2106,marek93,1988

2106,marek93,1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

suht sarnane masuuriku poolt tehtud helilahendus sul :lol
mats maalt:D
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

On ka sealt mõtteid ammutatud aga algul kohe oli plaanis kast pleksiklaasiga ja subakad teisele poole panna.:)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

tomib see turbo? mis pritse täpsemalt peal? fiat uno kolle? istub 1:1 või sa ei ole uurinud? :P
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Turbo toimis kuni mootor laiiali jooksi, siis oli veel org aju (fiat uno oma). Nüüd plaanis uus mootor ükskord kokku saada ja turboks tuleks kkk k24 ja seda juhiks megasquirt. Muidu se kolle on jah fiat uno oma, istus peaegu kohe sinna otsa oli ainult plokikaande pihusti otsade jaoks natuke viiliga kaasa aidatud, et pihustid sinna ääre vastu ei pihustaks.
:)
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Uuendan siis teemat, viimasest postitusest möödas pea 3 aastat. Peale mootori laialilaskmist tekkis suur paus, mille tingisid aja ja finantsi puudus. Suurem ehitus algas uuesti 2013. aasta suvel. Alustatud sai uue mootori kokkupanekuga. Mootoriplokiks sai võetud 2103 oma ja see lastud puurida 79mm mõõtu. Sisu sai kõik uus peale kepsude ja väntvõlli mis mahtus veel standard tolerantsi. Kepsud said kergendus kuuri ja kolbidega tasakaalu 1g täpsusega. Paigaldatud sai veel kergendatud hoorattas ja laagri peal ketipinguti.

Mootor koos sai see peale pandud koos viiese käigukastiga. Auto seismisega oli ka nurgas seisnud sumbutitoru ära roostetanud, v.a viimane pütt, mis sai kunagi varem ära vahetatud. Tuli siis osta uus keskmine osa ja püksid. Need tänapäevased püksid ikka ei istu nii nagu vaja, et pükse saaks kollektori tikkpoltide otsa, tuleb mootori parempoolne padi lahti lasta ja mootorit tõsta natuke.
Ja ohh seda rõõmu kui sai jälle Ladaga ringile mindud. Igapäevase autoga hoopis teine maailm. Sidur, pidur hoopis raskemad jne. Kusjuures rool annab palju parema tagasiside teega. Mulle meeldib, meenutab aegasid, mil sa autoga sõitma õpitud.:)

Ega siis midagi autoga ülevaatusele. Selleks siis sai vahetatud rehvid ülevaatust silmas pidades. Järgmine päev garaaži minnes, et ülevaatusele teele asuda olid tagumised rehvid tühjad lähemalt uurides mõlemal nael sees. Kuigi peale rehvi vahetust sõitsin vaid garaaži. Auto hakkas oma iseloomu nätama. Rehvid kiirelt vahetatud, mõtlesin, et proovin veel igaksjuhuks pidureid ka kõvasti pressides. Järsku pedaal pehme, uurima mis juhtus, tagumine piduritoru katki. Sai selgeks, et täna ülevaatusele asja enam pole. Vahetasin siis taga selle lühikese toru ära kui ka pika magistrali mis eest- taha jookseb. Sai siis ka ülevaatus edukalt läbitud.:cool:

Suve teiselpool sai alustatud velgede taastamisega mis sai soetatud Kristjani käest (kasutaja: kristjan92). Veljed sai soetatud tegelt kunagi varem juba kuid seisid nurgas. Veljed ise on 16x9. Algselt olid veljed ikka üpriski nutuses seisus kuna olid värvitud spreiga ja mitu kihti otse mustuse peale. Alustasin siis velgede puhastamisega, selleks kasutasin mingisugust keemiat mis värvi maha keetis kuni originaalvärvini. Mis oli ka ise väga kehvas seisus tugevad kriimud ja kraapsud sees. Sai otsustatud, et tuleb ka see eemaldada aga sellele ei hakkanud ükski keemia peale. Appi võtsin trelli ja rellaka, mille otsas käivad traatharjad, millega siis sai oma nädal neid nühitud kuni velje endani. Siis võtsin ette rantide poleerimise. Pärast poleerimist teipisin randid ära ja selga läks happekrunt, alusvärv ja pinnavärv. Värviks oli mingisugune nissani värvigammast metallikpunane.

Velgedega paralleelselt tegelesin ka vedrustusega. Ette said lõigatud kujul Volga vedrud ja taha Ford Scorpio vedrud. Scorpio vedrud olid sama või pool millimeetrit peenema traadiga kui volga omad kuid sise diameetrilt Ladaga originaalidega sama. Ette tulid Kyb gaasikad ja taha sai pandud
Sachsi gaasikad.

Kahjuks kerega pole veel jõudnud midagi ette võtta, puudub ka keevitus, kuid püüdlused käivad selles suunas.:rolleyes


20130628_211956.jpg-thumb.jpg
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Pilt
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Pilt
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Pilt
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Pilt
Kasutaja avatar
marek93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 11 Veebr 2007 20:56
Asukoht: tamsalu
Autod: 2106

Postitus Postitas marek93 »

Vasta