21083i, an12dukas, 1995
21083i, an12dukas, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Suured tänud!Algselt postitas: olaaf
Õnnitleme siis ERC junior klassi meistritiitli puhul!
Terve hooaeg olid autoga kõikvõimalikud jamad- küll läks mootoreid, küll lagunesid kastid. Paar viimast sõitu aga asjad suhteliselt OK, ainult jamad piduritega. Nimelt on meil tagumised trumlid asendatud ketastega ja ette pandud suuremad kettad. Aga nii on ju esiots ja tagaots tasakaalust väljas. Juba kevadel sai võimendi pedalboxi vastu väljavahetatud, lootes, et nüüd saab tasakaalu paika, kuid ei midagi. Laupäeval sai kulutatud 8 tundi piduritele: aretasime kraane, reguleerisime pedalboxi, testisime., võtsime kõik pulkadeks, õlitasime pidurikolvide tee ära, aga ikka asi ei paranenud.
Pühapäeval sai Audrus peale mindud eesmärgiga tiitel kindlustada ja mitte liigseid riske võtta, kuid märjal asfaltil kulgenud prooviringid tõid taaskord esile auto suurima puuduse- pidurid. Tuli harjuda kaks korda varem pidurdama hakata, et mitte külg ees kurvi tulla ja spinnitada. Selle kiuste ei suutnud seekord konkurendid jagu saada ja hooaja viimase võistluse võit sai koju toodud.
-
llumelaudur12
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 23 Veebr 2009 21:05
- Asukoht: võru
- Autod: samara
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
http://rally.ee/?a=a032&b=15192Algselt postitas: lumelaudur12
Te tegelete samaraga ütle ega ei tea kellegil olevat samarat puuriga, kes tahaks ära müüa
See on üks korralikumaid Samaraid, mida minu silm näinud on- kere on igatpidi tugev ja väga jäik, samuti puudub ka rooste. Niiet kui huvi on, võid uurida, äkki müüakse sulle ka ainult kere;)
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Nonii, aitab jamast!
Kui kellelgi on ideid, kuidas pidureid korda saada, siis andke teada!
Ees 110-ne ventileeritavad kettad, taha istutatud 08 esimesed kettad. Pedalboxist esipidurid põhja keeratud, kraanist samamoodi tagaots maha keeratud, aga ikka tahab tagaots piduripedaalile vajutades esiotsast mööda kihutada..
Kas keegi on vaevelnud sama probleemi käes? Kui jah, siis palun jagage võimalike lahendusi.
Kui kellelgi on ideid, kuidas pidureid korda saada, siis andke teada!
Ees 110-ne ventileeritavad kettad, taha istutatud 08 esimesed kettad. Pedalboxist esipidurid põhja keeratud, kraanist samamoodi tagaots maha keeratud, aga ikka tahab tagaots piduripedaalile vajutades esiotsast mööda kihutada..
Kas keegi on vaevelnud sama probleemi käes? Kui jah, siis palun jagage võimalike lahendusi.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tagapiduritele lisaks vahele klassiku pidurirõhu regulaator sõltumaks tagasilla kõrgusest.
pidurdades tõstab taguotsa kergeks ja rattad kerged blokeeruma..
teine võimalus lasta tagant hästi madalaks, ja tõsta eest kõrgemaks.
tagaratastele libedale pinnale 0 kalle ja 30s kokku
pidurdades tõstab taguotsa kergeks ja rattad kerged blokeeruma..
teine võimalus lasta tagant hästi madalaks, ja tõsta eest kõrgemaks.
tagaratastele libedale pinnale 0 kalle ja 30s kokku
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vVFTS3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vw golf + samara
Esipidurisadula kolvi pindala( silindri ruumala) on mitu korda suurem kui tagapiduri oma, ja kuna tagaosa on kergem siis nö karjuvadki tagapidurid üle.Algselt postitas: an12dukas
Taha on pandud senised esimesed, ehk siis Samara ketas+sadul.
Pedalbox on.
Osta parem need osad endale.
http://www.kartuning.ru/shop/product/113250/
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Nonii. Vahepeal siis kõvasti vaeva nähtud. Lõpuks hakkas ka meile tunneli otsast valgus paistma. Nimelt helistas meile ühel ilusal päeval üks heasüdamlik mees, kes pakkus oma Oka vanu pidurikettaid. Kuna need väga kaugel ei asunud, läksime kohe järgmisel päeval ka järele ning sobitasime kohe ka alla.
Nüüd pidurdab tagaots poole klotsiga, kuna ketas lihtsalt väiksem kui seni. Peale seda seadistasime pedalboxi seni kuni jõudsime enamvähem rahuldava tulemuseni ning esimesed rattad pidurdama enne tagumisi.
Peale selle oleme veel vahetanud sisud esimestel amortidel, mis on olnud kõverad alates 2008. aasta Vasalemma etapist. Kahjuks on aga pika seismise peale hakanud jamama tahomeeter, mis meeleldi üle 3000 pöörde näidata ei taha:(. Nädalavahetusel peetavaks EMV ja BMV etapiks Laitses ei oskagi midagi muud teha, võibolla vahetada 4,7 peaülekanne 4,5 vastu?
Kel mahti, võib end laupäev-pühapäev raja äärde vedada, kuna tulemas on põnev võistlus ja oodata on ka mitmeid võimsaid Open ja Div-1 klassi masinaid!:)
Nüüd pidurdab tagaots poole klotsiga, kuna ketas lihtsalt väiksem kui seni. Peale seda seadistasime pedalboxi seni kuni jõudsime enamvähem rahuldava tulemuseni ning esimesed rattad pidurdama enne tagumisi.
Peale selle oleme veel vahetanud sisud esimestel amortidel, mis on olnud kõverad alates 2008. aasta Vasalemma etapist. Kahjuks on aga pika seismise peale hakanud jamama tahomeeter, mis meeleldi üle 3000 pöörde näidata ei taha:(. Nädalavahetusel peetavaks EMV ja BMV etapiks Laitses ei oskagi midagi muud teha, võibolla vahetada 4,7 peaülekanne 4,5 vastu?
Kel mahti, võib end laupäev-pühapäev raja äärde vedada, kuna tulemas on põnev võistlus ja oodata on ka mitmeid võimsaid Open ja Div-1 klassi masinaid!:)
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Sellel aastal läks siis sedamoodi...
Rohkete jamade kiuste õnnestus meil aasta kokkuvõttes siiski standardklassi pronksmedal koju tuua. Jamasid oli tõesti rohkelt, toon näiteks kasvõi viimase etapi probleemid. Trennis purunes pihusti tihend, esimeses eelsõidus murdus käigukang pooleks.
Teiseks eelsõiduks valmistudes tuli üllatuseks, et starter enam ei võtnud, kuid midagi polnud enam teha, tuli auto käima tõugata ja sõit ära sõita. Pärast sõitu tuli välja, et hammasvöö oli hooratta küljest lahkunud ning tuli hakata seda käepäraste vahenditega parandama(läbi käigukasti korpuse pilu hooratta keevitamine), mis ei lõppenud muidugi hästi- hammasvöö sai kõverasti ning hakkas käigukasti korpust sööma. Kolmandasse eelvooru jõudsime ilusti, kuid kohe, kui kümne sekundi tahvel tõusis, otsustas auto lihtsalt põhjuseta välja surra. Starteri olime eelnevalt mainitud põhjustel eemaldanud ning sinna see sõit jäi..
Enne finaale panime käigukasti kaks normi õli, kuna seda immitses hammasvöö poolt treitud mõrast rohkesti välja.
Finaalis tuli siis startida viimasest reast, kuna teises voorus sõidetud 3. aeg oli küll hea, kuid eespoolt startimiseks oleks pidanud veel vähemalt üks aeg rahuldaval tasemel olema. Libiseva siduriga (käigukasti õli loomulikult sattunud ka sidurisse) täitsime siiski eesmärgi lõpetada Rainer Schultzi taga ja kindlustada hooaja kokkuvõttes 3. koht.
Rohkete jamade kiuste õnnestus meil aasta kokkuvõttes siiski standardklassi pronksmedal koju tuua. Jamasid oli tõesti rohkelt, toon näiteks kasvõi viimase etapi probleemid. Trennis purunes pihusti tihend, esimeses eelsõidus murdus käigukang pooleks.
Teiseks eelsõiduks valmistudes tuli üllatuseks, et starter enam ei võtnud, kuid midagi polnud enam teha, tuli auto käima tõugata ja sõit ära sõita. Pärast sõitu tuli välja, et hammasvöö oli hooratta küljest lahkunud ning tuli hakata seda käepäraste vahenditega parandama(läbi käigukasti korpuse pilu hooratta keevitamine), mis ei lõppenud muidugi hästi- hammasvöö sai kõverasti ning hakkas käigukasti korpust sööma. Kolmandasse eelvooru jõudsime ilusti, kuid kohe, kui kümne sekundi tahvel tõusis, otsustas auto lihtsalt põhjuseta välja surra. Starteri olime eelnevalt mainitud põhjustel eemaldanud ning sinna see sõit jäi..
Enne finaale panime käigukasti kaks normi õli, kuna seda immitses hammasvöö poolt treitud mõrast rohkesti välja.
Finaalis tuli siis startida viimasest reast, kuna teises voorus sõidetud 3. aeg oli küll hea, kuid eespoolt startimiseks oleks pidanud veel vähemalt üks aeg rahuldaval tasemel olema. Libiseva siduriga (käigukasti õli loomulikult sattunud ka sidurisse) täitsime siiski eesmärgi lõpetada Rainer Schultzi taga ja kindlustada hooaja kokkuvõttes 3. koht.
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Seoses uute tingimustega seisame raske valiku ees: kas jätta peale täna installeeritud kollektor või teha uus mootor üle pika aja taas kaheksaklapine. 16-klapilise plussiks on umbes 180-hobujõuline võimsus, ligi 180nm väänet. 8-klapilise plussiks on madalam käimine, miinusteks 20 võrra vähem hobujõude ja umbes 170 väänet. Kaalud on sellest aastast samad.
Kui sõit kulgeks asfaltil, siis poleks ilmselt kahtlustki, et 16V. Krossis on aga teadupoolest 7-8 tuhande pöörde vahepeal hoidmine suhteliselt raske.
[Muudetud: 3-4-2011 an12dukas]
Kui sõit kulgeks asfaltil, siis poleks ilmselt kahtlustki, et 16V. Krossis on aga teadupoolest 7-8 tuhande pöörde vahepeal hoidmine suhteliselt raske.
[Muudetud: 3-4-2011 an12dukas]
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Suured tänudfrancele, kes aitas hädast välja ja laenas oma klapivedrut. Tänu sellele saime lõpuni ja koguni kolmanda kohaga.
Foto: Kalev Lehiste
1941384313d980_o-1.jpg-thumb.jpg
Foto: Kalev Lehiste
1941384313d980_o-1.jpg-thumb.jpg