21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Nonii, tundub täna, et minu 06 projekt lükkub kõvasti edasi.
MIKS?
Aga selleks, et laupäeval soetasin >> SELLE <<
Alguses mõtlesin et loobun üldse 06-st ja jääb jupidoonoriks aga EI, teen ka kuue valmis aga kõvasti hiljem.
MIKS?
Aga selleks, et laupäeval soetasin >> SELLE <<
Alguses mõtlesin et loobun üldse 06-st ja jääb jupidoonoriks aga EI, teen ka kuue valmis aga kõvasti hiljem.
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Kurat, see 02 on kuidagi tuttav mulle, ma olen vist seda kuskil varem näinud .Algselt postitas: nymmik
Nonii, tundub täna, et minu 06 projekt lükkub kõvasti edasi.
MIKS?
Aga selleks, et laupäeval soetasin >> SELLE <<
Alguses mõtlesin et loobun üldse 06-st ja jääb jupidoonoriks aga EI, teen ka kuue valmis aga kõvasti hiljem.
Igatahes kui seda 02-te kunagi aktiivselt ehitama hakkad, siis tee siia ka eraldi teema selle auto kohta, et oleks huvitav jälgida töö käiku . Edu!
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Volga ei ole veel valmis, napilt ales värvitud. Aga täna käivitasin 06-e, sõitsin treilerile ning viisin plekksepa juurde. Õhtuks oli juba sisu välja roogitud.
Sai veel teinegi otsus vastu võetud.
Keretööd tulevad korralikumad kui alguses plaanitud st. ei vaheta ntx ukse ääri vaid terved uksed.
Sellega seoses võib mulle pakkuda uusi (nimelt uusi mitte kasutatud):
kõik 4 ust
mõlemad esiporitiivad, renniga
tagapõll
Sai veel teinegi otsus vastu võetud.
Keretööd tulevad korralikumad kui alguses plaanitud st. ei vaheta ntx ukse ääri vaid terved uksed.
Sellega seoses võib mulle pakkuda uusi (nimelt uusi mitte kasutatud):
kõik 4 ust
mõlemad esiporitiivad, renniga
tagapõll
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
02 on 80% tehase värvi all. vahetatd on esitiivad mõnel uksel alt ääred ja tagaluugi alumine äär, need on üle värvitud luuk ja uksed poolenisti). Võre tagust võin uurida mingi päev, see peaks olema silmaga tuvastatav kui üle värvitudAlgselt postitas: viaccess
Üks küsimus su kollase 02 kohta, kas auto on tehase värvi all, või kunagi saanud värvkate värskendust. Nimelt huvitab esivõre tagune, su autol paistab et on kerevärvi, kuid siin Ladaklubis paljud väidavad et originaalis peab olema must...
Sorry OT eest....
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Natuke siis autost ja tegemistest. Kerel läheb vahetusse ja uute asjadega asendatakse:
*esipõll
*mõlemad esimesed poritiivad
*mõlemad küljekarbid
*mõlemad sisekarbid
*kõik uksed
*mõlemad tagatiivad
*välimised tagumised koopad
*varuratta alune plekk
*paagi alune plekk
*tagapõll
*tagaistujate jalgealune
tööd jätkub küllaga
*esipõll
*mõlemad esimesed poritiivad
*mõlemad küljekarbid
*mõlemad sisekarbid
*kõik uksed
*mõlemad tagatiivad
*välimised tagumised koopad
*varuratta alune plekk
*paagi alune plekk
*tagapõll
*tagaistujate jalgealune
tööd jätkub küllaga
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Vaatan, et siin mehed putitavad ikka päris roostes keresid üles.
Mul garaa?is üks varuosadoonoriks mõeldud kopikas aastast 73, mis sõitnud vaid 69000 km, tehnika briljantses korras, kuid kere välised plekid suurte aukudega - auto seisis õues ~20 aastat. Samas põhi, lansekad, vedrupesad jne on korras, istmed põrandaküljes kinni, pagaasniku põhi olemas, jne.
Mõtlesin, et eemaldan tehnika ning salongi sisustuse ning kere pärib Kuusakoski, kuid vaadates siinseid teemasid tundub, et teen valesti...
Ei tore on lugeda heas mõttes "hullude" meeste tegudest.
Mul tuli üks küsimus ka keelele. Kas pagasiruumi luuk on küljes seetõttu, et pärast saaks tagumised tiivad ja paneeli õigesti tagasi keevitada?
[Muudetud: 1-11-2007 krister]
Mul garaa?is üks varuosadoonoriks mõeldud kopikas aastast 73, mis sõitnud vaid 69000 km, tehnika briljantses korras, kuid kere välised plekid suurte aukudega - auto seisis õues ~20 aastat. Samas põhi, lansekad, vedrupesad jne on korras, istmed põrandaküljes kinni, pagaasniku põhi olemas, jne.
Mõtlesin, et eemaldan tehnika ning salongi sisustuse ning kere pärib Kuusakoski, kuid vaadates siinseid teemasid tundub, et teen valesti...
Ei tore on lugeda heas mõttes "hullude" meeste tegudest.
Mul tuli üks küsimus ka keelele. Kas pagasiruumi luuk on küljes seetõttu, et pärast saaks tagumised tiivad ja paneeli õigesti tagasi keevitada?
[Muudetud: 1-11-2007 krister]
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Ega auto väga hull ei olnudki, kuid kuna on endale tegemine ja rohkem kollektsiooni, siis tasub juba kõik uued plekid panna, vähemalt mina arvan nii.Algselt postitas: krister
Vaatan, et siin mehed putitavad päris ikka päris roostes keresid üles.
Mul garaa?is üks varuosadoonoriks mõeldud kopikas aastast 73, mis sõitnud vaid 69000 km, tehnika briljantses korras, kuid kere välised plekid suurte aukudega - auto seisis õues ~20 aastat. Samas põhi, lansekad, vedrupesad jne on korras, istmed põrandaküljes kinni, pagaasniku põhi olemas, jne.
Mõtlesin, et eemaldan tehnika ning salongi sisustuse ning kere pärib Kuusakoski, kuid vaadates siinseid teemasid tundub, et teen valesti...
Ei tore on lugeda heas mõttes "hullude" meeste tegudest.
Kus ja mis hinnaga antud tööd tehti? On kvaliteet ka asjakohane? Miks jätsid selle töö teiste hooleks, kas ise tehes oleks tunduvalt viletsam välja kukkunud? Kui palju oli probleeme uute plekkide sobitamisega, nii, et montaa?ipilud ilusti sirgelt jooksma jääksid. Plekid on nõukaaegsed originaalid või mingid tänapäevasemad kooperatiivitoodanguna valminud?
Küsin nii palju (ja natuke lolle küsimusi vist), sest et oma ?iguli peaks kah samasuguse uuenduskuuri üle elama. Kuivõrd raske oleks esimese tööna midagi sellist ette võtta, ma ei kujuta ise veel projekti suurust omale hästi ettegi, millesse end mässin:rolleyes
Küsin nii palju (ja natuke lolle küsimusi vist), sest et oma ?iguli peaks kah samasuguse uuenduskuuri üle elama. Kuivõrd raske oleks esimese tööna midagi sellist ette võtta, ma ei kujuta ise veel projekti suurust omale hästi ettegi, millesse end mässin:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
- Tuttav tegi, kes igapäeva leiba ka plekuna teenib.Algselt postitas: GTA
Kus ja mis hinnaga antud tööd tehti? On kvaliteet ka asjakohane? Miks jätsid selle töö teiste hooleks, kas ise tehes oleks tunduvalt viletsam välja kukkunud? Kui palju oli probleeme uute plekkide sobitamisega, nii, et montaa?ipilud ilusti sirgelt jooksma jääksid. Plekid on nõukaaegsed originaalid või mingid tänapäevasemad kooperatiivitoodanguna valminud?
Küsin nii palju (ja natuke lolle küsimusi vist), sest et oma ?iguli peaks kah samasuguse uuenduskuuri üle elama. Kuivõrd raske oleks esimese tööna midagi sellist ette võtta, ma ei kujuta ise veel projekti suurust omale hästi ettegi, millesse end mässin:rolleyes
- kvaliteet on 5+
- hind on sõbrahind, turuhinnana oleks olnud see vast 15-20 tuhande ringis.
- ise ei teinud kuna pole sellist kohta, aega ega ka oskusi.
- sobitamisega oli omajagu vaeva, sest osasid oli nii originaale kui nõuka koperatiivi omasid + tänapäevaseid jubinaid.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Sa pole vist hindadega kursis?.? Kui sa teed mulle 2102 plekitöö, eeltöö ja värvi 20K eest ja kvaliteet on 5+, siis palkan sind kasvõi hommepäev endale.Algselt postitas: cartrive
kust sa sellise inimese leiad, kes käib nii palju välja pleki vahetuse eest.(jutt käib 15-20k?) see oleks nii lihtne töö.. kas värvimine on ka hinna sees?
nymmik edu sulle edasises töös.
Mul ainult Volga värvimise eest (mustaks) küsiti Tallinnas alates 60K, sain pleki+ värv kokku 40ga Tallinast eemal.
Kodu pottsepp ehk jah teeb odavalt, kuid kas see auto siis ka kollektsiooni kõlbab?
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Ja selle palkamisega on ka nii, et töö kvaliteet selgub PEALE plekkide külge säristamist...Algselt postitas: nymmik
... Kui sa teed mulle 2102 plekitöö, eeltöö ja värvi 20K eest ja kvaliteet on 5+, siis palkan sind kasvõi hommepäev endale.
...
edukat uut aastat!
PS. Sedaan kerega ?iguli värvimine Märjamaa EPT-s maksis 25000 kr, hind sisaldas ka materjale. Kvaliteedi kategooria - kõrge.
Selle eest värviti auto üleni, pluss mootoriruum, pagasiruum ning lisaks teostati väikesed keevitustööd akukinnituse ja esitiiva juures. Tõmmati välja mõni olmemõlk. Remonti viimisel olid autolt eemaldadtud kõik detailid, mida ei soovitud värvida.