2106 1.6, omega, 1981a.

2106 1.6, omega, 1981a.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Peale mootoripatjade ja käigukastipadja vahetust uute vastu, tuli nüüd keresse tühikäigul ja madalatel pööretel vibra sisse. On see uute patjade puhul normaalne või on midagi valesti ?
j
j2mis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Veebr 2010 20:00
Asukoht: Hiiumaa
Autod: :)

Postitus Postitas j2mis »

Mul tuli ka peale mootoripatjade vahetust keresse vibra. Võibolla kaob se ajapikku, padjad lähevad võibolla pehmemaks. Kui aga ära ei kao siis otsin kuskilt kasutatud padjad ja panen need.
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Noh, kas keegi teine peale kasutaja j2mis“e polegi mootoripatju vahetanud? :puzzled
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Sama vibra siinpool, ütleks et isegi meeletu. Eriti on see tuntav külmalt, kui mootor ühtlaselt ei tööta.
Muidugi mul tuli see sisse peale mootori vahetust ja kerge hooratta installi. Aga kuna ennem see mootor teise auto peal oli normaalne siis selle variandi välistaks. Samuti vahetasin hooratast vahepeal, et proovida kas midagi muutub - aga ei midagi:flaming
Niet muud ma ise ka ei oska kahtlustada enam kui mootoripatju, kuigi sai pandud õiged klassiku omad, mitte niva omad..

A ja lisaks et ma olen sõitnud 4-5000km nendega aga muutust pole nagu täheldanud.

[Muudetud: 22-2-2007 vs]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Vahetasin endal parempoolse mootoripadja Niva korraliku kasutatud padja vastu, tuletoru oli juba piki raami ja gaasi andes käis hele kõlin autost läbi. Vasak jäi originaalne klassiku oma, pole veel ära vajunud teine. Vibratsioon tühikäigul suurenes pisut, kuid ei midagi meeletut. Kasutan ka kerget hooratast, kuid sellest ei läinud tühikäik ei ebaühtlasemaks, nagu hoiatati ega ka tule külmast peast hirmsasti meelitata nagu ka hoiatati, ega ka vibratsioon tühikäigul ainult hoorattast ei suurenenud:rolleyes.
Arvan, et vibratsioon sellise "kolmepunktikinnituse" korral on paratamatu. Kui tärin väga närvidele käib, võib tühikäigu ju ka ~1100 kanti kruttida.


Auto ise - minu viimase aja lemmikprojekt siin foorumis. Oman nõrkust punaste "superluxide" vastu, eriti kui need on auväärse tootmisaasta ja õige mootoriga. Avaldaks ehk keegi oma allikad, tahaks omale kunagi "pühapäevaoriginaaliks" 03-e või 06-t, korralikku, kirsipunast või musta, aastatest '73-'83:), täiskroomis ja 1500cc-1600cc mootoriga:spin
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Mul lõi värina sisse siis kui originaalpadjad otsad andsid ja uued panin. Lõhkus ka uued padjad ära kohe. Nüüd siis Niva omad, kestavad, aga tuletoru peksab ikka vastu sillatala. Vahetatud on ka tagumine padi.
Nüüd siis soovitati tagumist patja veidi "jõuga" tahapoole nihutada, et asi korda läheks.

[Muudetud: 23-2-2007 pedrox]
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

soovitan ise ka niva mootori patju hinda kahjuks ei tea

[Muudetud: 11-02-2007 kristjan92]
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: kristjan92
soovitan ise ka niva mootori patju hinda kahjuks ei tea

[Muudetud: 11-02-2007 kristjan92]
Hind niva patjadel on 50.- tk Tavalised on 48.- tk
Ise otsin kah nüüd niva padjad. Aga kahjuks pole masinat veel korralikult tööle saanud. Niiet ei oska täpselt öelda kuidas jäid.
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Jah, aga ikkagi see vibra ei ole normaalne. Tehasest tulles on ka Ladadel uued mootoripadjad, aga vibra vaevalt et on. Võibolla ma peaks kuskilt mujalt poest uued mootoripadjad ostma, äkki leidub paremaid. Või peaks praegused maha võtma ja näiteks seal padjas olevat vedru lühemaks lõikama, et padi jääks pehmem?

Aga Grimes, kuidas sul jäi nende Niva patjadega, kas tekkis vibra või mitte?


Vahepeal sai karpa väikse atsetoonivanni ja remontkomplekti. Praegu juba auto peal ja töötab ülihästi:


[Muudetud: 25-2-2007 omega]Pilt
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

*Pilt
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Äkki keegi saadaks mulle U2U ja õpetaks, kuidas saab ühte postitusse mitu pilti korraga lisada ? :puzzled
Või leidub siin foorumis mõni teema selle kohta?Pilt
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Niva patjadega on vibra meeletu, külma mootoriga eriti. Mul muutus küll hulka jäigemaks ja mootor raudselt paigal.
Jõud taga, peab minema.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Algselt postitas: ando
Niva patjadega on vibra meeletu, külma mootoriga eriti. Mul muutus küll hulka jäigemaks ja mootor raudselt paigal.
Mina räägiks ka täpselt sama juttu. Sooja mootoriga ei nurisekski. Nüüd kui gaasi vajutada kisub kunde nurka maha:spin. Igapäeva masinale ei soovitaks.
Krt ma vaatasin algul, et sa uue karpa ostnud:D

[Muudetud: 25-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Uus nukkvõll ja nookurid ka hangitud :cool: :

[Muudetud: 5-3-2007 omega]Pilt
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Veel:Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

niva patjade ning jäiga kkasti padjaga tühikäik 1500 ja väga hea sõita..
kerge hooratas ka peal..

selle nuki soovitan üle mõõta.. kuskil raaamatus olid andmed.. just kui suur on tõus. uutel võllidel on erinevused millimeetrites!!! hea oleks uue niva nukk panna - tundub, et nendel esineb praaki märgatavalt vähem, ning poes olid erinevad võllid ka supleriga mõõtes vähemalt ühesugused...

isiklik kogemus oli et poeuued nookurid kulusid 1000 km ära ja tulemusel paningi paarist vanast jooksust paremad sisse :(
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: olaaf
niva patjade ning jäiga kkasti padjaga tühikäik 1500 ja väga hea sõita..
kerge hooratas ka peal..

selle nuki soovitan üle mõõta.. kuskil raaamatus olid andmed.. just kui suur on tõus. uutel võllidel on erinevused millimeetrites!!! hea oleks uue niva nukk panna - tundub, et nendel esineb praaki märgatavalt vähem, ning poes olid erinevad võllid ka supleriga mõõtes vähemalt ühesugused...

isiklik kogemus oli et poeuued nookurid kulusid 1000 km ära ja tulemusel paningi paarist vanast jooksust paremad sisse :(
Mul ei ole Niva padjad, vaid tavalised. Ja tühikäik 1500 pööret oleks ka ebanormaalne ja häiriv. Ma arvan, et ma pean praegused padjad maha võtma ja nendes olevat vedru natuke lühemaks lõikama, et padi jääks pehmem. Loodetavasti ka vibra siis väheneb.
Nukkvõlli ma ei ostnud poest, vaid sain ühe inimese käest odava hinnaga. See nukk juba vene ajast saati seisnud. Ma küll ei usu, et ta praak on, aga kontrolli mõttes ma võin ta ju nihikuga üle mõõta.
t
tatsukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 14 Juul 2010 18:59
Asukoht: viljandi
Autod: oman vaz2101

Postitus Postitas tatsukas »

enda omal vahetasin mõlemad padjad ära.oli ka väike värin tühikäigul, tuleb nati sõita sis kaob see ära
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Vahepeal paigaldasin mootorisse selle uue nukkvõlli nookuritega ja kõik töötab hästi. Vahetasin ära ka mootoriõli ja filtri.Pilt
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

;)Pilt
Suletud