ega ta väga 8sse ei tõmmanudki. seal valtsitud ääred ka, kuid vahepeal proovisin ja natukene väänasin,enamvähem sirge on ta ikka. tihend ka suht paks, läbi ei tohiks hakata ajama. keevitus kohti mingi rõhu vms ei ole proovinud ja vedelik läbi ka ei tulnud.
praeguseks lada küllili. ja vaadates põhja, eks ta ikka roosetes ole tegelt. mastiksi alt tuleb ikka igast asju välja, vaadeldes ei saa arugi, kuid kruvikeerajaga sorkides... kõigehullemad kohad on valtsi kohad, poldiaugud jne. isegi see mis eelmine aasta sai tehtud, see ka näiteks mõlgi kohapealt roostetab, mastiks on pragunenud ja niiskus sisse läinud. nüüd asi selgem et kruntida tuleb ka ikka peale keevitust, paljas mastiks ei aita. nüüd plaan teha liivaprits, keevitus, paksult epoksiit krunti maktiks, siis ei peaks tükk aega midagi tulema.
tekkis ka küsimus et kuidas seda nn kändu tugevdatakse?
ja mis põhimõttel see amordi tugevdus on, kuidas teha
enda ladast ka hetkeline pilt siis
[Muudetud: 16-2-2009 jukii]
[Muudetud: 16-2-2009 jukii]