21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
21061, nymmik, 1982 /myydud2022/ :(
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
007NDO Trans Am on juhuslikult ja kanada registrisAlgselt postitas: MuKi14007 BAVAlgselt postitas: uzzac
ega ühel pildil sul seal taustal olev trans-am juhuslikult 007NDO ei ole?
007BAV Nissan Kingcab ka juhuslikult ARK andis (vedas)
07ZFY Zaz965 on kunagi isegi saadud valida numbrit
997ESS 2106
799LAa 2102
Volga, Rex ja CRV on jäänud ilma "seitsmeta":kuri
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Pea aasta pole midagi kirjutanud.
Selle aasta kevadel sai sõpradega Roosta trip tehtud
Häirib see, et eelmisel suvel ostetud tutikas vene kvaliteediga esimene stange räigelt roostetab. Kusjuures auto ju seisis mitte ei sõitnud talvel löga sees.
Kellel on pakkuda korralikku NSVLi kvaliteediga stanget olen huvitatud.
Mingi hetke hakkas tagumine rattalaager laulma, Vahetus venis pikaks, pea 2 kuud. Küll ei saanud laagrit kätte, siis poolassi sisse, siis venisid klotsi vedrud ära, siis kukkusid pidurikatted küljest jne jne.
Aga nüüd on kõik jälle korras ja sõidab.
Üks mure vaevab veel mind. sooja mootoriga (90c) on õlirõhk 4000 pöörde juures kena 3atm aga tühikäigul 800-900rpm'i on pea 0 ja tuli vilgub. Tea kas peab hakkama keskenduma mootori remondile?
Täna toimub selle aasta teine Vanatehnika Lustisõit, seal saab masinat näha, kuigi vaadata pole midagi
Selle aasta kevadel sai sõpradega Roosta trip tehtud
Häirib see, et eelmisel suvel ostetud tutikas vene kvaliteediga esimene stange räigelt roostetab. Kusjuures auto ju seisis mitte ei sõitnud talvel löga sees.
Kellel on pakkuda korralikku NSVLi kvaliteediga stanget olen huvitatud.
Mingi hetke hakkas tagumine rattalaager laulma, Vahetus venis pikaks, pea 2 kuud. Küll ei saanud laagrit kätte, siis poolassi sisse, siis venisid klotsi vedrud ära, siis kukkusid pidurikatted küljest jne jne.
Aga nüüd on kõik jälle korras ja sõidab.
Üks mure vaevab veel mind. sooja mootoriga (90c) on õlirõhk 4000 pöörde juures kena 3atm aga tühikäigul 800-900rpm'i on pea 0 ja tuli vilgub. Tea kas peab hakkama keskenduma mootori remondile?
Täna toimub selle aasta teine Vanatehnika Lustisõit, seal saab masinat näha, kuigi vaadata pole midagi
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Täna hakkasin plokikaanega tegelema, laost sai üks 2101 markeeringuga väljakirjutatud.
kõik liigne eemaldatud, et lihvi saaks viia.
1, 2, 3 sisselaske ja 4 väljalaske klapid ei pidanud midagi, nitrolahusti jooksis kolinal kanalisse.
Nukkvõll mis sai riiulist võetud ja tõus mõõdetud sain tulemuseks 61.4 mm vs. vanal oli 61,1mm
Nüüd oleks vaja lasta plokk lihvida ja uued klapid sooveldada, siis võiks Lego kokku panna ja mootorile peale visata.
kõik liigne eemaldatud, et lihvi saaks viia.
1, 2, 3 sisselaske ja 4 väljalaske klapid ei pidanud midagi, nitrolahusti jooksis kolinal kanalisse.
Nukkvõll mis sai riiulist võetud ja tõus mõõdetud sain tulemuseks 61.4 mm vs. vanal oli 61,1mm
Nüüd oleks vaja lasta plokk lihvida ja uued klapid sooveldada, siis võiks Lego kokku panna ja mootorile peale visata.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
06 seisis 2 aastat.
Kui öeldakse, "et kõik mis liigub, see kulub"
siis kõik mis seisab, see läheb Pe***
vasak tagumine piduritrummel on ellipsis ja ühe koha siniseks tõmmanud ning ka sinna prao sisse visanud.
Paremal pool aga poolassi simmer jookseb, piduri silinder täiesti kinni, ning piduritoru läks ka pooleks.
Aga töö käib et 13ndal sõitu teha.
Kui öeldakse, "et kõik mis liigub, see kulub"
siis kõik mis seisab, see läheb Pe***
vasak tagumine piduritrummel on ellipsis ja ühe koha siniseks tõmmanud ning ka sinna prao sisse visanud.
Paremal pool aga poolassi simmer jookseb, piduri silinder täiesti kinni, ning piduritoru läks ka pooleks.
Aga töö käib et 13ndal sõitu teha.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: