21083i, an12dukas, 1995
21083i, an12dukas, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
21083i, an12dukas, 1995
Kuna loogiline samm peale tagaveolist autot oli esiveoline, siis tuli otsida mõni selline masin, mis sobiks krossiks.
Algul jäid sõelale Samara, Golf2 ja Baleno, kuid kuna viimase luukpäraversiooni Eestis saadaval polnud, tuli valida kahe esimese vahel. "Vana" Ladamehena valisin Samara, kuna selle varuosad on odavad ja tehnika juba tuttav. Auto sai toodud Soomest sügise lõpul. Maksis 450?, mille eest tollal sai 1995.-nda aasta valiselt roosteta kerega auto.
Autole olid installeeritud blaubunkti 30w kõlarid ja raadio, oli ka plokisoojendus. Need said muidugi eemaldatud koos istmete, polstrite, klaaside.... ühesõnaga kõigega, sest et puuri sisse panna, oli vaja paljast keret. Siis aga hakkasin Samaaris järjest pettuma, kuna pealtpoolt väga korralikuna näinud kere oli tegelikult mäda mis mäda.
Peale väikseid keretöid rändas auto Karksi-Nuia, kus sai endale Jaanus Liguri tehtud turvapuuri, mootori ja käigukasti. Turvapuur vastab E7 klassi nõuetele, mootor on 93 kilowatine ja käigukast peaülekandega 4,78.
Edasi viidi auto Viljandisse, kus autofirmas Rael värviti Samaar Karksi- Nuia KEKi värvidesse (sama värvilahendusega autosid on superkrossi sõitmas hetkel 2).
Auto valmis lõplikult Superkrossi esimese Hipodroomi etapi eelõhtuks 17. jaanuariks.
Pildil auto koledate mustade Hyundai velgedega, kuid ringraja etappideks lähevad alla 14 tolli Al-racing veljed.
Algul jäid sõelale Samara, Golf2 ja Baleno, kuid kuna viimase luukpäraversiooni Eestis saadaval polnud, tuli valida kahe esimese vahel. "Vana" Ladamehena valisin Samara, kuna selle varuosad on odavad ja tehnika juba tuttav. Auto sai toodud Soomest sügise lõpul. Maksis 450?, mille eest tollal sai 1995.-nda aasta valiselt roosteta kerega auto.
Autole olid installeeritud blaubunkti 30w kõlarid ja raadio, oli ka plokisoojendus. Need said muidugi eemaldatud koos istmete, polstrite, klaaside.... ühesõnaga kõigega, sest et puuri sisse panna, oli vaja paljast keret. Siis aga hakkasin Samaaris järjest pettuma, kuna pealtpoolt väga korralikuna näinud kere oli tegelikult mäda mis mäda.
Peale väikseid keretöid rändas auto Karksi-Nuia, kus sai endale Jaanus Liguri tehtud turvapuuri, mootori ja käigukasti. Turvapuur vastab E7 klassi nõuetele, mootor on 93 kilowatine ja käigukast peaülekandega 4,78.
Edasi viidi auto Viljandisse, kus autofirmas Rael värviti Samaar Karksi- Nuia KEKi värvidesse (sama värvilahendusega autosid on superkrossi sõitmas hetkel 2).
Auto valmis lõplikult Superkrossi esimese Hipodroomi etapi eelõhtuks 17. jaanuariks.
Pildil auto koledate mustade Hyundai velgedega, kuid ringraja etappideks lähevad alla 14 tolli Al-racing veljed.
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
ccve rõõmuks sõidan see aasta veel noori:D
Veljed on vist mingi vana hyundai omad, sest poldivalem on originaal, Lada veljed lähevad ka alla.
Surveaste peaks olema 11, Sport nukkvõll, nukkidele 1 mm juurde keevitatud.
Väntvõll lihvitud ja kerged kolvid, sissepritse. Klappide mõõte ei õnnestunud teada saada .
[Muudetud: 25-6-2007 an12dukas]
Veljed on vist mingi vana hyundai omad, sest poldivalem on originaal, Lada veljed lähevad ka alla.
Surveaste peaks olema 11, Sport nukkvõll, nukkidele 1 mm juurde keevitatud.
Väntvõll lihvitud ja kerged kolvid, sissepritse. Klappide mõõte ei õnnestunud teada saada .
[Muudetud: 25-6-2007 an12dukas]
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Kuna märja raja ja üldse asfalti sõidukogemus on mul peaaegu et null, siis ei tulnud seekord sõidust midagi välja:(
Juhtus vääga palju näpukaid, enamus pidurite pärast (kui õrnalt pedaali näpid viskab juba tagaotsa ette:( ), mõni ka kontakti pärast:D
Tagatipuks otsustas teises finaalis libisema hakata sidur, mis oli just kolm sõitu tagasi vahetatud (nii ketas kui ka korv) Sportsiduri vastu, ma aga ei taha eriti uskuda, et sidur juba JÄLLE läbi, ma arvan et mingi vedelik äkki sattus kettale?!:P Mis teie arvate?
Mõni pilt täiesti ebaõnnestunud sõidust.
[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]
[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]
Juhtus vääga palju näpukaid, enamus pidurite pärast (kui õrnalt pedaali näpid viskab juba tagaotsa ette:( ), mõni ka kontakti pärast:D
Tagatipuks otsustas teises finaalis libisema hakata sidur, mis oli just kolm sõitu tagasi vahetatud (nii ketas kui ka korv) Sportsiduri vastu, ma aga ei taha eriti uskuda, et sidur juba JÄLLE läbi, ma arvan et mingi vedelik äkki sattus kettale?!:P Mis teie arvate?
Mõni pilt täiesti ebaõnnestunud sõidust.
[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]
[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Otselülitusega kastiks loetakse siis otsekasti, st. rida 7 kast võib olla ?Algselt postitas: an12dukas
Käigud on ikka samad aga hammasrattad on välja vahetatud, ülekande arvu muudetud, otsekast, ega otselülitusega kast ei tohi ju olla, samuti plokk nagu sinu autol:D
Praegu ongi käigukastiga mingi jama, pillub teist käiku välja:sein
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Minu teada küll.Algselt postitas: ccveOtselülitusega kastiks loetakse siis otsekasti, st. rida 7 kast võib olla ?Algselt postitas: an12dukas
Käigud on ikka samad aga hammasrattad on välja vahetatud, ülekande arvu muudetud, otsekast, ega otselülitusega kast ei tohi ju olla, samuti plokk nagu sinu autol:D
Praegu ongi käigukastiga mingi jama, pillub teist käiku välja:sein
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Pole kaua kirjutanud:D
19. augustil Audru ringrajal punnitasin väga kõvasti ja võtsin Samarast, mis võtta annab. Järgmine päev läksime aga kumme vahetama, aga leidsime eest tühja paisupaagi. Siis lasime ka radikast vee välja, ja seal oli seda ainult 0,5 liitrit
. Nonii egas midagi, plokikaas maha!
Selgus et ma olin autost ikka tõesti viimast võtnud, plokikaane tihend oli hakanud läbi laskma, tulemuseks 4 cm mõra 2. hülsis ja kolm mõradega kolbi:D
Vedas, et tühi paisupaak silma jäi, muidu oleks laupäeval Kehalas tulnud kindel katkestamine.
19. augustil Audru ringrajal punnitasin väga kõvasti ja võtsin Samarast, mis võtta annab. Järgmine päev läksime aga kumme vahetama, aga leidsime eest tühja paisupaagi. Siis lasime ka radikast vee välja, ja seal oli seda ainult 0,5 liitrit
. Nonii egas midagi, plokikaas maha!
Selgus et ma olin autost ikka tõesti viimast võtnud, plokikaane tihend oli hakanud läbi laskma, tulemuseks 4 cm mõra 2. hülsis ja kolm mõradega kolbi:D
Vedas, et tühi paisupaak silma jäi, muidu oleks laupäeval Kehalas tulnud kindel katkestamine.
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Laupäeval Kehalas juba trenniringidel hakkas sulama vastu kollektorit läinud bensiinipumba juhe. ja auto suri mitu korda välja. Siis vahetati juhe ära ja korraks oli kõik hea:D
Iga eelsõit kadus aga 3-nda käiguga korraks jõud ära, siis tõmbasin teise käigu ja sõit läks nagu muiste edasi. Kuna see juhtus alati sama kurvi peal, mõtlesin et ei saanud bensu kätte ja ei hakanud mehaanikutele probleemi kurtma:D, panin paagi täis.
Finaalis oli ikka sama jama, tõmbasin teise käigu, aga jõud ikka ei tulnud, ja auto jäi täitsa seisma:sein, taganttulija mind aga ei näinud kuna oli nii tolmune, ja põrutas mulle täiega tagant sisse, mats viskas auto risti rajale. Panin "rallykäigu" sisse ja tagurdasin nina jälle sõidusuunda:D, ja hakkasin teise- kolmanda kohaga vahet vähendama, kuid järgi jõuda ei õnnestunud:(
Iga eelsõit kadus aga 3-nda käiguga korraks jõud ära, siis tõmbasin teise käigu ja sõit läks nagu muiste edasi. Kuna see juhtus alati sama kurvi peal, mõtlesin et ei saanud bensu kätte ja ei hakanud mehaanikutele probleemi kurtma:D, panin paagi täis.
Finaalis oli ikka sama jama, tõmbasin teise käigu, aga jõud ikka ei tulnud, ja auto jäi täitsa seisma:sein, taganttulija mind aga ei näinud kuna oli nii tolmune, ja põrutas mulle täiega tagant sisse, mats viskas auto risti rajale. Panin "rallykäigu" sisse ja tagurdasin nina jälle sõidusuunda:D, ja hakkasin teise- kolmanda kohaga vahet vähendama, kuid järgi jõuda ei õnnestunud:(