2106 1.6, omega, 1981a.
2106 1.6, omega, 1981a.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
vversus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
- Asukoht: tallinn/haapsalu
- Autod: =O=
Sama vibra siinpool, ütleks et isegi meeletu. Eriti on see tuntav külmalt, kui mootor ühtlaselt ei tööta.
Muidugi mul tuli see sisse peale mootori vahetust ja kerge hooratta installi. Aga kuna ennem see mootor teise auto peal oli normaalne siis selle variandi välistaks. Samuti vahetasin hooratast vahepeal, et proovida kas midagi muutub - aga ei midagi:flaming
Niet muud ma ise ka ei oska kahtlustada enam kui mootoripatju, kuigi sai pandud õiged klassiku omad, mitte niva omad..
A ja lisaks et ma olen sõitnud 4-5000km nendega aga muutust pole nagu täheldanud.
[Muudetud: 22-2-2007 vs]
Muidugi mul tuli see sisse peale mootori vahetust ja kerge hooratta installi. Aga kuna ennem see mootor teise auto peal oli normaalne siis selle variandi välistaks. Samuti vahetasin hooratast vahepeal, et proovida kas midagi muutub - aga ei midagi:flaming
Niet muud ma ise ka ei oska kahtlustada enam kui mootoripatju, kuigi sai pandud õiged klassiku omad, mitte niva omad..
A ja lisaks et ma olen sõitnud 4-5000km nendega aga muutust pole nagu täheldanud.
[Muudetud: 22-2-2007 vs]
Vahetasin endal parempoolse mootoripadja Niva korraliku kasutatud padja vastu, tuletoru oli juba piki raami ja gaasi andes käis hele kõlin autost läbi. Vasak jäi originaalne klassiku oma, pole veel ära vajunud teine. Vibratsioon tühikäigul suurenes pisut, kuid ei midagi meeletut. Kasutan ka kerget hooratast, kuid sellest ei läinud tühikäik ei ebaühtlasemaks, nagu hoiatati ega ka tule külmast peast hirmsasti meelitata nagu ka hoiatati, ega ka vibratsioon tühikäigul ainult hoorattast ei suurenenud:rolleyes.
Arvan, et vibratsioon sellise "kolmepunktikinnituse" korral on paratamatu. Kui tärin väga närvidele käib, võib tühikäigu ju ka ~1100 kanti kruttida.
Auto ise - minu viimase aja lemmikprojekt siin foorumis. Oman nõrkust punaste "superluxide" vastu, eriti kui need on auväärse tootmisaasta ja õige mootoriga. Avaldaks ehk keegi oma allikad, tahaks omale kunagi "pühapäevaoriginaaliks" 03-e või 06-t, korralikku, kirsipunast või musta, aastatest '73-'83:), täiskroomis ja 1500cc-1600cc mootoriga:spin
Arvan, et vibratsioon sellise "kolmepunktikinnituse" korral on paratamatu. Kui tärin väga närvidele käib, võib tühikäigu ju ka ~1100 kanti kruttida.
Auto ise - minu viimase aja lemmikprojekt siin foorumis. Oman nõrkust punaste "superluxide" vastu, eriti kui need on auväärse tootmisaasta ja õige mootoriga. Avaldaks ehk keegi oma allikad, tahaks omale kunagi "pühapäevaoriginaaliks" 03-e või 06-t, korralikku, kirsipunast või musta, aastatest '73-'83:), täiskroomis ja 1500cc-1600cc mootoriga:spin
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Mul lõi värina sisse siis kui originaalpadjad otsad andsid ja uued panin. Lõhkus ka uued padjad ära kohe. Nüüd siis Niva omad, kestavad, aga tuletoru peksab ikka vastu sillatala. Vahetatud on ka tagumine padi.
Nüüd siis soovitati tagumist patja veidi "jõuga" tahapoole nihutada, et asi korda läheks.
[Muudetud: 23-2-2007 pedrox]
Nüüd siis soovitati tagumist patja veidi "jõuga" tahapoole nihutada, et asi korda läheks.
[Muudetud: 23-2-2007 pedrox]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Jah, aga ikkagi see vibra ei ole normaalne. Tehasest tulles on ka Ladadel uued mootoripadjad, aga vibra vaevalt et on. Võibolla ma peaks kuskilt mujalt poest uued mootoripadjad ostma, äkki leidub paremaid. Või peaks praegused maha võtma ja näiteks seal padjas olevat vedru lühemaks lõikama, et padi jääks pehmem?
Aga Grimes, kuidas sul jäi nende Niva patjadega, kas tekkis vibra või mitte?
Vahepeal sai karpa väikse atsetoonivanni ja remontkomplekti. Praegu juba auto peal ja töötab ülihästi:
[Muudetud: 25-2-2007 omega]
Aga Grimes, kuidas sul jäi nende Niva patjadega, kas tekkis vibra või mitte?
Vahepeal sai karpa väikse atsetoonivanni ja remontkomplekti. Praegu juba auto peal ja töötab ülihästi:
[Muudetud: 25-2-2007 omega]
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
Mina räägiks ka täpselt sama juttu. Sooja mootoriga ei nurisekski. Nüüd kui gaasi vajutada kisub kunde nurka maha:spin. Igapäeva masinale ei soovitaks.Algselt postitas: ando
Niva patjadega on vibra meeletu, külma mootoriga eriti. Mul muutus küll hulka jäigemaks ja mootor raudselt paigal.
Krt ma vaatasin algul, et sa uue karpa ostnud:D
[Muudetud: 25-2-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
niva patjade ning jäiga kkasti padjaga tühikäik 1500 ja väga hea sõita..
kerge hooratas ka peal..
selle nuki soovitan üle mõõta.. kuskil raaamatus olid andmed.. just kui suur on tõus. uutel võllidel on erinevused millimeetrites!!! hea oleks uue niva nukk panna - tundub, et nendel esineb praaki märgatavalt vähem, ning poes olid erinevad võllid ka supleriga mõõtes vähemalt ühesugused...
isiklik kogemus oli et poeuued nookurid kulusid 1000 km ära ja tulemusel paningi paarist vanast jooksust paremad sisse
kerge hooratas ka peal..
selle nuki soovitan üle mõõta.. kuskil raaamatus olid andmed.. just kui suur on tõus. uutel võllidel on erinevused millimeetrites!!! hea oleks uue niva nukk panna - tundub, et nendel esineb praaki märgatavalt vähem, ning poes olid erinevad võllid ka supleriga mõõtes vähemalt ühesugused...
isiklik kogemus oli et poeuued nookurid kulusid 1000 km ära ja tulemusel paningi paarist vanast jooksust paremad sisse
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Mul ei ole Niva padjad, vaid tavalised. Ja tühikäik 1500 pööret oleks ka ebanormaalne ja häiriv. Ma arvan, et ma pean praegused padjad maha võtma ja nendes olevat vedru natuke lühemaks lõikama, et padi jääks pehmem. Loodetavasti ka vibra siis väheneb.Algselt postitas: olaaf
niva patjade ning jäiga kkasti padjaga tühikäik 1500 ja väga hea sõita..
kerge hooratas ka peal..
selle nuki soovitan üle mõõta.. kuskil raaamatus olid andmed.. just kui suur on tõus. uutel võllidel on erinevused millimeetrites!!! hea oleks uue niva nukk panna - tundub, et nendel esineb praaki märgatavalt vähem, ning poes olid erinevad võllid ka supleriga mõõtes vähemalt ühesugused...
isiklik kogemus oli et poeuued nookurid kulusid 1000 km ära ja tulemusel paningi paarist vanast jooksust paremad sisse
Nukkvõlli ma ei ostnud poest, vaid sain ühe inimese käest odava hinnaga. See nukk juba vene ajast saati seisnud. Ma küll ei usu, et ta praak on, aga kontrolli mõttes ma võin ta ju nihikuga üle mõõta.