2106, etz27 , 1986

2106, etz27 , 1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

*Pilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

Läksin garaazi ja vaatasin et auto on kudagi ühelepoole viltu
keerasin amordid alt ära esimesed ...aga need olid korras töötasid ilusti edasi ja tagasi
kas võib olla asi vedrudes?

Ostsin vedrutõmmitsad et saaks vedrud alt ära ...
sest amordi kinnituse poldid läksid katki keerates katki :mad:

pean uued poldid panema ...aga tahakski nüüd teada kas auto võis olla viltu amortidest või vedrudest ?;)

tagasillal uued amordid tagumisel sillal ei saa midagi valesti olla?
sai sild ise ära vahetatud ..tervenisti

[Muudetud: 28-1-2007 etz27]
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

Sai proovitud vedrutõmmitsaid
toimisid väga hästi
aga mitte kuidagi ei saand vedrut kätte ....:sein
kudagimoodi ei saa panna neid tõmmitsaid üksteisele vastu ....proovicin mitut moodi ...igatepidi on kas liiga pikad või siis hakkavad vindid mööda teisi asju minema ja rikuvad vindi ära:kuri peaaegu olex sellega juba hakkama saand (vindi rokkumisega ) viimasel hetkel panin tähele et rikub vinti ..

muidu sellised nad välja näevad ...*Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kahe tõmmitsaga tõmbasin vedrud kokku nii, et panin nad nii kõrvuti kui võimalik, ühe keerasin rohkem kokku ja kerisin keskmisi vedrukeerde, teisega ülemisi. Mõlemale keerad vaheldumisi aina pinget peale. Vedru jääb küll "banaaniks", aga väikese heebli/kangi osava käsitsemisega võib vedrud nii alt ära kui ilusti alla saada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

mul samad t6mmitsad. aga kui vedrusi ära võtma hakkasin siis lõikasin tõmmitsa poldi lühemaks. siis mahtus ilusti vahele jne.
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

tänud soovituse eest ..;)
aga sain kudagimoodi juba kätte vedruPilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

nii ...
sain juhi poolt vahetatud alumise õõtshoova ning ka uued puksid ..
sai vedru ja amort ka tagasi pandud

ootab teist uut alumist õõtshoova....puksid olemas juba ;)Pilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

*Pilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

uued puksidPilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

Praegu on asi niikaugel
et ees on uued õõtshoovad mõlemalpool all ning nendega vahetusi kohe ka õõtshoova puksid mõlemalt poolt ning sai ostetud niva amordid ette (öeldi et vähe vastupidavamad ja pikkuse vahet pole ..) karbuss ,õhufilter(uus) , kõik paagid (jahutusvedeliku,piduri ja siduri õli ja klaasipesu ) geneka rihm uus, torukollektori tihend uu , ;)

praegu seisab uue õlifiltri ning paari juhtme taga ...ei tea kuhu ühendada musta juhet süütepoolist tuleb aga teine ots ei tea kuhu panna :puzzled
siis paar voolikut vaja ka weel osta , radikas külge panna ja siis saaks tööle panna :P

seejärel kohe pahteldama ning krunt ja siis värv ka kohe peale :P....suvi tulemas tahaks ika liikuma saada suveks;)

pildid proovin ka üles panna kohe kui saan
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

süütepoolist peaks minema üks ots jagajasse
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

aga kus kohta üx must juhe siis lääb?
ma üritan pilti teha praegu seletades ei saa väga aru mida ma mõtlen :lol
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

vahepealsed pildid ka siis;)

uus õõsthoovPilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

uued niva amordid ;)Pilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

õlifilter uusPilt
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

väike võrdlus uus ja vana amort :spinPilt
g
giguli
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas giguli »

Palju uue õõtshoova eest rahakotti pidi tühjendama kui saladus ei ole.
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

150 tükk plus weel puksid ligi 70 mõlemale poole siis
aga õõtshoob üx oli 150
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

kui ma õigesti mäletan siis süütepoolist see must juhe peaks minema massi, kui ikka on see peenem juhe,nagu enamus juhtmesüsteemistki:spin
aga ega pead ei anna ka...:D
r
raitsraisk
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitsraisk »

massi saab süütepool läbi kontaktide, nii et otsi jagaja kaane alumise ääre juurest kohta kuhu juhet pista.

[Muudetud: 21-2-2007 Raitsraisk]

[Muudetud: 21-2-2007 Raitsraisk]
Vasta