3. leht 3-st

Postitatud: 02 Juul 2007 18:29
Postitas reiner
Keegi poleks seda suitsukoni märganud kui sa poleks maininud ja meie ees sa vabandama ei pea:)
Selle põhja kohta ütleks nii palju, et see tahab kiiremas korras remonti. Kui lähiajal plaanis pole, siis see talvel jäta auto garaa?i, muidu järgmine kevad lükkad jalad läbi põhja..
Minu autol nii hull seis ei ole, aga ka mitte väga kaugel sellest.

Edu auto hoidmisel!:cool:

[Muudetud: 2-7-2007 reiner]

Postitatud: 03 Juul 2007 20:04
Postitas ralliace16
Täna sai siis õhupuhasti korpuselt rooste maha nühitud ning üle värvitud. Värvisin küll sprey värviga, kuid tulemus on täitsa hea. Homme kruvin ta autole peale tagasi, kuid autot käima ajama ei hakka, sest vaja uus õhufilter osta, vana on suht läbi omadega.
Põhja keevitamise kohta niipalju, et keevitajat pole veel leidnud ning nädala pärast on uus garaaz valmis, siis saab siks ka parema varjualuse. Isa oli märganud kuskil Tartumaal ühte siksi, mis olevat juba mitu aastat nõgesepõõsas seisnud. Loodan tolle odavalt kätte saada, siis saab enda siksile juppe juurde.

Siin siis pilt värskelt värvitud õhupuhasti korpusest.

[Muudetud: 3-7-2007 ralliace16]Pilt

Postitatud: 03 Juul 2007 20:05
Postitas ccve
Karterikaan ? :puzzled

Postitatud: 03 Juul 2007 20:10
Postitas ando
Tegemist on pigem ikka õhupuhasti korpusega aga see selleks. Põhja taastamiseks ropult vaja tööd teha, jõudu sellegipoolest.

Postitatud: 03 Juul 2007 21:13
Postitas ralliace16
Algselt postitas: ccve
Karterikaan ? :puzzled
Oih, ma algul ei teadnud ta õiget nimetust, siis otsingust leidsin sellise nime, ning Google pildiotsingust leidsin ka pildi, kus see korpus oli, automaatselt mõtlesin, et vast on ta nimetus selline, kuna sealt jookseb ka karteri õhutuse voolik. Ning suured tänud ka Andole, kes ütles õige nimetuse, sain jälle targemaks. ;)

Postitatud: 04 Juul 2007 11:27
Postitas viaccess
Võin soovitada head kohta Valgas, aga hind vastab kvaliteedile... Mul läks karpide vahetus ja kõiki vahede paika ajamine 6000eek. Töö kiire ja korralik, sama mees paigaldas Valdzu autole tagasilla....
Teine soovitus: Otsi korraliku kerega auto!

[Muudetud: 4/7/2007 viaccess]

Postitatud: 04 Juul 2007 23:28
Postitas hautz
Algselt postitas: viaccess
Võin soovitada head kohta Valgas, aga hind vastab kvaliteedile... Mul läks karpide vahetus ja kõiki vahede paika ajamine 6000eek. Töö kiire ja korralik, sama mees paigaldas Valdzu autole tagasilla....
Teine soovitus: Otsi korraliku kerega auto!

[Muudetud: 4/7/2007 viaccess]
Põhja pärast nüüd küll autot pole mõtet vahetama hakata,kui muu on korralik.

Postitatud: 05 Juul 2007 01:52
Postitas MuKi14
Algselt postitas: hautz
Põhja pärast nüüd küll autot pole mõtet vahetama hakata,kui muu on korralik.
Kus juures on küll.... Juba enda turvalisuse pärast...

[Muudetud: 4-7-2007 MuKi14]

Postitatud: 05 Juul 2007 21:37
Postitas hautz
Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: hautz
Põhja pärast nüüd küll autot pole mõtet vahetama hakata,kui muu on korralik.
Kus juures on küll.... Juba enda turvalisuse pärast...

[Muudetud: 4-7-2007 MuKi14]
kui põhi vahetada siis pole auto turvaline?

Postitatud: 06 Juul 2007 00:37
Postitas Siksisback
No kui sul põhi mäda, siis auto avarii korral lihtsalt su auto vajub kokku. (näiteks):rolleyes

Postitatud: 06 Juul 2007 04:29
Postitas PuZuP
Hm..ma arvan, et isand Hautz pidas silmas seda, et kui ülejäänud kere konstruktsioon ja plekid on korralikud ning ainult põhjaplekid pehmed, siis piisab ju põhjaplekkide vahetusest...iseküsimus mis olukorras on poolraamid...
Antud isendi puhul näen mina isiklikult (ma ei tea kuidas teistega on) seda, et parempoolses tagumises poolraamis on suisa auk ja selle kõrvale veel lappki keevitatud...
Seega tuleb kapitaalne põhjaremont ette võtta...muidu võib juhtuda nii nagu "neliteist mukit" ja "kadunud Lada tagasitulek" juba ära mainisid...ainukese vahega, et avariini ei pruugigi jõuda vaid mingil hetkel vajub lihtsalt midagi raskusjõu toimel kurvis puruks ja kõige halvimal juhul saame taaskord lugeda liiklusstatistikast, et liiklusõnnetuste surmaga lõppenud ohvrite arv on jälle suurenenud...
Võtame näiteks olukorra kus lainetaval järvel on kaks kalameest...üks on tavalise kummipaadiga ja teine puupaadiga...arva ära kummal on parem olla?
Ja nüüd tõsta sama olukord ülekantud tähenduses liiklusituatsiooni, kus kummipaat oleks pehme kerega auto ja puupaat korraliku tugeva kerega auto...


Seega korras ja jäik kere liikluses on alati parem :)

[Muudetud: 6-7-2007 PuZuP]

Postitatud: 06 Juul 2007 16:25
Postitas ralliace16
Egas siks jääb mulle suht hobiautoks/nädalavahetuse sõiduks, kui korda saan. Iga päev pole plaanis tee peale "retsida" kui load kätte saan.

Postitatud: 06 Juul 2007 16:41
Postitas masuurik
Natuke totakas väljend tuli.Seda enem ,kui ta sul hobiauto on ,peaks ta sul korras olema.Pole näind ennem läbiroostetand ja pehmeid hobiautosid.Kõik korras ja läigivad.Isegi kui sa teda ei retsi vajub ta sul ära ,sest kere on niiii pehme.Tasub ikka korda teha.

Postitatud: 06 Juul 2007 18:18
Postitas PuZuP
Algselt postitas: ralliace16
...Iga päev pole plaanis tee peale "retsida" kui load kätte saan...

Kui juba sellise kõnetooni ja suhtumisega lause, siis jäta parem load tegemata...

Postitatud: 07 Juul 2007 13:07
Postitas ralliace16
Ok, nüüd ajasin tõesti segast. Korda plaanin muidugi teha, seda tee peal retsimist mõtlesin nii, et ei plaani talviti sõita. Lihtsalt siin mitu inimest soovitasid uue osta, et keevitatud autoga pole nii ohutu sõita.
Aa, ja tee peal ma elus rallima ei hakka, ralli jaoks jääb rada. Load on mu elus unistus olnud ning peale kätte saamist ei hakka elus sellist lollust tegema, et need veel ära ka annan. Ma tean, et algajaid autojuhte ei usuta eriti, kuid ma loodan et usute.

[Muudetud: 7-7-2007 ralliace16]

Postitatud: 09 Juul 2007 03:45
Postitas PuZuP
Esiteks on küsimus selles, keda neist mitmest inimesest kuulad ja teiseks selles kuidas aru said...
Mis Sa arvad kuidas tehases autod kokku pannakse ?
Loomulikult keevitatakse...
Järelikult ei tohiks siis ju ühegi autoga olla ohutu sõita...

Siin tulebki mängu see, kuidas sina süvenesid teksti ja sellest aru said...
Eesmärk oli Sulle selgeks teha, et praeguses olukorras kerega ei ole ohutu sõita...
Kui aga korralikult korda teha, siis kestab veel aastaid ja on vaat veel paremgi...

Ja algajate autojuhtide puhul kehtib selline asi, et jutt on üks asi, teod on teised...seda kahjuks nii negatiivses kui ka positiivses mõttes...
Nii et ole oma eelneva jutu tasemel tegudega... aga mitte negatiivselt....
:)