2107, jukii, 1983

2107, jukii, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

no nii. asi nüüd nii kaugel et liigub. eile tegin päev otsa pidureid, ja täna ka pool päeva. kuna võtsin lahti golfi piduri silindri, et paigaldada uued tihendid ja puhastada ja kokkupanemisel ei jäänud enam pidama, kuna olid liiga kulunud. tegin siis voolikust uue tihendi jne. uus tihend oli suur, siis tegin mingi pressitaolise asja, mis suruks tihendi kokku, et saaks seibi peale panna. see oli ikka väga ränk. tegin siis täna väikse ringi. ette jõudsin paigaldada veel logarid ja porilapakad. rehv on liialt kõrge, nii et natukene käib vastu koobast pöörates ja nüüd käib vastu porilapakat. seda tuleb timmida veel. siis lõikasin teise auto logarist kaare, sellega katsin laiendi seest ära. taha vaatab veel kas panna logar või mitte. esi stange tegin ümber, kuna viin stanged ligemale ja veel laiendid siis stange ei mahtund ära. lõikasin jupi vahelt ära ja panin nurga tagasi. nööd veel pahteldada ja värvida. värvimisse lähevad kõik stanged. vist jäävad mustaks, sobib paremini.
nüüd hakkan elektriga tegelema. genekas ei lae. ei tea kas mul juhtmed valesti või mis. siis selline viga oli veel et kui panid tuled põlema siis lõi kõik kellad põhja:puzzled . kelladele peaaegu uued taustad paigaldatud, aga tuleb veel viimistleda. tahaks kelladesse uv led valguse panna, aga ei tea kas sellest tuleb midagi välja. el aknad panin ka ette. nissan sunny omad. aga pilte siis

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

flants 4cm:/
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mis karterituulutusega tehtud?

Ei pand tähele mitmene mootor on siis uus?


Ei tea mida ülevaatusel tagapidurite kohta öeldakse:rolleyes


Ilus auto küll:o
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

karteri tuulutuse toru mõtled, siis seda ei ole pannud veel, vana pragunes. aga kui seda valget möksi mõtled, siis see mingi silikon, millega see kopsik sinna kinni pandud on. siis kui ma tatt olin, pani isa selle mootori kokku. mootor peaks olema 1.3 tehtud 1.4. hooratast vist tehtud jne. ei tea täpselt ning isa ei mäleta ka. mootor oli selle 01 peal mingi 5 aastat ja sõidetud oli sellega max 2km. nii et täiesti tutuus. ei tea veel mis ülevaatusel öeldakse. aga ennem ehitamist käisin kohapeal ja öeldi et võib küll, aga see oli suuline lubadus vms. eks näeb
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Karterituulutusel tundub mingi vahekopsik olema:puzzled

Mootor oli siis rally jaoks tehtud?
Kui oli siis on vb mingi filter:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

ei tea, aga äkki mõni targem teab öelda?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Vaevalt, et seal mingi filter on. Kui ralliauto oleks, siis tavaliselt viiakse karterituulutus eraldi anumasse. Veokatel peab olema vähemalt 3L mahuga anum. Meil pandud lihtsalt 3L kanister kapoti alla..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

veel pilte siis natukene :cool:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 14-6-2008 jukii]
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

tegelt tuleks ta 1 korra üle teha veel. lainetab ja kahanemisi täis kõik. aga minu esimene projekt ja lihvimised ning pahteldamised.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Gaasihoovastiku asemele tuleb trossisüsteem?
Kui rehvid oleks veidi madalamad, siis oleks väga ilus. Aga noh, päris hea töö on tehtud! Kena.

Edu.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

miks trossisüsteem peaks tulema?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ühe pildid pealt paistis gaasipedaali hoob kuidagi võõras :P
Trossisüsteem kindlam kui hoovastik.. Nii mõnelgi siit klubist on kogemusi.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

nii siis asi nii kaugel et salong peaaegu koos. vahetada kõrvaluistujapoolne turvavöö ja eest taha minev juhtmete punt rüüsisisse panna. vaja kuskilt leida veel 1 tagumine käepide ja ukseavamis hoova ääred vms plastik junnid. tahaks 24 juuliks valmis saada, see sisaldab ülevaatust. lihtsalt sai tehtud selline eesmärk ;) vaja veel 1 piduri ketas värvida, see mis ei kulu, kui rooste läheb siis lihtsalt kole. neljapäev peaks sillastendi ka tehtud saama. stanged lähevad värvimisse peale ülevaatust. siis viimane ja suur mure on tagumiste pidurite seadistamine. aga sellega ka suur jama. kuna panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta tagumisi rattaid loha kuigi peaksid. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka(blokeeru). pingutasin käsipiduri nii umbes ära, et võtaks aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleksid pidurid peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?

aga tegin siis arengust ka mõne pildi.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 15-7-2008 jukii]
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

mis materjaliga armatuur ja polstrid kaetud on ? kas mingi suvaline kattematerjal või mingi kõlarikasti riie või .. ? tundub, et on kuju järgi üpris hästi voolitav, armatuur on super hea. kust selle materjali ostsid ja palju maksis ning kui, siis mitmes tükis armatuur kaetud on ?
k
kermps45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 07 Okt 2007 11:08
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas kermps45 »

Väga kena auto ;)
Mulle täiega meeldib :)
Kapoti all plaanid ka midad teha ?
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

Algselt postitas: CozmonauT
mis materjaliga armatuur ja polstrid kaetud on ? kas mingi suvaline kattematerjal või mingi kõlarikasti riie või .. ? tundub, et on kuju järgi üpris hästi voolitav, armatuur on super hea. kust selle materjali ostsid ja palju maksis ning kui, siis mitmes tükis armatuur kaetud on ?
armatuur on kaetud ühe suure tükiga. lõikeid ja assju on ikka. näha ei ole aga käega katsudes on. ise katsin ka jäin rahule.
riie ostetud tartust kuskilt vaibapoest. hinda ja assju ei tea.isa ostsis.
Algselt postitas: kermps45
Väga kena auto ;)
Mulle täiega meeldib :)
Kapoti all plaanid ka midad teha ?
ennem plaani ülevaatuse ära teha ja siis veel nipet näpet, aga mootorit vb kunagi hiljem. tahaks mingi 1.7 panna vms ikka. aga seda hiljem, ei hakka unistama. teen asju ükshaaval :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: jukii
suur mure on tagumiste pidurite seadistamine. aga sellega ka suur jama. kuna panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta tagumisi rattaid loha kuigi peaksid. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka(blokeeru). pingutasin käsipiduri nii umbes ära, et võtaks aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleksid pidurid peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?
sul tagant päris kõrge auto - kas rõhuregulaatori fikseerisid ikka kere külge või jätsid silla külge?
kui silla küljes siis pmst ei peagi olema tagapidureid.

teine mure on selles, et kui sa vaatad laaduki originaalseid tagasilindreid ja võrdled neid golfi omadega siis ilmneb, et golfi silindri läbimõõt on suurem ning ta vajab suuremat vedeliku kogust, et silindrit edasi liigutada soovitud pikkuse võrra...
sellest järeldame, et ehk on peasilindri tootlikus liiga madal...

kässari kohta ei oska midagi öelda peale selle, et saad ju võrrelda golfi ja lada käikude erinevust...

[Muudetud: 16-7-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

rõhuregulaator täpselt nii nagu originaalis. see junn kuhu piduri torud sisse lähevad see seal üleval amorid kinnitus nurgas vms. ja varras on tagasilla küljes. aga see tootlikuse jutt võib isegi teema olla.

edit: aga kui suured on esimeste sadulate silindri ümbermõõt või suurus vms. golfi omadel on igatahes 38.

[Muudetud: 16-7-2008 jukii]

[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

fikseeri rõhuregulaator kere külge korraks - saad kohe teada...
piltidelt selgelt näha, et rõhuregulaator praegu pea kinnises asendis tulenevalt auto kõrgusest.

hea pidamine saabub autol siis üldiselt, kui rattarummud on küljekarbi kõrgusel...
:puzzled

[Muudetud: 16-7-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Miks kässari salongi tood? Tänavasõidus suhteliselt mittevajalik. Tõsisema rajamasina puhul veel, et kuskile kännu taha ei jääks trossid...

Ja kuidas viisid juhtmed ustest keresse?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui rõhuregulaator küljes ja töötab, siis ei saa tagumisi pidureid korralikult õhutada ülestõstetud masina korral. Ikka ja ainult kanalis või ka ilma rattata, aga sild peab toestatud olema.
Vasta