2106, etz27 , 1986
2106, etz27 , 1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eetz27
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 293
- Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
- Asukoht: pärnu
- Autod: 21063
- Kontakt:
Järgmine probleem mootoriga ..
Keerasin süüdet puhastasin karpat panin uue bena õhu ja õlifiltri ning uue õli sisse
Aga see ei aidanud ..võtsin küünlad maha ja 3 püta küünal jumala ära põlenud ...seal see viga oligi ....3 pütt ei tööta ...
keegi tead öelda mis viga võib olla?...
Teine teema on alumise õõtshoovaga mis sai uus pandud uute puksidega ....aga need(kummid) uued puksid on oma pesadest peaaegu juba välja tulnud ..keerasin mutrid siis oli jumala lahti tulnud ...väänasin uuesti hea jõuga kinni .....
Kas peab jälle uued puksid panema ...ei julge nii sõita kui puksid võivad iga kell otsad anda ja mutrid otsast ära tulla ....2 korda kogemusi olnud õõtsamurdumisega ....2 korral treila tellitud järele
tänud abi eest
Keerasin süüdet puhastasin karpat panin uue bena õhu ja õlifiltri ning uue õli sisse
Aga see ei aidanud ..võtsin küünlad maha ja 3 püta küünal jumala ära põlenud ...seal see viga oligi ....3 pütt ei tööta ...
keegi tead öelda mis viga võib olla?...
Teine teema on alumise õõtshoovaga mis sai uus pandud uute puksidega ....aga need(kummid) uued puksid on oma pesadest peaaegu juba välja tulnud ..keerasin mutrid siis oli jumala lahti tulnud ...väänasin uuesti hea jõuga kinni .....
Kas peab jälle uued puksid panema ...ei julge nii sõita kui puksid võivad iga kell otsad anda ja mutrid otsast ära tulla ....2 korda kogemusi olnud õõtsamurdumisega ....2 korral treila tellitud järele
tänud abi eest
Keera siis need muttrid ja poldid korralikult kinni esisillal:PAlgselt postitas: etz27
Järgmine probleem mootoriga ..
Keerasin süüdet puhastasin karpat panin uue bena õhu ja õlifiltri ning uue õli sisse
Aga see ei aidanud ..võtsin küünlad maha ja 3 püta küünal jumala ära põlenud ...seal see viga oligi ....3 pütt ei tööta ...
keegi tead öelda mis viga võib olla?...
Teine teema on alumise õõtshoovaga mis sai uus pandud uute puksidega ....aga need(kummid) uued puksid on oma pesadest peaaegu juba välja tulnud ..keerasin mutrid siis oli jumala lahti tulnud ...väänasin uuesti hea jõuga kinni .....
Kas peab jälle uued puksid panema ...ei julge nii sõita kui puksid võivad iga kell otsad anda ja mutrid otsast ära tulla ....2 korda kogemusi olnud õõtsamurdumisega ....2 korral treila tellitud järele
tänud abi eest
Kui see ei aita siis pane kasvõi keermeliimiga.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
VÕibolla on klapid ebatihedad.Kuidas mootor käib ,kas ühtlaselt?Algselt postitas: etz27
kompressiooninumbreid ei ole mõõtnud pole vastavaid riistu
Teised küünlad olid korras
ja kui 3 püta küünlal juhe ära võtta teeb mootor ika sama häält
Proovi kompressioooni nii:
1) võta kõik küünlad ära
2)Pane 1 silindrile küünal (ilma süütejuhtmeta) ja kuula kas mootor käib rütmiliselt ringi,kui starteriga mootorit ringi ajada.
3)Kui mootor käib rütmiliselt ringi siis on sellel silindril klapid ja rõngad "korras"(jutumärgid sellepärast et mootor on kindlasti kulund).
Kui mootor käib ühtlaselt ringi siis lasevad klapid läbi või on rõngad katki(või on midagi silindrisse lendand:P)
4)niimoodi proovida teised silindrid ka ära ja teha järeldused,mootori tervise kohta
Mida rütmilisemalt 1 küünlaga mootor ringi käib seda korralikum mootor on
ja mida ühtlasemad kõigil silindritel need rütmid on seda korralikum mootor on.
Selega saab määrata mootori üldist seisundit kui kompressomeetrit pole.
Mul oli mootor vahepeal nii kulund et seda rütmi õieti ei tekkindki ja pole ime miks mootor külmaga käima ei läinudki:D
Samuti saab proovida 1 küünla kaupa mooorit käima panna(seda siis süütejuhtmega)
Seda asja võiks enne teised ka kommenteerida niipalju kui keegi jutust aru sai:D
[Muudetud: 8-10-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tegelikult on ikkagi nii, et see manomeeter ei maksa teab-mis-palju.
Kui ei ole viitsimist kuskil mööda poode hakata otsima, istud sinna kus sa praegu oled - arvuti taga ja tellid http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=2752&cat=100 . Otse koduukse ette tuuakse.
Kompressoriga saad kontrollida, kas suletud klappidega pahiseb silindrisse lastav õhk karterisse (rõngad, hülsid kulunud) või karbussi ja väljalaskesse (klapid ebatihedad).
Ja elektriosa tasub kah kriitilise pilguga üle vaadata. Vähemalt korralikud küünlajuhtmed tuleks sebida ja küünlaid kah aeg-ajalt tshekkida. Millal neid viimati vahetati? Süüteküünla töö hakkab halvenema u. 50 000 km pealt.
Kui ei ole viitsimist kuskil mööda poode hakata otsima, istud sinna kus sa praegu oled - arvuti taga ja tellid http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=2752&cat=100 . Otse koduukse ette tuuakse.
Kompressoriga saad kontrollida, kas suletud klappidega pahiseb silindrisse lastav õhk karterisse (rõngad, hülsid kulunud) või karbussi ja väljalaskesse (klapid ebatihedad).
Ja elektriosa tasub kah kriitilise pilguga üle vaadata. Vähemalt korralikud küünlajuhtmed tuleks sebida ja küünlaid kah aeg-ajalt tshekkida. Millal neid viimati vahetati? Süüteküünla töö hakkab halvenema u. 50 000 km pealt.
-
eetz27
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 293
- Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
- Asukoht: pärnu
- Autod: 21063
- Kontakt:
Selge ...siis peab järelikult lumivalguke natukene puhkama seni kuni on 1.6 ostetud ja seda natukene näpitud ...ning seejärel see peael tõstetud
Üx küsimus ka kuidas olex 5 käimakastiga
ma saaks selle tasuta ja pidi korras olema ....1.6 sobiks juba 5 kast peale ju küll ja kütusekulu pidi ka väiksem olema ...aga kuidas on vastupidavusega ja kiirendamisega .....kumb on sellesuhtes kasulikum ja targem peale panna ?
tänud abi eest
Üx küsimus ka kuidas olex 5 käimakastiga
ma saaks selle tasuta ja pidi korras olema ....1.6 sobiks juba 5 kast peale ju küll ja kütusekulu pidi ka väiksem olema ...aga kuidas on vastupidavusega ja kiirendamisega .....kumb on sellesuhtes kasulikum ja targem peale panna ?
tänud abi eest
Kui tasuta saad siis milles küsimus??? Mina ostsin pmst terve auto, et omale seda käigukasti saada:D Maanteel ikka hoopis teine tera.
Vastupidavus on no kuidas juhtub. Saad, siis vaheta kindlasti õli mingi korraliku vastu. Kiirenduse suhtes ei oska öelda, oleneb mis ülekannetega juhtub olema, kuigi ega sealgi tänavakasutuse seisukohast suuri erinevusi pole...
Siin täpsemalt: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13464
Vastupidavus on no kuidas juhtub. Saad, siis vaheta kindlasti õli mingi korraliku vastu. Kiirenduse suhtes ei oska öelda, oleneb mis ülekannetega juhtub olema, kuigi ega sealgi tänavakasutuse seisukohast suuri erinevusi pole...
Siin täpsemalt: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13464
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
eetz27
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 293
- Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
- Asukoht: pärnu
- Autod: 21063
- Kontakt:
Lõpuks tuli siis selline mõte et paneks oma auto müüki
Selle autoga niipalju vaeva ja raha läind et enam ei viici tegeleda sellega kuigi olex tahtmist ja võimalust ..aga pakuti sellist varjanti müün oma auto maha ning saan raha juurde ja lääne auto peale kolida
Niiet auto müügis
Panen üles ka müügikuulutuse
Selle autoga niipalju vaeva ja raha läind et enam ei viici tegeleda sellega kuigi olex tahtmist ja võimalust ..aga pakuti sellist varjanti müün oma auto maha ning saan raha juurde ja lääne auto peale kolida
Niiet auto müügis
Panen üles ka müügikuulutuse