21083i, an12dukas, 1995

21083i, an12dukas, 1995

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Ega sellel lätlaste juralgi mingit kvaliteeti pole:D Ma arvan et Reinsalu omadel isegi natuke rohkem.
Aga jah, nüüd on auto taas värvi all.

[Muudetud: 28-12-2007 an12dukas]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

nägin su pilli kendasti stendis liguri juures oma 16v peaga...räägi palju mida ja mis pööretel tuli?
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Ei taha siin kõva häälega võimsusest rääkida, kuna seda foorumit loevad ka paljud konkurendid:spin
Aga saadan sulle U2U või annad äkki msni?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

viska jah msn..teinekord hea midagi muudki äkki uurida
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kas tänapäeval on siis auto võimsus ka juba saanud konkurentide ees suureks saladuseks?
Ma saan aru, et tehnilisi lahendusi hoitakse kiivalt enda teada, aga neist tulenev võimsus... :P
Tulevikus ikka autot enne võistlust teistele kah näidatakse või hakkavad masinad nägema päiksevalgust alles stardis?
Kaetakse kile või riidega kinni, et konkurent jumala eest ei näeks, mis veljed ja rehvid kasutusel või kas tagaaknal on Pioneeri kleeps (+10hp).
:D
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Väike update.
Siiamaani sõidetud 7 etappi superkrossi ning 1 etapp rallikrossi.
Nendest pool ka lõpuni saadud:D
Esimesel etapil läks juba trenni teisel ringil plokikaane tihend. Teine etapp sain lõpuni ja olin kolmas. Kolmandal etapil otsustas kaks ringi enne lõppu sidur minuga koostöö lõpetada ning sõit tuli teiselt kohalt pooleli jätta. Neljandal etapil olin teine, viiendal samuti, kuid kuuendal etapil Taalis tuli tervelt kolm korda katkestada:D. Esimene kord murdus juhipoolne stabika varras, teine kord murdus kõrvalistuja poolne ning tegi palju pahandust lõhkudes pööretelugeja. See sai WÜRTHi liimiga kinni liimitud:lol kuid finaalis sulas see lahti ning sõit oli jälle katki:)
Vahepeal said vahetatud ka esimesed piduriklotsid, mis aga vajasid sissesõitu, mis jäi muidugi tegemata. Käisime proovimas Lauluväljaku Noortesprindil, kuid tulemust ei olnud mõtet loota sest ei saanud õieti kiirendadagi- pidi juba pidurit tallama, muidu läksid kurvid pikaks:D. Läksidki.
Seitsmendal etapil (uskuge või mitte aga Audru ringrajal) jõudsin isegi lõpuni, kuid ega sõiduga rahule ei jäänud kuna sadas vihma ning autol pole siiamaani rinkaseadistust. 3. koht.
Rallikrossi esimesel etapil Kehalas hakkas juba trenni ajal jamama käigukast, visates teist käiku välja. Edaspidi proovisin teise käigu asemel kolmandat kasutada ja ainult finaalis teisega minna, kuid teises sõiduvoorus hakkas ka kolmandat välja viskama. Ja kusjuures mitte gaasi maha laskes, vaid täisgaasi pealt:mad:.
Väike pilt ka Lauluväjaku sõidust:)

[Muudetud: 20-6-2008 an12dukas]Pilt
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Pole kaua kirjutanud jällegi.. Sõidud siis selleks aastaks läbi ja aasta tulemused enamvähem- Eesti meistrivõistlustelt tuli hõbe ning superis samuti. Viimasel kaheksal sõidul on auto üllatavalt hästi vastu pidanud ja probleeme on tulnud ainult käigukasti, nimelt viienda käiguga, sellel nädalavahetusel Kehala rallisprindil- gaasi maha lastes ning maandudes viskas käigu välja.Pilt
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Algselt postitas: logman
Kas tänapäeval on siis auto võimsus ka juba saanud konkurentide ees suureks saladuseks?
Ma saan aru, et tehnilisi lahendusi hoitakse kiivalt enda teada, aga neist tulenev võimsus... :P
Tulevikus ikka autot enne võistlust teistele kah näidatakse või hakkavad masinad nägema päiksevalgust alles stardis?
Kaetakse kile või riidega kinni, et konkurent jumala eest ei näeks, mis veljed ja rehvid kasutusel või kas tagaaknal on Pioneeri kleeps (+10hp).
:D


Kui parem hakkab siis 117 kW ja mingi 160nm :D Hooaega alustasime 84 kw-ga, lihtsalt ei saanud originaal kollektoriga õhku piisavalt palju:(

[Muudetud: 26-10-2008 an12dukas]
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kuidas siis kehalas läks ka?

Panen siis meie meeste golfist kah ühe hea hüppe pildi :D

[Muudetud: 26-10-2008 Hulkur]Pilt
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Kus ta ikka läks. Eesmärke autode ebavõrdsusega seoses ei seadnud, 12 osavõtja seast 10. koht. Enamvähem, kuid tõsiselt hakkasin plokkdiffrist puudust tundma:( Vähemalt hea oli see et sai ajapoolest paljudele teistele masinatele ära tehtud.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: an12dukas
Kui parem hakkab siis 117 kW ja mingi 160nm :D Hooaega alustasime 84 kw-ga, lihtsalt ei saanud originaal kollektoriga õhku piisavalt palju:(
Mis te täpsemalt tegite, et piisavalt õhku kätte saada?
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Teine sisselaskekollektor, "natuke" suurem.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kas originaal uuristati suuremaks või miskit muud?
56506878
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: tuhajuhe
Kas originaal uuristati suuremaks või miskit muud?
spetsiaalselt uus venest. kurat mina enam ei räägi, pärast anduga kuri karjas :D
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Kuna rallikrossis kollektorit ise "tuunida" ei tohi, kuid Lada puhul tohib kasutada ükskõik mis mudeli mootorit, siis tellisime venest kas äkki 2,0-i(?) kollektori
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Eile õdakul sai massina mann jälleki väheke möllatud. Ette pantud uuet tiivat ja uuet usseplekit kah:)
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Nüüd siis auto korras. Otsustasime kere üleni valgeks värvida ja ülejäänud kleepsudega teha. Raske oli, aga lõpptulemus on hea. 2 ruutmeetrit halli ning 2 punast kulus. Sai ka disaini veidi muudetud: triipe kitsamaks tehtud ja stange kujustust veidike ümbertehtud, mõni hp tuli ka iluvõre modimisest juurde:D.
Uut veel D2 käsipidur ja Priora roolivõim, mis hetkel aga ei tööta, kuna karbis polnud elektriskeemi ja ise ei hakka midagi aretama, ootame parem skeemi venest ära.
Laupäeval sai siis autole hääled sisse aetud ja käidud tänavasõidu naelaga (11mm) külajärve peal nn. võistlusel. Ülimalt raske oli rajal püsida, kiire aja sõitmisest rääkimatagi. Lihtsalt ei suutnud jõudu maha saada, isegi tagasipöördeid sai kolmanda käiguga võetud. Sain ka lõpuks aru miks kõik külavõistluste kallal virisevad. Tõsine ebavõrdsus, paljud olid 14 mm naeladega peal ja midagi ei tehtud.
Pühapäeval käisime aga Võrus rallisprindil, kus eesmärk oli lõpuni sõita ja piike proovida. Viimased said ostetud juba 2007. aasta talvel, kuid ootasid oma aega garaazis riiulite all. Iga vooruga läks sõit aina paremaks, kuna rööpad kulusid iga läbitud korraga järjest rohkem. Esialgne probleem oligi selles et auto ei mahtunud rööpasse (rööbe 10cm kitsam kui isegi Escortil!) ja sai võetud rahulikult, kindlalt. Päeva lõpuks täitsin eesmärgi mitte viimaseks jääda ja lõpetasin sõidu 5. kohaga:D
Käib kah, arvestades et pole plokki ega isegi otsehambumisega kasti, 2,0-ist rääkimata.
Mõned pildid ka

[Muudetud: 27-1-2009 an12dukas]Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

miks plokki pole?
selleta talvel nagu eri nüri aja peale võidu kihutada ju..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Plokki ei ole, kuna rallikrossi tingimused ei luba:(. Igalpool mujal tohib, sprintides, rallides ja isegi superkrossis, aga jah, rallikross seda kahjuks ei luba. Ja ei taha hakata peale igat sõitu kaste vahetama, jamaks läheb;)

Lisan veel ühe pildi:)

[Muudetud: 27-1-2009 an12dukas]Pilt
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Pilt tänasest kihutamisest Matsi jäärajal piigiklassis. 4. koht. Pole paha, arvestades, et ettepoole jäi A8 klassi Evo, Karuse Astra ja 4WD +150kw tojots.


[Muudetud: 16-2-2009 an12dukas]Pilt
Vasta