli teiselt kohalt pooleli jätta. Neljandal etapil olin teine, viiendal samuti, kuid kuuendal etapil Taalis tuli tervelt kolm korda katkestada:D. Esimene kord murdus juhipoolne stabika varras, teine kord murdus kõrvalistuja poolne ning tegi palju pahandust lõhkudes pööretelugeja. See sai WÜRTHi liimiga kinni liimitud:lol kuid finaalis sulas see lahti ning sõit oli jälle katki:)
Vahepeal said vahetatud ka esimesed piduriklotsid, mis aga vajasid sissesõitu, mis jäi muidugi tegemata. Käisime proovimas Lauluväljaku Noortesprindil, kuid tulemust ei olnud mõtet loota sest ei saanud õieti kiirendadagi- pidi juba pidurit tallama, muidu läksid kurvid pikaks:D. Läksidki.
Seitsmendal etapil (uskuge või mitte aga Audru ringrajal) jõudsin isegi lõpuni, kuid ega sõiduga rahule ei jäänud kuna sadas vihma ning autol pole siiamaani rinkaseadistust. 3. koht.
Rallikrossi esimesel etapil Kehalas hakkas juba trenni ajal jamama käigukast, visates teist käiku välja. Edaspidi proovisin teise käigu asemel kolmandat kasutada ja ainult finaalis teisega minna, kuid teises sõiduvoorus hakkas ka kolmandat välja viskama. Ja kusjuures mitte gaasi maha laskes, vaid täisgaasi pealt:mad:.
Väike pilt ka Lauluväjaku sõidust:)
[Muudetud: 20-6-2008 an12dukas]
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Pole kaua kirjutanud jällegi.. Sõidud siis selleks aastaks läbi ja aasta tulemused enamvähem- Eesti meistrivõistlustelt tuli hõbe ning superis samuti. Viimasel kaheksal sõidul on auto üllatavalt hästi vastu pidanud ja probleeme on tulnud ainult käigukasti, nimelt viienda käiguga, sellel nädalavahetusel Kehala rallisprindil- gaasi maha lastes ning maandudes viskas käigu välja.
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Algselt postitas: logman
Kas tänapäeval on siis auto võimsus ka juba saanud konkurentide ees suureks saladuseks?
Ma saan aru, et tehnilisi lahendusi hoitakse kiivalt enda teada, aga neist tulenev võimsus...
Tulevikus ikka autot enne võistlust teistele kah näidatakse või hakkavad masinad nägema päiksevalgust alles stardis?
Kaetakse kile või riidega kinni, et konkurent jumala eest ei näeks, mis veljed ja rehvid kasutusel või kas tagaaknal on Pioneeri kleeps (+10hp).
Kui parem hakkab siis 117 kW ja mingi 160nm Hooaega alustasime 84 kw-ga, lihtsalt ei saanud originaal kollektoriga õhku piisavalt palju:(
[Muudetud: 26-10-2008 an12dukas]
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Nüüd siis auto korras. Otsustasime kere üleni valgeks värvida ja ülejäänud kleepsudega teha. Raske oli, aga lõpptulemus on hea. 2 ruutmeetrit halli ning 2 punast kulus. Sai ka disaini veidi muudetud: triipe kitsamaks tehtud ja stange kujustust veidike ümbertehtud, mõni hp tuli ka iluvõre modimisest juurde:D.
Uut veel D2 käsipidur ja Priora roolivõim, mis hetkel aga ei tööta, kuna karbis polnud elektriskeemi ja ise ei hakka midagi aretama, ootame parem skeemi venest ära.
Laupäeval sai siis autole hääled sisse aetud ja käidud tänavasõidu naelaga (11mm) külajärve peal nn. võistlusel. Ülimalt raske oli rajal püsida, kiire aja sõitmisest rääkimatagi. Lihtsalt ei suutnud jõudu maha saada, isegi tagasipöördeid sai kolmanda käiguga võetud. Sain ka lõpuks aru miks kõik külavõistluste kallal virisevad. Tõsine ebavõrdsus, paljud olid 14 mm naeladega peal ja midagi ei tehtud.
Pühapäeval käisime aga Võrus rallisprindil, kus eesmärk oli lõpuni sõita ja piike proovida. Viimased said ostetud juba 2007. aasta talvel, kuid ootasid oma aega garaazis riiulite all. Iga vooruga läks sõit aina paremaks, kuna rööpad kulusid iga läbitud korraga järjest rohkem. Esialgne probleem oligi selles et auto ei mahtunud rööpasse (rööbe 10cm kitsam kui isegi Escortil!) ja sai võetud rahulikult, kindlalt. Päeva lõpuks täitsin eesmärgi mitte viimaseks jääda ja lõpetasin sõidu 5. kohaga:D
Käib kah, arvestades et pole plokki ega isegi otsehambumisega kasti, 2,0-ist rääkimata.
Mõned pildid ka
[Muudetud: 27-1-2009 an12dukas]
Uut veel D2 käsipidur ja Priora roolivõim, mis hetkel aga ei tööta, kuna karbis polnud elektriskeemi ja ise ei hakka midagi aretama, ootame parem skeemi venest ära.
Laupäeval sai siis autole hääled sisse aetud ja käidud tänavasõidu naelaga (11mm) külajärve peal nn. võistlusel. Ülimalt raske oli rajal püsida, kiire aja sõitmisest rääkimatagi. Lihtsalt ei suutnud jõudu maha saada, isegi tagasipöördeid sai kolmanda käiguga võetud. Sain ka lõpuks aru miks kõik külavõistluste kallal virisevad. Tõsine ebavõrdsus, paljud olid 14 mm naeladega peal ja midagi ei tehtud.
Pühapäeval käisime aga Võrus rallisprindil, kus eesmärk oli lõpuni sõita ja piike proovida. Viimased said ostetud juba 2007. aasta talvel, kuid ootasid oma aega garaazis riiulite all. Iga vooruga läks sõit aina paremaks, kuna rööpad kulusid iga läbitud korraga järjest rohkem. Esialgne probleem oligi selles et auto ei mahtunud rööpasse (rööbe 10cm kitsam kui isegi Escortil!) ja sai võetud rahulikult, kindlalt. Päeva lõpuks täitsin eesmärgi mitte viimaseks jääda ja lõpetasin sõidu 5. kohaga:D
Käib kah, arvestades et pole plokki ega isegi otsehambumisega kasti, 2,0-ist rääkimata.
Mõned pildid ka
[Muudetud: 27-1-2009 an12dukas]